Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul kaks kompressorit - üks vene oma,mille paakide maht ja tootlikkus teadmata Smile Silma järgi siis paagid kokku 50-100L vahel. Teine siis 50L õlivaba kompressor,mille tootlikkus 180 l/m. Leidsin mutrikeeraja,mille näitajad siis sellised : 7000p/m, 114l/m, 310 Nm, 6,2 bar´i. See peaks asja ette minema küll.
(08-01-2013, 06:39 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Kui püstoliga lased siis pärast võib tee peal kirumist olla kui palju. See on ka põhjus miks rehvitöökojas ise oma autol rattad kinni keeran. Ja ega ratta kinni keeramine pole probleem,pigem rattapoltide lahi keeramine.
Püssiga saab ka täiesti mõistlikult kinni lasta nii, et pärast teepeal nad alt kätte saab ja ära ka kuhugi ei kao, isegi üle pole vaja käsitsi keerata. Tavaliselt on hoopis see probleem, et keeratakse käsitsi meeletu jõuga kinni, kuna muidu äkki kaovad ära ja siis pärast täristad püssiga tükk aega enne, kui mingigi iitsatus tuleb liikuma hakkamise suhtes.
(08-01-2013, 07:29 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Mul kaks kompressorit - üks vene oma,mille paakide maht ja tootlikkus teadmata Smile Silma järgi siis paagid kokku 50-100L vahel. Teine siis 50L õlivaba kompressor,mille tootlikkus 180 l/m. Leidsin mutrikeeraja,mille näitajad siis sellised : 7000p/m, 114l/m, 310 Nm, 6,2 bar´i. See peaks asja ette minema küll.

Kui kompressor on uuema aja oma, siis on se 180 l ilmselt ilma vasturõhuta. Palju see suudab puhuda vasturõhul 6+bar, näeks graafikult (kui selline olemas oleks...). Sest Sinu püstol küsib 310 Nm tootmiseks töörõhul 6,2 bar 114 l minutis...

Lisapaagid võimaldavad pikemalt käristada. Mida rohkem paagimahtu on, seda kauem käristada saad enne, kui süsteemirõhk kukub alla vajaliku. Sest enamus kompressoreid ei suuda rõhul 6+ bar kuigi palju liitreid puhuda.

Loll suudab rattapoldid kinni vägistada ühtmoodi hullusti nii õhuga kui käsitsi. Eriti raske loll, kes võtmepikenduseks pandud torul hüppab...Icon_rolleyes Riista pole mõtet süüdistada, kui füüsikat ei tunne. Tegijale tasub küll (verbaalseltIcon_rolleyes) üle küüru anda, kui mõistuseta hagu antakse.
Selline puhuja siis. Rohkem infi pole leidnud.
http://www.varo.com/2785/19782/end-of-li...19782.aspx
(08-01-2013, 09:59 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Selline puhuja siis. Rohkem infi pole leidnud.
http://www.varo.com/2785/19782/end-of-li...19782.aspx

Kasutusjuhendis on kenasti kirjas:
air intake 180 l/min.

Surve all jääb sellest järgi üsna väheCrybaby

Mul sarnane Reno - korralik laenatud kärr lasi 5/8 toru taga rõhu 7 bar (ma natuke näppisin rõhureleed...Eusa_whistle) pealt 5 peale kümnekonna sekundiga. Siis kohe langes ka moment - sutshaaval sai lasta...
Niisis sain oma vene kompressorist ka pisut aimu. Margiks siis CO-7 või 7B ja tootlikkus 550 l/m. Pildi sain ka netist otsides.
[attachment=5613]
Keegi on kokku puutunud lepingutega ehk?
Mure selles, et auto ostetakse ära, tehakse sissemakse ning siis 2 kuud jääb järelmaksuna. Lihtsad küsimused, et millise ma peaksin selle lepingu tegema ning mis punktid sinna sisse panema? Või ehk kellelgi on selline olukord varasemalt olemas ning saab aidata?
(09-01-2013, 03:22 PM)Keis Kirjutas: [ -> ]Keegi on kokku puutunud lepingutega ehk?
Mure selles, et auto ostetakse ära, tehakse sissemakse ning siis 2 kuud jääb järelmaksuna. Lihtsad küsimused, et millise ma peaksin selle lepingu tegema ning mis punktid sinna sisse panema? Või ehk kellelgi on selline olukord varasemalt olemas ning saab aidata?

Hilisemate pretensioonide vältimiseks, unusta igasugune järelmaksuga automüük, endal kergem! Lihtsalt minu sõbralik arvamus Eusa_angel
(09-01-2013, 03:40 PM)Taffinaff Kirjutas: [ -> ]
(09-01-2013, 03:22 PM)Keis Kirjutas: [ -> ]Keegi on kokku puutunud lepingutega ehk?
Mure selles, et auto ostetakse ära, tehakse sissemakse ning siis 2 kuud jääb järelmaksuna. Lihtsad küsimused, et millise ma peaksin selle lepingu tegema ning mis punktid sinna sisse panema? Või ehk kellelgi on selline olukord varasemalt olemas ning saab aidata?

