Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millist õli soovitate e220 diisel 70kw manuaalkasti?
Vabandust, et sellise küsimusega otsingut ei kasuta, aga minu arvutiga on seda hetkel suht võimatu teha. Küsimus on selline, et vahetasime w210 nel esimesed parktulede pirnid ära ja nüüd kirjutab CHECK LAMPS! esiarmatuuril, kuidas sellest lahti saada, terved uued lambid ju peal? Aitäh!
Vaheta uuesti, õige väärtusega lampide vastu.
kuidas eristab keegi neid kahte erinevat kliimaseadet:

1) http://www.benzworld.org/forums/attachme...el-003.jpg

2) http://img.photobucket.com/albums/v621/A...250039.jpg


Ma olen sel teemal päris palju jahunud, aga mõlemi puhul on ju tegu kliimaautomaatikaga? Kuidas näiteks tootja ise neid eristab, mis nimede abil? 2) variandi puhul saab regullida juhil ja kõrvalistujal eraldi kust suunast tuleb õhk. 1) variandi puhul tuleb istujale ja juhile õhk samadest avadest. auto-nupp on aga mõlemil. kiputakse kliimaautomaatikaks nimetama just 2) varianti (tal on lisaks veel päikese sensor jne). 1) varianti ju päris konditsioneeriks (külm/soe, ac võimalus) nimetada ka ei saa?
(17-05-2011, 03:36 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Vaheta uuesti, õige väärtusega lampide vastu.

Panime samasugused lambid mis olid varem, varem seisid 12 V 4W ja nüüd on ka 12V 4W ainult et led pirnid on!
Siis polegi ju midagi imestada,
4W hõõgpirn tarbib 12V juures umbes 0,3A
4W led on ilmselt mingi teadmatu müügi väärtus..Icon_lol
Mõõda ära palju tarbib led ja hakka takisteid vahele ühendama, saad veateate eest või pane pirnid mis on ettenähtud.

4W kõlab kuidagi valesti, kas mitte 10w ja halogeenid pole 210 gabariitides ees?
(17-05-2011, 06:59 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Siis polegi ju midagi imestada,
4W hõõgpirn tarbib 12V juures umbes 0,3A
4W led on ilmselt mingi teadmatu müügi väärtus..Icon_lol
Mõõda ära palju tarbib led ja hakka takisteid vahele ühendama, saad veateate eest või pane pirnid mis on ettenähtud.

4W kõlab kuidagi valesti, kas mitte 10w ja halogeenid pole 210 gabariitides ees?

Vot seda ma ei tea millised peavad seal tegelikult olema, oskab keegi öelda? Lihtsalt kui auto ostsin siis olid koledad rohelised pirnid ette pandud, ja tahtsin midagi valgemat, ja saingi sellise tulemuse. Keegi võiks öelda millsied sinna tõesti hästi sobiksid!
Tsitaat:Vot seda ma ei tea millised peavad seal tegelikult olema, oskab keegi öelda? Lihtsalt kui auto ostsin siis olid koledad rohelised pirnid ette pandud, ja tahtsin midagi valgemat, ja saingi sellise tulemuse. Keegi võiks öelda millsied sinna tõesti hästi sobiksid!

H6W käib sinna. Mitu w ei mäleta peast.
Philipsi H6W Bluevisionid on igastahes 6 vatti.
Aga tuleks siis ikkagi led pirnid ära võtta ja panna tavalise hõõgpirnid, et ei peaks takistitega jamama.
Kas keegi teab mis asi on " Riistapuu" ? Icon_biggrin
(21-05-2011, 12:44 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab mis asi on " Riistapuu" ? Icon_biggrin

Jah, pulpulaator.
(21-05-2011, 12:44 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab mis asi on " Riistapuu" ? Icon_biggrin
Mida teemat Badgrin aga kuna küsida võib kõike siis ehk vastus võiks olla midagi sellist:
[Pilt: dick-tree1-300x279.png]
[Pilt: dicktree.jpg]
Kiire küsimus. Mul W202 eest iluvõrel need väiksed kroomribad, mida on seal vist kuskil 5tk on kergelt nagu täkilised, sellised tuhmid. Ilmselgelt kroomipuhastusaine üksi ei aidanud.

Nüüd siis selline küsimus, et kas neid on võimalik taastada nii: väikese karedusega liivapaberiga täkilisus välja, siledaks, ja seejärel kroomipuhastusainega poleerida läikima... Eeldades et tegemist on ju metalliga...

Ilus päev, naine teeb arvestustöid ja mina, no otsin tegevust! Big Grin Eusa_dance
E klassi 124 sai neid kroomribasi eraldi tellida esindusest.
mis võib autol viga olla kui peale seisma jätmist kohe ei käivitu. peab mõned minutid ootama ennem kui uuesti käima läheb. ainult ketrab.
see jama hakkas pihta peale seda kui küttepumba tihendid vahetati. on sellega mingi seos ? 3.0D W124
(21-05-2011, 12:03 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Kiire küsimus. Mul W202 eest iluvõrel need väiksed kroomribad, mida on seal vist kuskil 5tk on kergelt nagu täkilised, sellised tuhmid. Ilmselgelt kroomipuhastusaine üksi ei aidanud.

Nüüd siis selline küsimus, et kas neid on võimalik taastada nii: väikese karedusega liivapaberiga täkilisus välja, siledaks, ja seejärel kroomipuhastusainega poleerida läikima... Eeldades et tegemist on ju metalliga...

Ilus päev, naine teeb arvestustöid ja mina, no otsin tegevust! Big Grin Eusa_dance
Poleertehnika aitab täiesti, aga selle kohta millega seda lihvima peaks ei saa enam liivapaber öelda. Abrasiivpasta on vist isegi alustuseks parem kui paber. Kolmel on need liistud alumiiniumist, ma ei tea millest nad 202'l on aga eeldan et alumiinist. Kroomi nii taastada ei saa, ainult kas uus jupp või uuesti kroomimine.
Kas w124 diffri õhutus ventiil näeb samasugune välja nagu pidurite oma?
Või paikneb ta tagaotsa peal üleval?
Kui tegemist ASD`ga, siis jah, õhutusnippel nagu pidurisüsteemis. See ei puuduta otseselt difrit, vaid ASD süsteemi.

Difri ventileerimine peaks olema tagakaane küljes üleval pool.
Ma vaatan, et sul hiinakeel selgeSmile