Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Liivapritsi tööpead ise ära tegema Smile Ja veljed värvin 40€ eest üle Smile 10€ tk
Kas Mercedes-Benz iluvõre oleks võimalik pulbervärviga üle lasta nii,et jääb püsivana ikka peale?Mõtlen otse nikkli peale?
(14-02-2013, 07:42 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Kas Mercedes-Benz iluvõre oleks võimalik pulbervärviga üle lasta nii,et jääb püsivana ikka peale?Mõtlen otse nikkli peale?

Kui taldlihvijaga kroomi ära karestad.. Siis peaks saama jap.
Lihtsalt kroomile lastes hakkab maha kooruma nagu tavaline värvgi, kui koksu saab.
Eeldan, et ikka metallist see jubin..
Metall ikka jah.
Kas keegi targem mees oskaks öelda mis selle värvikood on: http://www.auto24.ee/used/902624 ?
Tere. Ei osanud küsimust mujale postitada, seepärast küsin siin teemas. Kas kellegil on olemas audio 30 aps navi plaati? Ei ole vaja uut, võib olla täitsa esimene plaat või kuni versioon 7. Vahet pole, kas originaal või koopia. Peaasi, et tema enda masin seda tunneks. Asi nimelt selles, et kakkusin siin sõbra audio 30 navi jaoks versioon 10.0, (vanemaid lihtsalt pole kuskilt võtta), ja mitte üks neist viiest plaadist ei ole navile vastuvõetav. Kirjutab lihtsalt, et "cd wird geprüft" ja sülitab plaadi välja. Nüüd palungi siit abi, et kas kellegil on sihuke vanem plaadike olemas, kuna foorumites tuhnimise tulemusel võib väita, et vanemad versioonid võiksid sel töötada. Navigeerimiseks seda plaati ju nagunii ei kasuta, vaja on seda seetõttu, et sel isendil ju ilma navi plaadita kella korrigeerida ei saa. Ja selleks seda plaadikest vaja ongi. Kui kellegil on selline cd olemas ja oleks nõus natuke aitama, siis võib mulle teate jätta või vastata siia teemasse. Loodan, et on abivalmis inimesi.
Ette tänades: Mikk
Ma arvan, et ei saagi seda panna, kui juba avatare saab ainult liige panna, siis arvan, et signatuuridega on sama lugu või siis lihtsalt MyBB versioon on liiga vana.
Kust oleks kõige parem w201 mersul kapoti alt voolukaablit võimendile vedada? Piilusin aku taha kus asuvad igast moodulid ja ei paistnud nagu mingit auku, kust kaabel läbi lipsaks.

Võib anda ka infot kuidas see pagasnikusse kõige paremini jõuab! Kindlasti ei tee halba mingid foorumi teemad, kus piltidega on asja illustreeritud.

Tänud!
Aku taga ongi nurgas sellised kummistmütsid kahel augul katteks.Pärast kui salongi tood,siis pead armatuuri alumise osa ära võtma,ning sealt on juba lihtne mööda põhja vedada.Taga peaks olema samal pool ka auk läbi "seljatoe".Põrandalt saad vedada nii kui eemaldad ukselävepaku plastikud,keskmise piilari alumise plastiku(kahe kruviga).Turvavöö alumine kinnitus keera ka lahti,siis saad vaiba korralikult liikuma.
(27-02-2013, 08:10 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Aku taga ongi nurgas sellised kummistmütsid kahel augul katteks.Pärast kui salongi tood,siis pead armatuuri alumise osa ära võtma,ning sealt on juba lihtne mööda põhja vedada.Taga peaks olema samal pool ka auk läbi "seljatoe".Põrandalt saad vedada nii kui eemaldad ukselävepaku plastikud,keskmise piilari alumise plastiku(kahe kruviga).Turvavöö alumine kinnitus keera ka lahti,siis saad vaiba korralikult liikuma.

Aitäh! Tuhnin homme taskulambiga, ehk näen ka neid kummimütse seal. Salongi osa on kirjelduse järgi klassikaline nagu igal autol suht. Eusa_whistle
W203 ei tule tagumised uksed lahti väljaspoolt(esimesed tulevad). Seest poolt sain teha aga väljast mitte. Ühte ust ei saa kuidagi lahti teha kuna oli lukk peale pandud et seest ei saaks väike laps lingiga avada ja kuna väljast ei saa lahti teha siis ei saa ka seest.
On kellegil sarnane mure olnud ja mis oleks lahendus? Kesklukk muidu reageerib korralikult ja avab nö. need nupud üles.
(09-03-2013, 08:51 PM)laisad Kirjutas: [ -> ]W203 ei tule tagumised uksed lahti väljaspoolt(esimesed tulevad). Seest poolt sain teha aga väljast mitte. Ühte ust ei saa kuidagi lahti teha kuna oli lukk peale pandud et seest ei saaks väike laps lingiga avada ja kuna väljast ei saa lahti teha siis ei saa ka seest.
On kellegil sarnane mure olnud ja mis oleks lahendus? Kesklukk muidu reageerib korralikult ja avab nö. need nupud üles.

