Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
05-01-2017, 12:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2017, 12:52 AM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Tere sõbrad. On jaanuari algus 2017 ja nagu tavaliselt aasta alguses on kõigil emotsioonid üleval. Lootuses, et algav aasta saab olema eelmisest parem. Antakse palju katteta lubadusi joomine ja suitsetamine maha jätta ning jaanuari paar esimest nädalat on alati spordiklubide parklad autodest umbes. Hiljemalt veebruariks on see hullus jälle vaibunud.
Mina uusaasta lubadusi andnud ei ole. Ma tean, et pole mõtet. Aga sellegipoolest loodan igal aastavahetusel, et uuel aastal olen tublim ja enam autosid juurde ei osta. Loota ikka võib. 2016 oli minu jaoks mitmeid suuri muutusi toonud aasta ja mõned nendest ei olnud head. Kuid paraku ei muutunud midagi minu autohaiguses. See on raskekujuline ja süvenev. Mul paljud sõbrad juba kahtlustavad, et tegemist on piisknakkusega ja kogu mu kodu on selle viirusega nakatunud. Sest kui nad mind külastavad, kulub neil jälle mitu nädalat, et sisemine rahu taastada. Aga alles pärast seda kui on ebayst ostetud mõni võimendi, automudel või Beckeri raadio. Või veel hullem - eelmisest korrast ostetud Beckerile lõpuks auto ka külge.
Rääkides veel aastast 2016, siis esimest korda plahvatas mul kaine mõistus aprillis, kui kiirustades peale tööd oli vaja rabada rendiautode parklast buss ja sõita Peipsi äärde. Kõik see toimus kottpimedas, kuid hiljem resultaati vaadates oli kuidagi mõnus rahulolu. Mul oli seda jubedalt ju vaja - 1974. aasta Jawa 634. Kõige vanem versioon legendaarsest 634-st. Sõitnud olen täpselt kaks korda
Nojah. Arvasin, et sellega asi piirdub. Aga ei. Ühel õhtul internetis kolades tegi parema käe näpp ise kliki ebay oksjoni "osta kohe" nupul. Seda jama on mul enne ka juhtunud. Ilmselt mingi kramp vms häda, et midagi ägedat nähes tuleb klikk kohe ära. Olen oma ihunõustajaga sel teemal korduvalt vestelnud ja tema soovitus oli hakata vasakukäeliseks. Mida ta ka teab, tal endal sama probleem. Igal juhul nii ta juhtus, et oktoobris saabus järgmine mängutoos. California Long Beach, 1988. aasta 635CSI, lõpuseeria mudel, Highline polster ja punane. Just punast oli jubedalt oli vaja. Sõitnud olen ... eee ... kaks korda
Nojah. Olles juba kord BMW lainel, tulid selle tootja erinevad mudelid sõpruskonnas tihti jutuks. Ja nii kinnistus minus reaalne hirm, et E36 kerega "kolmene" on tõesti laulmas oma luigelaulu. Et see mudel kõigub praegu veel mingis nähtamatus vaakumis totaalselt allakäinud rondi ja tulevase klassiku vahel. See mõte hakkas mind nii hullusti segama, et tuli kiiresti tegutseda. Kas E36 saab kunagi klassikuks??? Ei tea. Kuid seda ma tean, et varsti neid enam soodsalt osta ei saa. 1996. aasta 328i kupee tundus turvaline valik. Originaal Harman Kardon helisüsteem on ka hea. Üldse on kõik originaal. Suure mootoriga ja hästi varustatud BMW originaalkorras kupeed on investeeringuna alati turvalised valikud olnud. Sõitnud olen ... vähemalt kaks korda.
Nagu eelmistest lõikudest ilmneb, siis sõita ju ikka millegagi polnud. Aga talv tuli iga päevaga ligemale. Olin nagu kits mitme kuhja vahel. Kõige lihtsam oleks olnud osta järgmine tööauto. Aga ma ei ole osanud juba rohkem kui aasta jooksul valida endale uute autode turult meelepärast toodet. Need mida saaks lubada, ei kõneta eriti. Ja teistega jääb ca 100000 alati puudu.
