Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(04-05-2011, 11:52 PM)Cane Kirjutas: (04-05-2011, 10:25 PM)tanel87 Kirjutas: On keegi mersumeestest proovinud 126-le panna peale 2,4TD
Kas väga mõttetu tegevus
Mis kuute risustamine see viimasel ajal moodi on läinud?
Viimasel ajal on kütuse hinnad iga kuu tõusnud ja lõppu ei paista.
Mõtekuse üle võibki vaidlema jääda, selle otsustab igaüks ise. Niivõrd kuivõrd on üldse mõtekas 30a. vana autoga sõita.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kui kütusehinnas asi, siis vaataks pigem gaasiseadme poole. Saab legaalselt odavamalt sõita. Dislat tanklast tankides ei tule küll eriti suurt km`i hinnavahet 3.0B vs 3.0D nt W126 keres. Ega see vanakooli diisel just väga öko pole.
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Tervist!
Selline küsimus, et pöörded tunduvad liiga kõrged.
110km/h kuskil 3300-3400 rpm
Autoks 230 TE 4-käiguline manuaal, difri ülekande arvu ei oska hetkel öelda
Ja teiseks kui keeruline oleks vahetada kast 5-käigulise manuaali vastu?
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-05-2011, 09:54 PM)Cane Kirjutas: Tervist!
Selline küsimus, et pöörded tunduvad liiga kõrged.
110km/h kuskil 3300-3400 rpm
Autoks 230 TE 4-käiguline manuaal, difri ülekande arvu ei oska hetkel öelda
Ja teiseks kui keeruline oleks vahetada kast 5-käigulise manuaali vastu?
Analiseerimise kohta on mitu teemat, kasuta otsingut! Eriti odav see lõbu pole.
Mootori pöörded tunduvad õiges vahemikus olevat.
Odavam on leida sobiv auto - hilisem kohandamine on alati kallim!
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(06-05-2011, 09:54 PM)Cane Kirjutas: Tervist!
Selline küsimus, et pöörded tunduvad liiga kõrged.
110km/h kuskil 3300-3400 rpm
Autoks 230 TE 4-käiguline manuaal, difri ülekande arvu ei oska hetkel öelda
Ja teiseks kui keeruline oleks vahetada kast 5-käigulise manuaali vastu?
Kõige tõenäolisem on et seal on 3,46 differ. 4 manuaali korral on kõige mõttekam panna 300D automaadi 2,87 differ, tõmmet küll eriti pole, kud maanteesõidul pöörded väiksed, auto vaikne ja ka veidi ökom
poolteljed tuleb siis kah ainult 300D omad panna 230 omad ei sobi.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas kellelgi vedeleb vanemat M102(nt .961) mootorit või selle juppe (väntvõll, rihmaratas vms).
Pidi olema kiilrihmadega
Rihmaratas peaks kinnituma 5 poldiga, mitte 6`ga nagu uuematel/tavalistel M102 mootoritel.
Oleksin huvitatud mõõtude võtmisest. Rihmaratas sobiks ka väga hästi.
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
kellegil kevadiselt häid ideid on pakkuda tagumiste koopaäärte laiendamiste kohta w124 sedaanil. Kuna tagumised ääred vajavad nagunii ülekäimist, siis, et suveks valuveljed alla saada (9.5 laiad ja on koopast väljas sutike), oleks vaja tagumistega midagi ette võtta. Ehk kellegil on head nõu, või kuskilt netist näidata pilte jutte vahetustest, ma ei usu. et olen ainuke inimene siin maailmas kes tahab laiemaid koopaääri, just nagu on seda kadestamisväärsel e500.
Jutt käib normaal piirides, ja ma olen kursis, et tegu on 20 vana autoga, mida saab pelgalt liigitada klassikuks, uunikumiks.
Aitähh vastamast ja kaunist kevadet
Henry
UK Garaaž
Postitused: 15
Teemad: 0
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kuidas nimetatakse varuosana W124/C124 2,3 mootori ees radika juures olevat ( jahutuskoda? ) suur ümmargune plastikdetail.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
tuule tunnel ei tglt ei ole vist
aga keegi oskab öelda mis peab küljest ära võtma, et küttepump maha võtta OM603 mootorilt. 3.0D
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(11-05-2011, 01:26 PM)keegi_teine Kirjutas: Kuidas nimetatakse varuosana W124/C124 2,3 mootori ees radika juures olevat ( jahutuskoda? ) suur ümmargune plastikdetail.
Ventilaatori tuulekojaks kutsutakse, kas see ka täpne nimetus, jään vastuse võlgu.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Vene ajal nimetati seda ämmaks
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
MIs oli soovitate valada w124 300d mootorisse. Pakuti tasuta 10 w45 õli, aga vot ma ei tea kas see on vedel või paksem? Oskab keegi öelda kas sobiks selline? Tavaliselt olen valanud tavalist mineraal õli mida müüakse lahtiselt.
W123!
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
13-05-2011, 02:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2011, 02:18 AM ja muutjaks oli taaviw126.)
(12-05-2011, 01:15 PM)Hydroid Kirjutas: MIs oli soovitate valada w124 300d mootorisse. Pakuti tasuta 10 w45 õli, aga vot ma ei tea kas see on vedel või paksem? Oskab keegi öelda kas sobiks selline? Tavaliselt olen valanud tavalist mineraal õli mida müüakse lahtiselt. Kasutatud õli pakuti tasuta või? Kui välja jookse kuskilt siis pane muidugi vedelam õli. Kui kaua oled mineraali kasutanud siis võib vedela õli kasutamine kurvalt lõppeda.
(04-05-2011, 10:25 PM)tanel87 Kirjutas: On keegi mersumeestest proovinud 126-le panna peale 2,4TD
Kas väga mõttetu tegevus Pane 123 2,0 diisel peale
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Parkisin oma 124 mõnda aega naabrimehe Opelile liiga ligidale ja on nakatunud tõsiselt Opeli haigusesse . Mida teha?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(15-05-2011, 05:29 PM)Priit Kirjutas: Parkisin oma 124 mõnda aega naabrimehe Opelile liiga ligidale ja on nakatunud tõsiselt Opeli haigusesse . Mida teha?
Halastuslask
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Hädatapmine.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas aadri laskmine ei aita ?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Tere! Oskab keegi öelda mis võiks maksta mb s 124 2,5 D, 66 kw mootor! Olen pärinud mitmest erinevast kohast kuid selget vastust pole veel siiani saanud? Tänan
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(16-05-2011, 01:25 PM)Tompsel Kirjutas: Tere! Oskab keegi öelda mis võiks maksta mb s 124 2,5 D, 66 kw mootor! Olen pärinud mitmest erinevast kohast kuid selget vastust pole veel siiani saanud? Tänan Kas tahad uut või kasutatud, millises komplektsuses? Kui ostuhuvi ikka on siis lisa ostuteemasse kuulutus ja saadki hinna Parimat!
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
4000 eeki suitsev ja kõvasti lagisev, tilgub õli
5000 eeki enamvähem ok
6000 ja üles poole võiks küsida, sellise eest mis käib ilusa häälega, ei tilgu õli välja, ei lonka, omab korralikke surveid (sellest oleneb väga palju talvine käivitumine) ei tossa ja mida saab enne ostu proovida
Kindlasti tasub uurida kas starteri ja geneka ka ikka kaasa saab. Omavad korralikud needki väärtust.
Tasuks teha siin foorumis varuosade ost/müük alla teema ja http://elv.ee annab ka aimu mis hinda (ja kui erinevaid hindasid) küsivad romulad.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
|