Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks vaja vahetada enne katalüsaatorit asuv lambda, BOSCH-i varuosa olemas, tuleks ainult külge panna ja lisaks tagasild üle kontrollida(lõtkud jne).
Autoks 96' w210 e280 142kw bensiin, manuaal, sedaan.
Asukohaks Tallinn.

Tasuda sooviks teenuse eest firmale esitatud arve alusel, kuna nimetatud sõiduk kuulub OÜ-le.

Kellel on aega ja kohta, et ära teha, kirjutage privaatsõnum või helistage 56245822.
Kui ma 124 kupeel selle tiivaaluse paagi ja kõik muu vaakumi mis sellega ühenduses on, siis mis saab? Nagu aru saan, on see vaakumi reserv paak? Tuled, uksed on mul vaakumi vabad.
Olen juba jupp maad uurinud, kuid ehk keegi teab 722.6 kastide kohta paremini.
Ühel Sonnax tootel (link) on kirjas, et "Fits late-style units only. Early-style units do not have TCC damper valve."
Millal see damper valve täpsemalt tuli ning kas minu valve body sees on see juba olemas?

WDB2110651X113577
722618 04 678477 [transmissionType = GA]
Otsing andis tulemusi küll, aga kuna teemad vanad nii 5-7 aastat, siis igasugune pildipark sealt kadunud...

Küsimus järgmine:
kuhu ühendadsa W124 sedaanile (facelift) uste valgustuse tuled? Need mis ukse avamisel maad valgustavad.
(22-06-2017, 10:39 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]
(22-06-2017, 09:41 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]
(20-06-2017, 09:51 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]Kellegil kogemust lingil olevate tihendite kvaliteedi kohta?
Hind suhteliselt OK.

http://www.ebay.com/itm/For-Mercedes-W12...54&vxp=mtr

Edud
Janek

Tekstis kirjas, et mistahes põhjusel võid peale kätte saamist 30 päeva jooksul nendega ühendust võtta ja saad raha tagasi (ülal, et 14 päeva). Tagasiaatmise kulu ostja kanda. Ilmselt ei õnnestu seda pakki ka tollivabalt kätte saada, st käibekas + tollimaks tuleb lisaks.

Asi pole maksudes.
Ma püstitasin selle küsimuse mõttega, et äkki keegi on tegemist teinud selle pakkujaga.
Tunnen huvi kvaliteedi kohta.
See sott, mis tuleb maksudena juurde on ikkagi köömes võrreldes sellega, kui see kompott siiberautost tellida.

Edud.
Janek

vaata äkki sakemannid pakuvad neid tihendeid www.niemöller.de nende kvaliteet on ok !olen kaubelnud nedega,hinnad olid suht mõistlikud võrreldes siiberautoga .Nende käest saab küsida juhul kui neil endil pole mõnda jubinat siis nad leiavad selle kuskilt.Ma sain seal 114 kõik tihendid.
Kas comand 2.0 makil on subwoofer väljund? Kas see makk sobib pre fl W163?
keegi M103 väljalaset on ümber ehitanud "tuuniunud" ? Rolleyes kuna mul üks mäda kerega w124 käepärast, tali tulekul ja kaane-elu oli nagunii vaja korda saada, siis tekkise selline mõte, et väljalase 2 toruna eest taha välja vedada, aga murepunk tekkkis lamda juures, kas jätta üldse lamda vahelt ära, või piisab lamda paigutamine ühte torusse, või peab lamda jaoks ikka korraks tordu kokku tooma, nii nagu enamvähem originaalis on Eusa_wall vb loll idee, aga niisama ajaviiteks peab miskit huvitavat katsetama ju Big Grin
põhiline on see, et parem hääl ilma et jõud väheneks, välismaised foorumid räägivad et ilma katitad +10 kw, on see reaalselt ka tajutav ? kui on peale selle veel mõni lihtne ja odav viis mõni kw m103 juurde saada, siis võiks seda ka mulle jagada Smile
Kati eemaldamisega vabalthingavale vaevalt sa mingit olulist jõulisa saad...
Küsimus Mercedes-Benz mootori kohta.
Garaazis seisab pukis om601. Väidetavalt tehti neid kolme varianti. 2.0, 2.2 ja 2.3.
Tekkis küsimus, et milles need erinevused seisnevad? Minu konel on EGR küljes, luftfiltri kopsik on alumiiniumist, mitte plastikust ning KSP küljes, teiselpool regulaatorit, lõhega võlli otsas on miskine vaakumiga toimiv vigur. Klapikambrikaas on ka astmega, mitte ühe tasapinnaga. Nende järgi ütleks, et tegemist on 2.2 konega. Ehk siis 601.912. Birkat ega midagi kusagilt ei leidnud. Ainukesed numbrid, mis sain olid mootori enda ploki pealt.
Mootor tuli koos turbiiniga, seega oli sel küljes automaatkast. Ehk siis ise panustaks 124 kere. Kuigi kindel ei ole
Märgistus selline -
28D 95
MERCEDES-BENZ
R 601 011 17 01