Nii ma siis juurdlesin, et kas minna odavama klassiku teed või mingi moodsama ja käredama poolklassiku teed. Ja kui palju ma olen nõus sellele kahtlasena tunduvale mängule kulutama. Ehk siis sõelal oli soodsama valikuna W126 kere ja teises otsas põnevust pakkuvad Porsche 997 Carrera 4 või W204 kerega C63 AMG.
Ei saa eitada, et arvestades hiljuti tehtud väljaminekuid oli soodsamal hinnal oli kahtlemata oluline osa ja nii tunduski hea võimalus tulla tagasi oma pikaajalise unistuse juurde - W126 kere aastaringseks autoks. Kui palju ta muidugi lõpuks soodsam tuleb... seda näitab aeg.
Nüüd hakkas neid sisse sadama. Kõigepealt tuli Belgiast 1988. aasta 300SEL.
Ja umbes samal ajal saabus ka Hispaania päritolu 1988. aasta 300SE.
Mõlemad autod vajavad remonti, kumbki pole ideaalne ja ma siiani ei tea kuidas see mäng täpselt edasi hakkab arenema. Aga hea on ise ka veenduda, et mulle endiselt tohutult meeldivad W126 kered. Neid võiks lausa veel ja veel osta. Ja võib olla juhtub ka nii. Aga sellele peatükile pealkirja kirjutades kaalusin kõiki erinevaid argumente ning jätsin 300SE-le "L" tähe taha kirjutamata. Hall auto oma pika kere ja hea varustusega mõjub veenva pursuina, äge suur tank. Pikaga sõita on ikka vägevam tunne küll. Kuid roheline auto oma lihtsuses ja ideaalilähedaselt säilinud kerega tundub kuidagi kodusem ja armsam. Elus peab värve olema.
Aga vähemalt esimestes peatükkides saab olema mängu veel mõlema autoga.
... järgneb
Postitused: 40
Teemad: 9
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Tere
Ei taha ilusat teemat rikkuda aga kui sulle meeldivad ilusad auto raadiod siis soovitan osta koju ka mõne kena aparaadi nt mõne Sansui või Pioneeri nt SX-1980 . Kui juba ei ole mõnda ilusat asja kodus.
http://www.iavscanada.com/product/sansui...-receiver/
Ise oman hetkel kahte Sansuid G-9700 ja G-8700DB mudelit.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Pole bemmidest väga suurt kunagi arvanud, kuid hetkel pean tunnistama, et vahin seda punast.....ja vahin....ja vahin.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Sm.Tihhonov,kestvad kiiduavaldused
ja kui kunagi pinsile jääd siis kirjuta kindlasti raamat,sest kirjutamine kukub sul paganama hästi välja !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ühinen Karliga. Ausalt öeldes ei suudaks bemmi tema maine pärast Eestis osta (ega näe ka põhjust kuna on olemas MB) aga CSI on tõesi ilus! Samas SEC on siiski ilusam
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Kas härral on kuskil suur angaar kuhu kõik need erilised autod ära mahuvad? Bmw 6 seeria on väga vinge pill, olen isegi neid netis vahetevahel sirvinud. Kuid midagi söödavat pole leidnud.
Sinu punane tundub küll äge pill, sellist teist vaevalt kuskil vastu sõidab!
W126-ed tunduvad piltidel täitsa asjalikud olevat. Paistab et oled otsustanud "lihtsama" varustusega isendi endale jätta, L kerega hetkel müügis...
Ja et alganud aasta tooks sinu kollektsiooni veel kuhjaga uusi ja huvitavaid autosi
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Ma ju räägin, et roheline on uus must. Olen ise kadedusest ammu sama värvi!
Punane BMW on muidugi päris klassika. Seda värvi Mercedeseid ei olegi peaaegu võimalik osta. Musti saab vähemalt raha eest.
