Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(06-08-2019, 08:26 PM)Pealik Kirjutas: [ -> ][Pilt: IMG_20190806_153143.jpg] [Pilt: IMG_20190806_153149.jpg]
Mis pistikuga tegu? W124 kupee juhipool tagumise istme all.

Sinine ehk esiistmete seljatugede lukustus...
Teine voolikutega ehk peatugede langetaja...
Kust Gen 1 w126 diffri lsd kettaid ja sinna juurde kuuluvat leiaks?
Vanarauast, KB või muu kuulutustelehe sabast, meie turuplatsilt. Vajad ASD difrit, hüdroplokki ja suti elektrilist teadmist selle lülitamiseks.

Algselt vabadifri elupäevad aitab kiiremini lõpetada Elbe Engineeringu pakutav suurendatud hõõrdumisega difri sisu. Aga see ei tee blokkdifrit, vaid annab mingi xkümmend % lisaks.

Ma ei tea, et teised meil pakuks. Mujal küll. Aga jäta raha parem perekondaWink

Tahad odavalt mürada, liimi kemppiga. Aga mitte nii:

[Pilt: VboSHFLfqwqaWemiP9VyfLg3gA_zbUBzFQX1_PRw...1fe051d8b2]
Mul gen 1 lsd olemas mis 123 alla monteeritud, vale õliga ilmselt need kettad sees jahedaks lastud, kuna õli oli kole ja tükke seest tuli. Nüüd võiks leida uued tükid sisse Smile Mingi keevisdiffer ei kõneta üldse.
(07-08-2019, 03:56 PM)KertR Kirjutas: [ -> ]Kust Gen 1 w126 diffri lsd kettaid ja sinna juurde kuuluvat leiaks?

Mul on üks....2.24 ülekandega doonor.
Mitte, et hullult lahti tahaks saada, pigem varu variant.
1 gen ja 2 gen on sisu poolest samad.
Ka w124 difritest saab tükke, ASD difrid. 2 erinevat mõõtu.
Ehk kõike annab kompunnida.

Mina olen vanad kulunud kettad kompenseerind vidinaga, mis kettapakke “tihedamaks” surub... siis töötab ka vana.
Uusi enam ei liigu?
(07-08-2019, 05:48 PM)KertR Kirjutas: [ -> ]Uusi enam ei liigu?

Liigub ikka. ~50 eur/tk ja 10tk on vaja...
Python vist vahetas neid iga hooaeg omal ajal...190e 16v difris.
Oh kurja, päris tige hinne. No mul see asi seal nii jahe et õhus ka ei reageeri kui keerutada.
Lintlihvijat ketaslõikuri otsa, saab kuskilt meie kaubandusvõrgust?
(21-08-2019, 05:21 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Lintlihvijat ketaslõikuri otsa, saab kuskilt meie kaubandusvõrgust?

Poes pole näinud, osta.ee-s ainult: https://www.osta.ee/lintlihvija-41448155.html

Aga seal võiks ilmselt regullitava pöördega rällakas olla; tavalise rällaka küljest ilmselt lendab kõrge pöörde tõttu minema...

.

Metabol täitsa olemas selline lisavarustus muudetava kiirusega relakale. Endal selline garaazis olemas poleerimistööde jaoks.
Masinaks Opel Zafira 2006 1.9 CDTI
Sõidu ajal oli kuulda põhja alt nagu lendaks kivi vastu põhja. Koheselt kadus turbo tagant ära. Kiirus piiratud ja jõudu pole. Kanali pealt avastasime põhja alt, et midagi on puudu.

Tegin pildi ja tahan teada, millega tegu?
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/89558-20...165443.jpg
Vale foorumSmile

Sisselaske poldid-klambrid on ikka kõik olemas?
Antud pildilt ei saa suurt midagi aru, õlifitrikorpuselt olex justkui mingi toru ära murdunud (valge ring korpuse külje peal), aga õlileket pole, nii et pilt vist petab. Ja korpuse alt olex justkui mingi polt puudu. Tõenäoliselt on targem mingit remondikohta külastada, kes näevad kapotialust paremini ja oskavad täpsema diagnoosi anda.
Tegemist õlifiltri korpusega. Teise nurga alt pilt - https://globaldetal.ru/data/images/saab/...66ef9d.jpg

Seal küljes lisaks õlirõhu andur, aga ei usu, et õlirõhu andur peaks mõjutama turbo tööd ning jõu kaudu. Kui mutrivõtme tuli põleb, on mure kuskil mujal.
[Pilt: IMG_20190909_172448.jpg] [Pilt: IMG_20190909_155303.jpg]
W124 mis anumatega tegu kõrvalistuja pool plastist valge, juhipool metallist? Mõlemal pool olevad kahe palli kujuga ilmselt vaakumi anumad aga mis täpsemalt?
100% kindel väide pole, aga plastist on vaakum-reservuaar (maakeeli reservpaak).
Metallist jurakas võib olla näiteks söefilter...
Ja kõrvalistuja pool on paisupaak, kuhu suunatakse ülerõhu klapist mööda minev jahutusvedelik...
Selline küsimus :Kus asub Toyota Corolla 2002 e12 1.4 vvti kütusefilter?

(11-09-2019, 09:09 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]100% kindel väide pole, aga plastist on vaakum-reservuaar (maakeeli reservpaak).
Metallist jurakas võib olla näiteks söefilter...
Ja kõrvalistuja pool on paisupaak, kuhu suunatakse ülerõhu klapist mööda minev jahutusvedelik...

Tänud taaskord vastamast hents.
Mis ülesanne sellel söefiltril on? Mul sellel põhi läbi mädanenud ja kui muu kõdu alt ära võtsin tuli minu arvates sealt suur hulk hiirepabulaid välja, mis ilmselt olid siiski väiksed söe graanulid.
(11-09-2019, 10:53 PM)Pealik Kirjutas: [ -> ]
(11-09-2019, 09:09 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]100% kindel väide pole, aga plastist on vaakum-reservuaar (maakeeli reservpaak).
Metallist jurakas võib olla näiteks söefilter...
Ja kõrvalistuja pool on paisupaak, kuhu suunatakse ülerõhu klapist mööda minev jahutusvedelik...

Tänud taaskord vastamast hents.
Mis ülesanne sellel söefiltril on? Mul sellel põhi läbi mädanenud ja kui muu kõdu alt ära võtsin tuli minu arvates sealt suur hulk hiirepabulaid välja, mis ilmselt olid siiski väiksed söe graanulid.

Bensiini aurusid filtreerib...sisselaske kolle ja söefiltri vahel on ka klapp, mis reguleerib, kunas mootorisse suunata.
Klappi juhitakse omakorda teatud temperatuuri saavutamisega(vist valge põhjaga andur), mis siis mehaaniliselt vaakumi voolikud “ühendab”.