Tänane ilm vist! Mul ka W140-l täna ei tulnud vasak tagumine uks ei seest ei väljast lahti, lingid käisid tühja. Olin seda tüüpviga juba mitmest kohast lugenud aga polnud veel kogenud (kui välja arvata, et juhiuks ei jäänud ükskord kinni). Aga asi sai korda iseenesest, kui olin juhiukse kõva pauguga kinni löönud. Pärast mõtlesin, et ilmselt oleks aidanud ka, kui sellele mitteavanevale uksele väheke "tappa" oleks andnud.



[Pilt: 557064.png]

(09-03-2013, 09:01 PM)DimitiS Kirjutas: [ -> ]Tänane ilm vist! Mul ka W140-l täna ei tulnud vasak tagumine uks ei seest ei väljast lahti, lingid käisid tühja. Olin seda tüüpviga juba mitmest kohast lugenud aga polnud veel kogenud (kui välja arvata, et juhiuks ei jäänud ükskord kinni). Aga asi sai korda iseenesest, kui olin juhiukse kõva pauguga kinni löönud. Pärast mõtlesin, et ilmselt oleks aidanud ka, kui sellele mitteavanevale uksele väheke "tappa" oleks andnud.

[Pilt: 557064.png]

Võib ilm olla aga võib ka mitte kuna see pmst mul juba ca 2 nädalat niimoodi olnud ja lasin paar päeva ka soojas kohas hoida ilma kuhugi sõitmata ning mure jäi ikka samaks.

See on lihtsalt vähese õlituse viga. Polster maha ja luku ja hoobade liikuvad pinnad kergelt õlitada mingi vedela õliga.
(09-03-2013, 09:20 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]See on lihtsalt vähese õlituse viga. Polster maha ja luku ja hoobade liikuvad pinnad kergelt õlitada mingi vedela õliga.

Ühe polstriga saab hakkama kuna seest poolt saan ukse lahti teha aga teine ei tule ei seest ega väljast, kuidas seda oleks võimalik lahti teha?
w211 tulede automaatne lülitus süsteem.
Nimelt hetkel on nii, et kui väljas on pime siis lähevad tuled automaatselt põlema. Päeval valges aga peab ise lülitist lülitama (kui tuledelüliti on automaatses asendis)
Küsimus oleks. Kas saab kuidagi nii, et tuled läheks 24/7 automaatselt põlema?
(10-03-2013, 09:45 PM)Nostop Kirjutas: [ -> ]w211 tulede automaatne lülitus süsteem.
Nimelt hetkel on nii, et kui väljas on pime siis lähevad tuled automaatselt põlema. Päeval valges aga peab ise lülitist lülitama (kui tuledelüliti on automaatses asendis)
Küsimus oleks. Kas saab kuidagi nii, et tuled läheks 24/7 automaatselt põlema?

menüüst muudad ära.
Hellõu.

Keegi oksab öelda kas C-klassi veljed sobivad E-klassile (w124 aastast 1994)

Cheers!
Kust kuradi kohast tulevad need kasutatud rehvide hinnad Auto24-s??? Näiteks, miks maksab 17" 225/45 lamellrehv millel on vaevu 3mm mustrit järel ~30€??Icon_rolleyes(Mitte, et mul seda vaja oleks)

3mm rehviga pole ju isegi suvel miskit teha! Kui sadama hakkab on pidamine 0! Aga kust ikkagi tuleb see hind 30€? On's tal mingi muu väärtus/kasutus veel mille eest 30€ küsida? Kas kokkuostus saab selle raha tagasi? Või mis otstarvet saab leida 30€ rehvile, millel on 3mm mustrit? Ulme!!Icon_rolleyes
Vaata palju selline rehv uuena maksab, siis mõistad.
Ja selle 3mm rehviga saab vabalt paar suve sõita kui suverehvina kasutada.
Üldiselt mida suurema tolliga ja madalama profiiliga, seda kallim.
Mingi 185/70 R15 võib vabalt 10-12 euriga saada.