Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(04-05-2011, 11:52 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]
(04-05-2011, 10:25 PM)tanel87 Kirjutas: [ -> ]On keegi mersumeestest proovinud 126-le panna peale 2,4TD
Kas väga mõttetu tegevus Big Grin

Mis kuute risustamine see viimasel ajal moodi on läinud?Retard

Viimasel ajal on kütuse hinnad iga kuu tõusnud ja lõppu ei paista.
Mõtekuse üle võibki vaidlema jääda, selle otsustab igaüks ise. Niivõrd kuivõrd on üldse mõtekas 30a. vana autoga sõita.
Kui kütusehinnas asi, siis vaataks pigem gaasiseadme poole. Saab legaalselt odavamalt sõita. Dislat tanklastIcon_exclaim tankides ei tule küll eriti suurt km`i hinnavahet 3.0B vs 3.0D nt W126 keres. Ega see vanakooli diisel just väga öko pole.
Tervist!

Selline küsimus, et pöörded tunduvad liiga kõrged.
110km/h kuskil 3300-3400 rpm
Autoks 230 TE 4-käiguline manuaal, difri ülekande arvu ei oska hetkel öelda

Ja teiseks kui keeruline oleks vahetada kast 5-käigulise manuaali vastu?
(06-05-2011, 09:54 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Tervist!

Selline küsimus, et pöörded tunduvad liiga kõrged.
110km/h kuskil 3300-3400 rpm
Autoks 230 TE 4-käiguline manuaal, difri ülekande arvu ei oska hetkel öelda

Ja teiseks kui keeruline oleks vahetada kast 5-käigulise manuaali vastu?

Analiseerimise kohta on mitu teemat, kasuta otsingut! Eriti odav see lõbu pole.

Mootori pöörded tunduvad õiges vahemikus olevat.

Odavam on leida sobiv auto - hilisem kohandamine on alati kallim!
(06-05-2011, 09:54 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Tervist!

Selline küsimus, et pöörded tunduvad liiga kõrged.
110km/h kuskil 3300-3400 rpm
Autoks 230 TE 4-käiguline manuaal, difri ülekande arvu ei oska hetkel öelda

Ja teiseks kui keeruline oleks vahetada kast 5-käigulise manuaali vastu?

Kõige tõenäolisem on et seal on 3,46 differ. 4 manuaali korral on kõige mõttekam panna 300D automaadi 2,87 differ, tõmmet küll eriti pole, kud maanteesõidul pöörded väiksed, auto vaikne ja ka veidi ökom Icon_lol
poolteljed tuleb siis kah ainult 300D omad panna 230 omad ei sobi.
Kas kellelgi vedeleb vanemat M102(nt .961) mootorit või selle juppe (väntvõll, rihmaratas vms).

Pidi olema kiilrihmadega Icon_eek

Rihmaratas peaks kinnituma 5 poldiga, mitte 6`ga nagu uuematel/tavalistel M102 mootoritel.

Oleksin huvitatud mõõtude võtmisest. Rihmaratas sobiks ka väga hästi.
kellegil kevadiselt häid ideid on pakkuda tagumiste koopaäärte laiendamiste kohta w124 sedaanil. Kuna tagumised ääred vajavad nagunii ülekäimist, siis, et suveks valuveljed alla saada (9.5 laiad ja on koopast väljas sutike), oleks vaja tagumistega midagi ette võtta. Ehk kellegil on head nõu, või kuskilt netist näidata pilte jutte vahetustest, ma ei usu. et olen ainuke inimene siin maailmas kes tahab laiemaid koopaääri, just nagu on seda kadestamisväärsel e500.

Jutt käib normaal piirides, ja ma olen kursis, et tegu on 20 vana autoga, mida saab pelgalt liigitada klassikuks, uunikumiks.

Aitähh vastamast ja kaunist kevadet
Henry
Kuidas nimetatakse varuosana W124/C124 2,3 mootori ees radika juures olevat ( jahutuskoda? ) suur ümmargune plastikdetail.
tuule tunnel Big Grin ei tglt ei ole vist Big Grin

aga keegi oskab öelda mis peab küljest ära võtma, et küttepump maha võtta OM603 mootorilt. 3.0D
(11-05-2011, 01:26 PM)keegi_teine Kirjutas: [ -> ]Kuidas nimetatakse varuosana W124/C124 2,3 mootori ees radika juures olevat ( jahutuskoda? ) suur ümmargune plastikdetail.

Ventilaatori tuulekojaks kutsutakse, kas see ka täpne nimetus, jään vastuse võlgu.
Vene ajal nimetati seda ämmaks Icon_lol
MIs oli soovitate valada w124 300d mootorisse. Pakuti tasuta 10 w45 õli, aga vot ma ei tea kas see on vedel või paksem? Oskab keegi öelda kas sobiks selline? Tavaliselt olen valanud tavalist mineraal õli mida müüakse lahtiselt.
(12-05-2011, 01:15 PM)Hydroid Kirjutas: [ -> ]MIs oli soovitate valada w124 300d mootorisse. Pakuti tasuta 10 w45 õli, aga vot ma ei tea kas see on vedel või paksem? Oskab keegi öelda kas sobiks selline? Tavaliselt olen valanud tavalist mineraal õli mida müüakse lahtiselt.
Kasutatud õli pakuti tasuta või? Kui välja jookse kuskilt siis pane muidugi vedelam õli. Kui kaua oled mineraali kasutanud siis võib vedela õli kasutamine kurvalt lõppeda.
(04-05-2011, 10:25 PM)tanel87 Kirjutas: [ -> ]On keegi mersumeestest proovinud 126-le panna peale 2,4TD
Kas väga mõttetu tegevus Big Grin
Pane 123 2,0 diisel pealeSmile
Parkisin oma 124 mõnda aega naabrimehe Opelile liiga ligidale ja on nakatunud tõsiselt Opeli haigusesse Crybaby . Mida teha?
(15-05-2011, 05:29 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Parkisin oma 124 mõnda aega naabrimehe Opelile liiga ligidale ja on nakatunud tõsiselt Opeli haigusesse Crybaby . Mida teha?

Halastuslask
Hädatapmine.
Kas aadri laskmine ei aita ?
Tere! Oskab keegi öelda mis võiks maksta mb s 124 2,5 D, 66 kw mootor! Olen pärinud mitmest erinevast kohast kuid selget vastust pole veel siiani saanud? Tänan
(16-05-2011, 01:25 PM)Tompsel Kirjutas: [ -> ]Tere! Oskab keegi öelda mis võiks maksta mb s 124 2,5 D, 66 kw mootor! Olen pärinud mitmest erinevast kohast kuid selget vastust pole veel siiani saanud? Tänan
Kas tahad uut või kasutatud, millises komplektsuses? Kui ostuhuvi ikka on siis lisa ostuteemasse kuulutus ja saadki hinnaWink Parimat!
4000 eeki suitsev ja kõvasti lagisev, tilgub õli
5000 eeki enamvähem ok
6000 ja üles poole võiks küsida, sellise eest mis käib ilusa häälega, ei tilgu õli välja, ei lonka, omab korralikke surveid (sellest oleneb väga palju talvine käivitumine) ei tossa ja mida saab enne ostu proovida

Kindlasti tasub uurida kas starteri ja geneka ka ikka kaasa saab. Omavad korralikud needki väärtust.

Tasuks teha siin foorumis varuosade ost/müük alla teema ja http://elv.ee annab ka aimu mis hinda (ja kui erinevaid hindasid) küsivad romulad.