Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
:lol::lol::lol: siis peab teine raud juba tules olema...muidu on ikka kellad küll kui tööst ilma jääd.
Karl Kirjutas:
marko600 Kirjutas:Kuidas palka juurde küsida? Milliseid argumente välja oleks vaja tuua? Andke nõu...kas siis oma kogemusest või mitte..Smile

Riskimeetodil: anna lahkumisavaldus. Kui nad sind hindavad, siis tunnevad huvi sa lahkumissoovi põhjuse vastu. Siis ütledki põhjuse, vilets palk jne.
Seda ma ju räägingi, riskimeetod. Mul õnnestus :bigsmile:
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
Mina näiteks tellin oma kütuse Norrast pidi ainuke õige olema CDI jaoks ja ma arvan et enamus CDI-d mis siin ringi vuravad tellivad ka sealt.
no ta oleks veel võinud lisada et tema küll EI VIITSI osta vms öeld kohe et plekki pole, sellist jama on lihtslt keeruline kommenteerida
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
Karl Kirjutas:Kas kuskilt saab vaadata pikemat ilmateadet mis oleks võimalikult pädev, nii umbes kuu aega ette?

Kuu aega ette ennustada on nii või teisiti väga suur õnnemäng, va stabiilse kliimaga kohtades nagu näiteks Kanaarid. Samas pakun lingi, mille abil võimalik vaadata viimase rohkem kui kümne aasta kohta, mis ilm on mis päeval asukohas olnud (max temp, min temp, keskmine, sademed, tuul jne.). Vasakult menüüst valida "climate", siis maailmajagu, riik ja ilmajaam (linn) ning edasi juba aasta ja kuu. NB! osadel sihtkohtadel võib olla ilma ajalugu mitte eriti värske, aga siis lihtsalt valida teine lähim koht. Minu arust abiks näiteks puhkuse planeerimisel. Lehekülg on inglisekeelne. Isegi Eesti kohta on Tartu ilmajaama andmed läbi aastate olemas

http://www.tutiempo.net/en/Climate/
Lõoke Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.

CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?

Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage koheBig Grin Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse?
Ja mis vahe on üldse Hdi, Cdi ja Tdi l?? on mingi vahe? Sõber on hädas, tahab mersut osta, aga teda keegi hirmutas selle CDI ga.
Hydroid Kirjutas:Ja mis vahe on üldse Hdi, Cdi ja Tdi l?? on mingi vahe? Sõber on hädas, tahab mersut osta, aga teda keegi hirmutas selle CDI ga.

Kas sõbrer üldse pädev autot juhtima kui sellise taibuga :bash: Toksigu googli need lühendid ja lugegu.Või ostku endale blue fox......
Hydroid Kirjutas:
Lõoke Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.

CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?

Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage koheBig Grin Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse?
Arvatavasti on mõeldud Mercedes-Benz uut BlueTec diisli lisandit/tehnoloogiat.
Uued veoautod vist juba kasutavad seda.
martiini Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:
Lõoke Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.

CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?

Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage koheBig Grin Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse?
Arvatavasti on mõeldud Mercedes-Benz uut BlueTec diisli lisandit/tehnoloogiat.
Uued veoautod vist juba kasutavad seda.

Ta mõtles tavalist sõiduautodSmile
Hydroid Kirjutas:
martiini Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:
Lõoke Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.

CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?

Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage koheBig Grin Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse?
Arvatavasti on mõeldud Mercedes-Benz uut BlueTec diisli lisandit/tehnoloogiat.
Uued veoautod vist juba kasutavad seda.

Ta mõtles tavalist sõiduautodSmile
Oeh......
http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?...df6510d857
Cdi ja Hdi on mõlemad samad, lihtsalt erinevatel firmadel teised nimed.
Heinar Kirjutas:Cdi ja Hdi on mõlemad samad, lihtsalt erinevatel firmadel teised nimed.

Aitäh, kõige sobivam vastusSmile
Sry et järjekordselt tüütan oma lollide küsimustega. Vaatasin neti ladudes uusi kolvirõngaid w123 le, hinnad olid umbes 200-300 kr. Homme tahan minna poodi, aga mitte silberisse ja seal ongi umbes samad hinnad. Kas need on odavad ja halvad (pehmemast metallist), või kuidas ja mis firma järgi oleks parem neid valida? Ja kui keegi teab seda ka, et milline peaks olema normaalne rõhk silindris w123-l, 2.0 benz, 1983va. Aitäh.
helista Karla Auto omadele ka Piiteri maanteel, nad küll tegelevad diislitega ameti järgi, a kolvirõngaste osas teavad ikka aidata.
kui pikk remont plaanitud on - viimse seibini?

