(27-04-2011, 01:19 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Hei, kas selles foorumis ka selline asi tegutseb nagu 'linnadevaheline kaubaliiklus'? Osad teiste automarkide foorumis näiteks liiguvad ringi ja mõnikord annab neile sümboolse tasu eest miskit peale sokutada et kuskil mujal sihtkohas pakk vms ära visata. Omal oleks vaja kedagi kes Tallinn-Tartu otsa ette võtab
Kusjuures isegi mõelnud sellise teema tekitamise peale.
Soome mese.fi foorumis olemas ja toimib täiega- ise Helsinkist Turku asju saatnud.
Soomes muidugi ka vahemaad natuke suuremad
Et peaks vist tegema sellise....
Edud.
Janek.
Tervist.
Keegi oskab aidata kuidas CEdel tagaistmed lahti tulevad ? just seljatoe osa.
Ja tahaks üle küsida, et kas viga on ikka termostaadis kui mootor soojaks ei lähe sõites aga kohapeal läheb ?
Kõigepealt võtad ära alumise istumise aluse (alt klambritest).
Siis seljatoed käivad lihtsalt alt üles lükates ära.
Enne kui seljatuge alt üles lükkad, lase alla peatoed ja keera lahti kruvi seljatoe alt servast.
tänud, sain lahti. nüüd järgmine küsimus. kas kelneri mootor on läbi kui ta ainult tõksub, kui tööle peaks hakkama siis ainult teeb tõksu?
juhi oma töötab ilusti.
Võimalik, et hammasratas on katki, rihm ei liigu piisavalt vabalt ja tekib ülekoormus. Ülekoormuse lülitit saab "timmida" kangemaks, kuid pole väga soovitatav.
võtsin polstri lahti. hammakad kõik terved, lülitid nagu peaksid töötama.
kui vool järele tuleb hammakas teeb nagu väikse liigutuse, poole hamba liigutuse nagu. ja siis on kõik. kui see liugur kõvasti kinni oleks siis peaks ju mootor undama ja üritama ikka liigutada seda. või mis ?
(29-04-2011, 08:11 PM)Kaltsyum Kirjutas: [ -> ]võtsin polstri lahti. hammakad kõik terved, lülitid nagu peaksid töötama.
kui vool järele tuleb hammakas teeb nagu väikse liigutuse, poole hamba liigutuse nagu. ja siis on kõik. kui see liugur kõvasti kinni oleks siis peaks ju mootor undama ja üritama ikka liigutada seda. või mis ?
Ei, mootori töö katkestataksegi liigpinge lülitiga. Mootor ei jää undama. Kuigi, kui lüliti katkestab mootori, siis tehakse nö restart ja mootor peaks uuesti üritama. Sõidab natuke tagasi ja üritab uuesti, korduvalt.
Ja hammaka korrasoleku kontrolliks on vaja hammakas seest välja võtta, muidu ei näe.
Been there done that.
nii, väike kala el asjades. kui uksed kinni siis el.aknad ei tööta, teen ukse lahti siis töötab. millest see võib olla ?
panin tagumised numbrituled tööle ja peale seda tuli selline probleem. muidu olid numbritulede juhtmed katki, ühendasin ära ja peale seda hakkasid el.aknad jamama.
Tere ! Tahaks teata kas E 500 -le. 1994 a. sobivad mõõtutelt ML ,G veljed alla ?
(03-05-2011, 11:00 AM)velle0 Kirjutas: [ -> ]Tere ! Tahaks teata kas E 500 -le. 1994 a. sobivad mõõtutelt ML ,G veljed alla ?
G-veljed kindlasti ei sobi poldijaotuse tõttu.
jah ,aga kas S-klassi W-140 mudeli omat sopivad ,või milliste mudelite omat täpsemalt ? Äitäh
Tervitus, palju ja kus maksavad originaal valuvelgedele keskmised kapslid?
Ette tänades
(03-05-2011, 04:36 PM)rahu Kirjutas: [ -> ]Tervitus, palju ja kus maksavad originaal valuvelgedele keskmised kapslid?
Ette tänades
Originaalid 24.90 tk, replika minult 10,90
Kas vajad hõbedasi või kroome?
Edud.
Janek.
(03-05-2011, 12:03 PM)velle0 Kirjutas: [ -> ]jah ,aga kas S-klassi W-140 mudeli omat sopivad ,või milliste mudelite omat täpsemalt ? Äitäh
G-l jah sõiduautode 5x112 asemel 5x130 poldivahe. Kuid need 18"x8.5" ET44 originaal AMG 5-SPOKE-id peaksid vist ka sobima?:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22694
Keegi 97a C-klassile soodsa hinnaga alarmi+paigaldust pakub?
Kõiksugused soovitused millist valida kuluvad ka väga ära.
On keegi mersumeestest proovinud 126-le panna peale 2,4TD
Kas väga mõttetu tegevus
(04-05-2011, 10:25 PM)tanel87 Kirjutas: [ -> ]On keegi mersumeestest proovinud 126-le panna peale 2,4TD
Kas väga mõttetu tegevus
Mis kuute risustamine see viimasel ajal moodi on läinud?