02-03-2021, 10:38 PM
Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89
|
02-03-2021, 10:40 PM
(02-03-2021, 08:56 PM)Lepz Kirjutas: Mis seal ikka, proovi alla ja vaata, kuidas jääb. Ma ise ka erinevatega katsetand, küll 3 all. Paljude arvates ka plekk ja ilukilp kõige ilusam, a mina ajasin ikka barocki jonni. Samas mul "laos" ühed Rialid ka, mille plaanin nüüd uuel hooajal alla proovida, kasvõi aind visuaali nägemiseks. (kas kõnetab või ei) Kui tegemist on erilaiuste 16 Rial Meshidega siis otsisin pikalt neid endale, kuid ei leidnudki ja seetõttu läksid lõpuks Remotecid alla. Minu silmis on Meshid kõige paremini sobivad veljed w123 alla. Aga Mareku auto jaoks nägin, et Ilja alles müüs kaevukaani, kui sul värsked 15 rehvid olemas siis aga palun: https://foorum.clubmb.ee/archive/index.p...51938.html Või https://www.okidoki.ee/item/r15-5x112-me.../10267968/
02-03-2021, 10:55 PM
Hehee. Need okidokis on mu enda omad. Pole originaalid. Augu kuju teine. Mike omad juba müüdud ja minumeelest W126 ET peaks olema 30
03-03-2021, 12:27 AM
14 barock teeks selle auto vanemaks ja kardetavasti ei mahu ka. 15 barokid oleks teema, kui auto vanem oleks. Nende eest mõistetakse muidugi tonn ära küsida ka tänapäeval.
'88 on näotõstega pill juba, siledate küljeliisudega (salongis vist ei muutunud usakatel midagi?), perioodi-korrektsed oleks emmad-kummad kaevukaaned. Need algsed kroomitud on ka päris ässad, eht-ameerikalik bling.
04-03-2021, 01:57 PM
Eks need Barockid saavad ehk kellegi 123 alla või midagi sellist. Homme viin nad remonti ja lasen neile uue elu anda. Vähemalt mingi missioon siis täidetud Samas mui kellelgi et30 w126 velgi millele kasutus pole, siis paluks ühendust võtta.
20-03-2021, 09:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2021, 09:58 PM ja muutjaks oli Marek89.
Muutmise põhjus: Pildid olid paigast
)
Tere tere taas.
Vaatan, et upload.ee, kus mu pildid olid üles laetud on nüüd kenasti maas. Ilmselt tuleb nüüd seni üles laetud pildid kuhugi mujale kolida. Vahepeal vaatasin, et tulid tagasi, aga mis kiirelt tulnud, see kiirelt läinud. Proovin siis seda MB pildiparki. See mul tegelikult varasemalt märkamata jäänud. Igatahes eelmisel nädalal ajasin auto korra garaažist välja, sest oli vaja seal ümberkorraldusi teha. Ühtlasi tegin ka mõned pildid väljast ja seest. Salongist polegi ma enne siin korralike pilte ju jaganud.
21-03-2021, 05:11 PM
Piirangud väljas käimiseks on hoogu juurde andnud auto kallal nokitsemisele.
Tellisin e-bayst kaupa. Saabus vaese mehe parkimise andur. Tegin ühe klõpsu ka. Hästi pole näha, kuid aitab nurki tunnetada küll. Siis käisin vahepeal Tartus. Lõpuks sain omale need veljed, mida ammu olen otsinud.Võrdlus olemas olevatega. Midagi on nendes ümber ehitatud velgedes ikkagi erilist. Ei tea, kas sellepärast, et nengega palju vaeva nähtud või see, et tänavapildis meil selliseid tihti ei kohta. Igatahes proovisin korra neid päris originaale ka alla ja nendele ümber ehitatutele said nüüd ka uued Continentalid peale. Tartus sain ka hüva nõu. Nimelt ma mersudest palju ei tea ja üks selline tähelepanu vajav koht on süütemoodul. Poleks osanud arvatagi, et seal taga võib olla väsinud termopasta, mis vahetamist vajab. Odav remont. Tehtud mõeldud. Lisaks panin ka uue pingeregulaatori. Vana pasta oli täitsa pulber juba. Kraapisin vana maha. Puhastasin ja panin uue. Vahele läks seekord toidukile. Ja lisaks soetasin vahepeal ühe Becker Classic raadio. Täitsa töötav isend. Isegi ca 20 aastat vana ABBA kasseti mängis ära. Minumeelest sobibi see siia päris hästi. On veel vaja metallist raami, et ta seal pesas ka kenasti püsiks. Selle raadio asjaga on mul tegelikult nii, et mul on seal autos kõlarid välja vahetatud. Samuti oli seal sees enne mind mingi kenwoodi raadio. Samuti on vahelt ära ühendatud keskkonsoolil see nupp, millega heli ette-taha liigutada. Ja lõppkokkuvõteks on mul see becker grand-prix raadiol ainult kaks väljundit. Kas peakski olema? Kuidas see kõlarite asi nii saada, et töötaks nii nagu tehase poolt ette nähtud?
