Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(31-12-2010, 12:51 PM)keku Kirjutas: [ -> ]kas kõikide 90a. w124 diffrid on samasugused?

EI OLE.
Kasuta otsingut, difrite teema on siin foorumis põhjalikult läbi näritud.
Oskab keegi öelda mis lülitiga tegu on?

[Pilt: 88796-button.jpg]

Edit: pilt pärineb W210 salongist
ADSi ehk adaptive damping system'i lüliti. Eestikeeles amortide sport reziimile lülitamise nupp- igatahes W140 s-klassi manuaal ütleb nii.
Ei hakanud eraldi teemat tegema, aga täna TV3 TopGearis ka Mercedesed:

21:50
Top Gear. 6.hooaja avasaade
Tänases saates pistab suur, raske ja võimas Range Rover Sport rinda tankiga. Jeremy testib 4-ukselist Mercedes CLSd ja Stig teeb rajal ringe AMG Mercedes CLSga. ...

Meenutuseks ka pilt Stigist Nod
[attachment=4893]
Meie oma tiivuline Stig!!!! Badgrin
Kui juba teemaks läks ,siis...Ma pole pesakonnas ainuke Stig,ka mu järeltulija astub mu jälgedes.Arvake ära ,kas tal oli tore selles kostüümis olla,kui temp oli 25+?
[Pilt: YgmjKj6UyHPRy6bZ4U3YxW8PBedrjX6cSQ4x9nSG...2S3YOC.jpg]

[Pilt: pSRCsFczrCybGj0Er6Aa0pxj4PwNAIOgEMw0t4-b...RoIw4W.jpg]

[Pilt: 1yZa59XI7dUsOUBkQCHEmLp7Y0Nw-KMMiqWazIX7...KKLYfx.jpg]

[Pilt: stig.jpg]
Kuskil siin foorumisügavustes hulguvad ringi mõned lingid,kus saab MB ninninänni tellida...ehk keegi oskab juhatada? Teist päeva tuuseldan aga no mitte ei hakka need näppu Icon_sad
http://foorum.clubmb.ee/index.php
Seal suur silt pood, ehk on see mida otsid.
Tuu pole tuu...
Tegemist oli saitidega,kus sai tuuninguvärki osta.
Eee.. äkki see?

http://gup-tuning.ee/index.php?CarManufa...3&lang=est

Kunagi keegi siit foorumist, kahjuks ei mäleta kes, mulle soovitas.
Neeh...Läti spoilad...ise ostsin sealt tagaluugile tiiva..siiani külge panemata,kuna ese päris vormist väljas ning aja ja viitsi puudumise tõttu pole teist parlanksi veel ajanud.
Mäletan,et põhiteemaks oli sisustus,tuled,võred ja spoilerid muidugi kah.
Votvot...jupi parem kohe Icon_smile
natuke infot, kas on mingit vahet ka, bensiini mootorile parim õli, ja diislile parim õl ?
nimelt endal 110CDI Vito 2000 ja sees on 10w40.
Ja õli vahetus oleks vaja teha. ja mõtlengi,et kas täis sünti võib ikka panna ?
et ega ei või juhtuda see,et mootor hakkab täiega nüüd õli läbi laskma ?
üldiselt tahaks jah sise panna "mobil1 Rally Formula." Ehk siis 5W50.
või oes midagi vel,m illega peaksin arvestama ?
ja kui kuidas on lod kasti õliga, kui tihti seda vahetatakse ? (manuaal)

Ei ole nii pädev veel sellel alal...
Oi oi 5W-50 - pole sõnu Smile

Küsimus ei ole täis või poolsündis vaid KVALITEEDIS. MBl on enda kvaliteedinõuded ja mina järgiksin neid. Sõltub mis mootor (mootori kood) autol peal, selle järgi saab vaadata soovitust.

Mootori paneb "jooksma" mitte baasõli (kas rahvakeeli täis- või poolsünt) vaid ikka õlis olevad pesuained. Tõsi kvaliteetses täissündis on neid rohkem, sest tahetakse vastata autotootjate karmidele normidele longlifi kohapealt.

Sellisele vitole kõlbab nii 229 kui ka 228 klassi keskmised õlid, mis muude normide seal on muidugi suht kõvad tegijad. Võta õlipurk ette ja pööra teine külg ette.
Kas keegi oskab öelda järgmist: MB tehase toonklaas,mis on helesinist värvi,kas seda võimalik kuidagi maha ka võtta(kile vms) või ainuke võimalus klaas ära vahetada? Kui must toon panna peale siis natuke imelik jääb seest poolt vaadatuna...
(30-01-2011, 11:37 AM)laisad Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab öelda järgmist: MB tehase toonklaas,mis on helesinist värvi,kas seda võimalik kuidagi maha ka võtta(kile vms) või ainuke võimalus klaas ära vahetada? Kui must toon panna peale siis natuke imelik jääb seest poolt vaadatuna...

Kindlasti ei saa tehasetooni maha võtta, see pole ju kile.
(30-01-2011, 01:26 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]
(30-01-2011, 11:37 AM)laisad Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab öelda järgmist: MB tehase toonklaas,mis on helesinist värvi,kas seda võimalik kuidagi maha ka võtta(kile vms) või ainuke võimalus klaas ära vahetada? Kui must toon panna peale siis natuke imelik jääb seest poolt vaadatuna...

Kindlasti ei saa tehasetooni maha võtta, see pole ju kile.

Aga seda saab edukalt üle kiletada/lakkida.
Proovitud protsessUnibrow.
Kas vanades ja kobedates ringi vurav W116 650 TFA on mõne klubiliikme masin?
(05-02-2011, 03:09 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Kas vanades ja kobedates ringi vurav W116 650 TFA on mõne klubiliikme masin?



http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ht=kobedad