Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui karu nimega mees parseldab linnu nimega mehele tüki, teise, karu nimega mehe hoolde usaldatud lapist ja saab selle eest terve sidruni, jagamiseks ka ümmarguse nimega mehega siis kui suur on tõenosus, et teine, karu nimega mees ja ümmarguse nimega mees sellest mitte midagi ei tea?
Vihjeks, et karu võiks olla 1980a olümpiamaskott ja sidruni lahtimõtestamiseks tuleks asi vene keelde pöörata.
Tere,

AKK (9G Tronic) käigukasti õlivahetus mõttes. Masinal ees 95 tkm. Esinduses ette nähtud õlivahetus 120 tkm. Senine ajalugu Silberis. Valikus kas Hõbenool (spetsialiseerunud, senine kogemus positiivne) või Silber (teooria, kui ülehomme midagi juhtub on AKK osas võimalik küsida tehase osalist hüvitust + masina kogu ajalugu olemas). Jah, Hõbenool annab ka arve kaasa jne. Turbiini taha jääb mingi kogus õli, olen aru saanud, seetõttu Hõbenoole teenus tundub asjalikum. Kuid kogu ajalugu esinduses on ka midagi väärt ja laus kobakäpad seal vist ka ei ole. Hinnavahet teenustel ei ole, mis on mõnevõrra üllatuslik.

Kumb teile mõistlikum tundub, esindus või Hõbenool?

head,
T.
(09-02-2021, 05:20 PM)T.P. Kirjutas: [ -> ]Tere,

AKK (9G Tronic) käigukasti õlivahetus mõttes. Masinal ees 95 tkm. Esinduses ette nähtud õlivahetus 120 tkm. Senine ajalugu Silberis. Valikus kas Hõbenool (spetsialiseerunud, senine kogemus positiivne) või Silber (teooria, kui ülehomme midagi juhtub on AKK osas võimalik küsida tehase osalist hüvitust + masina kogu ajalugu olemas). Jah, Hõbenool annab ka arve kaasa jne. Turbiini taha jääb mingi kogus õli, olen aru saanud, seetõttu Hõbenoole teenus tundub asjalikum. Kuid kogu ajalugu esinduses on ka midagi väärt ja laus kobakäpad seal vist ka ei ole. Hinnavahet teenustel ei ole, mis on mõnevõrra üllatuslik.

Kumb teile mõistlikum tundub, esindus või Hõbenool?

head,
T.

Antud lingi põhjal võiks nagu eeldada, et esindus laseb ka hüdromuhvi kojast õli välja õlivahetuse ajal.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=...vriPn5MTGl
(09-02-2021, 05:20 PM)T.P. Kirjutas: [ -> ]...
Kumb teile mõistlikum tundub, esindus või Hõbenool?
...

Garantiilisel autol pole valikut: vaid Silber tagab rahuliku ööune. 

Sest nad (vähemalt peaksid) jälgivad tehase juhiseid ja mingi isetegevusega ei tegele. Nii peaks auto paarsada tuhat välja vedama ja edasine ekspluatatsioon on puhas kahju maailmamajandusele.
Eelmisel aastal sai nähtud interneeduses sellist vaatepilti W124´l:
Kas tehasest tulid nad halli põhjaga?
Ei teagi, kas peaks enda omale samamoodi tegema...  Eusa_shifty
[Pilt: 64493-FB_IMG_1583496347589.jpg][Pilt: 76662-FB_IMG_1583496359402.jpg]
(11-03-2021, 09:00 PM)Haasma Kirjutas: [ -> ]Eelmisel aastal sai nähtud interneeduses sellist vaatepilti W124´l:
Kas tehasest tulid nad halli põhjaga?
Ei teagi, kas peaks enda omale samamoodi tegema...  Eusa_shifty
[Pilt: 64493-FB_IMG_1583496347589.jpg][Pilt: 76662-FB_IMG_1583496359402.jpg]

See on taastatud masin, mitte tehase originaalpilt
Seda muidugi, ehk siis tehasest tulid musta põhjaga.
Mu 86 300e'l tuli hall põhi mustuse alt välja. Või vähemalt see tehase kivikaitse oli hall, ei tundunud et seal oleks veel värv olnud.

