Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek
#1
Tere

Peale GLK müüki soetasime ühe teist marki sõiduki, et igapäevased toimetused oleksid väga soodsad ja töökindlad.
Peale seda käiku sisendasime kodus omale, et ühel heal päeval ostame kõrvale Mercedes-Benz hobiauto.

Suvel vaatasime erinevaid vanemaid kupeemersusid just, kuna tahtsime midagi teistmoodi ja samas Cabril ei ole 4 istet. Käisime vaatamas ühe-kahte SLC C107 mudelit, aga meie hinnaklassis olid need üsna räbalad. Proovisime leida ka väljaspoolt vabariiki ja ega seegi ei andnud erilist tulemust ja koroona tõttu kuskile järgi minna ka poleks saanud.

Aga päikesekiir tuli pilvetagant välja ja nägime Eestis ühte mõistliku hinna ja kvaliteeti suhtega G klassi müügis ja G on alati üks mu unistusi olnud.

Eks siis kohe vaatama, näppima Lesvenisse ja pilt sai selgeks. Täpselt hobiautoks õige masin. Niipalju on ideaalne, et läbivat roostet ei ole, kere on aastale vaadates peaaegu ideaalne ja sisu ka korras. Lisadega on ka laristatud.

Testsõidud tehtud ja Sirlile ka näidatud ja diiliks läkski. Eks plaanidest ja eesmärkidest hakkame vaikselt siin ka kirjutama, aga eks Klubi juubeliürituseks peab ta ära kodustama ja rafineerituma käitumise selgeks õpetama.

Autost:

Mark ja mudel: Mercedes-Benz G320 W463
Väljalaske aasta: 1997
Mootor: 3.2 B R5 155 KW
Käigukast: Automaat
Värvus: Tumeroheline metallik

Varustus:

Nahksisu, elektrilised esiistmed, elektrilised peeglid. 4x istmesoojendused. Stereo, webasto, navi, cd box, püsikiirushoidja, 4 x elektriaknad, konks, esiklaasi soojendus, ja palju muud.

Hetkel paistab, et kõik lisaseadmed, mis tehas peale on pannud töötavad, webastot peab uurima, juhtpuldil numbrid vilguvad, vajab ehk näppimist vms.

Lukud toimivad, mootor töötab kenasti ja auto liigub kenast. Aga oleme vaid 1 päeva omanud, seega õppima veel peab.

Aga esimesel päeval juba saad aru, et see on auto, mida peab armastama, ehkki jah sõiduomadustelt on ju tegu siiski täisraamil suure maasturiga.

Aga nagu vana auto ikka, vajab mõningast sekumist, aga ei midagi ületamatut ega sellist, mis hiljem kehva enesetunde jätaks, et enam pole "päris see".

Üks pildike ka, kui saab natuke ajastukohased rehvid alla, siis teeme pilte juurde.

[Pilt: 57698-IMG_15901.jpg]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Ohohh, üllatuslikult äge valik tänapäeva kukununnude hulgasThumbsup
Vasta
#3
Värv on äge, see tumeroheline istub väga hästi G-Wagenile selga.
Vasta
#4
Õnnitlused! Ühinen eelkõnelejaga, et tumeroheline sobib superhästi.
Vasta
#5
Thumbsup
Mulle meeldib see värv !
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#6
Teeme vaikselt autoga tuvust ja küsimus suurele ringile, kes G klassiga rohkem kokku puutunud on. Kust on mõistlik otsida vajaminevaid varuosasid. Osad kulunud detailid tahaks uuemaks saada, lisaks oleks vaja varuratta seda platikkaant, kroomist ümbris on olemas.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
(30-12-2020, 04:37 PM)indrek Kirjutas: Teeme vaikselt autoga tuvust ja küsimus suurele ringile, kes G klassiga rohkem kokku puutunud on. Kust on mõistlik otsida vajaminevaid varuosasid. Osad kulunud detailid tahaks uuemaks saada, lisaks oleks vaja varuratta seda platikkaant, kroomist ümbris on olemas.