Hilisemate pretensioonide vältimiseks, unusta igasugune järelmaksuga automüük, endal kergem! Lihtsalt minu sõbralik arvamus Eusa_angel

Samuti võiks unustada ostumüügilepinguga müümise, et ei peaks aasta- paari pärast tõestama et sa kaamel pole ja ARK is ikka enda nimel olevale autole igasuguseid keeldusi panema. Icon_evil

(09-01-2013, 03:48 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]...
Samuti võiks unustada ostumüügilepinguga müümise, et ei peaks aasta- paari pärast tõestama et sa kaamel pole ja ARK is ikka enda nimel olevale autole igasuguseid keeldusi panema. Icon_evil
...

Loomulikult on läbi ARKi mugavam vormistada, kuid OMleping annab suurepärase võimaluse mõne päeva järel käia ARKst läbi ja võtta pann oma nimelt maha. Päris ära ei kao, kuid alates sellest hetkest ei ole see auto enam Sinu mure. Baasi jääb teade: võõrandamisest teatamine.

Juriidiliselt ei ole auto enam Sinu mure sellest hetkest, kui ostja on oma allkirja paberile pannud, kuid seda arutate siis kohtus.

Kui hakata ARK lahtiolekuga ka arvetsama, jääks pooled tehingud tegemata praeguse kiire elutempo juures.
Või kui lähiajal ARK-i asja pole siis peale viie tööpäeva möödumist pärast müüki paberivabas ARK-is interneeduse vahendusel ajutiselt arvelt maha. Olen alati ostjaid hoiatanud, et nii teen. Ja siis juba kui on ARK-i poole asja, võõrandamisest teatamine.
(09-01-2013, 05:13 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(09-01-2013, 03:48 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]...
Samuti võiks unustada ostumüügilepinguga müümise, et ei peaks aasta- paari pärast tõestama et sa kaamel pole ja ARK is ikka enda nimel olevale autole igasuguseid keeldusi panema. Icon_evil
...

Loomulikult on läbi ARKi mugavam vormistada, kuid OMleping annab suurepärase võimaluse mõne päeva järel käia ARKst läbi ja võtta pann oma nimelt maha. Päris ära ei kao, kuid alates sellest hetkest ei ole see auto enam Sinu mure. Baasi jääb teade: võõrandamisest teatamine.

Juriidiliselt ei ole auto enam Sinu mure sellest hetkest, kui ostja on oma allkirja paberile pannud, kuid seda arutate siis kohtus.

Kui hakata ARK lahtiolekuga ka arvetsama, jääks pooled tehingud tegemata praeguse kiire elutempo juures.
Thumbsup

See ostu-müügilepingu süsteem on kohutavalt mugav. Mina poleks küll nõus vana süsteemi peale tagasi minema.
(09-01-2013, 03:22 PM)Keis Kirjutas: [ -> ]Keegi on kokku puutunud lepingutega ehk?
Mure selles, et auto ostetakse ära, tehakse sissemakse ning siis 2 kuud jääb järelmaksuna. Lihtsad küsimused, et millise ma peaksin selle lepingu tegema ning mis punktid sinna sisse panema? Või ehk kellelgi on selline olukord varasemalt olemas ning saab aidata?
Igasugused kodukootud lepingud soovitan heaga ära unustada, võid vetsupaberile riista joonistada ja sellest on samapalju kasu. Confused

w124 2,5 d 1987a genekas on 55A või 70A? Ja kas neil genekatel võib olla rihmaratta suuruse erinevus?
Tere, kas Eestis on liikvel MB W124 Ameerika eriseeria Mercedes-Benz, millel on kitsad esituled?
Mida taastatakse pidurisadulates? Teist korda on sama pidurisadulaga probleem ja küsimus jääb kas osta uus/taastatud või saab seda vana piisavalt korda ka Eestis teha?
Kus kohast Tallinnas saab osta kollast/oranzika tulede lakki?
Tahan esisuunad natuke usa-stiilis meisterdada.
fixuses oli päris lai valik tulede lakkeWink

Või siis ostad autopoest lakki ja värvi, segad endale paraja tooniga laki ja püssiga pealeWink

Ragnar
Ben pakub ka, arvan, arvestades kõike mida nad müüvad, nagu nännipood Eusa_angel
Fixuses Pae tänaval on ainult must/sinine/punane lakk. Vaatan teistes Fixus kauplustes siis ka.
Kus see BEN asub? Paranoid
Pärnu mnt. (järvel) seal Volvo ja Fordi esinduse kõrval on Ben.