Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ei lase aknaid taga avada, muud ei midagi
kui see nn. "lapselukk" on peal, siis kustuvad ka valgustused tagumiste el. akende lülitite seest.
Oskab keegi öelda kui koopa äärest väga vähe roostetab(rooste pole otseselt väljas vaid värv natuke mullitab) kas on võimalik teha värvimistöö ära ka ilma kogu tiiba värvimata? Kui jah siis kelle pooleks võiks pöörduda?
väga tavaline asi, iga värvitöökoda peaks hakkama saama. kasutatakse hajutajat jne...
(18-09-2010, 03:51 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]väga tavaline asi, iga värvitöökoda peaks hakkama saama. kasutatakse hajutajat jne...

Senimaani on öeldud küll,et kogu tiib tuleb ikka ära värvida ja kui ainult parandada siis see on raske ning kulukas.
Oled sa seda tiiba lähemalt ka vaadanud? Tavaliselt kui koopaservas paistab roostemull, siis sissevaltsitud serv võib juba päris roostes olla. Kui asi väga hull pole on võimalik rooste maha käijata, koht töödelda ja värvida, kui seis hullem on mõttekas terve koopaserv välja vahetada.

Värvimise koha pealt on küsimus ka värvitoonis. Erinavatel värvitoonidel on sama koodi all mitmeid erinevaid variante (ntx. ühel MB hõbedasel toonil oli vist 8 eri varjundit) ja võib juhtuda, et neist ikkagi üxki ei sobi sinu auto värviga päris ideaalselt ja värvitöökoda ei hakka mingi väiksema pinna puhul riskima ja ütleb, et tuleb terve detail üle värvida ja hajutada. Tavaliselt roostes detailide puhul garantiid ka ei anta. Kui läheb 2 nädala või kolme kuu pärast uuesti rooste vastutad ise. See asi ka veel, et pole vahet kui suur osa detailist üle värvitaxe, lakk lastakse ikka kogu detaili peale
Ilma liivapritsita ikkagi roostekoldest lahti ei saa. Võib nühkida või rellakaga puhastada, aga see on väga ajutine.
Ma pidasingi silmas väga minimaalset roostet. Ega enamikes värvitöökodades ju liivapritsi pole.
(18-09-2010, 10:33 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Ma pidasingi silmas väga minimaalset roostet. Ega enamikes värvitöökodades ju liivapritsi pole.
Õige tähelepanek!Icon_ideaVärvitöökodades on ju ikka värvipritsid!
Laupäeva hommikul autoga driftides lagunes auto ära,Auto alt kostub kol kol kui käigu sisse paned ja siduri vabastad.Kardaan käib ringi aga auto ei liigu ehk siis differ õhtal jah?Kui käik sees autot liigutada siis kardaan ei käi ringi.Mis seal diffris võis katki minna äkki tigu? Autoks w124 feiss lift universaal 2,2 110kw 93 a ja vabakäiguga kui siuri lahti päästad käib ka kolin aga kardaan ei liigu suht imelik.Rolleyes
Veovõllid on ikka terved? Tavaliselt kipuvad 124-jadel veovõllid poolex minema.
Jõudu

Kui keegi juhtus lugema Õhtulehest lugu Margus Prangli kohta.
Siis teine pilt oli vägagi huvitav(internetis seda pilti pole).
Nimelt oli seal vähemalt viis W123.
Veovõllid terved neid katsetasin kõigeapealt ,sest omal kutsikal oli sama mure vahepeal.
Pole MB difrit lammutanud, kuid arvan, et tigu vast ei tohix katki olla, tõenäolisem, et satelliidid või nende võll katki. Hents on difritega tegelenud, tema peax oskama täpsemalt kommenteerida.
Pole ühtegi katkist MB difrit näinud, ei oska kommenteerida, lõhkuda saab kõike, isegi väga pommikindlat mehaanikat. Selleks peab tahet ja oskust olema.

Satelliidid võivad tõesti katki olla, tavaliselt on satelliidi tükid ka korpusesse augu teinud, või kahjustanud tigu/taldrikut oma tükkidega, mis on sinna vahele jäänud.

Väikevenna 540 rullikal juhtus täpselt nõndaviisi. 100km/h pealt lõi rattad plokki ja "fun" või siis noortepäraselt "driftimine" võis alata.

Differ lahti ja/või vaheta see LSD/ASD vastu. 1000Nm pole siis mingi probleem. Kui muidugi korralikult kasutada, mitte lõhkuda.

Edit: Mitte, et selliseid jõunumbreid vaid LSD/ASD difrid suudavad. Kõik nad suudavad, ASD ja vabadifril pole mitte mingit vahet vastupidavuses, nad on lihtsalt väheke erinevad seest, tigu ja taldrik on ikka samad (just need, mis löökkoormust saavad).
sain sellise gaasihoovastiku ühe OM602 küljest. mille jaoks ta selline on, automaatkastiga ja püsikaga gaasihoovastik sellised pole?
[Pilt: pilt034.jpg]
Postimees kasutab juba pikka aega avarii-lugude illustratsiooniks ühte konkreetset vanema generatsiooni kortsu sõidetud W124 fotot, näiteks siin http://www.postimees.ee/?id=317409 .

Äkki oleks mõistlik pöörduda Postimehe poole klubi poolt ja soovitada kasutada adekvaatseid, st lugudele vastavaid fotosid? Minu arust 124 pole küll millegagi ära teeninud, et lehelugeja jaoks sellest rullnoka auto kuvandit luuakse.
Hoovastikku on kahte erinevat, ühel on kasutusel ka mingi rulli ja "poolkaare" süsteem, teine on lihtsam, ainult varrastega.
nostalgikseks veidi etteIcon_smile kroon on ilus raha , aga euro, minumeelest suht hall ja ei taha seda kuidagi, mis teie arvate
(24-09-2010, 09:47 PM)indre Kirjutas: [ -> ]nostalgikseks veidi etteIcon_smile kroon on ilus raha , aga euro, minumeelest suht hall ja ei taha seda kuidagi, mis teie arvate

Kroon ilus raha küll, aga euro ikka rohkem meelt mööda, mida suuremas koguses, seda parem Icon_biggrin