Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA"
#1
Juhtus nii, et ühel heal päeval helises telefon, ning mehehääl teiselpool toru teatas, et Silberautos on vastu võetud otsus, et ligi 4 aastat (!) platsil müügis olnud G55AMG peab sealt kaduma. Et hind on selline ja kohe kui juhatus selle kinnitanud on, saab autot osta. Selle aja jooksul on Silberauto seda hoolega remontinud. Vahetatud on enamus vahetamist vajavad osad, autol on uus aku, uued küünlad, süütejuhtmed, süütepoolid, pidurivoolikud, osaliselt piduritorud, tagavedrud... ühesõnaga exeli tabelis on ligi 250 rida, mis auto juures peale müüki võtmist alates aastast 2016 tehtud on.
Auto on Eestist uuena ostetud ning kõik tööd on teostatud Silberautos. See tähendab läbisõidugarantiid ja kõigi auto elueal teostatud tööde loetelu.
Igatahes tundus liiga äss diil, et sellest loobuda. Auto sai nimeks "Hüljatud", sest tundus, et keegi teda enam ei vajanud Crybaby
Nüüd mõned päevad sõidetud ja võib öelda, et auto sõidab nagu unistus ( kui nii G-klassi kohta üldse öelda saab Unibrow ) , kuskil midagi ei kolise ega mölise, mootor tõmbab nagu peab ja käigukast vahetab kenasti. Ja see hääl...
Tegemist loomulikult jätkub, on mitmeid iluvigu, kuid kõik on tehtav ilma , et peaks pankroti välja kuulutama.
Reedel vaatab Lesvenis koos asjapulkadega auto üle ja siis saab tööde ajagraafikut paika hakata panema.
Esimeses järjekorras teeb auto alt puhtaks, et saaks korrosioonitõrje ära teha. Peale seda on auto kasutamiseks valmis, iluvigade kõrvaldamist saab teha juba ekspluatatsiooni käigus.
Kui mõned korrad kuus ilusa ilmaga kulgemist üldse ekspluatatsiooniks saab nimetada.

Üks pime pilt ka. Kui nädalavahetusel ilm lubab, siis läheb metsa ja teeb mõned paremad klõpsud ka.
[Pilt: 78775-G55_oos.jpg]

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#2
Sul autopark täieneb vägevalt!
Turbo
Vasta
#3
Maailma kõige ihaldusväärseim telliskivikujuline asi Eusa_angel
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Aitäh, et sa ei teinud 10 erinevat teemat selle auto kohta enne ostu, pärides kütusekulu, jalamattide hinna ja jumal teab mille kohta, vaid ikka läksid ja ostsid... Big Grin
Vasta
#5
Mõnusalt segane oledSmile

(19-02-2020, 11:42 PM)secman Kirjutas: ...
Kui nädalavahetusel ilm lubab, siis läheb metsa ja teeb mõned paremad klõpsud ka.
...

Sa tead, kust saab ehvfektttseid tee-ehituse ja hobuste taustaga pilte teha. Muda leiame, traktor väljatirimiseks on ka olemasWink Kui ühes tükis ei tule, toome osadena. Mahubki paremini treilale Badgrin

Ei mingit omakasu, eksole.Eusa_whistle
Vasta
#6
(20-02-2020, 09:01 AM).Alar. Kirjutas: Aitäh, et sa ei teinud 10 erinevat teemat selle auto kohta enne ostu, pärides kütusekulu, jalamattide hinna ja jumal teab mille kohta, vaid ikka läksid ja ostsid... Big Grin

Minu moto on: Vähem möla, pikem samm ! Rolleyes

(20-02-2020, 09:15 AM)v6sa Kirjutas: Mõnusalt segane oledSmile

(19-02-2020, 11:42 PM)secman Kirjutas: ...
Kui nädalavahetusel ilm lubab, siis läheb metsa ja teeb mõned paremad klõpsud ka.
...

