Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(01-09-2015, 10:57 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Jah, kindlasti käib. Loctite 510 on väga hea tihendusmass kuni 1mm pindade vahedele.
Sobib igasugu mootori ja ka teiste detailide tihendamiseks. Difrikaaned, käigukastid jne.

Must/hall vms 5xxx seeria on suurema vahe kui 1mm tihendamiseks, mida ka enamus autode tehnika juures kasutab.
5xxx seeria hermetsi kasutades on oht, et pressib vahelt välja, väljapoole pole hullu, aga sissepoole....

selline asi oleks üks võimalus, aga esialgu lootsin mingit tihendit sinna leida, suht pool õhtut mööda googlet ringi tuulanud aga varuosade kataloogidest ega ka joonistelt pole õigele asjale pihta saanud.. originaalis peaks ju ikka seal miskit vahel olema ?

(01-09-2015, 11:18 PM)Mercy Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2015, 10:57 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Jah, kindlasti käib. Loctite 510 on väga hea tihendusmass kuni 1mm pindade vahedele.
Sobib igasugu mootori ja ka teiste detailide tihendamiseks. Difrikaaned, käigukastid jne.

Must/hall vms 5xxx seeria on suurema vahe kui 1mm tihendamiseks, mida ka enamus autode tehnika juures kasutab.
5xxx seeria hermetsi kasutades on oht, et pressib vahelt välja, väljapoole pole hullu, aga sissepoole....

selline asi oleks üks võimalus, aga esialgu lootsin mingit tihendit sinna leida, suht pool õhtut mööda googlet ringi tuulanud aga varuosade kataloogidest ega ka joonistelt pole õigele asjale pihta saanud.. originaalis peaks ju ikka seal miskit vahel olema ?

Joonise peal tihendit pole, tundub et sel juhul käib hermeetikuga.
(02-09-2015, 12:50 AM)erx000 Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2015, 11:18 PM)Mercy Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2015, 10:57 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Jah, kindlasti käib. Loctite 510 on väga hea tihendusmass kuni 1mm pindade vahedele.
Sobib igasugu mootori ja ka teiste detailide tihendamiseks. Difrikaaned, käigukastid jne.

Must/hall vms 5xxx seeria on suurema vahe kui 1mm tihendamiseks, mida ka enamus autode tehnika juures kasutab.
5xxx seeria hermetsi kasutades on oht, et pressib vahelt välja, väljapoole pole hullu, aga sissepoole....

selline asi oleks üks võimalus, aga esialgu lootsin mingit tihendit sinna leida, suht pool õhtut mööda googlet ringi tuulanud aga varuosade kataloogidest ega ka joonistelt pole õigele asjale pihta saanud.. originaalis peaks ju ikka seal miskit vahel olema ?

Joonise peal tihendit pole, tundub et sel juhul käib hermeetikuga.

Originaalis käibki tihendusmassiga. Tihendit kui sellist polegi.
(02-09-2015, 12:41 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
(02-09-2015, 12:50 AM)erx000 Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2015, 11:18 PM)Mercy Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2015, 10:57 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Jah, kindlasti käib. Loctite 510 on väga hea tihendusmass kuni 1mm pindade vahedele.
Sobib igasugu mootori ja ka teiste detailide tihendamiseks. Difrikaaned, käigukastid jne.

Must/hall vms 5xxx seeria on suurema vahe kui 1mm tihendamiseks, mida ka enamus autode tehnika juures kasutab.
5xxx seeria hermetsi kasutades on oht, et pressib vahelt välja, väljapoole pole hullu, aga sissepoole....

selline asi oleks üks võimalus, aga esialgu lootsin mingit tihendit sinna leida, suht pool õhtut mööda googlet ringi tuulanud aga varuosade kataloogidest ega ka joonistelt pole õigele asjale pihta saanud.. originaalis peaks ju ikka seal miskit vahel olema ?

Joonise peal tihendit pole, tundub et sel juhul käib hermeetikuga.

Originaalis käibki tihendusmassiga. Tihendit kui sellist polegi.
okey, tänud info eest, sean siis sammud mingi aeg autopoe poole Eusa_angel
Tere . küsimus MB c220 2004 manuaal. nimelt elektri kala. suunatuled (tagumised ei toimi) nagu nõrk vool. eesmised jebivad samamoodi ,kuid mitte väga tihti. samas lööb armatuuris hoiatus tuled kõik korraks peale. palun aidake kes teab milles koma võiks olla. suurimad tänud
kas kuskilt on võimalik osta facelift w140 tagatulede pirnipesasid?
(07-09-2015, 12:41 PM)Spaceman Kirjutas: [ -> ]Tere . küsimus MB c220 2004 manuaal. nimelt elektri kala. suunatuled (tagumised ei toimi) nagu nõrk vool. eesmised jebivad samamoodi ,kuid mitte väga tihti. samas lööb armatuuris hoiatus tuled kõik korraks peale. palun aidake kes teab milles koma võiks olla. suurimad tänud

Kereühendused peetis kuskil? Haagisepistuku pesa on? See on alati kahtlane.
(10-09-2015, 01:01 PM)pikkvint Kirjutas: [ -> ]kas kuskilt on võimalik osta facelift w140 tagatulede pirnipesasid?

