Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Monarki pihustiotsad pidid küll hinnatud ja väärt jupstükid olema (vähemalt üle ookeani)...
D-Jetronicul pole ühtegi seost diiselkütusega.
Tegu on lahedalt rariteetse asjaga ja muideks Tallinna Silberis on isegi selle diagnostikaseadmestik olemas!
Ilmselt aitab Sind ainult Ebay. Ja 350 vs 450 olid erinevad pihustid.
Võib-olla tead aga Google väidab, et Volvo b20 mootoritel oil ka d-jetronic ja kasutas samu pihusteid. Ehk laiendab natuke otsingu ala.

E: näiteks saare peal 109£ 4tk kui enda omad saadad.
http://mrinjectoruk.co.uk/Volvo-P1800E-f...00293.aspx
(09-10-2016, 07:24 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Võib-olla tead aga Google väidab, et Volvo b20 mootoritel oil ka d-jetronic ja kasutas samu pihusteid. Ehk laiendab natuke otsingu ala.

E: näiteks saare peal 109£ 4tk kui enda omad saadad.
http://mrinjectoruk.co.uk/Volvo-P1800E-f...00293.aspx

D-Jetronicut oli isegi BMW-l
Hetkel parim variant otse Boschilt tellida 110.- euri tk
Saatsin jõuluvanale kirja, äkki toob kaheksa tk jõuluks ära

Märt
Kusjuures, need pihustid lasevad läbi ca 600cc/min @4bar. Ehk 700-800hp peaks ära toitma Smile
Väike varu on ikka jäetud.
Oskate soovitada kedagi kes võtaks homme (23.10) Tallinnas W211 faceliftil kurvitulede funktsiooni maha?
Kas W124 automaatkäigukastis võiks olla mingil põhjusel vastunäidustatud täissünteetiline õli, mis vastab selle kasti spetsile MB236.7? Või on lihtsalt mõttetu panna täissünti, kuna tegelikult ka odavam poolsünt Dexron III (ilma MB vastavuseta pakendil) on OK?
(18-11-2016, 01:06 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Kas W124 automaatkäigukastis võiks olla mingil põhjusel vastunäidustatud täissünteetiline õli, mis vastab selle kasti spetsile MB236.7? Või on lihtsalt mõttetu panna täissünti, kuna tegelikult ka odavam poolsünt Dexron III (ilma MB vastavuseta pakendil) on OK?

Ükski tehase soovitus ei ole vastunäidustatud. Aga 236.7 pole täissünt. See on saadav mineraalsena või sünteetilisena, viimane väga minimaalselt kallim.

Küsisin lihtsalt sellepärast, et auto tootmise ajal 25 aastat tagasi kasutati kastis ilmselt hoopis mineraalseid õlisid ja tekkis küsimus, kas täissünt ei mõju näiteks tihenditele halvasti. Mõtlesin konkreetselt seda õli http://www.carlube.co.uk/transmission-fl...sion-fluid
Ps olen Carlube õlisid palju aastaid eri autodes kasutanud ja pole siiani ühtegi paha sõna kvaliteedi osas öelda.

(18-11-2016, 01:54 PM)MB Shop Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2016, 01:06 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Kas W124 automaatkäigukastis võiks olla mingil põhjusel vastunäidustatud täissünteetiline õli, mis vastab selle kasti spetsile MB236.7? Või on lihtsalt mõttetu panna täissünti, kuna tegelikult ka odavam poolsünt Dexron III (ilma MB vastavuseta pakendil) on OK?

Ükski tehase soovitus ei ole vastunäidustatud. Aga 236.7 pole täissünt. See on saadav mineraalsena või sünteetilisena, viimane väga minimaalselt kallim.

Küsin 722.357 kastile B osana õlifiltri ja tihendi margi kohta

EPC järgi:
-õlifilter (A1262770295)
-õlivanni tihend (A1262711080)

Poest sain nende andmete järgi FEBI 08900 komplekti. B-osa komplektidega on internetis aga segadus. Tehase koodide järgi pakub nii googeldamisel kui ka eri varuosapoodides FEBI 08900 kui ka FEBI 08888 komplekti, tihendid neil aga erinevad, filtri osas ei tea.

FEBI 08900 on sellise tihendiga https://cdn.riastatic.com/photosnew/gene...24021m.jpg

Kas FEBI 08900 on 722.3 või 722.4 kastile? Kas filtrid samad või erinevad 722.3 ja 722.4 kastidel?
Roni autoalla ja vaata kastipõhja järgi. Või võta alt ja siis osta tihend
Ise küsin, ise vastan Smile Filtrid on samad, tihendi pean uue hankima (722.3 ja 722.5 on sama, 722.4 erineb)
Oskab keegi soovitada Tartus klaaside toonimiseks ja esiklaasi vahetuseks kvaliteetset kohta? Sepa autoklaasiga kogemusi?

Tartus kogemusterikkaim koht vast Limitex.
Ise olen just seal tooninud. Muidu teevad väga paljud, hinnaklass ka enamjaolt sama.

Btw. 722.3 ja 722.5 filtrid on erinevad. 722.5 on plastikklapid, aga saab kindlast ka 722.3 külge kruttida.
(05-01-2017, 09:19 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Tartus kogemusterikkaim koht vast Limitex.
Ise olen just seal tooninud. Muidu teevad väga paljud, hinnaklass ka enamjaolt sama.

Läheb vist Limitex-i, hind küll veerandi võrra soolasem, kui carglassis ja sepas, aga kiidusõnu on erinevates autofoorumites rohkem.


Mis juhtunud, et natuke nokitsemist vajava küüraka saab kommirahaga kätte? Mõni aasta tagasi ei leidnud alla 4000€ suurt midagi ja needki olid enam-vähem varuosadeks masinad. Varuosade hind/remont niivõrd kalliks läinud?

Kas teistel on ka EPC-ga probleem või on ainult minu arvuti otsustanud, et sinna enam sisse ei saa? Laadib ja siis annab teate, et "unable to launch the application". Win 7 pro 64 bitti ja Java 8
[attachment=6084]
(12-01-2017, 08:31 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Kas teistel on ka EPC-ga probleem või on ainult minu arvuti otsustanud, et sinna enam sisse ei saa? Laadib ja siis annab teate, et "unable to launch the application". Win 7 pro 64 bitti ja Java 8

Mul töötas, aga mul oli see fail desktopile laetud ja ei pea Club Loungesse minema ja sealt laadima. usun et see Daimleri probleem hetkel, et seda patchi kätte pole saada. Ehk päeva jooksul saab korda ma usun.

Aga proovisin ka ise Lounges ja toimis ka seal. Proovi uuesti mingi hetk
Töötab. win10 pro 64-bit, Java 8 update 111

Meenub, et kunagi oli ka samasugune jama ja probleem tol korral peitus java-s, mis oli mõned versioonid vana.
https://www.java.com/en/download/installed.jsp
Kas Java on 32 või 64-bitine?
(Mul on ka Java 8 update 111 peal, batchi laeb alla, käivitab, siis tegutseb 100%-ni ja siis tuleb eespool lisatud veateade)
EDIT: nüüd läks "lambist" tööle.

(12-01-2017, 10:11 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Töötab. win10 pro 64-bit, Java 8 update 111

Meenub, et kunagi oli ka samasugune jama ja probleem tol korral peitus java-s, mis oli mõned versioonid vana.
https://www.java.com/en/download/installed.jsp

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1237036

Keegi sellest masinast teab midagi?