Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui sul on W202 C-klass ja otsingut kasutad, siis leiad, kuidas saab immo maha võtta, kui see on peale läinud. Immo teeb sellist asja küll muidu.
(21-10-2011, 05:26 PM)T6nu Kirjutas: [ -> ]Kui sul on W202 C-klass ja otsingut kasutad, siis leiad, kuidas saab immo maha võtta, kui see on peale läinud. Immo teeb sellist asja küll muidu.

Tavaliselt on immo võtmete kyljes aga mul kyll võtmed sellise välimusega pole et seal immo peal oleks 1994 a c180 w 202 aga immot mul ei ole.vaatasin relee pistiku ka yle ainult yhest august tuleb vool teiselt takistab ära kuna proovisin otse ehk panin juhtme teise klemmi kylge ka hakkas pump lööma ja bensiin jõudis mootrini ilusti aga no ei lähe ka siis tööle
Kas võti on selline, nagu siin kõige parempoolsem:
[Pilt: dcff_2.JPG]
?

Sellisel on immo sees..
(21-10-2011, 02:17 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kui autole uut akut otsida, kas on näiteks starteril ka mingisugune piir kui võimast akut vastu peab?
Praegu 75AH ja 680A, aga silma jäänud ka 100AH ja 900A(peaks vahele ära mahtuma) Pill W124 3.0D

Paranoid
(21-10-2011, 08:43 PM)T6nu Kirjutas: [ -> ]Kas võti on selline, nagu siin kõige parempoolsem:
[Pilt: dcff_2.JPG]
?

Sellisel on immo sees..

mul pole võti isegi mitte sellist moodi mul selline kliki aegne veel
tere siis kuidas meil ka läheb
(22-10-2011, 10:36 AM)2015c Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2011, 02:17 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kui autole uut akut otsida, kas on näiteks starteril ka mingisugune piir kui võimast akut vastu peab?
Praegu 75AH ja 680A, aga silma jäänud ka 100AH ja 900A(peaks vahele ära mahtuma) Pill W124 3.0D

Paranoid
Starter tarbit täpselt nii palju kui ta soovib. Analoogselt võiks ju mõelda, et kuidas sa julged triikraua seina pista kui selle taga on erve elektrijaam Rolleyes
(21-10-2011, 02:17 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kui autole uut akut otsida, kas on näiteks starteril ka mingisugune piir kui võimast akut vastu peab?
Praegu 75AH ja 680A, aga silma jäänud ka 100AH ja 900A(peaks vahele ära mahtuma) Pill W124 3.0D

Kui ruumi on, siis võid 100 Ah sinna peale panna. Mina lähtuks pigem sellest, kas autol on peal palju elektrilisi lisasid. Kui jah, siis võid suurema aku panna, kui ei, siis kasuta 75 Ah edasi.

soovitage kohta kus saaks tartus eelsüüte küünlaid osta. mis firmat soovitate ?
Tahaks ka suure külmaga saada piisavat kävitusvoolu.
(23-10-2011, 05:21 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2011, 02:17 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kui autole uut akut otsida, kas on näiteks starteril ka mingisugune piir kui võimast akut vastu peab?
Praegu 75AH ja 680A, aga silma jäänud ka 100AH ja 900A(peaks vahele ära mahtuma) Pill W124 3.0D

Kui ruumi on, siis võid 100 Ah sinna peale panna. Mina lähtuks pigem sellest, kas autol on peal palju elektrilisi lisasid. Kui jah, siis võid suurema aku panna, kui ei, siis kasuta 75 Ah edasi.

(23-10-2011, 08:40 PM)Kaltsyum Kirjutas: [ -> ]soovitage kohta kus saaks tartus eelsüüte küünlaid osta. mis firmat soovitate ?

MB Varuosad, Ringtee 26.
Küsi, mida nad soovitavad, nende jutu põhjal võib otsustada.
(23-10-2011, 05:21 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2011, 02:17 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kui autole uut akut otsida, kas on näiteks starteril ka mingisugune piir kui võimast akut vastu peab?
Praegu 75AH ja 680A, aga silma jäänud ka 100AH ja 900A(peaks vahele ära mahtuma) Pill W124 3.0D

Kui ruumi on, siis võid 100 Ah sinna peale panna. Mina lähtuks pigem sellest, kas autol on peal palju elektrilisi lisasid. Kui jah, siis võid suurema aku panna, kui ei, siis kasuta 75 Ah edasi.

Lisad lisadeks. 6 hõõgküünalt hõõguma ajada ja vb hõredat mootorit mingi paksu õliga HOOGSALT ringi vändata nõuab ikka korralikku akut.

Starteril pole selle vastu midagi et mahukam aku on. Vastupidi hoopis. Mahukama aku pealt saadki kauem energiliselt käiata.

Kes kehvalt käivituvaid diisleid omanud, teavad hästi seda tunnet kui juba hakkab lubama ja siis saab aku tühjaks. Paneb ikka sülitama ja vanduma tõesti.
Kui 100se ära mahutad võid kasutada küll. Diisli genekas on suuteline seda parajalt laetuna hoidma küll.
Ma arvan et külmaga(-15 ja allapoole) käivitades(eelmine talv) oligi kehvas käivituses süüdi hädiseks jäänud aku(mul pole aimugi vana see on).
Näiteks krokodiiliga läks kohe käima.
Mis 124 tagasillas läbi olla võib kui seespoolt rehve sööb? Aitab uuendamine või regull stendis?
vardad või suured puksid ilmselt. rattad lääpas ka juba?
Ei saa nagu aru. Teistel olen vaatand siis umbes samasugused.
Aga stabikavarras, reaktiivvarras?
(24-10-2011, 06:06 PM)umm Kirjutas: [ -> ]vardad või suured puksid ilmselt. rattad lääpas ka juba?

kus kohast saaks osta autole tagumise luugi peale neid märke... 500 SEL
jnejne
(24-10-2011, 06:15 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]...
Aga stabikavarras, reaktiivvarras?

Ei ole seal nii lihtne... 124 tagasild on mitmikhooblahendus - vardaid on kummalgi pool 5 tk... Seega kuluvaid sõlmi 10 (õigemini 8 puksi ja 2 munakut). Lõtkuke siin, teine seal ja nii see ratas lääpa vajubki. Vaheta kõik hoovad korraga ära ja saad ühekorraga murest lahti.

Ainus reguleeritav koht on kokkujooks.

Tõsi, mul on kuri kahtlus, et paljusõitnud autodel on ka sillatala ise järgi andnud. Meie säästukal ei olnud ka peale hoobade ja rattalaagrite vahetust rattad päris püsti... Sillastendis mahtusid küll täpselt lubatu piiresse. Siiski oli silmaga näha, et ratas on viltu. Samas rehvi ei söönud.Unibrow

Nüüd, 40 Mm hiljem on rattad taas lääpas. Põhjuseks lõtkud hoobades ja laagreis. Sööb rehvi ja ujub teel.Crybaby
Aga müüakse ka kõiki pukse eraldi, mõlemale poole kokku nii ~90 eur.
Kumb siis mõttekam? Kogu varraste kompl 180 raha.
Tagasillal on ka rataste külgkalle reguleeritav. Hoobade sisemistel otstel on ekstsentrikseibidega poldid.