Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(16-04-2010, 07:50 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]See nupp on üks paganama põnev nupp Icon_lol
Ja sa ei saagi enne selle ülesandest aru, kuni on vaja autol peatoed eemaldada Icon_lol

Aastaid tagasi kui ma veel noor ja ilus olin, oli mu elu esimene MB, W123 300D
Sa ei kujuta ette kuidas ma nägin vaeva ja verd, higi ning pisaraid, no ei tule peatoed ära.
Kuni tuttav rootsi keele jagaja autoga kaasas olnud manualist selle välja tõlkis.

Noor ja ilus võisid sa olla aga loogilist mõtlemist siis sul küll ei olnud... Eusa_snooty
Rolz, sitsi Saksamaal edasi ja ära oma viha mu peal välja ela, mina seda vulkaani purskama ei pannud Unibrow

Ma ei näinudki neid nuppe siis, alles manualist sain teada nende olemasolu.
Ehh, siis sul polnud silmanägemist ka ju Eusa_whistle
(16-04-2010, 08:14 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Ehh, siis sul polnud silmanägemist ka ju Eusa_whistle

Kõik pole sündinud sinu moodi, et MB kõik manualid peas, püüa leppida sellega, sõber! Eusa_dance
Kas on toodetud W123'dele ka sinise päiksetriibuga esiklaase?
Kui on, siis kas neid ka eestist saada on ja kas tema hind erineb midagi puhtast klaasist ning palju nende hind üldse kujuneda võiks.
Olen näinud klaase kuskil 800,- eest liikumas, aga keegi mainis kuskil 600,- hinda.
On mingit head nippi, kuidas klapisääretihendite vahetuse ajal klappe mitte silindrisse lasta kukkuda ?
Ainus võimalus kolvid üles keerata, et klapid peale toetuksid ?
(18-04-2010, 03:11 PM)clm Kirjutas: [ -> ]On mingit head nippi, kuidas klapisääretihendite vahetuse ajal klappe mitte silindrisse lasta kukkuda ?
Ainus võimalus kolvid üles keerata, et klapid peale toetuksid ?

mis mootoriga tegu?
Olen kuulnud, et selleks kasutatakse suruõhku.
w124 3.0D R6
Suruõhk pole vist väga kindel variant. Ilmselt peab koguaeg surve järel olema, sest rõngaste vahelt vähehaaval ikka minema läheb. Ja kui äkki klapivahelt ka õhk läbi pääseb ongi ainult klapikõlksu kuulda, kui sisse kukub.
Diisliga jama kah, et suruõhu jaoks peab midagi ära kakkuma, kas pihustid või hõõgküünlad. Kumbki pole hetkel hea variant. Pihustid sai just peale kruvitud keraamilise määrdega ja uute seibidega. Ja küünlad võivad pooleks minna, kui kiskuma hakata.

Ülevalt poolt vist mingi muu nipiga kinni ei hoia neid kah ? Eks tuleb mootori ringiajamisega jobutada.
Ikka jahh, kompressoriga surve järgi.
Ma lasin küll kolvi peale toetuma klapi. Kui sul mingi selline mootor millel klapid otse alla tulevad mitte nurga all siis on eriti ok mu arust. Aga nende niinimetatud poolkuude eemaldamiseks kasuta ikka spets tööriista mitte toruSmile Ahjaa üks viga mille tegin mina- topi õlikanalid kaltsuga kinni muidu lendab mõni poolkuu karterisse nagu mulSmile
Kogemustega remondimees hakkab tegema neid. Teab kuidas poolkuid käsitleda jne. Vajalikud tööriistada olemas.
Aga klappidega on jah see, et iga silindri jaoks peab kolvi üles keerama. Mis samas tähendab, et kett peab omale kohale jääma, muidu pärast asjad segamini.
Pidavat vist mingi puksi tegema, mis jääb nukvõlli hammakat üleval pesas hoidma, samal ajal kui võll ise ära tuleb.
Kas pärast märkide järgi ei oska paika ajada või?
Juba vahetatud. Treis nukkvõlli hammaka jaoks ühe puksi, mis kogu kremplit omal kohal hoidis.
Tihendid ise paistsid üsna väsinud olema. Uued palju tihedamalt otsas.
Samas leidsime, et üks hüdrotõukur kinni jäänud, mis arvatavasti hoidis ühte klappi pool-avatuna. Peale vahetust masin nagu ei tossa enam. Vähemalt soojalt. Eks kui külmalt käima panen on näha jälle lähiajal. Kui siis ka puhas, on see jama lahendatud.
mida arvata sellistest velgedest http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=418388 on kellelgi kogemusi, kuidas peavad vastu (kuna tegu 15 tolli velgedega, siis augud vast ei lõhu või mitte...), ehk mõni tugevama disaini silmaga kasutaja oskab kommenteerida kuidas musta w201 alla sobivad (pean silmas just neid kitsa kodaraga velgi seal kuulutuses)
tänud ette igasuguse arvamuse eest!
Mina ei soovitaks, aga see vaid minu arvamus, siin foorumis on kõvasti juttu olnud replica(Hiina) vs originaal (valdavalt Euroopa).

Kõveraks lähevad üsna kiiresti. Hiinas on sellise velje hind ca 200.- /tk
et kellelgi positiivseid kogemusi pole? kas tõesti lõhuvad löök-augud ära 15 tolli velje, millel 65 kõrgusega rehvid peal?
Sorry need veljed ei ole ükski visuaalses mõttes 15 tollistena eriti apetiitsed + veel 65 rehv peal. Meenutab aiakäru esiratast.
Välimuse mõttes on need jah alates 18 tollistena "pandavad" ... otstarbekuse kohapealt ei oska kaasa rääkida.
Kust saan muuta enda nime alt kirja W126? otsisin, aga kahjuks ei leia.