Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Moss Kirjutas:Miks Mersul (vähemasti vanematel siis) pool seadmestikust vaakumiga töötab?

Sellepärast, et kesklukk klõps ja klõps ei teeks - tolle aja elekter ei lubanud vaikset süsteemi teha veel...
marko600 Kirjutas:audi audiks aga miks inimesed volvo ostavad???

No, põhjamaine "kvaliteet" ja turvalisus kõidavad vist. Mul ka 1 Volvo, krt no, MB või Scania vm tagamootoriga oleks ikka parem. Kes kurat selle mõtte peale tuli, et mootor kõhu alla panna - ükski normaalne inimene ei saa ligi sinna ju... hoolda, kuidas ise heaks arvad. Elektrividinad töötavad ka nii, kuidas parasjagu tuju on. Teiste markidega pole seda probleemi väga täheldanud.

A no, eks järgmist ostes olen targem...
Miks inimesed Volvot ostavad? Sellepärast, et nädalases Autolehes soovitati kahesaja tuhande eest just Volvot. Ma ostaks amazoni kui mul oleks hoiupinda ja klassikalised mersud juba olemas ja raha nagu pangal.
Eks igal autol on omad head ja vead. Jama oleks hoopis siis,kui kõik sõidaksid MB-ga.
marko600 Kirjutas:audi audiks aga miks inimesed volvo ostavad???
või SAAABI...:demond: tegelt ma tean, tagaluuk käib elektriga ja diiselmootor kestab kaua! UZI

Kalev Kirjutas:
Moss Kirjutas:Miks Mersul (vähemasti vanematel siis) pool seadmestikust vaakumiga töötab?
Sellepärast, et kesklukk klõps ja klõps ei teeks - tolle aja elekter ei lubanud vaikset süsteemi teha veel...
klõps on "pehmelt" öeldes, võta sajandivahetuse volkkar või mõni vanem buumer... siuke kolin käib nagu luukered teeksid plekk-katusel vanainimeste asja. :lol::lol:
s klassi mersudel oli vist vaakumiga ukse kinnitõmbe mehhanismid ? peaks need w124'le panema, ehk saab hea Smile
Kalev
Vanemad Audid on tõeliselt vastupidavad, meeldiva välimusega autod(mulle nad väga meeldivad) ning nelikvedu tagab talvel väga hea läbivuse - oma kogemustest räägin. Uuemate vastupidavuse kohta ei oska öelda, kuid A4(1994-2001) ja A6 (1997-2004) olevat natuke nõrgema sillaosaga, uued jällegi tugevad.

Marko600
Jällegi, vanemad Volvod on ühed kõige pommikindlamad autod üldse ning läbi aegade on Volvo pannud väga suurt rõhku turvalisusele. 144/164/745/965 on väga kenad autod minu arvates. Ameerikas on ta tõeliselt popp pereauto :tongue:. Samas facelifti eelset S80-t (kuni 2002 vist) kummitavad elektrivead, nagu mu ühel sõbral praegu on(tema tuttaval sama autoga sama probleem). Korralik tõestatud ajalooga auto, kuid vahel tulevad sellised jamad :cool2:
Milleks oli vaja selline teema teha?
Rolz Kirjutas:Milleks oli vaja selline teema teha?

Mõigu KEK jääb vastuse võlgu.
Karl Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Milleks oli vaja selline teema teha?

Mõigu KEK jääb vastuse võlgu.

Me ei pidanud ju rõvedaks minema, eks?
Rolz, andesta kui suudad.......

Aga nüüd hoopis tõsisem küsimus:

Ma olen kogu oma teadliku autoelu elanud teadmisega, et 1kw = 1,36 hp.
Nüüd seoses ühe inimese "reeturliku" :evil: autoostuga läks Marekiga msn-is tuliseks vaidluseks, tema väitel 1kW on 1,341022HP
Pillub mingit linkidega ja seal tõesti nii, kas ma olen tõesti oma elu valesti elanud??? Confusedilly: Samas ma ikkagi natuke kahteval seisukohal tema väite suhtes... no olen selline, sorry.....ega internet pole ka mingi sulatõe allikas, igasugust jama võib sinna kirjutada.

Paluks ära tõestada kangekaelsele kui see tõesti nii mingi ametliku asjaga.:eureka: Eks siis hakkan oma elu uute numbrite järgi elama, nii raske kui see ka poleks...
1.34102209 kui täpne olla.
marek Kirjutas:1.34102209 kui täpne olla.

UZI:bash: UZI
Mina tean et on täpselt 1:0,75 et siis 1HP= 0,75kW. Confusedmile:
Karl Kirjutas:
marek Kirjutas:1.34102209 kui täpne olla.
UZI:bash: UZI
või siis:
1 usakatele ja teine euroopasse?

1.3596211551613258 metric?:eureka:

telefonis(nokia) olev converter väidab ka 1.34102...
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#...horsepower

On metric ja mechanical horsepower, usakatega pole siin midagi pistmist.Rolleyes
Mul kaks näidet selle kohta. Auto tehnilistes andmetes 260kw/354hj. 354/260 = 1,3615...
Ju ta siis ikka 1,36 on... Või kõik valetavad järelikult..
Ah ja, mu c123-l on 100 kW ja see on kah igal pool teisandatud 136 hj-ks.
rauntz Kirjutas:Mul kaks näidet selle kohta. Auto tehnilistes andmetes 260kw/354hj. 354/260 = 1,3615...
Ju ta siis ikka 1,36 on... Või kõik valetavad järelikult..
Ah ja, mu c123-l on 100 kW ja see on kah igal pool teisandatud 136 hj-ks.

Vähemalt mul on mõttekaaslane, ma pole üksi. :cool_rsvd:
minu arusaama järgi oli kah 1,36
Karl Kirjutas:
rauntz Kirjutas:Mul kaks näidet selle kohta. Auto tehnilistes andmetes 260kw/354hj. 354/260 = 1,3615...
Ju ta siis ikka 1,36 on... Või kõik valetavad järelikult..
Ah ja, mu c123-l on 100 kW ja see on kah igal pool teisandatud 136 hj-ks.

Vähemalt mul on mõttekaaslane, ma pole üksi. :cool_rsvd:
[attachment=2525]