Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Au ja kiitus Icon_smile
Üks küsimus veel,et kui suur kogus seda liimi sinna läheb? Et,kui suure potsiku ostma peaks?
(24-02-2011, 09:27 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Au ja kiitus Icon_smile
Üks küsimus veel,et kui suur kogus seda liimi sinna läheb? Et,kui suure potsiku ostma peaks?

KILOGA (1kg) peaks saama üsna mitu autut tehtuNod
Aiaiai

Pole vist päris õige teema, aga ei leidnud hetkel seda uudiste oma.
(25-02-2011, 01:09 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Aiaiai

Pole vist päris õige teema, aga ei leidnud hetkel seda uudiste oma.

Sama auto oli myygis, ilmselt vormistas tehingut Smile
(25-02-2011, 10:21 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 01:09 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Aiaiai

Pole vist päris õige teema, aga ei leidnud hetkel seda uudiste oma.

Sama auto oli myygis, ilmselt vormistas tehingut Smile

See venelane kellel "NO MALFUNCTION=OK" ja kiire oli? Vaatasin jah et täna vist auto24 CL-ide rida möne vörra muutunud.
(25-02-2011, 10:42 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 10:21 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 01:09 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Aiaiai

Pole vist päris õige teema, aga ei leidnud hetkel seda uudiste oma.

Sama auto oli myygis, ilmselt vormistas tehingut Smile

See venelane kellel "NO MALFUNCTION=OK" ja kiire oli? Vaatasin jah et täna vist auto24 CL-ide rida möne vörra muutunud.

Sama jah. Värv on selline kole, mis jääb meelde.
(25-02-2011, 10:53 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 10:42 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 10:21 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 01:09 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Aiaiai

Pole vist päris õige teema, aga ei leidnud hetkel seda uudiste oma.

Sama auto oli myygis, ilmselt vormistas tehingut Smile

See venelane kellel "NO MALFUNCTION=OK" ja kiire oli? Vaatasin jah et täna vist auto24 CL-ide rida möne vörra muutunud.

Sama jah. Värv on selline kole, mis jääb meelde.

Kusjuures veel alles eile oli müügis kui odavaim W215 2001a 10.500.- (jälgin CL ja G a24 kuulutusi iga päev). No sama beezhikaskuldne nagu 2004 BRC oma.
(25-02-2011, 10:56 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 10:53 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 10:42 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 10:21 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2011, 01:09 PM)Cane Kirjutas: [ -> ]Aiaiai

Pole vist päris õige teema, aga ei leidnud hetkel seda uudiste oma.

Sama auto oli myygis, ilmselt vormistas tehingut Smile

See venelane kellel "NO MALFUNCTION=OK" ja kiire oli? Vaatasin jah et täna vist auto24 CL-ide rida möne vörra muutunud.

Sama jah. Värv on selline kole, mis jääb meelde.

Kusjuures veel alles eile oli müügis kui odavaim W215 2001a 10.500.- (jälgin CL ja G a24 kuulutusi iga päev). No sama beezhikaskuldne nagu 2004 BRC oma.

Ei, BRC oma on PALJU ilusam Wink See, mis paugu tegi nägi välja nagu tuunitud saksa takso. Vaatasin täna, et BRC on hinda langetanud, soovitan vaatama minna, väga ilus on.
No ainult värvi poolest sama-muidu loomulikult halvemas korras. Samas ega nendel beezhikatel toonidel raske vahet ka teha. 1600.- langetas jah BRC juba paar päeva tagasi.
Auto seisis poolteist nädalat maja ees tuule ja külma meelevallas ja praegu ei tööta kesklukk, võib olla et midagi lihtsalt kinni külmunud? Tahaks pagassi pääseda, aga ei saa lukust lahti seda Big Grin
(26-02-2011, 07:59 PM)bro Kirjutas: [ -> ]Auto seisis poolteist nädalat maja ees tuule ja külma meelevallas ja praegu ei tööta kesklukk, võib olla et midagi lihtsalt kinni külmunud? Tahaks pagassi pääseda, aga ei saa lukust lahti seda Big Grin

Reeglina vaakumvoolikud ja lukkude liigendid, mis lähevad külmaga jäigaks.
Ürita saada kuskile sooja garaazi seisma ja määri liigendid/kontrolli voolikud.
Mõnikord aitab ka pikem sõit- sulavad lahtiIcon_idea

Edud.
Janek.
(26-02-2011, 08:34 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]
(26-02-2011, 07:59 PM)bro Kirjutas: [ -> ]Auto seisis poolteist nädalat maja ees tuule ja külma meelevallas ja praegu ei tööta kesklukk, võib olla et midagi lihtsalt kinni külmunud? Tahaks pagassi pääseda, aga ei saa lukust lahti seda Big Grin

Reeglina vaakumvoolikud ja lukkude liigendid, mis lähevad külmaga jäigaks.
Ürita saada kuskile sooja garaazi seisma ja määri liigendid/kontrolli voolikud.
Mõnikord aitab ka pikem sõit- sulavad lahtiIcon_idea

Edud.
Janek.

Tänud!
98a w210 automaat , kas nn. käsipidur ei ole absoluutselt seotud käigukastiga?
Pidurid ei ole w210 seotud käigukastiga ja käsipidurit pole 210 ka kunagi olnud.
(27-02-2011, 02:07 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Pidurid ei ole w210 seotud käigukastiga ja käsipidurit pole 210 ka kunagi olnud.
ma ütlesin nn. ...
oleks pidanud ütlema jalapidur siis?

sama süsteem on siis nagu pea igal autol, aga tross tõmmatakse peale siis selle pedaali vajutusega?
(27-02-2011, 02:28 PM)Nostop Kirjutas: [ -> ]
(27-02-2011, 02:07 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Pidurid ei ole w210 seotud käigukastiga ja käsipidurit pole 210 ka kunagi olnud.
ma ütlesin nn. ...
oleks pidanud ütlema jalapidur siis?

sama süsteem on siis nagu pea igal autol, aga tross tõmmatakse peale siis selle pedaali vajutusega?

jah. Taga piduriketta sees on trummelpidur, mis toimib seisupidurina
Ega keegi pole kunagi kaalunud C126 juhiistet või teab, mis selline kolakas kaalub. Endal pole hetkel sellist kaalu võtta, et mass teada saada.

Lihtsalt huvitaks.
(27-02-2011, 10:15 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ega keegi pole kunagi kaalunud C126 juhiistet või teab, mis selline kolakas kaalub. Endal pole hetkel sellist kaalu võtta, et mass teada saada.

Lihtsalt huvitaks.

S126-e iste kaalub ca 35-40 kg- tunde järgi
Tükk tegemist oli, et välja saadaIcon_cry
See siis täis el.laks +õhkpadjad.

Sai kunagi kaardilugeja iste välja tiritud, kui AV süsteemi paigaldasin.

Edud.
Janek.
Just just, sikutasin ka äsja neid istmeid. Standard el. iste + ortopeediline + juhiistmel käetugi = päris raske tükk.

C126 oma võib isegi raskem olla kui sedaanil, kupeel on istmekallutamise mehhanism juures.




(27-02-2011, 11:53 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]
(27-02-2011, 10:15 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ega keegi pole kunagi kaalunud C126 juhiistet või teab, mis selline kolakas kaalub. Endal pole hetkel sellist kaalu võtta, et mass teada saada.

Lihtsalt huvitaks.

S126-e iste kaalub ca 35-40 kg- tunde järgi
Tükk tegemist oli, et välja saadaIcon_cry
See siis täis el.laks +õhkpadjad.

Sai kunagi kaardilugeja iste välja tiritud, kui AV süsteemi paigaldasin.

Edud.
Janek.
(28-02-2011, 12:17 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Just just, sikutasin ka äsja neid istmeid. Standard el. iste + ortopeediline + juhiistmel käetugi = päris raske tükk.

C126 oma võib isegi raskem olla kui sedaanil, kupeel on istmekallutamise mehhanism juures.

Aja käsi R129 istmele pihta ja siis saad raskusest aru Smile Ega 20 patenti, mis selle istme peale võeti, niisama tule. Massi optimeerimine unustati vist ära.