Tuleb meelde kvaliteediõpetuse loeng KVALITEET=Toote eeldatavad omadused/toote hind. Ja täpselt nii ongi, auklikul külateel puid vedades on eeldatav omadus puudega kuidagigi koju saada ning tõepoolest on seal LADA kvaliteetsem kui 211 vms isend. Seevastu bahnil kulgedes on eeldatav omadus mind võimalikult vaikselt ja mugavalt punktist A punkti B viia - seal kaalub kordades kallim kuid veelgi kordi "eeldatavat omadust" täitev 211 ladunni üle - ongi kvaliteetsem.
Aga noh 124 võrrelda 221 ilma muid argumente kui lagunemine välja tuua tähendabki seda, et järelikult remont on kodanikule LIIGA kallis ja seetõttu on võrrandis "kvaliteet=toote eeldatavad omadused / toote hind" nimetja (alumine liige) nii kohutavalt suur, et kaalub üle ka suurema lugeja (ülemine liige) ja seetõttu muutub vastav sõiduk tema maailmavaatelise ja finantsilise elu puhul täielikuks saastaks.
ps diagnostikud kurdavad et see uus S on ikka üks vastik auto, vabsee ei saa sellega raha teenida, sest ega ta raibe on elektroonika poolest suht vastupidav.
Indrek Kirjutas:voodoo Kirjutas:Eiei, w124 on ikkagi kõige parem...aina sitemaks need mersud lähevad
Mõttetu vaidlus jälle - 124 on ainult siis hea kui ta E500 on. Aga 126 on igal juhul 124 jast üle, kahtlemata, aga siiski ei väidaks et parem on, kui uuemad mercedesed.
Uus S klass on 124 jast kordades parem, mugavam, mõnusam jne jne. See et ta laguneb ei kaalu ülesse seda et ta kordades mugavam on
Minu point oli rohkem irooniaga, ma nõustun Sinuga 100%.
nii naljakas on vaadata, kuidas kõik käima lähevad sellise asja peale
kas te tõesti mõtlesite, et ma arvan, et 124 on parem kui uued mersud? aga paraku olen siin selliseid ka näinud, tahtsin vaadata, mis reaktsiooni tekitab.
marko600 Kirjutas:nii naljakas on vaadata, kuidas kõik käima lähevad sellise asja peale kas te tõesti mõtlesite, et ma arvan, et 124 on parem kui uued mersud? aga paraku olen siin selliseid ka näinud, tahtsin vaadata, mis reaktsiooni tekitab.
Pohmakas
?
ei ole
krt 1 hakkas mingeid headuse valemeid kirjutama
marko600 Kirjutas:nii naljakas on vaadata, kuidas kõik käima lähevad sellise asja peale kas te tõesti mõtlesite, et ma arvan, et 124 on parem kui uued mersud? aga paraku olen siin selliseid ka näinud, tahtsin vaadata, mis reaktsiooni tekitab.
Igatahes oma mainet sellega küll ei tõstnud. Päris lapsik käitumine!
Tervit foorumlased!
Kuna suht totakas küsimus, küsin siin, siis äkki ei saa vastu pead
Nimelt kui raske on hankida 2.3 16v mootorit näiteks soomest, või kuskilt mujalt? Tean, et suht haruldane asi. Ja mis võib olla ligikaudne hind sellel, korras mootorit mõtlen. Puhtalt huvi pärast küsin, ei mingit plaani vms.
Terv. Villu
Alates 5k kroonist hakkavad pihta. Pigem saab neid Rootsist, kus modifitseeritakse enim 16V mootoreid maailmas.
Edit: Ma olen homme Rootsis ja saan paari 16V entusiastiga kokku, võin küsida, kas on midagi pakkuda. Üks neist on ilmselt üks kõvemaid hobikorras 16V tuunijaid maailmas.
hents99, ma oleks ülimalt tänulik, kui viitsiksid uurida. Tänud juba ette ära. Aga anna kuidagi teada ka mis sulle räägiti seal.
Terv. Villu
väikemees Kirjutas:marko600 Kirjutas:nii naljakas on vaadata, kuidas kõik käima lähevad sellise asja peale kas te tõesti mõtlesite, et ma arvan, et 124 on parem kui uued mersud? aga paraku olen siin selliseid ka näinud, tahtsin vaadata, mis reaktsiooni tekitab.
Igatahes oma mainet sellega küll ei tõstnud. Päris lapsik käitumine!
ma ei yritagi mingi mainekujundusega tegeleda
Villem666 Kirjutas:Tervit foorumlased!