Aga tulles tagasi algmõtte juurde, siis... krdi Tihhonov - küll oskab järjekindlalt elegantse liigutusega palatikaaslaste pingul närve harfikeeltena sõrmitsedes just neid asju leida, mis hinge lähevad. Arusaamatu, mis ainete mõju all see kõik õnnestub?! Haigettegevalt tasemel nooraegse vanatehnika oled oma "salaangaari" kokku ajanud ja on selgelt näha, et kvaliteet üha kasvab. Tubli mees ja on suur au, et selliseid siin planeeritud kulude ja turvalise põhjamaise sotsialismi rõhuvais tingimustes üldse leidub.
Aitäh ja "tee veel"!
Tauno
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
(05-01-2017, 09:56 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Ma ju räägin, et roheline on uus must. Olen ise kadedusest ammu sama värvi!
Punane BMW on muidugi päris klassika. Seda värvi Mercedeseid ei olegi peaaegu võimalik osta. Musti saab vähemalt raha eest.
Aga tulles tagasi algmõtte juurde, siis... krdi Tihhonov - küll oskab järjekindlalt elegantse liigutusega palatikaaslaste pingul närve harfikeeltena sõrmitsedes just neid asju leida, mis hinge lähevad. Arusaamatu, mis ainete mõju all see kõik õnnestub?! Haigettegevalt tasemel nooraegse vanatehnika oled oma "salaangaari" kokku ajanud ja on selgelt näha, et kvaliteet üha kasvab. Tubli mees ja on suur au, et selliseid siin planeeritud kulude ja turvalise põhjamaise sotsialismi rõhuvais tingimustes üldse leidub.
Aitäh ja "tee veel"!
Tauno Punaseid W124 kerega mudeleid on Ameerikas isegi täitsa võimalik osta, pole just tihti esinev kombinatsioon, kuid eksisteerib. Samuti nagu ka E24 puhul, minu teada Euroopas sellist tooni ei pakutud. Aegajalt tundub, et Ameerika turule pakuti palju ihaldusväärsemaid ja eksootilisemaid värve ja varustust, kuid olen aru saanud et nende vaatevinklist on kõik Euroopas esinev sama eksootiline. Kes mis mätta otsast vaatab.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-01-2017, 09:56 PM)Tauno Mõts Kirjutas: ...
Aitäh ja "tee veel"!
...
Sellega on kõik oluline öeldud.
Ootan järgmist doosi...
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Aitäh heade sõnade ja asjalike kommentaaride eest. Tegelikult ei sünni siin midagi erakordset. Head angaari mul ka pole. Autod on linna peal laiali ja viimasel ajal tunnen üha sagedamini, et neid on tõesti liiga palju. Käivad juba nii ajaliselt kui mõnikord ka rahaliselt veidi üle jõu. Raamatut ma kirjutada ka ei plaani, sest see oleks omakorda maksale liiga suur koormus.
Autovärvid on alati olnud huvitav filosofeerimise teema. Ja endale ka põnev jälgida kuidas maitsemeel ajas muutub. Ma mäletan väga täpselt oma hoiakuid umbes 10-15 aastat tagasi, mis värvi (ja mis värvi salongiga) mingi mudel pidi olema. Ja reeglina tähendas see esimese valikuna alati musta keha. Kuid täna on kõik pea peal. Ükspäev sõitsin näiteks liikluses ühe ilusa ja puhta tumesinise W221 S-klassi kõrval. Mulle pole enda teada mitte kunagi tumesinised autod eriti meeldinud. Vahtisin, et on ikka ilus mudel küll ja avastasin end äkki mõtlemast: "ilus, vähemalt ei ole must". Lisaks jõudis kohale, et ma ju sõitsin ise ka samal ajal ühe C-klassiga, mille ma olin ISE umbes aasta tagasi poest ostnud ja see oli ka tumesinine ...