21-03-2021, 09:29 PM
Selle aja mersudel ongi 2 väljundit, lähevad keskonsooli nuppu kust siis jagab heli esimeste ja tagumiste vahel. Raadio taga on vasak/parem. Kui kohe keskonsooli lahti ei taha võtta ühenda raadio taha ühte kanalisse 2 paari kõlareid. Kui tahad reguleerida raadiost ees/taga heli siis pane esimesed ühte ja tagumised teise kanalisse.
Turbo
21-03-2021, 10:11 PM
Ma tahaks reguleerida heli ette- taha sealt nupust, mis käigukangi juures on.
Kuidas seda saab?
21-03-2021, 10:43 PM
Võimalik, et originaal juhtmed kuskil raadio taga alles.
Veel variant, et sinna on veetud kas ainult esimeste või tagumiste kõlarite juurest uued juhtmed ja ühtede kõlarite juures on ühed vabad juhtmed. Ehk tuvasta, mis seal tehtud.
Turbo
21-03-2021, 11:05 PM
(21-03-2021, 10:11 PM)Marek89 Kirjutas: Ma tahaks reguleerida heli ette- taha sealt nupust, mis käigukangi juures on. Taastad algse skeemi: raadiost paelad Faderi rullikusse ja sealt kaablid kõlaritesse. Meie SELil sai veetud uued kaablid kõigi nelja kõlari juurde, kui sai mindud üle nelja väljunduga lustikummutile. Algsed paelad on kenasti alles. Äkki on ka Sinu omal need olemas - tutvu materiaalosaga.
13-04-2021, 09:19 PM
Tere taas.
Kõigepealt jätkuks eelpool juttu olnud kõlari juhtmetest. Võtsin keskmise paneeli ära ja pilt järgmine. Ilmselt on see mul järgmise talve teema... Siis vahepeal sai meil Mersuga aasta täis. Käisin sel puhul ülevaatusel. Vaatasin passi ja täpselt 07.04.2020 olin ta arvele saanud. Huvitav. Vanapoiss sai ülevaatajalt ka hulganisti kiita. Sellist põhjaalust ja heitgaaside head normi ei suutvat mõned 3 aastat vanad autodki välja anda. Pidurite efektiivsus oli veel isegi 90%. Hämmastav. Sel ajal tehti ikka autosi veel. Hea meel on, et ülevaatuse nii puhtalt läbisime. Arvasin, et tekib probleem nende kollaste uduuledega, kuid ei miskit. Ainuke millega noriti oli tulekustuti, kuid peale nelja eurot ja nelja haamri koputust saime sellele ka ajakohase kuupäeva peale. Ja siis vahepeal juhtunud veel niipalju, et talvel remonditud kliima sai nüüd täidetud ja sain esimesed külmad ka juba päikse paistel konditsioneerist kätte. Muidu remont oli siis selline, et pump käis laiali ja vahetati kõik tihendid, lisaks tihend pumba toru ja kliima radika vahel. See tihend oli puine ja tükk väljas. Lisaks tellisin veel kleebiseid. Kapoti alt olid mõned kadunud... Igav hakkas. N N Ning lõpuks üks huvitav läbisõidu number. Eks näis kas sel hooajal rohkem nulle ka näeb...
19-04-2021, 10:40 PM
Niisiis. Et hooaeg ja veel paljud järgnevad hooajad saaksid muretult alata, siis profülaktika mõttes lasin autol mõned tüüpkohad kontrollida.
Võtsime maha klapikaaned, et kontrollida õlitorude kinnitusi ja keti taldasid. Parempoolne toru oli hea, vasak juba hakkas lubama vaikselt Keti pinguti oli ka suht väljas. Tehtud mõeldud. Vahetusse läksid tallad, pinguti, kett, õlitorude kinnituspuksid, klapikambrikaane tihendid, õli, roolivõimendi õli, paar jubinat esisillas ja tehtud ka sillastend. Tuleb kiita insenere, kes selle auto on hoolikalt läbi mõelnud. Võrreldes mõne teise saksamaise autoga on keti vahetus väga inimlikuks tehtud ja kogu töö mahtus kenasti ühe päeva sisse ära. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne