Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kirjuta, küsida võib kõike!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
et tühimikud täita, kõik ei saa olla teadlased Tongue ja mõni ongi flegmaatiline, millest omakorda tuleb pikaldane mõtlemine. Mõni on meelega laisa ajuga (kohati), et saavutada oma tahtmine - et teised tema eest mõtleksid Tongue ja mõnel on see ka natuke haiglaslik nähe kahjuks. Inimesi on erinevaid, tuleb neist aru saada ja võimalusel toetada.
(26-11-2010, 12:07 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Mida tähendab endast kliimasüsteemi kuivatamine? Kuidas seda tehakse?

Mul on kliimaradikas vahetatud ning nüüd on vaja jälgida, et enne täitmist see kuivatatakse ning asi ikka korrektselt tehakse...
Nii palju ma tean, et seda on vaja teha kuna kui kondens kusagile sisse jääb, võib see kliimakompressori tuksi keerata.
ei tea keegi? Otsing ei anna midagi..
Kliimasüsteemi kuivatamiseks on vaja spetsiaalset filtrit. Seda kasutataktse MB juhendite järgi siis, kui süsteem on näiteks torude vahetusel olnud avatud (kui ma õigesti mäletn) ca 10 min. Ehk siis seda tehakse teeninduses mitte kodus.
TERE OLEN MB300 se 91 a. omanik.mure selline et ato salongis ei tule sooja õhku.kui tuleb siis hästi vaikset.palun anke nõu mis võiks viga olla
Tere! Keegi oskab kommenteerida või omab kogemusi USA turu ML w163 arvele võtmisega Eestis? Kas läheb üksiktüübikinnituse alla ehk palju raha või on muud moodust? Tänud vastuste ja soovituste eestWink
huvitav milline näeb välja 85a 124 orig. raadio ja kust see endale muretseda?
(28-11-2010, 10:45 PM)laigu Kirjutas: [ -> ]huvitav milline näeb välja 85a 124 orig. raadio ja kust see endale muretseda?

[Pilt: 14203556.jpg]
(28-11-2010, 10:45 PM)laigu Kirjutas: [ -> ]huvitav milline näeb välja 85a 124 orig. raadio ja kust see endale muretseda?

Kui huvi, siis mulle PM. Mul vedeleb kodus kapis täiesti korralik ja töökorras W124 originaalmakk. Lihtsalt ise panin midagi natuke käredamat autosse.
Mis on selle aine nimi, mis on kergelt nagu rasvane või kleepuv ja pannakse detailide peale, mis hülgab niiskust ja ei lase roostel nii kiirelt areneda?
(29-11-2010, 03:07 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Mis on selle aine nimi, mis on kergelt nagu rasvane või kleepuv ja pannakse detailide peale, mis hülgab niiskust ja ei lase roostel nii kiirelt areneda?
Esimesena meenub karbiõli.
(29-11-2010, 04:58 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(29-11-2010, 03:07 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Mis on selle aine nimi, mis on kergelt nagu rasvane või kleepuv ja pannakse detailide peale, mis hülgab niiskust ja ei lase roostel nii kiirelt areneda?
Esimesena meenub karbiõli.
Jätab sellise mulje nagu detail oleks kerge närimiskummi kihiga? Smile paremini ei oska seletada...
Selline probleem:

Autoks siis Mercedes Benz W210 E200 2002a. (Saksast toodud takso)

Mootori töötemperatuur oli enne koguaeg kuskil 40-50 kraadi ringis ja suuremaks ei läinud.

Eile siis ostisn esinduset uue termostaadi ja vahetasin autol termostaad ära ja nüüd pika sõidupeale üle 60 kraadi ei lähe ja langeb vahes ka 50 kraadi peale.

Kas see on normaalne või peaks mootori temperatuur olema suurem? kui kellegil on sama probleem olnud, kas oskaks nõu anda, kus võib viga olla?
(29-11-2010, 09:58 PM)Diamondback Kirjutas: [ -> ]Selline probleem:

Autoks siis Mercedes Benz W210 E200 2002a. (Saksast toodud takso)

Mootori töötemperatuur oli enne koguaeg kuskil 40-50 kraadi ringis ja suuremaks ei läinud.

Eile siis ostisn esinduset uue termostaadi ja vahetasin autol termostaad ära ja nüüd pika sõidupeale üle 60 kraadi ei lähe ja langeb vahes ka 50 kraadi peale.

Kas see on normaalne või peaks mootori temperatuur olema suurem? kui kellegil on sama probleem olnud, kas oskaks nõu anda, kus võib viga olla?

See CDI ei tahagi soojemaks minna
papilatakas radika ette, nagu vanadel gasjoolikutel
Ei taha jah, Sprinter CDI mootoriga oli sama kala. Samas mõni ütleb, et pole probleemi, ei saa aru.
(29-11-2010, 07:58 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]
(29-11-2010, 04:58 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(29-11-2010, 03:07 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Mis on selle aine nimi, mis on kergelt nagu rasvane või kleepuv ja pannakse detailide peale, mis hülgab niiskust ja ei lase roostel nii kiirelt areneda?
Esimesena meenub karbiõli.
Jätab sellise mulje nagu detail oleks kerge närimiskummi kihiga? Smile paremini ei oska seletada...

Kivikaitse?
Kivikaitse kõige nätsuligedam küll Icon_biggrin, kuid rasvane ja kleepuv ta küll pole.....
No kleepub nagu värske värv ning sinna võiks küünega täkke sisse teha, sellist moodi asi. Samas lumi külge ei jää ning niiskust hülgab Smile
Mingi konserveerimis mögin, võibolla veneaegne "kahurimääre."
Pigimatt.
Mastiks?