Kas peavad olema vileuued? Siis Silberauto.

Samas peaks hääs korras vantsi päratulesid ka pruugituna leidma.

(10-09-2015, 01:01 PM)pikkvint Kirjutas: [ -> ]kas kuskilt on võimalik osta facelift w140 tagatulede pirnipesasid?

Kas peavad olema vileuued? Siis Silberauto.

Samas peaks hääs korras vantsi päratulesid ka pruugituna leidma.
[/quote]

Pms auto perse sai faceliftitud, uued tuled olemas aga puuduvad pirnipesad. Kasutatuna ei ole suutnud leida, eks peab siis sammud silberisse seadma.

Keegi herrasmees oskaks pajatada mida võtta ja jätta W124 B-osa esiotsa tükkidest (esi- ja suunatuled, iluvõre), näiteks Alvadist. Rusikareegel "Kallim= parem" ?
B-varuosa ostes võib tekkida probleem sobitusega, ehk siis pead plekki painutama ja väänama selleks, et istuks ilusti (tiib näiteks). Halvimal juhul jääbki ebardlikult istuma ning tiiva ja kapoti vahel on 1mm vahe, ukse ja tiiva vahel 2cm. Parimal juhul saad detaili mis istub ilusti ja silmaga ei tee mingit vahet.


Küsimus:
Kas mäletan õigesti, et kui 124 om603 hõõgküünalde tuli armatuuris süttib alles peale mootori käivitumist on üks (või rohkem) küünaldest oma aja ära elanud ja tahaks vahetust?
Teine mõte oli ÜPR, sest mootor vahepeal mängib tühikäigul õrnalt pööretega. Samas, kui eelmine kord ÜPR läbi oli mängis ka automaatkast käikudega, sel korral sellist probleemi pole.

Pane nüüd lugemisprill ette, tiibadest polnud juttu... Need võtsin Silberist.
Tuledede ja võre kohta pärisin...

Keegi Harjumaal kvaliteetset automaalrit/plekkseppa oskab soovitada või mõnda ettevõtet?
heipa ! kas keegi oskab mulle anda mõnda linki, kus ma näeks m111.960 vaakumskeemi, oluline on just see osa, mis sisselaske kollektori külge lähevad ja üks läheb ka küttelati külge vist. Lisaks oleks ka kuidagi vaja pihustite pistikute järjekord kindlaks teha, suudan tuvastata pistikuid kaabli-isolatsiooni värvi järgi, aga mõistvat skeemi pole siiani suutnud veel välja googeldada. Kolmandaks ei oska ka hetkel süütepoolidelt tulevat pistikut kuhugi ühendada, auto eelmine omanik oli niipalju laiali lammtanud, nüüd tegin süütepoolide vahelised juhtmed uued, aga ühendamine on küsimärgi all veel.
Keegi oskab öelda, et mitu kelvinit w211 06' originaal bi-ksenoon pirnid on? Vaataks heameelega järgi, aga ma vist ei pääse ilma tuld ja stanget eestvõtmata selleni ligi.

Edit: sain ühe pirni välja, D2S ja 35W on sees aga kelvineid küll välja ei lugenud kuskilt.

Tänades,
Priit
Oskab keegi Tartus soovitada head kohta kus valuvelgi sirgeks aetakse ja värvitakse?

Google-it oskan ise ka kasutada, tahaks just isiklikku soovitust/kogemust.

Edit: Tegemist MB 8-hole valuvelgedega.
Mu Monoblockid on taastamises Garage 66-s Pole kordagi kohal käinud. Tehti hea hinnapakkumine, saatsin kulleriga sinna. Eks paistab mis saab Smile
W204 universaaliga kaks probleemi.
Nimelt kui paar päeva autot ei kasuta ei jookse luuk esimese vajutuse peale lahti vaid tuleb irvakile.
Nuppu uuesti all hoides jookseb ülesse.
Kas sinna mehanismi käib mingi vedelik ka mida vôiks kontrollida?
Ja teine mure,et peale pirnide vahetust ees viskab nii korra kuus teadet, et front right main beab not working vms.
Kas vôib viga olla hiina pirnides?
(20-11-2015, 11:29 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi Tartus soovitada head kohta kus valuvelgi sirgeks aetakse ja värvitakse?

Google-it oskan ise ka kasutada, tahaks just isiklikku soovitust/kogemust.

Edit: Tegemist MB 8-hole valuvelgedega.

Kui tahad kindlat kvaliteeti siis Silver Penu Tallinnas Kalda 9:

http://polishing.edicypages.com
Kas peale silberi saab veel kuskil seda luugi softi värskendada?

Xenoneid pean silmas jah.
Ei tuld pähe seda juurde märkida.
Kas W204jal xenon lähituled polnud standardis muidu?
Kas teab keegi, kuidas toimub eraisikule kuuluva Eesti registris oleva sõiduki müük EU liikmesriigi eraisikule?
Tuleb ise järele, surun võtmed ning tehn. passi pihku, teen ostu-müügi lepingu ja nägemist?