Oma 635CSI ostsin ma Californast peamiselt kahel põhjusel. Esimene neist oli muidugi pragmaatiline - seal nad roostetavad oluliselt vähem kui Euroopas. Ja teine oligi värv. Euroopast on sisuliselt võimatu osta punase kerega lõpuseeria E24. Neid lihtsalt pole. Või kui ongi, siis kohalikud on täiesti ebareaalselt kallid ja soodsamad on ikkagi kõik US-import. See on küll tõsi, et USA-s on autode värvivalik ikka kordades säravam ja rõõmsam kui Euroopas. Ma tegelikult arvan, et kõiki neid värve pakuti ka Euroopas, lihtsalt kuivad ja kalkuleerivad eurooplased ei ostnud neid.
Punase Mercedese mõtet olen ka juba mõnda aega soojendanud. Sealjuures on enda jaoks maru huvitav, et seekord olen kõigepealt mõelnud välja värvi ja Mercedese mudel pole sealjuures üldse väga oluline. Lihtsalt ühte tahaks punasena. Esimese mõttena tuli kunagi pähe, et punasena võiks olla W129, kuid pean tunnistama, et SL ei kõneta mind eriti. Kui siis ainult punasena. Siis on liikunud mõtted nii lõpuotsa 190E kui ka W124 universaali juures. Peaasi, et oleks punane. Ja alles hiljuti olid mitu nädalat närvid pingul nagu pillikeeled, kui USA-s müüdi ühte ilusat punast Mercedest, mis oleks sobinud ülihästi mu E24 kõrvale. Küll ma vahtisin teda iga päev, nii valus oli olla. Aga ... ... raha polnud.
Nojah. Tagasi reaalsusesse. Mul on olnud üsna palju mängimist oma W126-tega. Alustasin halliga.
Ta oli kaua seisnud ja tal oli mitu viga. Enamus neist tähendas lihtsalt korra lahti võtmist, puhastamist jne. Aga põhiline esmaabi on alati põhjalik pesu, nii seest kui väljast. Eks see ole paratamatu reaalsus, et elusuuruses ja meie halli taeva all pole nad kunagi nii ilusad kui müügikuulutuse piltidel.
Siiski oli hea veenduda, et vaatamata väga täkitud esiosale ja mitmele roostekärnasele iluveale oli tegemist suhteliselt OK kerega autoga. Mitte ideaalsega, kuid täiesti rahuldava kerega. Pealt tahaks siiski üsna palju värvimist, et ilus saaks. Põhja alt ja koobastest oli ta aga juba praegu lausa ilus.
Parandamist vajavaid asju loomulikult oli. Esimese asjana häiris mind jubedalt see rippuv vasak stangenurk. Sai oluliselt paremaks sättida. Ühtlasi oli hea võimalus puhastada stange kroomliistud seestpoolt ära ja lasta igalt poolt ML-i täis. Natuke ikka aitab.
Eemaldasin ka kapoti sisemise mati, kuna rotid olid suurema osa sellest nagunii nahka pannud ja ülejäänu pudises vastikult. Tellisin uue, kuid aluse puhastamine ja paigaldamine on suht vilets töö. Lihtsam on kapott eemaldada vist. Hetkel ei viitsi.
Profülaktika mõttes panin uue jagajakaane, rootori ja küünlad. Mootori töö sai tõesti hea. Käib väga ühtlaselt, palju paremini kui roheline. Vana kaas oli muidugi kole ka.
Välimuse korrastamine on minu jaoks lihtne ja kuidagi aursaadav töö. Aga vastikum tegevus on vigade otsimine ja katkiste asjade parandamine. Sellel autol ei tööta soojendus. Kui süüde on sees, siis vurr puhub. Aga kui käivitad, jääb vurr seisma. Tundub olema kliima nupuploki viga, sest teise auto pealt laenatud tükiga justkui töötas. Aga sooja ikka ei tulnud. Keegi on juba näppinud tema soojaklappi, mis on kogu aeg poolavatud asendis. Kuid mulle tundub, et seal on pigem mingi ahju juhtimise viga ja mingi klapp on kinni. Ühesõnaga, ebameeldiv viga.
