Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui palju õli läheb 2.0 77kw mootorissse? Suhteliselt kiire asjaga
Nähas täna taaskord numbrimärki RUSSIA 1, tekkis küsimus, kas mina saan ARK-ist eri numbri EESTI 1?
1200eur vist peaks saama. Aga need erinumbrid on viimasel jah eriti moodi läinud-vaat et igal kolmandal pannil juba.
(18-06-2012, 11:32 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Nähas täna taaskord numbrimärki RUSSIA 1, tekkis küsimus, kas mina saan ARK-ist eri numbri EESTI 1?

Hind peaks kujunema järgmiselt:
Registriandmete muutmine
-muudatuste vormistamine (muudatused sõiduki omaniku või sõiduki andmetes, kasutaja lisamine või ärajätmine, registreerimismärgi vahetus)**
19,17
Registreerimismärgi väljastamine
-auto, buss eritellitud -tüüp A2 (NALI44)
1278,23

Kokku: 1297,4
Allikas

Muidugi jah, kas nad ikka sellist numbrit päris annavad on omaette küsimus. Isegi firmanimes sõna "Eesti" kasutamist jälgitakse pingsalt.
Asi ei olegi hinna küsimuses, vaid põhimõttes. Miks numbrimärgi RUSSIA 1 peaks saama, kui EESTI 1 ei väljastata....?
Mingi osa vastusest peitub 28.091994, mil uppus parvlaev Estonia. Maailma pressis kostus väga naljakalt, et Eesti läks põhja. Samuti kostaks kentsakalt, kui kusagil mainitaks, et "üks Eesti" pani puusse.
Aga keegi ju ei keela ARK'sse küsima minna. Julge susi pidi ju teadupärast tinamürgitusse koolema.
(20-06-2012, 11:07 AM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Asi ei olegi hinna küsimuses, vaid põhimõttes. Miks numbrimärgi RUSSIA 1 peaks saama, kui EESTI 1 ei väljastata....?

Ma millegipärast arvan, et põhjus on sama, mille tõttu Venemaal ei õnnestu saada RUSSIA1 numbrit...

Samas mulle tunduks imelik taodelda enda autole numbrit EESTI 1, kuna minu vigase loogika järgi võiks see kuuluda presidendi autole...

Samas on meil turumajandus ja sobivale inimesele vajalikku pakkumist tehes see EESTI 1 ilmselt ka tekib... Palju neid põhimõtteliselt ausaid inimesi ikka enam ellu jäänud on, kui ühiskond ise peab sellist käitumist nõdrameelseksParanoid
Täna tegi W124 sellise asja et päeval mingi aeg nägin et aku laadimis tuli hõõgub õrnalt, st põlenud eredalt nagu peaks. Sõitsin mingisse akupoodi, lasin korra üle vaadata ja selguski et genekas ei lae(aku pealt proovituna). Talvel sai geneka sisse uued harjad. Kuidas ma nüüd ise vea saaks tuvastada? Kui ma gen juhtmed pealt ära võtan ja seal 3 klemmi, kahe suurema pealt multitesteriga mõõdan-kas siis peaks näitama midagi või ei? Kui genekas laeks siis peaks ka ju aku klemmide pealt nägema 2000 rpm pealt 13,xx volti.
Homme aega saan siis võtan kõigepealt maha ja puhastan seest ära kui vähegi võimalik, sest enne kui harjad välja võtsin oli üks määrdunud ja võiks nagu oletada et ei saa korralikku kontakti. Ideid?
Must, määrdunud, viitab sellele, et ankru pinnad on lõpuni kulunud! . Need vaskrõngad on vahetatavad.
Melasi remondib genekaid, nemad müüvad ka varuosasi.
Kui tahad on mul genekas kus on kõik kuluvad osad vahetatud. hind on 45.- €

2 suurt klemmi on üks sama klemm, voolutugevuse pärast võimalikult suur kontakt saavutada.
(25-06-2012, 11:53 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Must, määrdunud, viitab sellele, et ankru pinnad on lõpuni kulunud! . Need vaskrõngad on vahetatavad.
Melasi remondib genekaid, nemad müüvad ka varuosasi.
Kui tahad on mul genekas kus on kõik kuluvad osad vahetatud. hind on 45.- €

2 suurt klemmi on üks sama klemm, voolutugevuse pärast võimalikult suur kontakt saavutada.

Aga ütleme kui genekas toimiks siis töödates nii 2000 pööret peaks näitama sealt samast klemmide pealt(suur+väiksem) siis u 13,6V? Ei teadnud et need 2 on üks ja sama asi. Harjad on täiesti ok, st kulumismaad piisavalt. Homme viskan siiski pilgu peale(mis on karul kõhus).
Ja imelik on siis ikkagi see et kui laadimist pole, miks märkuandev tuli ei läinud põlema? Nagu kirjutasin siis hõõgus vaevumärgatavalt tund-kaks ja kõik?
Väiksem klemm on ergutus, kui selle lahti tirid, ei peagi laadimist olema.
Kui harjad ei saa ühendust, ei põle ka tuli.

Midagi sellist ma arvan.

[Pilt: g1.jpg]
(25-06-2012, 11:53 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Must, määrdunud, viitab sellele, et ankru pinnad on lõpuni kulunud! . Need vaskrõngad on vahetatavad.

Sul oli absoluutselt õigus! Thumbsup
Küsiks, et kus on w124 OM602 66kw kütusepumba kütte peale keeramise kruvi, keegi saaks mingit pilti panna sellest?
Ise ei taha eriti seal kruve puutuda, pärast minetea mis juhtub.
Jõudu tahaks juurde saada masinast Eusa_drool
otsing on su suurim sõber.
Tuttaval on MB C220CDI-l mingisugune jupp läbi, mis soojendab kütust enne kütusepumpa jõudmist. Peaks asi asuma sisselaske kollektori all.

Win - WDB2030081A748374

Tahaks teada mis see jupp maksab ja mis on selle varuosa kood.
Mis on vända andur ja kas ma selle ka omale soetada saaksin?
Samas tekib küsimus, kas ikka on vaja või peaks kohe perearsti poole pöörduma ?
jklgklgklgkl
(28-06-2012, 03:27 PM)trustno1 Kirjutas: [ -> ]tere,otsin w124 haynes service ja repair manuali et 200D remontima hakata, abistajale võin vastutasuks anda auto24 kuulutuse mis kehtib veel 28päeva.

http://www.upload.ee/files/2449636/A1_Me...1.rar.html
http://www.upload.ee/files/2449644/A1_Me...2.rar.html
http://www.upload.ee/files/2449645/A1_Me...3.rar.html
http://www.upload.ee/files/2449536/A1_Me...4.rar.html

Kui sobib, naudi terviseks.
Teab kegi kes sqidab mercedesiga sec 300tirbo diesel must matt varvi?

(28-06-2012, 08:50 PM)griffins Kirjutas: [ -> ]Teab kegi kes sqidab mercedesiga sec 300tirbo diesel must matt varvi?


Tegin miskit valesti? Eusa_angel
Srry kui mööda sõitsin Paranoid
Otsisin kadunud rõhku.

Võibolla kunagi tehakse autost ka teema,ehk siis kui tehnika kestma saab ja vigadeparandus tehtud. Eusa_wall

Senikaua las ta olla nagu ghost,keegi on kuulnud ja vbla ka näinud.