Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(31-10-2011, 07:35 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kuidas tõrkuv W124 süütelukk kätte saada ja kas kuidagi häda pärast saab ilma võtmata tööle? Mida peab ühendama/tegema? Täna andis südamik otsad Eusa_wall

Ja kuhu siis selle lukus rooliga plaanis sõita on, isegi kui mootori saab käima...?
(häda pärast käima: pumba küljest vaakumiots lahti ning starteri juurest pluss ja relee juhtklemm omavahel kokku ja käib)

Sõidan otsejoones koju Eusa_dance
kas kupee ja sedaani kapotid on samad? w124 <90a
Minu teada peax 124-ja esiots kuni usteni sama olema sõltumata kere tüübist, seega jah kupee ja sedaani kapotid on samad.
(31-10-2011, 08:57 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Minuteada peax 124-ja esiots kuni usteni sama olema sõltumata kere tüübist, seega jah kupee ja sedaani kapotid on samad.
tänud. kui kellelgi pakkuda korraliku kapotialust müramatti siis PS! asun reedeni tartus. mis hinnakanti need muidu jäävad ka ?

Aga mis võimalus on see südamik kätte saada? Mitte ei anna lootust et keeraks, meelitasin mis ma meelitasin. Võti ei taha sisse ka minna hästi. Pakkuge midagi välja.
(01-11-2011, 04:27 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Aga mis võimalus on see südamik kätte saada? Mitte ei anna lootust et keeraks, meelitasin mis ma meelitasin. Võti ei taha sisse ka minna hästi. Pakkuge midagi välja.

Kindel meetod on lõikamine. Puurimine läheb karmiks...

Aga enne lõiketöödele asumist tasub lukusüdamikule teha viimne võidmine mõne õhukese määrdega (WD40 vms), panna võti sisse (korralikult lõpuni sisse lükata) ning seejärel kopsida lukusüdamiku pihta (vaata, et võtmele pihta ei löö!!!) väikese haamri või metallvardaga, samal ajal võtit pöörata üritades. Kasulik on toimetada kahekesi - üks kopsib, teine üritab keerata. Vägivalda pole vaja, vähehaaval nõksutamine on rohkem abiks.
Kui võti nüüd pöörama annab, siis esimese asjana võtad südamiku välja. Vaata juhendit TSI alt.

Arvesta, et peale määrimist jäävad muugid kohe kindlasti kinni. Aga selleks üheks korraks võib määre aidata luku pöörama.

Seejärel sõidad kruvikeerajat kasutades, kuni lustid.
(31-10-2011, 08:07 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(31-10-2011, 07:35 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kuidas tõrkuv W124 süütelukk kätte saada ja kas kuidagi häda pärast saab ilma võtmata tööle? Mida peab ühendama/tegema? Täna andis südamik otsad Eusa_wall

Ja kuhu siis selle lukus rooliga plaanis sõita on, isegi kui mootori saab käima...?
(häda pärast käima: pumba küljest vaakumiots lahti ning starteri juurest pluss ja relee juhtklemm omavahel kokku ja käib)

Või annad pidurvõimendi kohal oleval kolmeklemmilisel pistikul keskmisele +12 peale.

Aga arvesta, et seiskama pead ka käsitsi ja rool on kah lukus.
See et võti kehvalt sisse läheb näitabki et mõned muugid sees kinni jäänud? Mingit spets õli pole mis need lahti teha võiks? Proovin pärast seda koputamist.
(01-11-2011, 05:53 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]See et võti kehvalt sisse läheb näitabki et mõned muugid sees kinni jäänud? Mingit spets õli pole mis need lahti teha võiks? Proovin pärast seda koputamist.

Olen Soome foorumist kuulnud, et relvaõli olevat hää. Ise proovinud ei ole.

Seda koputamist tasub teha pikemat aega - keegi olevat tunnikekse kopsinud ja alles siis lahti saanud. Tasub olal kannatlik - lõikamine on veel pikaajalisem tegevus...
(30-10-2011, 01:34 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Autoasjast McGard - aga oliline on poldi pea sfääri diameeter, ning loomul9ikult pikkus

Tänud, täna sain oma poldid Viljandi Autoasjast kätte.
Ei tohiks küll lõhkuda, aga igatahes oleks mõistlik see õpetus kustutada, mõni saab võibolla liiga head inspiratsiooni. Gone in 60 seconds!
Okei Thumbsup
(01-11-2011, 05:53 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]See et võti kehvalt sisse läheb näitabki et mõned muugid sees kinni jäänud? Mingit spets õli pole mis need lahti teha võiks? Proovin pärast seda koputamist.

Üldjuhul kulub MB-del võti ära ja ei lükka muuke korralikult lahti. Võid lasta kuskil heas lukufirmas uue võtme teha. Hea firma all pean silmas sellist, mis võtme kuju dekodeerivad ja koodi järgi uue kulumata võtme teevad, mitte kulunud võtit üxühele kopeerides uue kulunud võtme.

Vaata oma võtit kriitilise pilguga, kui teravik on juba üsna ümmargusex kulunud ja ka muidu on kulumine silmaga nähtav, võib piisata probleemi lahendamisex uue võtme tegemisest. Muidugi kui kulunud võtit väga pikalt kasutatud (et lukk mõningase logistamise peale ikka keerab, aga mitte esimese korraga ja nii juba viimased poolteist või enam aastat) võib ka lukk kulunud olla, kuid reeglina siiski MB lukud väga vastupidavad.

Kas sa rooli oled ka proovinud liigutada? Mõnikord jääb roolilukk pinge alla (näitex kui rattad on välja keeratud) ja ei lase võtit keerata, siis aitab rooli mõningane liigutamine.

Auto jäi linna parklasse, enam käima ei saanud. Roolilukk pole sees.
Nii. Tegin vardad, otsast nurga all ära lõigatud, keerasin ka esimese plaadi sinna asendisse(nagu hannes_s kirjeldas) ja läheb varras sisse aga see on ka kõik. Nagu aru sain siis 124 ei tule seda musta ümbrist keerata, tuleb koos ära? 123 tuleb maha keerata. Pean veel midagi jälgima?
Enne pead jah selle musta rüü eemaldama, tihti peale tahab palju nõksutamist. Ka vardad peavad korralikult põhja lükatud olema (just selle musta rüü välja tõmbamiseks) südamiku enda kätte saamiseks hiljem piisas ainult ühest (vist ülemisest) vardast.
Nelja must kate tuleb maha siis keerates või otse? Kolme video leidsin, seal tuli maha keerata.
Otse tõmmates jah
Kas W203 2004.a Mercedes-Benz originaal makil on rca väljundit ?
Kas eestis võib talvel M pluss S rehviga sõita?