Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
2.6 l mootoriga W201-le läheb nagu valatult. Väiksemate mootoritega W201-tede puhul on vaja 2.6 mootoriga variandi radika ülemist kinnitusraami. 2.6 puhul on see radika raam poltidega ja veidi eespool, väiksemate motorite puhul on tulede raamiga ühes tükis ja veidi tagapool (nagu ka radikas). Kui originaalventikas mootori küljest ära koristada ja el. ventikaga asendada, mahub ka vast ilma kinnitusraami modifitseerimata.

3.2 mootorit ostes pead muidugi veenduma, et kõik vajalikud ajud, releed ja jutmestiku ka kaasa saad kui just Vemsi peale ümber pole plaanis ehitada.
(23-02-2012, 11:54 PM)sten130 Kirjutas: [ -> ]w124 3.2l mootori sobivus w201-le.

Oskab keegi öelda kui hästi sobib w124 3.2 liitrine mootor w201-le?

Hents99 teab sellest kõike.

(17-02-2012, 10:18 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]
(16-02-2012, 11:19 PM)aronz12 Kirjutas: [ -> ]Tere! Küsiks siis sellist asja, et mis firma silladetaile soovitate w124-le. Pole mersudega enne kokku puutunud seega ei oska oma masinale jubinaid osta. Ja ehk on ka mõni leht netis kus saaks enam-vähem hinnad teada. Hinna poolest võiks asjad olla mõistlikud, esindusest ei jaksa osta ilmselt.
acar, ladu24

Aga millist tootjat eelistada?
(25-02-2012, 03:53 PM)aronz12 Kirjutas: [ -> ]
(17-02-2012, 10:18 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]
(16-02-2012, 11:19 PM)aronz12 Kirjutas: [ -> ]Tere! Küsiks siis sellist asja, et mis firma silladetaile soovitate w124-le. Pole mersudega enne kokku puutunud seega ei oska oma masinale jubinaid osta. Ja ehk on ka mõni leht netis kus saaks enam-vähem hinnad teada. Hinna poolest võiks asjad olla mõistlikud, esindusest ei jaksa osta ilmselt.
acar, ladu24

Aga millist tootjat eelistada?

Lemförder
lemförder,swag ja peks...Eusa_angel
parimat
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26317
Kas keegi oskab öelda kas seal olevad sillapuksid sobivad ka 91a 200 sedaanile?
Tänud!
Kuulge, kui valuvelje polt jääb umbes 1cm hoidma...pean veel pikemaid otsima? Kaasa sain 7cm pikkused, koonuse alla on 3cm ja ülejäänud siis 4cm(keeret on seal peal u 2cm).
Ja kas kellegil on veel w124 all 7,5 tolli veljed(orig on 6,5)? Kuidas teil eest ja tagant koopaäärega hoidma jääb?
See sõltub ju ET suurusest. Minu W124 oli ees 7,5 ja taga W140-lt pärit 8 tollised veljed. Ütleks, et ideaalne oli!
(15-03-2012, 10:18 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kuulge, kui valuvelje polt jääb umbes 1cm hoidma...pean veel pikemaid otsima? Kaasa sain 7cm pikkused, koonuse alla on 3cm ja ülejäänud siis 4cm(keeret on seal peal u 2cm).
Ja kas kellegil on veel w124 all 7,5 tolli veljed(orig on 6,5)? Kuidas teil eest ja tagant koopaäärega hoidma jääb?

Ette pane nii pikk polt kui tahad.
Taha oleks ideaalne 124-l, kui polt ulatub velje sisepinnast 15mm(max 18mm) välja, sellest suurem keerab seisupiduri süsteemi pilbasteks.

ET on täiesti katse-eksitus.

Peace.
Janek.
Selles lugu ongi et keermega jääb hoidma umbes 1cm ja ketta sees olev keere ei alga ka kohe vaid 3-4-5mm on veel seal ka tühja koonust. Veljeks on AMG Monoblock Aero I 16''. On see 1cm keermes olev polt piisav.. sõnastan siis nii.
(16-03-2012, 10:05 AM)2015c Kirjutas: [ -> ]Selles lugu ongi et keermega jääb hoidma umbes 1cm ja ketta sees olev keere ei alga ka kohe vaid 3-4-5mm on veel seal ka tühja koonust. Veljeks on AMG Monoblock Aero I 16''. On see 1cm keermes olev polt piisav.. sõnastan siis nii.