Kuna suht totakas küsimus, küsin siin, siis äkki ei saa vastu pead
Nimelt kui raske on hankida 2.3 16v mootorit näiteks soomest, või kuskilt mujalt? Tean, et suht haruldane asi. Ja mis võib olla ligikaudne hind sellel, korras mootorit mõtlen. Puhtalt huvi pärast küsin, ei mingit plaani vms.
Terv. Villu
Neid mootoreid saab osta ka siit Eestist. Näiteks uue m102.992 ehk evo II mootori saad Silberist ca 320000.-
python Kirjutas:Neid mootoreid saab osta ka siit Eestist. Näiteks uue m102.992 ehk evo II mootori saad Silberist ca 320000.-
väga huvitav oleks teada kas mõni mootor on üldse müüdud ka sellise hinnaga silberi ajaloos
Tehase andmetel on w203 c200 kompressori niiöelda tehasemõõt 225/55 R16, mul on praegu all 205/55, hakkan lamelle vaatama. Soovitate 225/55 või jään 205/55 peale? Omab see mingit tähtsust üldse?
voodoo Kirjutas:Tehase andmetel on w203 c200 kompressori niiöelda tehasemõõt 225/55 R16, mul on praegu all 205/55, hakkan lamelle vaatama. Soovitate 225/55 või jään 205/55 peale? Omab see mingit tähtsust üldse?
Talveks võiks panna ikka w203 tehasemõõdu 205/55/16. 225/55/16 on w211 tehasemõõt!
marek Kirjutas:voodoo Kirjutas:Tehase andmetel on w203 c200 kompressori niiöelda tehasemõõt 225/55 R16, mul on praegu all 205/55, hakkan lamelle vaatama. Soovitate 225/55 või jään 205/55 peale? Omab see mingit tähtsust üldse?
Talveks võiks panna ikka w203 tehasemõõdu 205/55/16. 225/55/16 on w211 tehasemõõt!
krt, minu arust oli 225, ma võin eksida.. just ise ka imestasin et imelik, et 225 (pensuluugil või kuskil ma seda silmasin..)
voodoo Kirjutas:krt, minu arust oli 225, ma võin eksida.. just ise ka imestasin et imelik, et 225 (pensuluugil või kuskil ma seda silmasin..)
esimesed mudelid: 195/65/15
esimesed sportvedruga?: 225/50/16
alates 200K: 195/65 R 16
alates 2002a: 205/55/16
amg: ees 225/45/17 taga 245/40/17
alates facelift:
R4: 205/55/16
V6: 225/45/17
C55: ees 225/40/18, taga 245/35/18
umbes nii vist.
marek Kirjutas:voodoo Kirjutas:krt, minu arust oli 225, ma võin eksida.. just ise ka imestasin et imelik, et 225 (pensuluugil või kuskil ma seda silmasin..)
esimesed mudelid: 195/65/15
esimesed sportvedruga?: 225/50/16
alates 200K: 195/65 R 16
alates 2002a: 205/55/16
amg: ees 225/45/17 taga 245/40/17
alates facelift:
R4: 205/55/16
V6: 225/45/17
C55: ees 225/40/18, taga 245/35/18
umbes nii vist.
mul on avantgarde, 2.0 kompressor 2000a ja täiesti kindlalt on kas 205 / 55 / r16, või 225 / 55. ma lähen kohe uurin järgi. hakkas huvitama...
voodoo Kirjutas:marek Kirjutas:voodoo Kirjutas:krt, minu arust oli 225, ma võin eksida.. just ise ka imestasin et imelik, et 225 (pensuluugil või kuskil ma seda silmasin..)
esimesed mudelid: 195/65/15
esimesed sportvedruga?: 225/50/16
alates 200K: 195/65 R 16
alates 2002a: 205/55/16
amg: ees 225/45/17 taga 245/40/17
alates facelift:
R4: 205/55/16
V6: 225/45/17
C55: ees 225/40/18, taga 245/35/18
umbes nii vist.
mul on avantgarde, 2.0 kompressor 2000a ja täiesti kindlalt on kas 205 / 55 / r16, või 225 / 55. ma lähen kohe uurin järgi. hakkas huvitama...
Jah, 225/55 R16 - dunlop, bridgestone, michelin, continental, pirelli ja midagi soovitati vist veel
Vale kleeps peale pandud??
voodoo Kirjutas:Jah, 225/55 R16 - dunlop, bridgestone, michelin, continental, pirelli ja midagi soovitati vist veel
Vale kleeps peale pandud??
Tundub küll, w211 kleeps ilmselt... Meibi mõni 203 omanik on proovind kas 211 rattad koos orig mõõduga istuvad 203 alla? Pakun, et hakkab vastu käima.