Küsin seepärast, et tahaks konele tihendeid tellida. Kuid igasugu sekelduste vältimiseks tahaks enda info korda saada.
Küsimus ka tihendite kohta, kas need on antud variantidel erinevad? Esialgne uurimine ei tuvastanud midagi erinevat, kuid siiski.

Ja Kas esimese rea peal olev 95 näitab tootmise aastat?

EDIT:
Paar pilti ka ehk abiks.
[Pilt: 0111248441fd7eb.jpg]
[Pilt: 011124844384338.jpg]
Mootori koodi järgi 2.0 75kW OM601.913. Vaakumivigur on automaatkasti vaakum.
Kas MB omanikud pealinna kandis hobiautodega cruise või kogunemisi ka teevad aeg-ajalt? Varsti hooaja lõpp ja pillid talveunes aga ennem oleks põnev vaadata uudistada mis masinaid liigub.
Kütusepumbad vanatehnikale - Bosch vs Pierburg? Või midagi muud? Aina rohkem loen, et tänapäeba BOSCHI pakendaja rollist väljub aina kaheldavama kvaliteediga toode. On keegi süvenenud?
(12-09-2017, 10:08 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Kütusepumbad vanatehnikale - Bosch vs Pierburg? Või midagi muud? Aina rohkem loen, et tänapäeba BOSCHI pakendaja rollist väljub aina kaheldavama kvaliteediga toode. On keegi süvenenud?
Vähemalt klassikalise legendi Bosch 044 pumba kvaliteet on küll viimase 5 aasta jooksul olnud koguaeg sama. Oli ka veel 2 päeva tagasi. Margipõhised/paagisisesed tulevad küll vahest väga kaheldava kvaliteediga, siiani pole samas nurinaga tagasi tuldud.

Pierburgi pumpasid olen ise minimaalselt müünud, samas MAF andurid on neil küll kõige kvaliteetsemad B-osa turul. Võiks ju siis arvata, et ka pumbad?
Leidsin armatuuri seest umbes roolisamba juurest musta koti hakitud porolooni. Kas see on midagi mida tehas paneb ning mis selle eesmärk võiks olla? Kott oli umbes 15x20 cm, otsad olid sulatatud kinni ning sees oli erinevat värvi porolooni tükid.
(26-10-2017, 10:04 AM)Marksus Kirjutas: [ -> ]Leidsin armatuuri seest umbes roolisamba juurest musta koti hakitud porolooni. Kas see on midagi mida tehas paneb ning mis selle eesmärk võiks olla? Kott oli umbes 15x20 cm, otsad olid sulatatud kinni ning sees oli erinevat värvi porolooni tükid.

mürasummutus

Arvasin ise ka sama, aga kus see paikneda võiks? Mul vedeles see niisama seal sees ja liikus ringi. Kas peaks olema mõne tulemüüri sees oleva ava või õõnsuse sees?
Tere siinsele rahvale.
Küsimus selline, on siin kedagi kes tegelevad auto ja mootorrataste ajude remondiga?
Või oskab keegi soovitada kedagi kes tegeleb?
Nimelt oleks vaja 94 Honda VT1100 Shadow süüte moodul ehk aju üle vaadata.
Tegi niiskusest pauku, sai lastud elektroonikul vahetada pauku teinud jubin, aga ei ole sädet peale seda endiselt.
Tänud
Priit
Kas keegi teab kedagi, kes poleeriks üle paar roostevaba iludetaili?
Ei näe mõtet endale kogu poleerimiskomplekti ostma hakata.
Oskab keegi kedagi soovitada?

(14-11-2017, 08:07 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab kedagi, kes poleeriks üle paar roostevaba iludetaili?
Ei näe mõtet endale kogu poleerimiskomplekti ostma hakata.
Oskab keegi kedagi soovitada?

Vaata FB-s gruppi nimega "kroomimine". Seal Martin tegeleb.
Tere, kas keegi teab, kust mõõdetakse w211 E280 mootoril õlirõhku? Ja kui palju see olema peab? EPC/WIS kataloogist ei suuda üles leida õiget asja. Kindlasti on see info seal kuskil olemas.

Tänades,
Priit