Nii jäigi hall S-klass minu poolt seisma. Kuna ta seest soojaks ei lähe, siis temaga sõita ei saa. Ja korda tegemine tundub kuidagi liiga suur pingutus. Ei viitsi tegeleda. Lootsin, et äkki keegi tuleb, teeb mulle mingi pakkumise ja viib ta ära. Aga huvi oli leige. Eks kevadepoole vaatab uuesti, mis temaga teha. Hetkel leidsin talle isegi mingi garaazi.
Lõpetuseks üks vanasõna, mille ma just ise välja mõtlesin: "Mitu S-klassi on alati ilusam kui üks".
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Kena toimetamine auto kallal. Stiilinäide sellest, kuidas ma ise oma auto kallal kapotialust matti korrastasin. Kena mitu tundi kulus suvel. Kõik õnnestus, ümber ei kukkunud, tasapinda sai veidi ümber ka tehtud esialgsest :=) Olen tähele panud (vb mulle ainult tundub), et need w126d mis Eestis sõidavad ja mida olen vaadanud - neil kapotialune enamasti korras (loe äkki juba korda tehtud), aga Euroopast toodud isenditel on kõik rabe ja pudisev. Muidugi aeg teeb ka oma töö. Ega w126 pole ka igavene, lõpuks kaob ka see auto aegade hämarusse. Pilti ma siia otse lisada ei oska, panen uploadi lingi https://www.upload.ee/image/6560753/16082010_001_.jpg
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(15-01-2017, 02:05 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: üks vanasõna, mille ma just ise välja mõtlesin: "Mitu S-klassi on alati ilusam kui üks".
Sm. Tihhonov, ärge olge endas nii kindel. Meil on siin Kopli rajoonis veel täitsa töötav Täitevkomitee olemas ja juba kaalume selle auto rekvireerimist.
Nagu mu klassivenna isaga juhtus, kes aastal kilp ja mõõk (vist 1983?) tõi heas usus soomest endale hästisäilinud W123-e.
Pisut hiljem sõitis sellega juba sm. H. Rumvolt ringi, vilkur peal ja puha.
Klassivenna pere pidi leppima 2106 ostuloaga.
............
Aga mis kapotimatti puutub, siis ükspäev vaatasime ühe teise sõbraga (sadulsepp, kes ise mitmeid kapotimatte kundedele teinud) tema W107-me mati hinda ja selgus, et poola laos on 7tk täitsa saadaval ja hind on 84€.
Siis tuli kiire otsus, et "selle raha eest küll midagi õmblema ei taha hakata, ostan ikka uue tehase variandi"
Ega W126-el vast väga erinev ei ole see asi.
.
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
30-01-2017, 09:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2017, 11:09 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Tegelikult on nii, et kuigi mul on kokku kolm W126 kerega S-klassi, ei ole ma sel talvel sisuliselt meetritki saanud ühegagi sõita. Riigikantselei autoga ei taha talvel sõita, halliga ei saa talvel sõita ning roheline lihtsalt ei sõida.
Hall auto iseenesest oleks nagu sõidetav, kuid vajab veidi tegelemist. Tal kolisevad stabikapuksid, rooliotsad tahaks vahetust, mootoripadjad on täiesti läbi, sumps pihkub kusagilt jne. Aga see kõik on kuki-muki võrreldes sellega, et tal puudub soojendus. Jube külm on ilma soojenduseta. Detailide vahetamise teel olen jõudnud järelduseni, et kliima juhtplokk (ehk nupud armatuurlauas) on katki. Kui see vahetada mõne teise auto oma vastu, siis vähemalt ventilaator töötab. Mina seda plokki remontida ei oska ning uut on keeruline hankida. Peab ebayst otsima, ent enamasti tähendab see USA-st tellimist ja selles tulenevalt ebamugavaid saatmiskulusid ja riigimakse.
