Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Võis küll. Vaheta ära ja saad selgust.[/quote]
(07-02-2012, 12:38 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Võis küll. Vaheta ära ja saad selgust.

Tänud, Võsa
Sai siis ostetud W124-le kaheniidiga oranži klaasiga suunatulede pirnid ette. Nüüd probleem see, et kust kohast saaks ka pesad neile?? Või peab ikkagi ise ehitama hakkama??
Kuna teadagi asi, et originaal pesa on ühe niidiga pirni jaoks. Lõpp tulemusena peaks jääma see nö "USA style" vms, kuidas iganes seda nimetatakse...
(09-02-2012, 03:56 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]Sai siis ostetud W124-le kaheniidiga oranži klaasiga suunatulede pirnid ette. Nüüd probleem see, et kust kohast saaks ka pesad neile?? Või peab ikkagi ise ehitama hakkama??
Kuna teadagi asi, et originaal pesa on ühe niidiga pirni jaoks. Lõpp tulemusena peaks jääma see nö "USA style" vms, kuidas iganes seda nimetatakse...

USA-style auto pealt? Uusi osta ju ei täi...
(09-02-2012, 04:36 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(09-02-2012, 03:56 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]Sai siis ostetud W124-le kaheniidiga oranži klaasiga suunatulede pirnid ette. Nüüd probleem see, et kust kohast saaks ka pesad neile?? Või peab ikkagi ise ehitama hakkama??
Kuna teadagi asi, et originaal pesa on ühe niidiga pirni jaoks. Lõpp tulemusena peaks jääma see nö "USA style" vms, kuidas iganes seda nimetatakse...

USA-style auto pealt? Uusi osta ju ei täi...

Okei, mina vist võhik või ei mõista teie vastust. Aga selgituseks, et pirnid on täiesti uued, poest ostetud. Neile vaja ka pesasid ja küsimus ongi selles, et kust ma neid saan...
Linnavahel küll neid autosid näha, kel need suunatuled põlevad koos parkidega, olgu need vanemad Mercedesed või iga 15-aastase unistuse e34-jad.
Tere. Küsimus, et kas w124 tagasilla pukse kannatab ka kodustes tingimustes vahetada või on sinna mingit pressi vms vaja? Kui raske see üldiselt on?
(09-02-2012, 03:56 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]Sai siis ostetud W124-le kaheniidiga oranži klaasiga suunatulede pirnid ette. Nüüd probleem see, et kust kohast saaks ka pesad neile?? Või peab ikkagi ise ehitama hakkama??
Kuna teadagi asi, et originaal pesa on ühe niidiga pirni jaoks. Lõpp tulemusena peaks jääma see nö "USA style" vms, kuidas iganes seda nimetatakse...

Oled sa ka uurinud, kas selline ümberehitus on legaalne? Haapsalu politseile ei pidanud küll kohe üldse need US style tuled meeldima ja tuttavale lubasid nende eest trahvi teha kuigi tuledel e märgistus peal.
(09-02-2012, 04:50 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]
(09-02-2012, 04:36 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(09-02-2012, 03:56 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]Sai siis ostetud W124-le kaheniidiga oranži klaasiga suunatulede pirnid ette. Nüüd probleem see, et kust kohast saaks ka pesad neile?? Või peab ikkagi ise ehitama hakkama??
Kuna teadagi asi, et originaal pesa on ühe niidiga pirni jaoks. Lõpp tulemusena peaks jääma see nö "USA style" vms, kuidas iganes seda nimetatakse...

USA-style auto pealt? Uusi osta ju ei täi...

Okei, mina vist võhik või ei mõista teie vastust. Aga selgituseks, et pirnid on täiesti uued, poest ostetud. Neile vaja ka pesasid ja küsimus ongi selles, et kust ma neid saan...
Linnavahel küll neid autosid näha, kel need suunatuled põlevad koos parkidega, olgu need vanemad Mercedesed või iga 15-aastase unistuse e34-jad.
Kas see on oluline, et need pirnid poest ostsid ja uued on? Rolleyes
Poest saad ju osta ka punaseid, siniseid, rohelisi parkidesse sobibaid pirne, kas neid tohib värviliste parkidena kasutada? Miks ma küll selles sügavalt kahtlen. Rolleyes

Siis võtad tavatuledest parkide pirnid välja või jääb ette 4 parki?
[Pilt: BMW-Angel-Eye-02.jpg]
Ta mõtleb sellist asja.
Mine bemmi foorumisse kammima, seal RAUDSELT see olemas.
küsimus, mis võib viga olla E230 96a.
Kolmas silinder lakkas töötamast sõidupealt, peale seda said küünlad vahetatud ja kontrollitud süütepoole ja juhtmeid aga ei midagi.
Mõõda surve silindris ära. Mul ka V12 lonkas, süüdlaseks üks klapi juhtpuks mis oli alla langenud ja klapp lahti kogu aeg(seekord BMW-l).

Tere
Küsimus siis selline:Kas see teeb halba õhkvedrustusele kui üks tagumine rehv on natuke kõrgem ja ei ole sama lai kui teised kolm,teised kolm on laiemad.Juhtus et rehv läks katki ja siis muidugi ka velg.Nüüd pean mingi aeg sõitma nii et üks rehv teistsugune. Isend on ise S400 CDI 2001 aasta.
Läbimõõt on oluline abs, esp, püsika jaoks
(11-02-2012, 09:25 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]Läbimõõt on oluline abs, esp, püsika jaoks

ja siis sellepärast püsikas ei toimigi mul nii nagu peaks?Teised asjad nagu toimivad.Aga kas see siis vedrustusele midagi halba ei tee?
Tere.


Kellegil on kasutaja cheops numbrit?
Oleks vaja ventilaatorite teemal natukene rääkida.
Tere! Küsiks siis sellist asja, et mis firma silladetaile soovitate w124-le. Pole mersudega enne kokku puutunud seega ei oska oma masinale jubinaid osta. Ja ehk on ka mõni leht netis kus saaks enam-vähem hinnad teada. Hinna poolest võiks asjad olla mõistlikud, esindusest ei jaksa osta ilmselt.
(16-02-2012, 11:19 PM)aronz12 Kirjutas: [ -> ]Tere! Küsiks siis sellist asja, et mis firma silladetaile soovitate w124-le. Pole mersudega enne kokku puutunud seega ei oska oma masinale jubinaid osta. Ja ehk on ka mõni leht netis kus saaks enam-vähem hinnad teada. Hinna poolest võiks asjad olla mõistlikud, esindusest ei jaksa osta ilmselt.
acar, ladu24
Kui palju tuleb Jaapanist tellides juurde maksta kaubale? Tollimaks ja muud maksud. Kaubaks body kit!
(20-02-2012, 10:28 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Kui palju tuleb Jaapanist tellides juurde maksta kaubale? Tollimaks ja muud maksud. Kaubaks body kit!

Tollimaks ehk impordimaks ja käibemaks. Samad maksud nagu muudestki EU riikidest väljaspoolt ostes, väikste möendustega. Rolleyes
w124 3.2l mootori sobivus w201-le.

Oskab keegi öelda kui hästi sobib w124 3.2 liitrine mootor w201-le?