Sa tead, kust saab ehvfektttseid tee-ehituse ja hobuste taustaga pilte teha. Muda leiame, traktor väljatirimiseks on ka olemasWink Kui ühes tükis ei tule, toome osadena. Mahubki paremini treilale Badgrin

Ei mingit omakasu, eksole.Eusa_whistle

Esialgu lähen proovin liivasel asfaldil Paranoid

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#7
Tubli. Arvan, et finantsiliselt hea tehing + emotsioone ei saa nagunii eurodes mõõta.
Võiks 55 ja 63 mingi aeg kõrvuti panna, uudistada ja tunnetada.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#8
(20-02-2020, 09:01 AM).Alar. Kirjutas: Aitäh, et sa ei teinud 10 erinevat teemat selle auto kohta enne ostu, pärides kütusekulu, jalamattide hinna ja jumal teab mille kohta, vaid ikka läksid ja ostsid... Big Grin

See oli hea Eusa_angel

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Edu pensionisambaga! Eusa_angel
Vasta
#10
Selle 10 aasta jooksul on ühte koguni omatud 3 aastat ja küll ta kunagi tuleb-seda sai endale lubatud kui 2015 ta tagatulesid nägin.

Sellise hinnaga kindlasti möistlik ost. Ju siis juunis pärast proovisöitu hinnapakkumist pärides veel 3.5a vanade autodega nii kiiret polnud.

Kas plaanis ka peaaegu "kohustuslik" G63 facelift koos Bi-Xenonitega vöi jääb orig. 2004 välimus mis on praeguseks ka mönusalt originaalne (halogeenid, vanakooli esivöre, 18" veljed)?

Olles jälginud viimase 2-3a jooksul Mobile.de-d siis vöib pensionisambaks nimetada juba küll. Imekombel pole nende hind ka varsti juba 2 aastat uue mudeli väljatulles kukkunud.

Hoia siis iga sammuga kursis-köige huvitavam teema hetkelThumbsup
Vasta
#11
Nädalavahetus möödus uue ostuga tutvumise tähe all. Põhiliseks murekohaks on rooste põhja all. Tegemist ikkagi Eesti ajalooga autoga Eusa_doh
Peale hoolikat tegutsemist haamri ja meisliga võib rahulolevalt tõdeda, et midagi väga hullu siiski pole ja kuskilt midagi keevitama hakata ei ole vaja. Vaja veel puhastada ja siis saab korrosioonikaitsele mõtlema hakata. Küsimus suurele ringile seoses korrosioonitõrjega: Kuna rooste eemaldamine täielikult ei ole võimalik, või oleks liiga töömahukas, siis kas on mõtet pinnad enne kaitsemäärdega katmist värvida või pigem mitte ? Ise ei värviks, siis oleks metall kokkupuutes mittekuivava kaitsekihiga.
Auto soola nägema ei hakka ja seetõttu ka mingit ülitõhusat korrosioonikaitset ei vaja.
Oma SEC-i roostekohad värvisin 10+ aastat tagasi üldse ainult Hammeritega ja korrosioonikaitsemääret ei kasutanud, kuigi enamus selle mõtte maha laitsid.
Nüüd aastaid hiljem võin rahulolevalt tõdeda, et Hammerite on on oma tööd väga hästi teinud ja rooste pole kuhugi levinud. Aga SEC sõidab muidugi ainult suvel, G -ga võib juhtuda, et mõni sõit võib toimuda ka talvel Icon_rolleyes
Eile sai tehtud ka pikem sõit, mille käigus sai külastatud ka muda, liiva,tõuse ja languseid. Tehnika töötab autol hästi, ainus viga on mittelukustuv esisild, kuid selle viga on leitud - pistiku juures on juhe katki. lisaks ei toimi esitulede kõrguse reguleerimine ning põleb airbagi tuli.
Mõned asjad vajavad siiski ka vahetamist: juba ostes oli teada, et vahetada on vaja esimesed rattalaagrid, kummilutid esisillas ning esipiduriklotsid. Hetkel ootan nende pakkumist.

