05-01-2021, 12:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2021, 10:14 PM ja muutjaks oli Marek89.
Muutmise põhjus: Pildid läksid kaotsi.
)
Tere uued foorumikaaslased.
Olen uus MB foorumis, niiet teretulemast siis.
Varasemalt olen olnud huvilisena BMW foorumis ja kunagi kooliajal ka Ladaklubis erinevaid asju postitanud.
Kuna pereelu on oma nõudnud, siis pikalt ei ole saanud hobiautot pidada, kuigi ammu olen seda tahtnud.
Niisiis hakkasin ma eelmisel talvel otsima endale hobiautot. Viimasena omasin BMW e34 mudelit, millele sai uus elu sisse puhutud. Siis sai isu remontimisest täis ja parasjagu oli vaja endale ka elukoht soetatud ja nii see auto maha müüdud sai- Raske südamega. Nii otsisingi omale BMW-d. Ideaalis oleks tahtnud 4,4 liitrist V8-t. Paaril korral kui sõbraga sellest rääkisin, siis mainis muuseas, et "Osta mu Mercedes-Benz ära". Algul ei teinud sellest välja ja ega ma mersudest ei osanud ka lugu pidada. Käisin veel vahepeal erinevaid bemme vaatamas ja ei leidnud. Otsustasin siis ühel päeval seda mersut vaatama minna, et mis imeloom see on. Teadsin, et olla korralik auto ja mingi esiosa kahjustusega, kuid lihtne teema. Läksin siis meie ühise sõbra hoovi, kus autosid omajagu ja sealt vahelt paistis tagaosaga seesama S-klass, millepärast siin nüüd istun ja Mercedes-Benz asju ajan. See oli auto mida olin näinud filmides nagu Prints Zamundast, Surmarelv, James Bond jne. See oli ainuke Mercedes-Benz mis mulle kunagi oli silma jäänud kui ilus auto. Distantsilt autot nähes hakkas süda juba põksuma ja kibelesin emotsiooni pealt juba autot ära ostma. Siiski sammusin enne ligi ja vaatasin siis ligemalt, millega tegu. Leidsin enda eest siis isendi, mis aastast 1988. Helebeeži nahksisuga ja varustatud 4,2 liitrise V8 mootoriga. Auto on Eestisse toodud Ameerika ühendriikidest, Florida osariigist, kus oli tal siis miski arusaamatu õnnetus olnud esiosaga, mille käigus sai kahjustada parempoolne lanseron. Muus osas vaid pisikesed värvitööd. Läbisõit oli tal siis sel hetkel 94231 miili. Õnnetus juhtus 2017 aasta septembris. Vähemalt niipalju infot olen leidnud autos säilinud kindlustusdokumentidest. Auto viimane omanik ühendriikides oli suuremat sorti pereisa, kes ühendriikides tegeleb jüngerlusega, ehk siis kutsub inimesi üles leidma teed kõige kõrgemani. Endalegi uskumatud jutud kirikupappide autodest on tõeks saanud. Nii saigi minu tee siis selle autoni ja veel samal päeval otsustasin sõbrale tagasi helistada ja teatada, et teeme diili ära ja seda autot ma soovin. Siin siis mõned pildid autost sel päeval, kui temaga esmakordselt kohtusin. Kahjuks ei ole säilinud pilte esiosast. See oli tal ka tol päeval laiali võetud (tuled eest ära ja stange ka). Pildid tehtud 17.01.2020. Peagi saab siis aasta tema omamisest. Kuna teen foorumit tagantärgi, siis hakkab siit uuendusi tulema järjest kuni tänapäevani.
Niisiis esmapilgul võib pilt tunduda võrdlemisi trööstitu, kuid kohapeal tundus suurest entusiasmist asi olevat väga taastatav ja korralik.
Vead, mis koheselt oli vaja likvideerida olid siis järgnevad: (muud ei meenu, kuid kindlasti oli veel midagi)
1. Esiosa sirutus, stange värvimine, komplekteerimine ja kokkupanek
2.Vaakumpump ei toiminud (rott oli juhtme katki närinud)
3. Antennil puudus tihend (Tellisin kohe uue)
4. Vaja oli euro tulesid
5. Stangel puudus pukseerimiskonksu kate
6. Kapoti vooder oli täitsa läbi
7. Rooliotsad olid transpordil kõveraks tõmmatud.
8. Uut akut oli vaja
9. Auto vajas loomulikult hooldust (kõik filtrid, vedelikud, õlid)
Nii saigi siis hakatud internetiavarustes otsima vajaminevaid juppe ja auto ka keretööde järjekorda pandud.
Kusagil veebruari keskel saime siis kerepinki, kus lansekas sirgeks sai, ja seal ka kenasti pärast tehtud tööde armid värvitud ja töödeldud.
Tegin ka paar pilti kui masin venituses oli ja sealt läks asi ainult paremuse poole.
Selline oli siis suurim keretöö, mis antud autol minu omandis olles tehtud.
