Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
keegi teab kus w210 parkimisandurite aju on?
99 ja edasi on kõrvalistuja jalge eest. Vanemal on kusagil mujal.
(05-02-2011, 07:40 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]99 ja edasi on kõrvalistuja jalge eest. Vanemal on kusagil mujal.

keegi ehk teab kus vanematel asub?
Kas keegi teab kust tolm tuleb Smile
(07-02-2011, 10:53 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab kust tolm tuleb Smile

Otsid süüdlast Eusa_whistle
Mul on kuri kahtlus, et netistIcon_eek - vaata, kui tolmused on kõik interneedusega kokkupuutuvad asjad seest (arvutid, switchid, kaablikarbikud)...
Kui keegi veel ei teadnud, siis elektroonika töötab üldjuhul, suitsu baasil.
Hiljuti märkasin, et kui mingist elektroonika seadmest suits välja on tulnud, siis ta enam ei tööta.
(08-02-2011, 12:59 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kui keegi veel ei teadnud, siis elektroonika töötab üldjuhul, suitsu baasil.
Hiljuti märkasin, et kui mingist elektroonika seadmest suits välja on tulnud, siis ta enam ei tööta.


Nii ta on juba aastaid olnud jah.
Mis võiks olla põhjuseks, kui aknapesu vedeliku esimese vajutusega vaid üli väike sorts tuleb, või ei tule midagi. Vahel lõpetab üldse pritsimise. Peale nö "resetti" pritsib uuesti... aga alati vaja kaks korda vajutada, et konstantne juga tuleks. Kas kuskil umbes miskit? Tegu w203'ga...
Oskab keegi öelda midagi W210 ADS kohta?
Kas remont on kallis, kuidas vastu peab ja kas annab midagi juurde?
Teab keegi kus asub w140 350td 95 aasta autol tagumiste peatugede allalaskmise elektromagnetklapp?

See väikene klapp siis mis peatugede allalaskmise nupule vajutades annab vaakumi peatugede vaakumelementidele.
(08-02-2011, 11:55 AM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Mis võiks olla põhjuseks, kui aknapesu vedeliku esimese vajutusega vaid üli väike sorts tuleb, või ei tule midagi. Vahel lõpetab üldse pritsimise. Peale nö "resetti" pritsib uuesti... aga alati vaja kaks korda vajutada, et konstantne juga tuleks. Kas kuskil umbes miskit? Tegu w203'ga...

Proovi kas pikema teiskordse vajutamisega läheb asi avariisse? Ehk lõpetab üldse "lepingu" ära kuni süüte välja keerad.
Seal on tarkus juba sees, arvuti kontrollib pumba voolu ja piirab seda. Juhtub kui kasutad vale vedelikku või siis kui pump tarbib oma vanaduse tõttu liigset voolu. Testriga saab pumba lubatavat voolu ka suurendada, kuid näiteks minu w203 millegipärast ei toiminud sellega kui wdb240 seda teha üritas.
(08-02-2011, 04:06 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]
(08-02-2011, 11:55 AM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Mis võiks olla põhjuseks, kui aknapesu vedeliku esimese vajutusega vaid üli väike sorts tuleb, või ei tule midagi. Vahel lõpetab üldse pritsimise. Peale nö "resetti" pritsib uuesti... aga alati vaja kaks korda vajutada, et konstantne juga tuleks. Kas kuskil umbes miskit? Tegu w203'ga...

Proovi kas pikema teiskordse vajutamisega läheb asi avariisse? Ehk lõpetab üldse "lepingu" ära kuni süüte välja keerad.
Seal on tarkus juba sees, arvuti kontrollib pumba voolu ja piirab seda. Juhtub kui kasutad vale vedelikku või siis kui pump tarbib oma vanaduse tõttu liigset voolu. Testriga saab pumba lubatavat voolu ka suurendada, kuid näiteks minu w203 millegipärast ei toiminud sellega kui wdb240 seda teha üritas.
Esimese vajutusega tuleb hetkeks aint ja siis vaatamata sellele, et nuppu all hoian, ei tule enam. Teistkorda vajutan siis võin päris pikalt seda sinna siristada, ei juhtu siis enam midagi. Peale pikemat sõitmist (mitte paar sirtsutamist..) ja selle pumba kasutamist tavaliselt juhtub nii, et ei tule üldse midagi. Seda undamist pole ka kuulda, seega ma pigem arvan et pole midagi umbes vaid jah, vool ei tule taha. Tuledepesuriga seda mure muideks pole. Siis on vaja loota et tuul on õigest suunast ja laseb akna peale ka tiba Thumbsdown.
See auto teeb ikka erilist voodoo värkki sulle Smile
Müstika jah, ma postitasin oma kurikuulsasse toopikusse selle temperatuuri kruvimise video ka. Mu teooria on, et kui kõiki teisi muresid, mis autoga on (elektroonika), ei suudeta seletada ... on see kõik selle ühe ja sama kala põhjustatud. Kord on üks asi loll, siis otsustab teine asi saba panna jnejne. Ma olen üldiselt täiega pettunud ja kui Mercedes-Benz ostan uuesti, siis vana SL'i või SEC'i või midagi... muidu on siht 2007 legacy 3.0 180kw peal - peaks olema piisavalt vähe juhtmeid kontrolle ja muid jubinaid, mul on vaja 1-2 aastat sõita millegagi, mis ei saa mu igapäevamureks. siis võib uuesti proovida.

irooniline on see, et auto on 225 000km läbi sõitnud ja nahk on peaaegu, et nagu tutikas. esituled (orig. bi-xenon luubid) uued, kliimaradikas uus ja nimekiri ei lõppe - tohutult olen sinna investeerinud, ca 65 000.- (3000 eek kuus, teise samasuguse auto liising) EEK. autot on nagu rohkem kui rubla eest aga mida sa teed, kui sa sõidad 31. detsembril aastat lõpetama selliselt, et närv täiesti krussis - tuled vilguvad, õhku ei tule, aknad jääs - midagi ei näe... ükstapuha millise autoga sõidaks sellises olukorras enne, peaasi et kohale jõuab.
Kas sellise mõõduga veljed sobiks ML w163-le?

Mõõt 20 x 9
Aukude diam. 5 x 112
Offset 50

Äitäh!
Lohuta ennast sellega, et see investeering tasub hiljem ennast kas sulle või järmisele omanikule!
kas w126 alla sobivad mingi muu Mercedes-Benz amordid ka ? w126 taga amort kinnitub õõtsa külge kahe muttriga.
Kunagi kui kuus oli sai sinna pandud 123 amordid. Mul oli tavaline 84 a 280S. Istusid ilusti.
Märjamaal pidi üks vend atm kastitega tegelema, just Mercedes-Benz omadega.
keegi ta nr ei tea?
Keegi foorumi otsingut kasutaks....