Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Diisel mersud eriti kipuvad nö. lörisema.
millest see tingitud on ja kas seda annab parandada? (leevendada)
(17-03-2011, 11:14 PM)Nostop Kirjutas: [ -> ]Diisel mersud eriti kipuvad nö. lörisema.
millest see tingitud on ja kas seda annab parandada? (leevendada)

Las ta nö. löriseb. Diiselmersude kutsehaigus on see üldjuhul. Kui ta enam ei lörise siis on midagi viga.
(14-03-2011, 01:02 PM)rahu Kirjutas: [ -> ]Tervitus taaskord.
On tekkinud paar küsimust, millele enda laiskusest/oskamatusest ei oska vastuseid leida:

1. Suunatuled peeglites, kas need peavad olema e-tähisutsega, või võivad olla ka kodukootud? Mida ütleb sellise asja peale TÜV inimsed?

2. Oman w202, 96 aasta. Kuna käes on taaskord teede liigniiskus ja esiaken vajab ebaühtlase intervalliga puhastamist siis tekkis selline huvitav küsimus: Auto kojamees käib kangi otsale vajutades ainult koos pesuveega, ehk siis on vanem kangi süsteem?. Kas piisab vaid kojamehe kangi vahetusest, et peale vajutades käiks kojamees ühe korra ilma veeta või on vaja vahetada ka kojamehe relee?

Ette tänades ja ilusat kevadet soovides...

Ei oska keegi aidata nõu ja jõuga?
Sai siis täna autosse lällar pandud istme alla, oli üks kallim President üleIcon_smile
Küsimus siis, et mis kanalil need lällari mehed linnavahel on ning kas AM või FM on neil?Eusa_dance Eesti rekkad on kanal 8, tean omast käest.Icon_cool
Tervist,
Äkki keegi targem oskab öelda mulle, kui kulukas on vahetada 5 kolbi + rõngad 2,5d 66kw mootoril, kui tööd teeks ise?
Tänan.

PS: Sain oma vastuse http://www.autoosad.ee/ Smile
Hakkas mind ennast huvitama: kas on toodetud tagumiste trummelpiduritega kutsikat (W201)? Mõtlen siin just sõidupidurit. Seisupidur on neil kõigil trummel.

Mina olen elanud teadmisega, et alates W/C114 on kõik olnud 4xketas...
W201 minuteada pole trumlit.

Minu küsimus järgmine: Kas või milliselt autolt/liikurilt oleks võimalik leida poolassi(talasilla seest), mille otsas oleval rummul oleks 5x112 poldivalem, ehk MB velg külge istuks.
Mõtlesin, et poleeriks mõned veljed üle. Selline mahuks kenasti ka treipingi spindlist läbi.


Teine ja ilmselt ka reaalsem võimalus võtta mingi suvaline poolass ja puurida/keermestada uued augud, tsentreerimine tuleb ju nii või teisiti teha.

Kas kellelgi on pakkuda Tartu kandis sellist poolassi soodsalt.
Omal kahjuks kõik talasillad ära antud või visatud.
(25-03-2011, 01:14 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Omal kahjuks kõik talasillad ära antud või visatud.

ega siis asjata vanem generatsioon ei ütle, et isegi täinahk tuleb alles hoida Nod
Mosse/Hiace 5x114,3 on ilmselt lähim... Kusjuures istub üllatavalt täpselt, kui velje poldiavad on kulumata.

Volvol peaks olema 5x110 ja talasild, Ford ja Opel vist on lääbadel.

Ka Sul mõnda 11x/12x masina tagaõõtsa ei ole? Sellel on ju rummul kah mingi 10 cm toru, millest peaks üsna ilusti pakkidega kinni saama.
(25-03-2011, 01:39 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mosse/Hiace 5x114,3 on ilmselt lähim... Kusjuures istub üllatavalt täpselt, kui velje poldiavad on kulumata.

Volvol peaks olema 5x110 ja talasild, Ford ja Opel vist on lääbadel.

Ka Sul mõnda 11x/12x masina tagaõõtsa ei ole? Sellel on ju rummul kah mingi 10 cm toru, millest peaks üsna ilusti pakkidega kinni saama.

Pakkidega võiks ju kinni hoida, aga velg diameetrilt ei mahu isegi 1K62 treipingi sängi vahele ära. Ja padrunit teisele poole ei saa panna.

Poolassiga oleks lihtsam saaks pakkide vahele kinni panna ja teine ots laagri peale toetama.

Fordil on poldivalem 4x108
Aga vaatab mingi suvalise ja puurib uued augud ja velg tsentri peale istuma.
Mul omal 17" 3-osalised velje randid peegliks juba poleeritud, mõtlesin mõned veljed veel ära taastada.
Granada ja Scorpio on ju 5x110, samuti Omega.

Oot, kuidas Sa siis mõtlesid velje kinnitada?

Ma mõtli, et velg poolteljele poltide alla, pooltelg padruni pakkide vahele ja pöörlema.
Või teistpidi - velg hoidikusse ja poleeriv asjandus padrunisse ning see pöörlema?
5x112 on VAG ja Fordil tihti kasutuses. Erinevus on ainult keskavas. Aga mis neist ka talasilda kasutaks?
(25-03-2011, 06:39 PM)Amadeuz Kirjutas: [ -> ]5x112 on VAG ja Fordil tihti kasutuses. Erinevus on ainult keskavas. Aga mis neist ka talasilda kasutaks?

Just. Scorpa muidu sobiks, tal on 5x112, aga enam pole talasilda.

Aga sain aitäh`i eest lada poolassi ja proovin sellest õige asja teha.

Velge pole mingi probleem kinnitada. Poolass lihtsalt käib läbi treipingi spindli. Kinnitatakse pakkide vahele aga velg ise jääks nö treipingist välja. Eks teen pildi kui valmis saan Smile
VW Transporter/Caravelle T4 generatsioonidel on kõigil 5x112 ning tagumine sild muteada on talasild, või ei?
Nujah, aga kas need bussid pole mitte esiveolised?
Asi lahendatud sedamoodi: (prooviks lihtsalt mingi suvaline SEC`i ratas võetud)
[Pilt: 43977-Foto0127.jpg]
[Pilt: 85895-Foto0128.jpg]

Tundub, et isegi tugilaagrit pole vaja. Tsentreerimisvõrudega saab erinevaid velgi küge ka panna. Velje enda saab poldi-mutri abil kinni tõmmata. Jääb alati tsentrisse.


Edit: Laur pani kümnesse Big Grin
No ka neid busse on syncro'id Rolleyes
(25-03-2011, 10:17 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]No ka neid busse on syncro'id Rolleyes
ja 4 motioneid
Jah, aga need on sõltumatute vedrustustega, seega antud juhul pole kasu ikka midagi.
Ja teema pole enam aktuaalne ka Eusa_pray