Töö käigus õnnestus säilitada enamasti auto originaalvärv. Värvida tuli vaid esistange ja tulede alused liistud. Need olid lihtsalt kivirahet saanud. Hiljem olen mõelnud ka, et ehk oleks pidanud värvima ka kapoti, kuid tolleaegse parima äranägemise järgi soovisin säilitada võimalikult palju originaali ja sellest ka selline otsus.
Siin pildil siis juba nägu sirge ja sai proovitud, kuidas detailid kokku istuvad ja vahed paika saaks.
Peale seda sai auto koju toodud mõned pisemad jubinad veel vahetatud ja peale esimesi pesemisi ja kerget poleerimist sai auto nii kaugele, et oli valmis tolleaegses maanteeametis ette näitamiseks. Sellega oli ka paras jama, sest eriolukord oli juba välja kuulutatud ja ei saanud ju kohale minna. Õnneks sai siis sedasi, et pidin tegema autost nelja nurga alt pilti. Lisaks veel läbisõidust ja kerenumbrist. Samuti pidin neile saatma koopiad tollipaberitest ja muudest soetusdokumentidest. Need pildid ei jõudnud küll maanteeametisse, sest siin on veel esimesed küljeklaasid toonitud ja tuuleklaasil ka korralik sirm ees.
Velgedega tuli muidugi midagi ette võtta. Mulle need muidu meeldivad, aga kroom hakkas maha tulema ja midagi tuli selles osas teha. Lisaks oli probleem ka nende custom made kilpidega, sest need kippusid katki minema. Niisiis sai autole vahepeal ostetud 18" veljed, lastud pulbervärvida ja poleerida. Samuti sai ka auto vehepeal endale registrinumbri .Millegipärast otsustasin algul pika numbri kasuks ja sai siis sellised, kuid foorumi kirjutamise hetkel on mul juba uued US formaadis numbrid tellitud. Siit ka esimesed pildid numbriga ja teiste velgedega.
Vahepeal sai siis auto sõitma ja tuvastatud ka järgmised puudused:
1. Summuti lekkis, tagumise otsa tripid olid ka katki.
2. Käivitus sooja ilmaga oli kehva.
3. Auto vasak pool oli madalam kui parem.
4. Esiklaas vajas vahetust täkete tõttu
5. Kütuseleke pumba ja filtrite juures
6. Elektriistmed ei töötanud, kui juhiuks oli suletud asendis.
7. Aku põhi vajas vahetust
See kuidas kõik lahenduse sai, kirjutan juba järgmine kord. Võibolla ununes miski ja tuleb veel meelde.
Olen uus MB foorumis, niiet teretulemast siis.
Varasemalt olen olnud huvilisena BMW foorumis ja kunagi kooliajal ka Ladaklubis erinevaid asju postitanud.
Kuna pereelu on oma nõudnud, siis pikalt ei ole saanud hobiautot pidada, kuigi ammu olen seda tahtnud.
Niisiis hakkasin ma eelmisel talvel otsima endale hobiautot. Viimasena omasin BMW e34 mudelit, millele sai uus elu sisse puhutud. Siis sai isu remontimisest täis ja parasjagu oli vaja endale ka elukoht soetatud ja nii see auto maha müüdud sai- Raske südamega. Nii otsisingi omale BMW-d. Ideaalis oleks tahtnud 4,4 liitrist V8-t. Paaril korral kui sõbraga sellest rääkisin, siis mainis muuseas, et "Osta mu Mercedes-Benz ära". Algul ei teinud sellest välja ja ega ma mersudest ei osanud ka lugu pidada. Käisin veel vahepeal erinevaid bemme vaatamas ja ei leidnud. Otsustasin siis ühel päeval seda mersut vaatama minna, et mis imeloom see on. Teadsin, et olla korralik auto ja mingi esiosa kahjustusega, kuid lihtne teema. Läksin siis meie ühise sõbra hoovi, kus autosid omajagu ja sealt vahelt paistis tagaosaga seesama S-klass, millepärast siin nüüd istun ja Mercedes-Benz asju ajan. See oli auto mida olin näinud filmides nagu Prints Zamundast, Surmarelv, James Bond jne. See oli ainuke Mercedes-Benz mis mulle kunagi oli silma jäänud kui ilus auto. Distantsilt autot nähes hakkas süda juba põksuma ja kibelesin emotsiooni pealt juba autot ära ostma. Siiski sammusin enne ligi ja vaatasin siis ligemalt, millega tegu. Leidsin enda eest siis isendi, mis aastast 1988. Helebeeži nahksisuga ja varustatud 4,2 liitrise V8 mootoriga. Auto on Eestisse toodud Ameerika ühendriikidest, Florida osariigist, kus oli tal siis miski arusaamatu õnnetus olnud esiosaga, mille käigus sai kahjustada parempoolne lanseron. Muus osas vaid pisikesed värvitööd. Läbisõit oli tal siis sel hetkel 94231 miili. Õnnetus juhtus 2017 aasta septembris. Vähemalt niipalju infot olen leidnud autos säilinud kindlustusdokumentidest. Auto viimane omanik ühendriikides oli suuremat sorti pereisa, kes ühendriikides tegeleb jüngerlusega, ehk siis kutsub inimesi üles leidma teed kõige kõrgemani. Endalegi uskumatud jutud kirikupappide autodest on tõeks saanud. Nii saigi minu tee siis selle autoni ja veel samal päeval otsustasin sõbrale tagasi helistada ja teatada, et teeme diili ära ja seda autot ma soovin. Siin siis mõned pildid autost sel päeval, kui temaga esmakordselt kohtusin. Kahjuks ei ole säilinud pilte esiosast. See oli tal ka tol päeval laiali võetud (tuled eest ära ja stange ka). Pildid tehtud 17.01.2020. Peagi saab siis aasta tema omamisest. Kuna teen foorumit tagantärgi, siis hakkab siit uuendusi tulema järjest kuni tänapäevani.
