Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W463, G350, 1995- v6sa
#21
See on üks tore käsitööautoSmile

Tagaluugil olev varurattatrumm oli niimoodi ette heegeldatud:
[Pilt: 68876-DSC_3146.JPG]

Puhas kunstkäsitöö kättejuhtunud materjaalidest.

Esimese vintsi jaoks olid juhtmed nii veetud: 
[Pilt: 55577-DSC_3166.JPG]

Aitäh, et polnud ümber roolihoova keeratud... Pahandamise põhjuseks on tühipaljas asjaolu, et nendes juhtmetes on sees KÕIK see, mida akust võtta on. Mootor on aga õlilägane...

Algne mõte on olnud panna üks elektrivints tuppkinnitusele nii ette kui taha sobituma. Mõte hea, teostus (vähemalt ees) okse. Tagumine pesa, kusjuures oli täitsa viisakalt tehtud:
[Pilt: 38244-DSC_3148.JPG]

Saadaval, kui keegi tahab konksu asemele midagi muud ehitama hakata.

Juhiistme siinid olid kinni keevitatud ja neid on mul nüüd vaja. Kui kellelgi vedeleb, võib pakkuda.  Minu jaoks on iste muidugi ka otse tööriistakasti külge poldituna enam-vähem õiges kohas, aga iste peaks ikka liikuma. Mis teeb nukraks, on istme seljatoe ärarikkumine käetoe kinnituse külgesittumise läbi mingi veetorugaSad Esialgu jäi nii, aga korda peab selle tegema. Seda enam, et käetugi liigub valepidi: alla. Aga peaks pöörduma peale lukustusest vabastamist üles.
[Pilt: 86969-DSC_3165.JPG]

123 siinid on lähedased, aga kinnitus istme külge tuleks ringi puurida...
Vasta
#22
Kui mingil põhjusel Su enda "laost" 123 siinid otsa on saanud, siis mul peaks neid olema...
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#23
Täna sai tõdetud, et esialgu siiniga ei tegele - iste on paigasSmile

Samuti sai kinnitust, et pea 900 kg käru see auto sisuliselt ei tunne. GLK tunneb selgesti, B2500 tunneb ka. Sõiduauto taga on päris kole vedada... Näis, kui ükskord koormani jõuame, kuidas mootor minna jaksab. Märkus endale: 285 rehvid on liiga kõrged.
[Pilt: 87773-DSC_3190.JPG]

Inimkatsega selgus, et B piilar on täpselt õige koha peal, et tagaukse aknast jälgida pöördel peeglist välja läinud kärunurkiSmile

Esitange külge ehitatud rammimistsczhydeem sai ka maha lõigatud koos stangejäänustega. Sellest jamast saab ilmselt vintsile koopa voolida stange alla. Rasket rauda on ikka mehemoodi sinna kinni praetud.
[Pilt: 82988-DSC_3184.JPG]

Ühel õhtul peab uurima, kas praadimise käigus on rikutud ka vaakumpaagina töötava raami ristitala hermeetilisus. Igatahes voolik koos mutriga on küljest rebitud ja tolkneb niisama ratta kõrval.
Vasta
#24
---
Tagaluugil olev varurattatrumm oli niimoodi ette heegeldatud:
[Pilt: 68876-DSC_3146.JPG]
---

Sellest pildist ei saa hästi aru, mismoodi see varuratta kate sinna heegeldatud on - tegelikult tahaks isegi kuidagi ilma varurattata selle katte sinna kuidagi kinnitada, sest ratas on ikka päris suur koorem selle ukse jaoks. Pidi olema mingeid vastavaid plastikust rattakoopiaid lausa selle jaoks olemas, aga pole leidnud...
Teine (õigem) variant oleks ilmselt vastav varuratta kronstein sinna korraldada (nagu maybach G-l), aga siis peab alati ratta eest ära keerama, kui tagaluuki tahta avada - see ka väga tore pole.
Niiet jagad äkki seda "geniaalse" heegelduse saladust detailsemalt Smile
Vasta
#25
Võlusõna oli popneet Eusa_doh

Vits oli iga jala järel kinni klõpsitud trummi külge suvaliselt puuritud auku istutatud popneediga. Õigemini tundus, et neid neete oli kolm ringi sinna pandud erineval ajal. Iluketta algne kinnitustoru ukse küljes oleva kronsa külge oli kinni situtud keevitusega ja kogu ilu enam-vähem trimmi tõmmatud paari põlve vahel kujussepainutatud aluvitsaga. Aluvitsad kinnitusid originaalsete rattamutrite alla rohkete seibide abil, et kaugus õige paistaks.