Mõned pildid ka eilsest päevast.
[Pilt: 75737-IMG_2296.jpg]
[Pilt: 22367-IMG_2291.jpg]
[Pilt: 25457-IMG_2293.jpg]
[Pilt: 99262-IMG_2290.jpg]
[Pilt: 45269-IMG_2310.jpg]



SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#12
Talvel kõpitsed soojas garaazis SL’i.
Suvel lootuses, et sooja ikka tuleb, võtad G kenasti pulkadeks....st kuudi raamilt maha, lased korda teha ja pärast kuut tagasi....saad ühekorraga talvekõlbuliku auto ja viid end selle auto eluoluga täiesti kurssi.

Kuramuse hea näeb välja ikkagi, ilmselt dünaamika ja hääled on siiski paremad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#13
Kas roolilötk ei tundunud liiga suur? G-l ta ongi üsna suur kuid minumeelest veidi liiga.
Vasta
#14
(25-02-2020, 11:01 AM)hents99 Kirjutas: Suvel lootuses, et sooja ikka tuleb, võtad G kenasti pulkadeks....st kuudi raamilt maha, lased korda teha ja pärast kuut tagasi....saad ühekorraga talvekõlbuliku auto ja viid end selle auto eluoluga täiesti kurssi.


Võib-olla kunagi...
Hetkel plaan piirduda Krowniga või värvi+Krowniga
(25-02-2020, 11:45 AM)nostromo Kirjutas: Kas roolilötk ei tundunud liiga suur? G-l ta ongi üsna suur kuid minumeelest veidi liiga.

Kuna oman kogemust vaid käesoleva G-ga, siis roolilõtku suurust kommenteerida ei oska. Sõites tuleb ikka roolida, et suund püsiks, aga samas kui kohapeal rooli keerata, siis rattad keeravad ka praktiliselt kohe. Esisillas iseenesest lõtke ei ole. Lasen teeninduses üle vaadata, siis saab ehk targemaks.

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#15
Ega see raam seal väga töödeldud ega kaitstud ei ole millegi eest tehasest tulles kahjuks.
Mina kipun ka arvama, et lihtsam/kindlam/äkki ka odavam on kuut pealt maha tõsta, raam pritsi ja korralikud kihid peale.
Hammerite - samas sõnad, olen uued pidurkettad sellega üle võõbanud igapäeva autol ja olnud aastaid hiljem üllatunud, kuidas se soola/temperatuuri/jms talub.
Väidetavalt ei pidanud aga Hammerite enam nii hea toode olema, kui algselt oli, korrosioonivastaste ainete osahulk pidi olema korralikult vähenenud.
Espakis on nad riiulitel vastastikku ühe teise tootjaga, kellel on sama sortiment, pidi olema oluliselt parematate omadustega, ja nn no-name nime tõttu ja soodsam.
Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#16
(25-02-2020, 07:38 PM)Rolz Kirjutas: Ega see raam seal väga töödeldud ega kaitstud ei ole millegi eest tehasest tulles kahjuks.
Mina kipun ka arvama, et lihtsam/kindlam/äkki ka odavam on kuut pealt maha tõsta, raam pritsi ja korralikud kihid peale.
Hammerite - samas sõnad, olen uued pidurkettad sellega üle võõbanud igapäeva autol ja olnud aastaid hiljem üllatunud, kuidas se soola/temperatuuri/jms talub.
Väidetavalt ei pidanud aga Hammerite enam nii hea toode olema, kui algselt oli, korrosioonivastaste ainete osahulk pidi olema korralikult vähenenud.
Espakis on nad riiulitel vastastikku ühe teise tootjaga, kellel on sama sortiment, pidi olema oluliselt parematate omadustega, ja nn no-name nime tõttu ja soodsam.

On vihjeid, kes selle kuudi teemaga tegeleda võiks ?
Endal puudub koht, kogemus ja aeg sellega tegelemiseks.

