Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks vaja 2 valuvelge üle vaadata ja sirgestada, on natuke munas. Kes teeks selle Tartus ära(või Elva)?
Võtke ühendust PS, teeks kasvõi homme ära.
(16-01-2012, 09:14 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Oleks vaja 2 valuvelge üle vaadata ja sirgestada, on natuke munas. Kes teeks selle Tartus ära(või Elva)?
Võtke ühendust PS, teeks kasvõi homme ära.
Tartus Võru tn vist 51 on Stereo & Alarm. Seal hoovil on ka üks garaazi boks kus tehakse veljed sirgeks ja kui vaja siis ka keevitatakse. Hind on suhteliselt normaalne.

Okei, tänud, uurime. Tahan ka suveks monoblocki alla keerata Icon_twisted
Kas siin foorumis on kuskil kirjas välismaa MB foorumite aadresse netis? Kuskil tundus nagu oleksin näinud mingit nimekirja aga ei ole kindel ja ei leia enam...
(19-01-2012, 11:51 PM)Leegionär Kirjutas: [ -> ]Kas siin foorumis on kuskil kirjas välismaa MB foorumite aadresse netis? Kuskil tundus nagu oleksin näinud mingit nimekirja aga ei ole kindel ja ei leia enam...
http://estonia.mercedes-benz-clubs.com/M...157/en/001

Soovitage soodsat ja usaldusväärset transpordifirmat Eestist (Tallinna kesklinnast) -> Soome (Helsingisse Vuosaarde).
Ajaviiteks: ACEA E4/E5, API CF, MB228.5, Volvo VDS3, MAN3277 100% sünteetiline UHPD õli. On see piisavalt hea õli OM603.912 mootorile?
Kas minu loogika peab paika et kuna see on Heavy Duty mootoritele ja kui ma kasutan seda sõiduautol, siis rikneb see aeglasemalt?
See ei tähenda nüüd seda et õlivahetusi ei tee enam 10K tagant.
Kust viga otsida. W124 3,0D.(hea et disla on, sain koju vähemaltEusa_angel) Läksin sõitu ja tundus kuidagi et pliidinuppude ja kellade valgustus kuidagi tuhm. Sõitsin ja aina tumedamaks läksid, mingi aeg loobus ABS ka oma tööst ja koju jõudes olid kellade valgustus nii tume ja kaugtuled nagu pool lähikad. Proovisin ja loomulikult ei teinud midagi- aku tühi. Kuskil oli teemas et vahel geneka tuli ei annagi märku kui laadimine ära kaob. Ideid?
(29-01-2012, 07:45 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kust viga otsida. W124 3,0D.(hea et disla on, sain koju vähemaltEusa_angel) Läksin sõitu ja tundus kuidagi et pliidinuppude ja kellade valgustus kuidagi tuhm. Sõitsin ja aina tumedamaks läksid, mingi aeg loobus ABS ka oma tööst ja koju jõudes olid kellade valgustus nii tume ja kaugtuled nagu pool lähikad. Proovisin ja loomulikult ei teinud midagi- aku tühi. Kuskil oli teemas et vahel geneka tuli ei annagi märku kui laadimine ära kaob. Ideid?
Äkki on sama süsteem nagu kolmel - kui aku tuld näitav pirn läbi põleb, siis generaator ei lae?
(29-01-2012, 08:43 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]
(29-01-2012, 07:45 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kust viga otsida. W124 3,0D.(hea et disla on, sain koju vähemaltEusa_angel) Läksin sõitu ja tundus kuidagi et pliidinuppude ja kellade valgustus kuidagi tuhm. Sõitsin ja aina tumedamaks läksid, mingi aeg loobus ABS ka oma tööst ja koju jõudes olid kellade valgustus nii tume ja kaugtuled nagu pool lähikad. Proovisin ja loomulikult ei teinud midagi- aku tühi. Kuskil oli teemas et vahel geneka tuli ei annagi märku kui laadimine ära kaob. Ideid?
Äkki on sama süsteem nagu kolmel - kui aku tuld näitav pirn läbi põleb, siis generaator ei lae?
Teab keegi, on see nii?
(29-01-2012, 08:44 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Teab keegi, on see nii?

Pirn näitab potensiaalide vahet - kui see on, siis põleb, kui pole, siis ei põle.
Edasi arva ise.

Pirni läbipõlemine, ergutusjuhtme purunemine ja generaatori väsimine võivad kõik põhjustada laadimistule mittesüttimist....

Aluta sellest et võta see klambriga pistik lahti generaatori küljest ja kõige peenemal juhtmel mõõda kas 12V tuleb süüte sees olles peale. 2tk on püsivalt 12V. Kui tuleb on ahel terve ja viga generaatoris...
Oskab keegi öelda kas eestis PP(H) -private pilot helicopter koolitust tehakse?
(30-01-2012, 04:00 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda kas eestis PP(H) -private pilot helicopter koolitust tehakse?

Tartus on Lennukoledz. Seal võiks ju asja õpetada küll.
Kunagi vanasti oli lennuki piloodi koolitus 150k eeki ja kopteri piloodi koolitus 250k eeki.
Seega, saab ikka. Ametikoolituseks peab käima lennukolledzis, viimasesse saab riiklikul tellimusel ehk on vaid riiklikud kohad. Ca 10 piloodi kohta aastas. 1-2 kopterit ja ülejäänud lennukile.

Ise käisin ka aastaid tagasi lennukolledzis, kuid huvi sai otsa.
Nüüd on selle asutuse nimi Eesti Lennuakadeemia.
Ise õpin seal muide.
Kas ma mäletan õigesti et W124 automaati saab käima vedada?(ma küsin praegu diisli kohta)Icon_rolleyes Kunagi ma leidsin mingi vana dokumendi netist PDF'ina ja seal oli midagi sellist et algul N hoida ja siis mõned sekundid võis 2 peale tõmmata, lasta vedada ja kui ei lähe käima siis uuesti N peale. Ei leia seda enam üles.. Lihtsalt huvitab see fakt.
Ja teiseks, kas sõidu ajal võib D pealt N panna?(mitte talda andes eks)
4-käigulised automaadid evivad sekundaarpumpa, mis saab käituse käigukasti väljuvalt võllilt. Iseasi, kuivõrd need miljon sõitnud kastide pumbad enam on võimelised survet tõstma. Minu proovida olnud 4 kasti igatahes ükski ei ole piisavat survet toota suutnud, keeramaks mootorit hooga üle surnud seisude. Ringi keeravad küll, kuid lahjaks jääb. Kiirust peaks siis ka olema nii 50+ km/h.

N peale võib. Aga miks peaks?

P peale ei soovita... Vastassuunas ei soovita. Kuigi mõned korrad ei juhtugi midagi, tapab sihuke vägivald kasti ikka isuga.
(06-02-2012, 12:35 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]N peale võib. Aga miks peaks?

Lihtsalt küsin, et masinat tunda.
Kas see teine tuhm ots võiski mu elektrijaama seisma jätta?
[Pilt: 26993-harjad.jpg]