Hydroid Kirjutas:Sry et järjekordselt tüütan oma lollide küsimustega. Vaatasin neti ladudes uusi kolvirõngaid w123 le, hinnad olid umbes 200-300 kr. Homme tahan minna poodi, aga mitte silberisse ja seal ongi umbes samad hinnad. Kas need on odavad ja halvad (pehmemast metallist), või kuidas ja mis firma järgi oleks parem neid valida? Ja kui keegi teab seda ka, et milline peaks olema normaalne rõhk silindris w123-l, 2.0 benz, 1983va. Aitäh.
koterman Kirjutas:helista Karla Auto omadele ka Piiteri maanteel, nad küll tegelevad diislitega ameti järgi, a kolvirõngaste osas teavad ikka aidata.
kui pikk remont plaanitud on - viimse seibini?

Hydroid Kirjutas:Sry et järjekordselt tüütan oma lollide küsimustega. Vaatasin neti ladudes uusi kolvirõngaid w123 le, hinnad olid umbes 200-300 kr. Homme tahan minna poodi, aga mitte silberisse ja seal ongi umbes samad hinnad. Kas need on odavad ja halvad (pehmemast metallist), või kuidas ja mis firma järgi oleks parem neid valida? Ja kui keegi teab seda ka, et milline peaks olema normaalne rõhk silindris w123-l, 2.0 benz, 1983va. Aitäh.

Viimseni või mitte ei oska öelda, aga lihtsalt kui mootor veel auto peal oli tuli sinist tossu natukene. Tahan nüüd millalgil kompressioon ära mõõta, siis tean kui head need minu kolvirõngad on.
Emm, surve mõõtmisega ei saa kolvirõngase kohta just täit tõde teada. Surve mõõtmine iseloomustab kolvigrupi kulumust: kolvirõngad, kolb, hülss. Lisaks klapppide pidavus.

Surve mõõtmine on kaudne, kuigi lihtne ja tõhus meetod.

Mis puudutab lubatud survet, siis AD annab lubatud surveks pritsemoootritele 10-12 bar. Seega on ühekohaline survenumber on paha-paha.

Lisan veel, et lihtne meetod teada saada, kas leke on läbi kolvigrupi või klappide: peale mõõtmist vala silindrisse veid õli (nii 10-30 ml) ja mõõõda uuesti. Kui surve on nüüd suurem, oli leke löbi kolvigrupi. Kui survenumber oluliselt ei muutu, on leke läbi klappide (või plokiaane mõra või lekkiva tihendi või...).
Tervist, küsiks kah lolli küsimuse ,et kas 123 ja 126 on need tagaratta rummud samad või ei?Pean silmas siis seda detaili kust pooltelg läbi käib ja mille külge ratas kinnitub .Tänud kui viitsite vastata.
Maanteel sõidan tavaliselt 90-ga. Koguaeg mõtlen, et kuidas on kütusekulu suurem, kas siis kui kiirendan 90ni kiirelt ja tõmmeldes või aegamööda ja rahulikult :help:

No kiirendades kiirelt, siis auto võtab lühema aja jooksul palju rohkem kütust, aga kiirendades aeglaselt, võtab ju pikema aja jooksul natuke vähem kütust kui kiirelt kiirendades...kumb siis ökonoomsem sõit on? Ühel juhul saavutan ju kiiremini 90km/h ja sealtmaalt 5käiguga ju kütusekulu väike...

Tundub nii jobu küsimus, aga painab pikemat aega..äkki ma ei oska väljendada end. Asi polegi selles, et ei oskaks otsustada kumba sõidustiili malliks võtta, vaid selles, et olen sellel küsimusele mõelnud vahetevahel viie aasta vältel ja närvi ajab juba:bash:

Kõige vähem ootan vastust stiilis: "No oleneb autost ja tema kaalust ja kilovattidest ja liitritest ja hobujõududest ja sellest mis värvi auto on" (kardan, et see ongi nii ja ma ei saa jälle vastust küsimusele ja see painab mind ka järgmised viis aastat:demondSmile
90-ni kiiremini kiirendades läheb kütust vähem. Selle kohta oli Autolehes aegu tagasi artikkel ka.