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#17
Hea on soovitada kere raamilt maha tõsta aga sellisel ettevõtmisel on kombeks eskaleeruda…
Selle ajastu autol on kaablid ja torud raami küljes juba plast klambritega, kõiki tervelt kätte ei saa. Kui juba on pulgad raami küljest lahti, siis vanu kummipukse jms. pole mõtet tagasi panna. Võimalik, et mõned poldid-kruvid on kinni roostetanud. Ja tuleb veel hunnikus asju, küll mõni piduritoru, kuumakaitse jne. Selleks, et raami pritsida ja värvida, tuleb ikka kõik detailid raami küljest osandada.

Ma ei ütle, et see alati nii on, aga piisavalt nähtud, kui ise ei tee või üle ei kontrolli, kuidas puru klambri asemel läheb pärast kaablivits, poldiks see, mis parasjagu kastist sobis, ning mingi kinnitus läks kaduma, mingid kõrvad kuskilt murdusid ära jne.

Kui midagi tõsiselt ussitama pole hakanud, siis mina ei torgiks, eriti kirjeldatud kasutuse puhul.
Sellisel tööl on kahjuks ainult mõtet siis kui ise teha tahad ja see tegemine ongi peamine.

Puhastaks nii palju ära kui võimalik, ning sinna kust puhas korralik krunt ja värv peale ning siis roostetõrje. Hammerite alternatiivid oleks POR-15, Bill Hirsch Miracle Paint ja muud sellised moisture cured urethane tooted.

Tehasest on raam tsinkimata, väljast krunt ja värv (ilmselt epo ja uretaan) ning pikki talade sees vaha. 90-nendate alguse W463-d oli kohati väga halva katte kvaliteediga, hiljem läks jälle paremaks. Kui G raam roostetab, siis pilt on ikka nagu filotaignast pirukas ning suuri tükke kukub.

Enamus raami metalli on 4 mm paks. Kohad, mida tasub üle kontrollida on tagumised amortide ja vedrude kandurid, risti torud (seest, eriti tagumised ja väljast sealt, kus kütuse paak vastu on) ning teised kere kandurid (kus esimene stabilisaator varras kinnitub). Samuti piduri ja kütuse torud, mis on samuti terasest.

Tore näha, et auto on jõudnud korraliku pidamisse aga siiski juletakse ka tee pealt maha keerata.
Must pole küll minu maitse aga hästi hooldatuna on neid ikka alati ilus vaadata.
Vasta
#18
Mõtlesin raamilt mahatõstmise juures samadele asjadele - kindlasti puruneb töö käigus hulk vidinaid ja kui ise juures ei ole siis ei tea mis tulemus tuleb. See võiks kõne alla tõesti isetegemise puhul, kui oleks koht ja aega. Oskajaid-juhendajaid ehk isegi leiaks.
Aga täna Krownis käidud, näpunäited teadmiseks võetud ning lähen puhastamise-värvimise-Krownimise teed.
Aga enne põhja alt kõik tehniline korda, et ei peaks pärast tavoti sees tuuseldama.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#19
Tee siis pilte ka protsessidest-huvitav näha.
Vasta
#20
Mul seisavad kapi otsas originaal G63 20" veljed. Offset on selline, et peaks tulema koobastega suht tasa. Huvi korral pm
Netist suvaline pilt, et aimu saab millega tegu [Pilt: s-l300.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 109,056 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 29 5,889 29-09-2021, 01:15 PM
Viimane postitus: nostromo
Smile Mercedes Benz C 200 KOMPRESSOR AMG C63 Body kit 2007a siimruz 2 422 26-09-2021, 10:25 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 7,371 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  MB SL55 AMG 2004 secman 28 14,172 26-08-2020, 10:06 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 41 25,425 19-05-2020, 06:18 PM
Viimane postitus: siimruz
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 2,935 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 31,432 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 7,856 13-08-2018, 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
  MÜÜDUD MB S320CDI 2004 - Mike22 Mike22 27 25,858 23-12-2016, 09:44 PM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne