Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Miks on traktoritel esirattad väiksemad, kui tagarattad ? noh mitte kyll paljudel enam tänapäeval, aga siiski esineb isendeid.
sest ilmselt selliseid suuri rattaid on ju väga raske pöörata :bash: aga tänapäeval juba paremad roolivõimud
marko600 Kirjutas:sest ilmselt selliseid suuri rattaid on ju väga raske pöörata :bash: aga tänapäeval juba paremad roolivõimud

küsime siis teistpidi, miks tagumised rattad suured on Big Grin
Sellepärast, et need trakad millel on tagumised rattad suuremad on enamus ainult tagaratta veoga, ja suurel rattal on suurem pind vastu maad. Ehk siis parem läbivus.
et ta metsas ja põllul kinni ei jääks, sest kui ratas on väike vajub ta üleni pinnasesse, kui pori või midagi on.
Kas W123 200 mootori õlifiltril on mingi spets võti ka, millega seda lahti keerata?
Kuidas see lahti tuleb üldse? Praegu pole autot ka käepärast, et uurida.
Vannitoas olles jäi silma, et igal potsikul ja tuubil on peal mingi lahtise kaanega potsiku märk ja kiri M12. Kusjuures enamus asjadel on M12, aga sportlikust huvist vaatasin üle kõik need asjad ja ühel oli M36Confusedhocked:.

Mida see tähistus siis tähendab?
Tehnilistel joonistel tähendab M ja number keeret, pole kindel kas ka nende potsikute puhul, aga isiklikult arvan et peax sama tähendama. Kas neil M12 potsikutel on silma järgi sama keere? Ja M36 teistsugune?

Samas, mix peax vannitoas kasutatavatele potsikutele keerme suurust peale märkima? Vist siis ikka millegi muuga tegu.
Muidu on hea vastus, aga see M12, M24 ja M36 on ka sellistel potsikutel, mis ei ole keerates avatavad :confusedangry:
Gold Kirjutas:Muidu on hea vastus, aga see M12, M24 ja M36 on ka sellistel potsikutel, mis ei ole keerates avatavad :confusedangry:

Kui keermete tegemist pole, siis äkki mitu korda peab peale määrima:eureka:
(tegelikult on see säilivusaeg kuudes)
Annakas Kirjutas:
Gold Kirjutas:Muidu on hea vastus, aga see M12, M24 ja M36 on ka sellistel potsikutel, mis ei ole keerates avatavad :confusedangry:

Kui keermete tegemist pole, siis äkki mitu korda peab peale määrima:eureka:
(tegelikult on see säilivusaeg kuudes)

:eureka:
Miks Mercedesel on seisupidur jalaga? Või on mõnel teisel automargil veel ka niimoodi? Enamustel ju ikka käega tõmmatav kang kahe esiistme vahel.
Tean, et "kutsikal" oli ka käega, kas on veel mõni MB, millel käega?

Miks uutel Mercedestel on jälle 2 kojameest? See 124,126,140,210 jne. olev ühene süsteem ei õigustanud end?
jan110 Kirjutas:Miks uutel Mercedestel on jälle 2 kojameest? See 124,126,140,210 jne. olev ühene süsteem ei õigustanud end?

Ma ei ole küll ühtegi W126-te näinud ühe luuaga.
Ok, w126 tõesti ei ole, minu viga. Aga siiski, miks siis nyyd uuesti kõikidel 2 luuda?
Karl Kirjutas:
jan110 Kirjutas:Miks uutel Mercedestel on jälle 2 kojameest? See 124,126,140,210 jne. olev ühene süsteem ei õigustanud end?

Ma ei ole küll ühtegi W126-te näinud ühe luuaga.

Aga küürakas? vanemal tüübil ju kaks ja käib valele poole ka veel:bigsmile:
Esiklaasi pind suureneb iga uue mudeliga e. läheb kõrgemaks ja üks kojamees ei ole suuteline enam nii suurt pinda puhastama. Sellepärast ei ole S-idel ka kunagi ühte kojameest olnud e. esiklaaso on nii lai ja suur.
Mulle tuli MB klubiga liitumiskiri. Kui palju peab maksma liikmemaksu?
Hydroid Kirjutas:Mulle tuli MB klubiga liitumiskiri. Kui palju peab maksma liikmemaksu?

Südame järgi, nii palju kui raatsid! 100kr oli vist miinimum.
300 oli see aasta min. summa!
Aga mida siis selle liikmemaksu eest saab?