Nii ta siis ongi mul seisma jäänud mingi parema tuleviku ootuses. Kui keegi soovib, võib mulle häbematu pakkumise teha ja ise edasi mängida. Muidu oli mõte millalgi kevadepoole talle korralikum iluoperatsioon korraldada ja paar ägedamat sutsakat botexit tehnikasse ka süstida. Ja siis vaadata kas hakkab endale meeldima või kellelegi teisele. Hetkel on ta aga niisugune. Ei saa salata, et pika kere sarmile on raske vastu panna. Olgugi, et siin on iluvigu, tagarehvid USA SUV omad ja antenne paar tükki liiga palju.
Roheline auto on teistmoodi. Ta on algmaterjalina justkui parem, kuid tegelikult võib olla ei ole ka. Tema lihtsalt ei sõida praegu ja ripub juba neljandat nädalat tõstukil. Aga et kõik ära rääkida, nii nagu oli, pean alustama sellest, et süütelukk natuke jukerdas. Ajasin täiesti toimiva auto töökotta.
Süüteluku vahetus tundus alguses suht ulme, kuid tegelikult on päris hõlpsalt tehtav, eriti kui seda mitu korda järjest teha. Ühtlasi tundus mõistlik ka kõik teised lukud ühekorraga üle vaadata ja tööle panna.
Kuna ka kerel on mõned iluvead, silmitsesin teda selle pilguga, et kuidas nüüd nagu edasi minna. Müügikuulutuses kenasti läikinud värv osutus rambivalguses suht kulunud ja koledaks. Tundus, et peaks vist poleerimise ette võtma.
Samas mida temast ikka poleerida, kui mingid detailid vajavad ka uut värvi. Elu on näidanud, et värvitöökojast tulnud auto tuleb nagunii tervenisti pärast üle poleerida. Veelgi enam, kuna autot on plaan talviti kasutada, tundus vajalik teha kerele korralik puhastus igasugu ladestunud rokast ja katta kõik õõnsused korrosioonitõrjega. Ning kuna ka mingid plastikud tahavad värvimist, tundus igati põhjendatud kogu plastikuring auto küljest eemaldada. On värvijal lihtsam ja saab kõik varjatud pinnad kenasti ära puhastada. Win-win eksole.
Päris ilusad ja veatult roostevabad pinnad tulid plastikute alt välja.
Ainult selle konksuga pean ma midagi ette võtma. Kui ma leaksin kuskilt terve ja korraliku tagastange naha, viskaksin ta vanarauda. Ma ei salli konksusid.
Nojah. Kuna ta juba tõstukil oli, tundus enne värvimisse viimist igati mõistlik mõned põhja- ja kapotialused koledamad tööd ära teha. Käisin ju kunagi Lesvenis veermiku kontrollis ja sain kohati suht hävitavad hinnangud. Kuigi ülevaatusel tunnistati kõik surnuks kuulutatud munakad ja puksid igati korralikeks, otsustasin nad ära vahetada. Ma ei viitsinud hakata santima, nugistades sõrmede vahel iga rooliotsa või puksi eraldi, oletades kaua see veel vastu võiks pidada. Tellisin Silberist, Lesvenist ja Laki autost kastitäie kuluosi ja vahetasin kõik korraga ära. Läksid vahetusse pidurikettad, mootoripadjad, kogu roolivarrastik, pendelhoob, rooliamort, lambda, jagajakaas, rootor, süütejuhtmestik ja kindlasti veel mingeid vähemtähtsaid asju. Mingi osa jäi pildile ka.
Ootamatult põduraks osutus näiteks summuti.
Alguses väga lihtsana tundunud ülesanne osutus parajaks pähkliks. Nuta või naera, kuid W126 summutit enam tavaliste varuosapoodide kaudu B-osana osta pole võimalik. Ainult Silberauto ja originaal.
Kui ninaosas said kõik uued jupid külge, siis summutiga tõmbasime pidurit. Sest TEGELIKULT tal ju undas tagadiffer. Ja kuna ta juba tõstukil oli, tundus mõistlik see ka korda üritada teha. Just nimelt üritada, sest ega mul täpset plaani polnud, kuidas see korda tegemine välja peaks nägema.