minul ulatub polt läbi velje 12 mm ja ratas pole alt ära tulnudEusa_angel
Ju siis on piisav...varsti näeme.Icon_razz Ja ET40 7,5 tolliga jääb eest vist väga nibin-nabin.. rehvi peale saab siis selgub tõde ja kui ei sobi tuleb maha ärida.
http://imageshack.us/photo/my-images/179...mgvs7.jpg/
Kas kõikidel S124 on tagaluugi "soft close" või on see tellitav lisa?
Kus see paikneb muidu?
Kõikidel, kuid paljudel ei tööta.
Tere,
MB huvilised

Oskate kas või umbkaudu öelda kui palju võiks maksma minna terve auto(W202 Sedaan) värvimine+eeltööd. Tean, et see on iga autopuhul individuaalne ja oleneb paljudest asjadest, rooste kogusest, värvist jne. Kuid kas või umbkaudne hind. Äkki oskate ka mõnda kohta soovitada kus olete lasknud enda autot värvida. Uurin kuna hakkab vaikselt silmadele enda masina roostetäpid strateegilistes kohtades Rolleyes nagu tagaluugi nupu ümber, ees kapoti äär, karbi äärtes kohati kuid siiski mitte meeletus koguses. Auto ära pesta siis on ikka näha et on kolme erinevat punast tooni Unibrow

Tänan abi eest Ninja
(23-03-2012, 10:41 PM)HullHunt Kirjutas: [ -> ]Tere,
MB huvilised

Oskate kas või umbkaudu öelda kui palju võiks maksma minna terve auto(W202 Sedaan) värvimine+eeltööd. Tean, et see on iga autopuhul individuaalne ja oleneb paljudest asjadest, rooste kogusest, värvist jne. Kuid kas või umbkaudne hind. Äkki oskate ka mõnda kohta soovitada kus olete lasknud enda autot värvida. Uurin kuna hakkab vaikselt silmadele enda masina roostetäpid strateegilistes kohtades Rolleyes nagu tagaluugi nupu ümber, ees kapoti äär, karbi äärtes kohati kuid siiski mitte meeletus koguses. Auto ära pesta siis on ikka näha et on kolme erinevat punast tooni Unibrow

Tänan abi eest Ninja
Meile läks isetegemise puhul värvimise eeltöö ja värvimine kokku maksma (kambris [W210 - teema foorumis]) umbes sääraselt: Eeltöövahendid ~100€, värv+lakk ~300€ ja ülevärv kambris ~150€
Kui siia võtta juurde ka töötund, siis mässasime selle auto kallal ligi kaks nädalat ja hiljem ka õlitasime kere, siis kogumaksumus oleks tulnud kuskile 1000 ja peale eurooplast.
NB! Mul ei ole enam aega endale selliseid töid ette võtta, aga lihtsalt vastan küsimusele

Ohjaa.
1.Naabrikalle kuuri all, suve aeg ca 350 raha.
sellest 250 on materjalid ja 100.-töö No poleering no lack.

2.Töökoda, kus põhitegevusena tegeletakse "mootoriremondiga", kuid seltskonnas on mees, kes teab mismoodi värvimine käib...
Seal küsitakse suurusjärk 1000-1200.
Tulemus enam-vähem, tööautole ja "mitteharrastusautole" parim variant.

3.Profivärvijad.
Reelina alla 2kilo hakkama ei saa(kamber, tegija palk....).
AGA osadel peab silma peal hoidma- nad on küll profid, kuid teevad SITTA, kui näppu per...s ei hoia.

4. Kõige odavam- Bauofist 2,7 l Vivatixi- 40euri ja rull 1eur.

Peace.
Janek.


Hahahahaha see janeku 4. variant hea. Lisaks veel et kui ilm lubab ja aega on nädalavahetusel võib ka pintsliga seda tööd teha.

Aga teemasse. Ise lasin küüraka kunagi aastaid tagasi värvida kus katus jäi välja. Lahti kokku võtsin ja panin ise. Ning ka mõned keevitus tööd tegin ise. Ning eeltöö ja värvitöö lasin tuttava hea kvaliteediga maalritöökojas teha. Muidugi mustalt ja nädalavahetusel. Ning maksin toona 15000.- eeki. ametlikult oleks see töö toona maksnud 20 kilo. Nii palju et värviti ainult pealmised pinnad. Uksevahesid kuskilt ei värvitud. Terve auto tegemine maksis neil keskeltläbi koos lahti ja kokku panekuga 35- 40 000 eeki-i. Ma usun et ega need hinnad täna odavamad pole pigem isegi kallimad. Arvestades nende töö head kvaliteeti ja pikaajalist kogemust on minul igal juhul seal samas kohas plaan lasta W126 üle vööbata ja ka SL-il mõned parandused teha.

Siim