Niisiis esmapilgul võib pilt tunduda võrdlemisi trööstitu, kuid kohapeal tundus suurest entusiasmist asi olevat väga taastatav ja korralik.
Vead, mis koheselt oli vaja likvideerida olid siis järgnevad: (muud ei meenu, kuid kindlasti oli veel midagi)
1. Esiosa sirutus, stange värvimine, komplekteerimine ja kokkupanek
2.Vaakumpump ei toiminud (rott oli juhtme katki närinud)
3. Antennil puudus tihend (Tellisin kohe uue)
4. Vaja oli euro tulesid
5. Stangel puudus pukseerimiskonksu kate
6. Kapoti vooder oli täitsa läbi
7. Rooliotsad olid transpordil kõveraks tõmmatud.
8. Uut akut oli vaja
9. Auto vajas loomulikult hooldust (kõik filtrid, vedelikud, õlid)
Nii saigi siis hakatud internetiavarustes otsima vajaminevaid juppe ja auto ka keretööde järjekorda pandud.
Kusagil veebruari keskel saime siis kerepinki, kus lansekas sirgeks sai, ja seal ka kenasti pärast tehtud tööde armid värvitud ja töödeldud.
Tegin ka paar pilti kui masin venituses oli ja sealt läks asi ainult paremuse poole.
Selline oli siis suurim keretöö, mis antud autol minu omandis olles tehtud.
Töö käigus õnnestus säilitada enamasti auto originaalvärv. Värvida tuli vaid esistange ja tulede alused liistud. Need olid lihtsalt kivirahet saanud. Hiljem olen mõelnud ka, et ehk oleks pidanud värvima ka kapoti, kuid tolleaegse parima äranägemise järgi soovisin säilitada võimalikult palju originaali ja sellest ka selline otsus.
Siin pildil siis juba nägu sirge ja sai proovitud, kuidas detailid kokku istuvad ja vahed paika saaks.
Peale seda sai auto koju toodud mõned pisemad jubinad veel vahetatud ja peale esimesi pesemisi ja kerget poleerimist sai auto nii kaugele, et oli valmis tolleaegses maanteeametis ette näitamiseks. Sellega oli ka paras jama, sest eriolukord oli juba välja kuulutatud ja ei saanud ju kohale minna. Õnneks sai siis sedasi, et pidin tegema autost nelja nurga alt pilti. Lisaks veel läbisõidust ja kerenumbrist. Samuti pidin neile saatma koopiad tollipaberitest ja muudest soetusdokumentidest. Need pildid ei jõudnud küll maanteeametisse, sest siin on veel esimesed küljeklaasid toonitud ja tuuleklaasil ka korralik sirm ees.
Velgedega tuli muidugi midagi ette võtta. Mulle need muidu meeldivad, aga kroom hakkas maha tulema ja midagi tuli selles osas teha. Lisaks oli probleem ka nende custom made kilpidega, sest need kippusid katki minema. Niisiis sai autole vahepeal ostetud 18" veljed, lastud pulbervärvida ja poleerida. Samuti sai ka auto vehepeal endale registrinumbri .Millegipärast otsustasin algul pika numbri kasuks ja sai siis sellised, kuid foorumi kirjutamise hetkel on mul juba uued US formaadis numbrid tellitud. Siit ka esimesed pildid numbriga ja teiste velgedega.
Vahepeal sai siis auto sõitma ja tuvastatud ka järgmised puudused:
1. Summuti lekkis, tagumise otsa tripid olid ka katki.
2. Käivitus sooja ilmaga oli kehva.
3. Auto vasak pool oli madalam kui parem.
4. Esiklaas vajas vahetust täkete tõttu
5. Kütuseleke pumba ja filtrite juures
6. Elektriistmed ei töötanud, kui juhiuks oli suletud asendis.
7. Aku põhi vajas vahetust
See kuidas kõik lahenduse sai, kirjutan juba järgmine kord. Võibolla ununes miski ja tuleb veel meelde.