Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1,3615 on kindlasti
USA`s ja Euroopas ollakse harjunud erinevate numbritega. Ei tea üldse miks Euroopas niiväga Watte tahetakse kasutada, nagu tegemist oleks elektrimootoritega.
USAs mõistetakse hobujõuna ikka mehaanilist hj.
Euroopas nagu tavaliselt meetermõõdus hobujõudu.
Sellest ka erinevused.
Mis te vaidlete selle hobujõu üle, lugege erx000 pandud link läbi.
Moss Kirjutas:Mis te vaidlete selle hobujõu üle, lugege erx000 pandud link läbi.

Eeldad, et kõik inglise keele filoloogid? :bigsmile:
Mina ei jaga halligi, eriti tehnilist....Confusedilly:
Wikipedias oli isegi 1.3636 hj ühe kw kohta, kuid see 1.3615 tundub reaalsem. Olen ka selle versiooni pooldaja Wink
Ma jagan ikka enam-vähem seda keelt aga krt tööajast ikka ei viitsi sinna teksti süvenema hakata... Seega, las keegi teeb selle töö ära, ma olen nõus kuulama Big Grin
Uku Kirjutas:Wikipedias oli isegi 1.3636 hj ühe kw kohta, kuid see 1.3615 tundub reaalsem. Olen ka selle versiooni pooldaja Wink

Minu väljapakutud 1,36 on ka ümardatud kujul, ei viitsi pilli lõhki ajada.
hents99 Kirjutas:...
Euroopas nagu tavaliselt meetermõõdus hobujõudu.
Sellest ka erinevused.

Eee, hobujõud on ikka MKGS süsteemi tuletis... Ja see pole mitte 1 meetri kõrgune hobune, kes ühekilost raskust ühe minuti suudab kapjade vahel hoida.Confusedilly:

W on võimsuse ühikuks, kuna seda on hõlbus tuletada ja ka suhted teiste ühikutega on kümne kordsed ( nii üles, kui allapoole).

Seni, kuni võimsused on neljakohalised, pole vahet, kas kolmas koht on 3 või 1, 1,36 on tavakasutuseks piisavalt täpne.
erx000 Kirjutas:http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#...horsepower

On metric ja mechanical horsepower, usakatega pole siin midagi pistmist.Rolleyes
mai viitsi ise kirjutada, loe alt poolt.

hents99 Kirjutas:USA`s ja Euroopas ollakse harjunud erinevate numbritega. Ei tea üldse miks Euroopas niiväga Watte tahetakse kasutada, nagu tegemist oleks elektrimootoritega.
USAs mõistetakse hobujõuna ikka mehaanilist hj.
Euroopas nagu tavaliselt meetermõõdus hobujõudu.
Sellest ka erinevused.

huvitav miks kõik(enamus) konverterid valesti tehtud on? seega 1.36 on siis ju vale kui ta ple mehhaaniline. :lol:
Ah, see on nii väike vahe, et sisuliselt jääb number igatepidi samaks.
Miks ei ole ei auto24.ee ega ka mobile.de lehtedel autode nimekirjas Datsunit????
Tahtsin omale nooruse meenutuseks osta üht Datsun 100A, aga mis ma nüüd teen?
Laur Kirjutas:Miks ei ole ei auto24.ee ega ka mobile.de lehtedel autode nimekirjas Datsunit????
Tahtsin omale nooruse meenutuseks osta üht Datsun 100A, aga mis ma nüüd teen?

Nissani alt ei paku miskit? Kui ei, sõida mersuga edasi :-)
See 100 amprine oli päris kõva sõna-oi aegu ammuseid...!
Lõoke Kirjutas:See 100 amprine oli päris kõva sõna-oi aegu ammuseid...!

Ojaaa, minu esimene auto. Esimene esiveoline ka millega sõitsin.
Karl Kirjutas:Esimene esiveoline ka millega sõitsin.

Sama siin.
Ainult, et siinsed kõik on kupeed, mul oli (sõbraga 2peale siis) 3uksega universaal.
Mul ka 100A esimene esiveoline.
Selline küsimus et, kui ma lähen foorumisse ja vajutan "vaata uusi postitusi", ja seal ongi need kõige värskemad postitused.
Selline küsimus, et kui vana peab postitus olema et ta nende uute hulgast ära kaoks või kuidas see süsteem käib?
aitäh
Hydroid Kirjutas:Selline küsimus et, kui ma lähen foorumisse ja vajutan "vaata uusi postitusi", ja seal ongi need kõige värskemad postitused.
Selline küsimus, et kui vana peab postitus olema et ta nende uute hulgast ära kaoks või kuidas see süsteem käib?
aitäh

Kui sa oled postitused läbi vaadanud, siis kaob ta uute seast ära. Samamoodi kui oled neid vaadanud ja lehelt ära läinud, siis tagasitulles on nemad juba nn. vaadatud.

Ehkki erandeid võib olla, et ei tööta päris nii
Kui mul bensiin otsa saab ja ma edasi sõidan, kas see lõhub väga mootorit?!Confusedilly:
Karl Kirjutas:Kui mul bensiin otsa saab ja ma edasi sõidan, kas see lõhub väga mootorit?!Confusedilly:

Ainult öösel, päeval mitte.