Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks w210, 1997, 220 D
Väikse mootori puhul vist sarnane ülekanne normaalne.
ei oskandki kuskile mujale seda juttu panna. igatahes lõpetas sõbra w201 2.0 diisel 55kw 1989 aasta mootor töölepingu. töötas ainult 3 silindriga ja küttekulu ka laes, et kõik pihustid ja jutud tundusid toimivat sai plokikaan maha võetud. oli kohe näha, et kui üks kolb on ülemises surnud seisus, siis teine samalajal oleks nagu mõni mm allpool. kolvid koos kepsudega välja ja ennäe...sääntene pilt vaatas vastu....

[Pilt: pilt000v.jpg]

peab veel ära märkima, et kui auto 70 000km tagasi sai soetatud, töötas ta juba siis veidralt. külmast peast oli kõik OK, soojalt hakkas väristama tühikäigul, nagu putraks (autos oli ka tugev "hüppav" vibra) olen aru saanud et see pidi kõrgsurvepumba viga olema (peavõll pumbas kulunud). igatahes esimene talv peale ostu oli kõik korras, käivitus talvel partsust. järgmine talv (ehk möödunud) enam starterist tööle minna ei tahtnud (seda ka mõne miinuskraadiga). kevadel hakkas mootor üha enam peal hüppama, vibra läks päris tugevaks, pöörete lisamisel muutus jälle ühtlaseks. ja siis peale ühte väikest 30km sõitu hakkas silinder üldse ära kaduma. lõpp tulemuseks oli siis pildil olev keps (1. silinder) ja ka teise silindri keps oli kõver, küll aga pisut vähem. kahe viimase silindri kepsud tundusid OK.
(29-06-2010, 06:39 PM)Rando Kirjutas: [ -> ]Kas w210 automaadil ongi 110 sõites pöörded pea 3500? Neljane kast siis vist?
Mul on W210 E220 CDI 2002 ja 110 on kuskil umbes 2100-2200rpm.
Mootor vist lõuatäie vett hauganud, millest muidu kepsud niimodi kõveraks lähevad.
(01-07-2010, 10:31 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Mootor vist lõuatäie vett hauganud, millest muidu kepsud niimodi kõveraks lähevad.

ilmselt küll, sõber proovis ka seda asja, et vett töötamise ajal mootorisse (pidi kolvid ja kõik põlemiskambri ilusti ära puhastama tahmast). tegelikult peaks vett pihustama, aga tema lasi kohe süstlaga lartsaki sisse. väidetavalt oli korra isegi mootori kinni tõmband ja välja surnud. olles neid mootoreid ennemgi lahti võtnud, siis kolvi ja plokikaane vahel on olematu vaba ruum ja vedelikku kokku ei suru. piisab päris väiksest kogusest et keps kõveraks lasta.
Kas keegi siit foorumist töötab ka silberautos? Oleks soov teada ühe auto ajalugu kuid seal ei taheta öelda(nagu nad ütlevad: Vastavalt andmekaitse seadusele).

Tänud ette..
(01-07-2010, 04:29 PM)laisad Kirjutas: [ -> ]Kas keegi siit foorumist töötab ka silberautos? Oleks soov teada ühe auto ajalugu kuid seal ei taheta öelda(nagu nad ütlevad: Vastavalt andmekaitse seadusele).

Tänud ette..

Mine koos omanikuga või lase omanikul volitus kirjutada.
kas keegi teab midagi febi automaatkastiõlist mis pidi vastama MB kõige uuemale automaatkastiõlile? hinna vahe 8 liitriga 1000 eeku ja "üks" töökoda ainult seda febi pidigi panema ja keegi ei pidanud nurisema.
(01-07-2010, 11:00 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]kas keegi teab midagi febi automaatkastiõlist mis pidi vastama MB kõige uuemale automaatkastiõlile? hinna vahe 8 liitriga 1000 eeku ja "üks" töökoda ainult seda febi pidigi panema ja keegi ei pidanud nurisema.
236.14 õli pidi valmistama ainult üks tehas ja teised ainult villivad.
Tavaliselt on lett 1L-160.-, silberis 260.-
tere ,kas 83 a w126 taga pidurisuport ja ketas hakkab w124 le?
(01-07-2010, 11:00 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]kas keegi teab midagi febi automaatkastiõlist mis pidi vastama MB kõige uuemale automaatkastiõlile? hinna vahe 8 liitriga 1000 eeku ja "üks" töökoda ainult seda febi pidigi panema ja keegi ei pidanud nurisema.

mul on endal 14 klassi õli suurtes kogustes olemas.
(02-07-2010, 11:15 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]
(01-07-2010, 11:00 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]kas keegi teab midagi febi automaatkastiõlist mis pidi vastama MB kõige uuemale automaatkastiõlile? hinna vahe 8 liitriga 1000 eeku ja "üks" töökoda ainult seda febi pidigi panema ja keegi ei pidanud nurisema.

mul on endal 14 klassi õli suurtes kogustes olemas.

on need siis samad? ka liitrine taara milles need on, on täpselt üks ühele-ainult etiketi erinevus. 10 ja 12 klassile vastav febi õli oli kollane aga ka "Mercedes-Benz" taaras, febi 14 on punane.

muud polegi, lihtsalt pidin sooda olema et MB embleemiga etiketiga 8 plastpudeli eest tahan tonni maksta.
hetkel õli vahetamata aga aeg juba käes (see tähendab et läbitud km-e palju)
(02-07-2010, 11:11 PM)taavet111 Kirjutas: [ -> ]tere ,kas 83 a w126 taga pidurisuport ja ketas hakkab w124 le?

vaata ladu24.ee seal näitab ära millistele teistele mudelitele mingi toode sobib. olen üsna kindel et w126 ketas w124-jale ei sobi.
probleem vahetasime sõbra mootori ära kere oli 124 ja 2,0 disla nüüd panime 2,5 disla ja siis saime tööle ja värki aga käigud ei lähe sisse. 1,2,r lähevad 3,4 mitte vahetasime ka kulissi ja need vardad ära.Isegi siis ei töödanud sama jamps.Keegi oskab öelda mida teha?
Tervist!

On kellelgi infot kus Tallinnas kaubaaluseid kokku ostetakse.
Ise leidsin mingi Mardernos ja Metrosystem, andis veel ming Fineur värgi
kui nende koduleht ei töötanud.
Kas need välja pakutud on Thumbsup või hoopis Thumbsdown kohad
Huvitaks selline asi , et kas w124-le hakkab w210 armatuur? Kui ümber vaja midagi teha kinnitudes ja nii siis see ei ole probleem aga just mõõtudelt?
tekkis siis selline küsimus, et kas w124 tagatuled istuksid w202 kerele. oluline oleks just kas tule laius ja luugipoolne kalle klapivad?
[Pilt: Wald-Mercedes-Benz_W124_E_1999_800x600_wallpaper_05.jpg]
[Pilt: img_3.jpg]

Ma nüüd ei tea, kas sellest kaldest sulle piisaks? Kas sa tõesti soovid plekkseppa tööd tegema hakata?
Kuigi ma saan su mingist idee sähvatusest aru. W202 tagumised tuled pole tõepoolest kõige paremini välja kukkunud...aga no ikkagi, milleks...Icon_neutral
Mida arvate sellest loost?
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto...d=32530727
Ehk MB- ga Šveitsis 290 km/h kihutanud rootslane saab Eesti rahas ca 10000000 krooni trahvi