Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
pauk Kirjutas:kas see oled sina seal pildil vä Icon_idea

Eusa_snooty
Kuhu on kadunud minu sünnipäeva topic, kus keegi mind õnnistas hea lingiga, kus oli üks tibi ja Mercedes-BenzEusa_whistle
Miks diisel mersudel on erinev hääl teistest markidest?
Kas see on normaalne, et armatuuris on kahe erineva takistusega kõlarid(4;6)?
Mersul on paljud asjad natuke teistmoodi, enamasti paremini.
Kuid erineva takistusega kõlarid ei ole normaalne.
Parem vasak erinevad?
Ilmselt on keegi katkise valjuka asendanud.
Kui automaatkast lükata hoo pealt N peale, kas siis võib ohutult uuesti D sisse panna, ilma, et peaks seisma jääma ?
Drive vist, gaasi maha lastes, päris vabajooksuna ei toimi, võrreldes vabakäiguga ?

Kui vanadele mersudele (siis kui veel autosid tehti) varuosasid osta, on need sama hea kvaliteediga kui 20a tagasi tehtud detailid ? Et kui näiteks (kujutleme et piiramatu rahakotiga) esindusest juppidena w124'le uus mootor soetada, vurab see samuti vabalt miljon kilti ? Või on juba 10 tuhhi pärast laiali nagu tänapäeval moes on.
Hoopeald N peale nagu võiks lükata käigu.
Tagasi D peale mitte, kuna kast lülitab sisse II käigu, olenevalt kiirusest võib asi jamaks minna.
Uuued targad kastid vast toimivad teisiti.

Esindusest peaks saama tellida ka komplekteeritud mootorit.

10 tuhandega ei lähe ka tänapäeva auto mootorid veel laiali, kui just mõni erakordselt leidlik loll sadulas pole.
Laur Kirjutas::

10 tuhandega ei lähe ka tänapäeva auto mootorid veel laiali, kui just mõni erakordselt leidlik loll sadulas pole.

Eusa_danceThumbsup
Küsimus oli rohkem kvaliteedile suunatud.
See 10k nii näitlikult. Poolt milli siiski mingi suva käkk ei kannata ju.
Ise kasutan tihti seda, et lasen hoopealt (N) Neutraaliga masinal veereda ja pole küll midagi katki läinud kui uuesti D sisse tõmban. Loomulikult ei pruugi see taas ühendus nii sujuv ja märkamatu olla, sest tegemist ikkagi mehaanilise hüdraulilise ajuga. Nagu "Laur" mainis võib ta jh 2 käigu korraks sisse panna . Isegi uuemal elektroonilise ajuga 5 käigulisel 722,6 kastil võtab natukene mõtlemist ,et mis nüüd teha ja kui sujuvalt ühendada. Katki küll aga midagi ei lähe ja need müüdid, et UUUU kastil kaob õlitus ära on täielikult valed ja asjatundmatute poolt loodud teoorjad. Tegelikult on aga nii, et kõik mis teha lubatud kangiga seda ka võib teha. Ei ole küll mõtet , aga kui kogemata juhtub siis on asi vähemalt kaitstud. Sai kunagi proovitud ka 722,3 kastil seda, et hoopealt R asend sisse tõmmatud ja ei mäleta, et oleks toa hammasrattaid täis loopinud.Icon_smile Ka parking ei lähe peale vaid hakkab üle kõrisema. Uuematel on hoopealt R ja P ära plokeeritud ja ei ole käiguvaliku moodulit nendesse asenditesse võimalik tõmmata.
Olen proovinud bmw hoopealt käikke madalamaks klõksida, see mudel siis millel käigukang roolil, ainult elektrooniline lülitus. Paar käiku sai alla siis teatas auto, et sellisel kiiruse 3 käik ei ole mõtekas ja ei lülitanud.

Korra 722.¤¤¤ kastil lükkas koer käigu välja hoopealt, pikalt mõtlematta sai D peale tagasi pandud, see hääl mis kostis ei olnud meeldiv. Käigu osas lõtkud ka sees ja kolakas oli ikka päris suur. Katki küll midagi ei läinud, sõidab siiani.
mis on odavamal ja kallimal kütusefiltril vahet? sama põhimõte ju..
Firma nimi maksabBig Grin
Küsimus sõidu ajal automaatkasti käiguvahetusest(autoks W210 E320. 96.a.), paar lehte tagasi on küll sellest juttu aga mitte selle nurga alt, mis mulle huvi pakub. AT-l tuleb aeg ajalt käigukangi tõmmata kõigi olemas olevate käikude peale, ehk siis 2, 3 ja 4. Enim kasutatavad on D, P ja N. Kas võib alustada autoga liikumist 2 käiguga, seejärel 3, 4 ja siis D? Ise arvan, et võib aga kuidas peaks samal ajal käituma gaasipedaaliga? Gaasi järgi korraks andma?
mix sul D-ga ei sobi sõita??
võib küll kasutada ka 2,3 ja 4-dat käiku, sellex nad olemas ongi ju!!
ja gaasi annad järgi käiku vahetades ja ei tohix miskit juhtuda.
anto123 Kirjutas:mix sul D-ga ei sobi sõita??
võib küll kasutada ka 2,3 ja 4-dat käiku, sellex nad olemas ongi ju!!
ja gaasi annad järgi käiku vahetades ja ei tohix miskit juhtuda.

Noo andge andeks aga mina olen ikka aru saanud, et need 2-3-4 tähendavad, et auto vahetab käiku kuni 2 - 3 või siis 4.
Sest kui sa kohapeal 4 paned siis ikka läheb ära 2-3- ja 4 ning siis võid ka 6000 rpm 4-daga sõita ilma, et 5 sisse paneks.
Endal siis 98 E320.
Mis värvi on foorumi saidi background? Mulle tundub igatahes vahepeal beez
Renkju Kirjutas:Mis värvi on foorumi saidi background? Mulle tundub igatahes vahepeal beez

Helesinise ja halli kirju? Kui näeb beezi värvi siis peaksid proovima oma monitori nattuke puhastada Big Grin
kuidas on saksakeeles õhulugeja? kuskohast leida mootorilt (w202 C220) vin kood (kui see üldse on seal)? samuti ei leidnud värvikoodi kusagilt kerelt..?  tänud ette,
Marek.

edit - saksakeeles õhulugeja on Luftmassenmesser
w203 aku ikoon+battery/alternator visit workshop

kas aku on läbi või midagi muud?
Viskab siis sellise kirja ette, kui laadimine on puudulik või on generaatori ja Sam ploki vaheline ühendus kadunud.(Tavaliselt jääb viga ikkagi pingeregulaatorisse.