Selgus, et laagrid olid läbi, kuid tigu ja taldrik tundusid pealtnäha head. Seevastu satelliidid või siis need mingid hammasrattad (ma täpselt ei tea) olid tükkideks. Ja see on saanud ootamatult suureks väljakutseks. Sest puudub reaalne plaan, kust saada korralikud jupid sinna sisse. Niipalju, kui oleme kuskilt mingeid difreid leidnud, on nad kõigil ühtemoodi halvas seisus olnud.
Ja nii me siis ripumegi juba neljandat nädalat tõstukil ja ootame mingit lahendust. Kui kellelgi on heas korras W126 tagadifrit, võib pakkuda. Sobib ka W124 oma, kui ta on see suurem variant, 6-silindrilise oma.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See differ päris paras peavalu! Peaks olema 3,46 või oli 64, ega päris täpselt ei mäleta enam. Aga otsisin omal ajal oma 126-le 300 SE seda ikka nagu nõela heina kuhjast, sest see ju veel ASD-ga ka. Leidsin rootsi romulast, kuid see ulgus ka! Mitte küll nii palju aga ikkagi. Sinu omal võib muidugi mingi muu ülekanne olla, pead vin -i järgi uurima. Äkki on nüüd tekkinud möni remondi mees ka kes selle uute juppidega kokku oskab panna, nii et ta ulguma ei jää. Mina igal juhul jäin selle kohapealt toona abituks ja ise ei hakanud ka jändama. Nii ta mul kergelt ulguski kui jala gaasi pealt võtsin!
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kui kuidagi uut ei õnnestu leida siis võib-olla Eiki Lill saab aidata. Küsida võib.
Turbo
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(30-01-2017, 09:27 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Alguses väga lihtsana tundunud ülesanne osutus parajaks pähkliks. Nuta või naera, kuid W126 summutit enam tavaliste varuosapoodide kaudu B-osana osta pole võimalik. Ainult Silberauto ja originaal.
KAs see Eberbärcher pole samuti b-varuosa, ebay.de-s ca 150.- euri
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-01-2017, 11:50 PM)python Kirjutas: ...
KAs see Eberbärcher pole samuti b-varuosa, ebay.de-s ca 150.- euri
Arvad, et Mercedes-Benz lubab oma varuosakoodi sisse pressida niimoodi beeosatootjal?
Samas, mine tea - me kõik oleme müüdavad
Teemaarengut jälgin huviga
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
01-02-2017, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2017, 10:30 AM ja muutjaks oli python.)
Mõtlesin seda, et ilma märgi ja klepsuta, sama tootja oma.
EBERSPÄCHER, 23.684.83
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
01-02-2017, 02:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2017, 02:57 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Ei oska summuti küsimust eriti kommenteerida. Eberspächer on kindlasti originaalide tootja nii Mercedesele kui Audile, ilmselt ka BMW-le. Võib olla siis Eberspächerit järelturu kaubana Eestis keegi ei müü? Otsisin sumpat Laki auto kaudu ja Lesveni kaudu B-osana. Laki auto tõstis käed üles ja Lesven pakkus ka vaid originaali. Ebayst leidsin mina ainult mingid täitsa no-name sumutid. Mujalt Saksa netipoodidest ei osanud otsida.
Õnneks oli ka originaalosal suht realistlik hind. Äkki kestab kauem. Need meie turu Falkenid ja Bosalid kipuvad mu meelest olema rohkem aasta-kahe projektid. See mädapesa mu auto all oli ka Bosali oma.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Lgp sm. Tihhonov. Teil on taaskord olnud tegus vanatehnika aasta. Erinevates foorumites on leidnud kajastamist palju põnevat. Üliäge e36 ja mis kõik veel. Talv on lähenemas. Minu sõidukil olid juba ühel hommikul aknad jääs. Kuidas on 300SE tervisega lood?
|