Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas W126 ja C126 ninad on samad? Pole kunagi näinud varianti, et kapotid oleks omavahel vahetatud.
Sama küsimus ka W140 ja C140 kohta...
(30-03-2011, 12:03 AM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Kas W126 ja C126 ninad on samad? Pole kunagi näinud varianti, et kapotid oleks omavahel vahetatud.
Sama küsimus ka W140 ja C140 kohta...


Nina pikkus peaks olema sama, st kere. Kui vahetada kapott(ja kinnituspaneel), tiivad ja stange, siis peaks sobima küll.
Eks me varsti saame ehk nähagi. SEL`i SEC`i ninaga Eusa_whistle
terve Eusa_dance väike mure kas keegi oskab aidata mull on uks munt victoria D:G BRITT:REG:FBig Grin: one penny 1874.a oma huvitab see kas see on kullast ja palju see väärt vöib olla pole netist selle aasta munti veel leidnud.


tänud.Crybaby
[Pilt: 800px-1898_Victoria_%27Veiled_Head%27_Br...age%29.JPG]
Kas su penny näeb välja selline. Mündi hind sõltub konditsioonist. Pane siia pilt ja oskan rohkem rääkida. Seoses sellega, et sinu aastakäiku(1874) tehti 12 miljonit münti ja kahte tüüpi vermingut, ei usu mina et ta eriti palju väärt on.
Heas konditsioonis penny võib väärt olla kuni 260 dollarit aga see on vähe tõenäoline, et selle hinnaga realiseerida õnnestub.
[Pilt: 74h7h.jpg]
See münt läks oksjonil 260 dollariga loosi.
Ahjaa. Tehtud on ta 95% vask, 4% tina, 1% tsink.
Palju maksab umbes ühe tiiva värvimine(W124)?
Ja kui ma teen eeltöö ise kas siis ainult karukeelega või liivakaga pind tuhmiks või veel midagi?
oleneb mis olukorras tiib on...
enda uksed tegin nii: suure rellakaga suur roostesodi maha (lahtine rooste), peale seda käsifreesiga plekk korralikult cm cmi haaval puhtaks, kõik mustad täpid välja, seejärel lihvmasinaga (80 paber) ühtlaseks kuna ei viitsinud pahteldada väga, siis happekrunt kaks kihti peale enne mõlemat värvi korralikult pind 400 paberiga matiks ja rasvast nitroga puhtaks, siis vajalikesse kohtadesse pahtel, taaskord 400 vesipaber, siis tavaline krunt ja korralik matistus 600 vesipaberiga ja seejärel viisin uksed maarli juurde viimase värvikihi ja laki selga laskmiseks... neli ust läks koos värvi ja kambriga maksma 1k vana raha...

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&page=1
sellest natuke abi vb....
Nu teist värvi on vaja saada, muidu tiib korras.
Samas võib soovitada ka töökodasid kuhu viia
Palju 3.0 Turbodiisli mootori õlivahetusel õli sisse läheb?
Autoks 93a 250D, nahka läks voolik, mis tuleb käigukastist üles radiaatorisse, et kuidas võiks olla sellise vooliku õige nimetus, teaks Internetist uut otsida. Või oskab keegi kohe ütelda, kust uue sarnase jubina saaksin?
Hydroskand
Mul oli kunagi 124'l sama jama, orig. voolik Silberist tuli odavam kui Hydroscandist. Smile
(10-04-2011, 04:26 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Mul oli kunagi 124'l sama jama, orig. voolik Silberist tuli odavam kui Hydroscandist. Smile
okei, arvetsan sellega Smile
Alt üles tuleb ju toru? Torude (kastist mootori etteotsa ja radika küljes) vahel on voolikud.

Mul peaks neid voolikuid ja torusid olema ja võin nad niisama ära anda.
Tallinna mehed. Öelge veidi kus leiab meie linnas veel kiilrihmasid müügil mis istuks ka veidi vanema Mercedes-Benz mootorityybile peale. Mõttes siis (OM617, ja vaja geneka rihma) Paraku tee mis tahad aga hammasrihmad saavad 2 päevaga otsa juba :S
Siis on vale profiiliga rihm, kui hammastatud kiilrihm ei kesta. Nii suur see koormus seal nüüd ka olla ei tohi.
Või mõni rihmaseib vigane. Või takerdub mõni laager, tekitades löökkoormusi.
Või on rihm liiga pingul...

Aga kiilrihmasid olen ostnud AutoAsi poodidest. Väidetavalt on ka Laki Autos ja Aaves mingi valik koha peal olemas.
w210 1997 2.2D, vahepeal läheb klaasipesuvedeliku ja jahutusvedeliku tuli põlema, kuigi mõlemad on korralikult täis? Viimaselajal juhtub seda pea iga 5 minuti tagant, läheb põlema ja siis kustub jälle natukese aja pärast ära.
(11-04-2011, 10:31 AM)Rando Kirjutas: [ -> ]w210 1997 2.2D, vahepeal läheb klaasipesuvedeliku ja jahutusvedeliku tuli põlema, kuigi mõlemad on korralikult täis? Viimaselajal juhtub seda pea iga 5 minuti tagant, läheb põlema ja siis kustub jälle natukese aja pärast ära.

Arvatavasti on klaasipesuvedeliku paagis olev andur õhtale minemas. Endal oli sama jama ja sai takisti vahele jootmisega asi korda.
Tervist ,selline rumal küsimus siis,kas diisel mootori OM 601 hooratas sobib OM 616
tervist! Tekkis siin diskussioon, et kuidas peab autol õlivarrast kontrollima. Kas vaatama peab õlinäitu külma või sooja mootori järgi? Tundub et kui käiguskastiõli varrast vaadata, siis külma mootoriga näitab et on normis, aga sooja mootori puhul oleks nagu normist puudu. Ja veel üks rumal küsimus, käigukasti õlivardal on mingi numbriline märk a la > 30 < C > 80 <. Tähistab see ka miskisugust normi?
Ma pole sada prossu kindel, aga ehk on tegu temperatuuridega, 30 siis külm mootor ja 80 soe mootorEusa_eh