Keset sõitu lõi selle muidu ette,sõita saan aga väga ei julge enam käima panna.Tasub hooldusesse minna vms?
wdb240 Kirjutas:Viskab siis sellise kirja ette, kui laadimine on puudulik või on generaatori ja Sam ploki vaheline ühendus kadunud.(Tavaliselt jääb viga ikkagi pingeregulaatorisse.
Tere, mul selline küsimus, et kui palju on tehaseandmete järgi C140 kerega CL600 kiirendus 0-100km/h ?
Indrek Kirjutas:marko600 Kirjutas:Tere, mul selline küsimus, et kui palju on tehaseandmete järgi C140 kerega CL600 kiirendus 0-100km/h ?
6,6 sekundit
aga kuidas on võimalik, et w221 kerega S500 millel on 285kw läheb 5.6sek? CL600 on ju 290kw
marko600 Kirjutas:Indrek Kirjutas:marko600 Kirjutas:Tere, mul selline küsimus, et kui palju on tehaseandmete järgi C140 kerega CL600 kiirendus 0-100km/h ?
6,6 sekundit
aga kuidas on võimalik, et w221 kerega S500 millel on 285kw läheb 5.6sek? CL600 on ju 290kw
Kiirendusel loeb suurt osa ka väändemoment, kaal jne
Nüüd olen niipalju selgeks saanud,et laadimist ei toimu,töötab ainult aku pealt.Kus võib viga otsida?
laisad Kirjutas:Keset sõitu lõi selle muidu ette,sõita saan aga väga ei julge enam käima panna.Tasub hooldusesse minna vms?
wdb240 Kirjutas:Viskab siis sellise kirja ette, kui laadimine on puudulik või on generaatori ja Sam ploki vaheline ühendus kadunud.(Tavaliselt jääb viga ikkagi pingeregulaatorisse.
Martin Kirjutas:marko600 Kirjutas:Indrek Kirjutas:marko600 Kirjutas:Tere, mul selline küsimus, et kui palju on tehaseandmete järgi C140 kerega CL600 kiirendus 0-100km/h ?
6,6 sekundit
aga kuidas on võimalik, et w221 kerega S500 millel on 285kw läheb 5.6sek? CL600 on ju 290kw
Kiirendusel loeb suurt osa ka väändemoment, kaal jne
aga peaks ka lugema see kas on v12 või v8 ja üldse ma ei usu et see s500 mingi hea auto on, 124 on ka vist parem ikka
Ei loe kas on V8, R4, või V12 - loeb ainult kiirendamisel ratasteni jõudev moment ning auto mass (tee ise järeldused millel mida rohkem või vähem on). Ja loomulikult on 124 kõige parem auto üldse - 221 kere oli põhimõtteliselt ühe pikaajalise jooma tulemus mis lihtsalt nii välja kukkus.
[/quote]
aga peaks ka lugema see kas on v12 või v8 ja üldse ma ei usu et see s500 mingi hea auto on, 124 on ka vist parem ikka
[/quote]
Toon sulle hea näite:
WRC auto
hobujõude 350 - 400 (ametlikult 300
)
2.0 R4 turbomootor 34mm kõriga
väändemoment 550 - 580 Nm
kaal 1230 kg
0-100 kmh/h ca.
3,5 sek, kuid enamus masinatel ülekanne seatud nii, et üle 200 km/h ei lähe.
Mis siis loevad: väändemoment, hobujõud, käigukast ja ülekanne, vedrustus, veoskeem jne.
Paljalt mingite numbrite järgi mootori headust hinnata ei saa, loeb kogu pakett.
E: R129 jõudis ette
124 on hea auto, need vedruistmed on head, mugav on. kui veel ukse sulgurid külge panna siis on kindlalt parem kui s. ainuke auto mis natuke parem on on 140. kui müüdaks uut 124 siis ostaks selle enne kui uue e.klassi.
ma ostaks omale uue sappari kui saaks, sigahea auto!
marek Kirjutas:ma ostaks omale uue sappari kui saaks, sigahea auto!
kas sigahea auto on see kui sellega on sama hea sõita nagu seal seljas vä? sa sõida selle uue e klassiga kui tahad, aga 124 on kindlasti töökindlam ja mugavam. mu arust on karpaga head mootorid, töökindlad. pihustiotsad ei lähe katki sest neid pole
Oled omanud uuemat E või S klassi, et nii enesekindlalt väidad?
väikemees Kirjutas:Oled omanud uuemat E või S klassi, et nii enesekindlalt väidad?
olen sõitnud ja pidevalt on jamad nende autode omanikel, kõige parem on 124
Järeldus kõige PAREM (ma rõhutan parem mitte vastupidavam) on see auto mis ei jama või mis jamab vähem kui 211 või 221. Hea kui inimestel on nii lihtne ja konkreetne hindamiskriteerium.
Sellisel juhul on minu jalgratas kõige parem üldse- max 5-7k hooldusega sõidab vabalt mitu mitu aastat ilma ühtegi juppi vahetamata
No krt.. ei ole parim
R129 Kirjutas:Järeldus kõige PAREM (ma rõhutan parem mitte vastupidavam) on see auto mis ei jama või mis jamab vähem kui 211 või 221. Hea kui inimestel on nii lihtne ja konkreetne hindamiskriteerium.
Igaühel on oma arvamus ja loomariik on meil siin loomaaias oi kui suur ja lai. Iseasi kas oma arvamust iga kord kuulutama peab
Eiei, w124 on ikkagi kõige parem...aina sitemaks need mersud lähevad
(miski lõhnab siin kibestumuse järele, kui nii ignorantse maailmavaatega asjadesse suhtuda... arvan mina)
voodoo Kirjutas:Eiei, w124 on ikkagi kõige parem...aina sitemaks need mersud lähevad
Mõttetu vaidlus jälle - 124 on ainult siis hea kui ta E500 on. Aga 126 on igal juhul 124 jast üle, kahtlemata, aga siiski ei väidaks et parem on, kui uuemad mercedesed.
Uus S klass on 124 jast kordades parem, mugavam, mõnusam jne jne. See et ta laguneb ei kaalu ülesse seda et ta kordades mugavam on