E: kui youtubest koosteliini videoid vaadata siis ikka must.
Tere
Kuidas saada lahti kõige paremini roostes kollektori mutreid? Proovisin nii soojalt kui külmalt. Keerates ei edasi ega tagasi. Lisaks kartus puruks keerata vint.
Esmalt tasub endale mentaalselt selgeks teha, et need ei pruugigi elusalt maha tulla.

Siis gaasipitsiga punaseks ja jahutad maha. Näiteks peene veejoaga. Ning siis hakkad korraliku padruniga meelitama - nõks kinni, nõks lahti. Kui veab, hakkab liikuma. Ja siis mõnuainet vahele. Keerates ei tohi kinni vedada - kui hakkab raskelt käima, keerad suti tagasi ja paned aga jälle puraka libestit.

Kui ei vea, keerad esimese nõksu ootel pooleks.

Ühtegi võluainet, mis aastakümnetega kinni põlenud (ja seejärel roostatanud) poldid lahti teeks, ei ole teada.
Sageli on ka aeg lahenduseks, kui keemilised abivahendid ja kuumutamine proovitud. Ise teinud ei ole, kuid kõrvalt näinud, kuidas probleem laheneb järgmisel tunnil, järgmisel päeval.
Tänud.
Tegemist vana Corollaga. Kollektori tihend lekib. Heitgaasid kapoti all ja salongis. Mootor risti, kollektor vastu tulemüüri. Ülevalt saab enam vähem ligi. Kardan, et ülevaatuselt enam läbi ei lähe... Poldi purunemisel on romula ots. Möksisin soojalt käigukastiõliga kokku. Homme katsun veel.
Roostest edasi.
Täna sai üritatud mutreid alustuseks külmalt lahti saada - edutult. Lasin veits mootoril töödata. Uuesti õlitamised soojana. Välja ulatuvad roostes keermed polegi kehvad. Keerasin teise mutriga üle ja pärast võis näpuga kinni keerata . Vanasi ei julgenud ikkagi kõvasti väänata. Vaja oleks nagu ühte teravat lühikest lööki. Seda siis silmusvõtmega üritasin ja padruniga. Need liiga pehmed. Proovisin veel erinevaid padruneid ja sabasi, aga mutrid kinni nagu liimitud. Lõpetuseks lasin wd40 kogu kupatuse üle. Paistab, et selle remondi saab tehtud ainult mootori maha tõstes. Tegemist siis 1.4 VVti 97hj mootoriga aastast 2003. Üldiselt tore väike auto. Läbisõit 320 000. Põhimure - roostetamine .

Edu ja olge terved!
Kui antud teemas tekib küsimus, kui keeruline on vasakpoolse liikluse jaoks ehitatud autot ümber ehitada parempoolsele liiklusele. Siis see on lihtsam, kui siia piltide lisamine. Lahendus seega manuses.
Keegi 399 BFC praegust saatust teab?
Kuidas ja kas w220(03) keyless go võtme sisse saab? Kaart on olemas ja töötab, aga võtit mugavam kaasas kanda.
Lisaks ei tööta hetkel lingil olevad lukustus nupud ja peaks nii kaarti, kui võtit kaasas kandma. Uksed avab ilusti ja nupust käivitub ka.
Mõnel mudelil on käivitusnupp võtmepesas. Proovi ära tõmmata.
W220 ju süüütelukk vaba, pista võti sisse ja keera käima!
W220 on keylessi käivitusnupp käigukangi otsas siiski.
käivitusnupp kangi peal jah. Võtmega keerangi käima üldjuhul, kuna ei taha seda keyless kaarti kaasas kanda. Saaks selle kuidagi võtme sisse progeda, nagu uuematel mudelitel on..
võimalik?
Minu teada ei ole.
W211/W219/W221 tuli võti, kus keyless transponder on ehitatud nn tavavõtme sisse.
MB puhul on see, et kui tellid esindusest võtme, tuleb alati nn kõige moodum korpus.
Minu viktoriini küsimus oli tollal Silberile, et kui tellida oma antiiksõidukile uus ametlik võti, kas siis saaks olla keyless transponder/Smartkey ühes kestas...
...ega adekvaatset vastust ei tulnud omal ajal....Elu läks edasi vanade tavade kohaselt...
Pigem on probeel see, et see Keyless nn card mahub kenasti rahakotti aga kui ükspäev häda on, pole füüsilist võtit võtta, mitte vastupidi Smile