Õnnetuseks andis "ruumilise konstruktsiooni " auväärset nime kandev sitt sedapalju järele väliste jõudude toimel, et minu ilukettal on toru lahti murdunudSad 

Vaadatates kogu seda konstruktsiooni, siis ma ei muretseks väga ratta mõju pärast ukse tervisele - see kolakas kaalub ka ilma rattata piisavalt, et autot sihtotstarbeliselt kasutades ühel hetkel eest kukkuda.
Vasta
#26
Sai paaril nädalavahetusel Potsut õuenarrina kasutatud teiste konksuliste puudumisel. Mida enam ma sellega liigun, seda enam hakkab mulle meeldimaSmile

Praegu pole küll õige aeg nii öelda, aga peamine roolisistudes pähe tulev sõna on "pohhui".  Saksakeelne "egal" ei väljenda minu arvates õigesti seda robustset üleolekut. Sel loomal on täitsa ükskõik, kas konksus on kerghaagis, kolmepooletonnine lamavoi, tühjalt pooleteisttonnine kaheteljeline traktorihaagis või pole üldse mitte midagi: paned käigu sisse ja lihtsalt lähed. Raskema haagisega aeglasemalt, kergemaga kiiremini Smirk  Kuniks muidugi pehmeks läheb - maakera sisse on kärmas pugemaSmile  Välja tulema nii kärmas enam ei ole, ikka kolmetonnist russi on vaja. Kahetonnine saska ei liiguta sillatalani sissevajunut.

Vana kooli diisli kohene käivitumine on midagi, mis nüüdisaegsete starteriga üleskeeratavate elektrooniliste padadega harjunul ikka ja jälle naeratuse suule toob Eusa_dance
Vasta
#27
Endale märkmeks: täna ajutiselt arvelt maha võetud LKF vereimejate meeldetuletuse peale.
Vasta
#28
Oskab keegi kogemusest kommenteerida, kas poolakate plekiharjuskite vahendatav kaup on enam-vähem mõõdus või hakkab plekksepp väga karjuma:
https://easyparts.online/repair-panels/s...-en/page/2

Kõike tundub saada olema ja hinnad väga koledad ei olegi.

Vahepeal on mitmel puhul sihtotstarbeliselt tarwitatud. Viimati vedas laiali vajuda otsustanud silorulli plaadil: 

700 kilo lohises järele nii, et ei tõmmanud isegi ratast ringi sulanud läga peal. Hämmastav elukas.
Vasta
#29
Niimoodi tuleb järgi lahja kolm tonni märjal mullal. Haagis vähemalt 1600 kg ja umbes tonn lauamaterjali koormas.

Lukud on lahti.

Vasta
#30
Pole hulluSmile
ma kohtasin videot youtubes, kus mingi vend vedas metsas metsakäru ML-ga w163 kere. Läks nagu loom üles mäge!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#31
Taamal oli üks punane traktor. Äkki T-16? See ei võta elu sisse?
Vasta
#32
Võtab küll, aga Potsuga on mugavam. Ning veovõime libedal on ka parem - ikkagi neli vedavat ratast 500 kilo suurema massi juures, kui saskalisel. Lisaks on juhtrattad vedavad ja seega saab tegelikult ka manööverdada, mitte ei lähe edasi-tagasi saagimiseks käru paikatagurdamisel.

Oskab keegi miskit kosta viidatud poolakate lehelt tellitud plekkide kohta? On ligilähedaseltki kujus ja mõõdus?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,124 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,234 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,830 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,331 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 14,403 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 157,246 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,051 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 4,092 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB V140 S600L 1995 - evilman evilman 17 13,289 16-06-2019, 03:06 PM
Viimane postitus: Zlang
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 62,523 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne