Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millega peale kandsid - püssi,pintsli või rulliga?
Püssiga, natuke lahustit sisse, et veidi vedelam olex ja püssist läbi lähex.
Milline on kõige ohutum viis saada 4 kuud seisnud autol (õli kõik alla karterisse vajunud) õlirõhk üles. Kas bensupumba kaitse välja ja starteriga või käik sees vedada või mõni kolmas viis. Küsin, kuna mu 16v omab tõenäoliselt vanatüübilist ketipingutit, mis ilma õlirõhuta ketil pinget ei hoia. Ei tahax, et ta käivitamisel keti üle viskax.

Või muretsen ma üldse üleliia ja ei ole vahet, kas auto on seisnud 4 tundi või 4 päeva, õlirõhk on käivitades ühtmoodi madal.
(05-03-2011, 06:44 PM)bro Kirjutas: [ -> ]Valuka pealt läks pärast viimast rehvivahtuse korda plastikust Mercedes-Benz märk (embleem) kaduma, kas on kohta, kes selliseid asju/vidinaid ka müüvad? Lihtsalt rõve on vaadata, kui velje keskel nö auk on Big Grin

www.lesven.ee
Mul selline küsimus. Kui haruldane on w140 sinine sisu? Seda ju palju liikvel ei ole - vähemalt ma ei ole seda näinud.
Milline on kõige ohutum viis saada 4 kuud seisnud autol (õli kõik alla karterisse vajunud) õlirõhk üles. Kas bensupumba kaitse välja ja starteriga või käik sees vedada või mõni kolmas viis. Küsin, kuna mu 16v omab tõenäoliselt vanatüübilist ketipingutit, mis ilma õlirõhuta ketil pinget ei hoia. Ei tahax, et ta käivitamisel keti üle viskax.

Või muretsen ma üldse üleliia ja ei ole vahet, kas auto on seisnud 4 tundi või 4 päeva, õlirõhk on käivitades ühtmoodi madal.
[/quote]

Vene massinatel oli üks hää variant...käsiväntIcon_smile Sellega ruias tasa väntides õlirõhu üles. Kauaseisnud Vene mootoril oli see oht,et starteriga käivitades võis saale ringi tõmmata...käsivändaga tasakesi 3-4 ringi...ja siis alles starteriga.
Tuttava "kutsa" seisis mingi 1,5a raudselt töötamata...ja käivitamisel miskit järgi ei andnud.Pani otse starterist.
Kunagi 1 mittekäivituv seisnud Mercedes-Benz ostes ajas natuke starteri käiamist õli rõhu üle kahe krokudega täiesti tühjale akule voolu andes teise auto pealt
Ma nagu ei näe probleemi.
Kui autol mingisugunegi õli sees- siis võtit ja OK.
Muidugi ei kannata kohe neid pöördeid sinna 5000 kanti ajada.
Ise-enesest mingi õlitilk jääb alati tõukurite vahele, saale alla jne...
Las tiksub peale käivitust.
See tavaliselt kõrvaga kuulda, millal uued mahlad üles jõuavadIcon_exclaim

Edud.
Oskab keegi öelda, kas Pärnus keegi tegeleb ka mõlkide eemaldamisega, nii et detaili ei pea pärast värvima?
2.6 mootoril 124 on kõige mugavam jahutus vedelik välja lasta mismoodi? (salongiradika vahetus kui kellegil parem idee) Nod
Kuhu kergemini ligi saad, jahutusradika all on kraan näiteks.
Piisab kui 1-2L välja lasta, salongiradikas, kui kõige kõrgem punkt on juba kuiv siis.
Kättesaamiseks tuleb muidugi poola autot laiali lõhkudaIcon_twisted
Kust muretsevad c126 inimesed soodsalt uusi kojamehi ? esindusest või kasutavad mingeid universaalse sobivusega või ?
(07-03-2011, 04:29 PM)keegi_teine Kirjutas: [ -> ]Kust muretsevad c126 inimesed soodsalt uusi kojamehi ? esindusest või kasutavad mingeid universaalse sobivusega või ?

Kui raam ise korralik on, siis vaheta ainult kumm ära. Ma paari kuu tagant ostan uue kummi, maksab 3 EUR ja asi nagu uus.
Kas kusagil müüakse veel endiselt neid kojamehe kumme?
(07-03-2011, 09:29 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Kas kusagil müüakse veel endiselt neid kojamehe kumme?

Paljudes kohtades.

www.lesven.ee näiteks, samuti nägin WÜRTH is ja muudeski kohtades.
(07-03-2011, 09:27 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]
(07-03-2011, 04:29 PM)keegi_teine Kirjutas: [ -> ]Kust muretsevad c126 inimesed soodsalt uusi kojamehi ? esindusest või kasutavad mingeid universaalse sobivusega või ?

Kui raam ise korralik on, siis vaheta ainult kumm ära. Ma paari kuu tagant ostan uue kummi, maksab 3 EUR ja asi nagu uus.

Olen varem kummi vahetand, aga mõtlesin välja vahetada kuna jäi automaailmas sarnane silma aga pole kindel kas sobib, tegemist mingi universaalsega.
Kas W124 OM601 rihma pingutusrullik sobib OM606 le ja
kas W124 OM603 veepumba rullik sobib OM606 le?
Väga hea on sobivusi kontrollida www.ladu24.ee
Rihmapingutus rullik on jah sama, et samasugust jahutus ventilaatori sidurit näitab nii 603 ja 606-ele siis on vast veepumba rihmarattad ka samad.
(08-03-2011, 07:01 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Väga hea on sobivusi kontrollida www.ladu24.ee
Rihmapingutus rullik on jah sama, et samasugust jahutus ventilaatori sidurit näitab nii 603 ja 606-ele siis on vast veepumba rihmarattad ka samad.

Jah, juba auto külge pandud, nüüd vaja veel lühemat geneka rihma ka, sest 603 veepumba rull on natuke väiksem kui 606 oma.
Tahaks paigaldada oma C124-jale teisaldatavat kärukonksu ja tahaks kasutada originaal lahendust ehk siis stangele käib selline plate külge kui konksu taga pole.
[Pilt: 36596359.jpg]
Kas on võimalik selline lahendus, et see auk enda tava stangesse ise lõigata ning see plate eraldi silberist osta. Kas selline kooslus on võimalik ja kas jääb ka silmale kena vaadata?
(10-03-2011, 08:36 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Tahaks paigaldada oma C124-jale teisaldatavat kärukonksu ja tahaks kasutada originaal lahendust ehk siis stangele käib selline plate külge kui konksu taga pole.
[Pilt: 36596359.jpg]
Kas on võimalik selline lahendus, et see auk enda tava stangesse ise lõigata ning see plate eraldi silberist osta. Kas selline kooslus on võimalik ja kas jääb ka silmale kena vaadata?

Ma võin homme oma tagastange konksukatte korra ära võtta ja pilti teha nii stange konksukohast kui kattest enesest, siis ehk saad selgust kas tasub aretada või mitte.