Lätis lammutatakse G-sid:
https://www.auto24.ee/products/soiduki-v...2i/617268/
Ise pole ostnud midagi kuid küsinud olen ja vastavad üsna kiiresti.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#8
Ilus värv! Kasutatud varuosi võid ka xdalys.lt vaadata
Vasta
#9
Taas on El Presidentel seisusekohane kaarik.Ninja

Sa tead, kuhu seda testima tullaWink Sügava mudaga on hetkel halvasti, aga arvestades preparaadi eluskaalu, vajub ilmselt lõpuks läbi ära. No mul on tehnikat, et enamus välja tuua.

Kas see R6 jaksab maanteekiirusel kiirendada ka? M104 on küll jaksukam, aga ikkagi pööretemaias bensukas.

Keskmine ilmselt all 10 ei jää? Õnneks kütust müüakse ja mina küll tunnistan, et G puhul on kütusekulu vaid number. Selle Asja roolis lihtsalt on nii äge olla.

Ega muud, kui muretuid kilomeetreid!
Vasta
#10
Saksa Ebay ka tore koht kus igasugu kraami saab(kiirel pilgul sai vaadatud, et neid varuratta taldrikuid/katteid seal erinevas hinnaklassis saada), ise enamus endale huvipakkuvast kraamist alati sealt soetanud, alustades liistudega ja lõpetades flantsidega.
Vasta
#11
(30-12-2020, 10:25 PM)v6sa Kirjutas: Taas on El Presidentel seisusekohane kaarik.Ninja

Sa tead, kuhu seda testima tullaWink Sügava mudaga on hetkel halvasti, aga arvestades preparaadi eluskaalu, vajub ilmselt lõpuks läbi ära. No mul on tehnikat, et enamus välja tuua.

Kas see R6 jaksab maanteekiirusel kiirendada ka? M104 on küll jaksukam, aga ikkagi pööretemaias bensukas.

Keskmine ilmselt all 10 ei jää? Õnneks kütust müüakse ja mina küll tunnistan, et G puhul on kütusekulu vaid number. Selle Asja roolis lihtsalt on nii äge olla.

Ega muud, kui muretuid kilomeetreid!

Kiirendab see R6 isegi üllatavalt hästi, poleks uskunud, ehkki kuskilt lugesin tehase andmete järgi kiirendab 12.6 sek 0-100 tundub mulle et alla 10 saab hakkama isegi. Aga see pole prioriteet ja selle auto puhul numbreid ei loe ja kütusekulu ka mitte. Alla 10 saaks jääda ainult, kui tühikäigul treileri peal tiksub. Arvan et keskmine jääb sinna 15 kanti.

Aga õnneks teine auto peres võtab keskmiseks 2.5 EUR 100 km kohta Smile

Esialgu veel roomama ja uputama ei hakka, saame tuttavaks ja siis vaatab edasi. Aga fakt on, et ikka jääb hobi ja klubiautoks, liiga hea ja liiga korralik, et metsades lammutada - pigem muretsen okste pärast, kui põhja pärast.

Aga nagu Imregi ütles, et aegajalt peab lukke ikka lülitama ja seda asfaltil teha ei saa Big Grin

AMG välimust andma ei hakka, aga suveks teised veljed küll ja kuna juba on suunad valgete vastu vahetatud, siis arvestades esitulede nähtavuskvaliteeti, siis nendega teeme ka midagi. Komplektidena tulid mingid edvad luupide ja musta taustaga tuled kaasa ka. Aga ideeliselt jääb selliseks et alati saab kõik asjad väga väikse vaevaga tagasipööratavaks ja originaaliks teha. Tulevikus maksab see sellisel juhul rohkem.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
Nii, paarsada esimest kilomeetrit on läbitud ja vaikselt hakkame G klassi veidrustega harjuma.

Kas keegi oskab rääkida sellest IR kesklukustussüsteemist. Vastuvõtja on sisemisel tahavaate peelgi küljes. Paistab, nagu aegajalt auto unustab puldi ära ja enam võtmest ei ava ega võta kesklukku maha. Võtmega avades hakkab karjuma ka, võti süütelukku panna, siis jääb vait.

Kus peaks viga otsima hakkama?

Autol on ka peal tehase webasti, mille ka ära testisime. Sees olev webasto juhtimispaneel on natuke vigane ja mupud ei taha töötada, hästi kõvasti vajutades aegajalt teevad koostööd. Eks peaks maha kiskima ja kontaktid ära puhastama. Aga muidu sai käima panna küll ja töötas kenasti.

Enne kevadet on plaan tervenisti üle värvida, ehkki väga suuri kerekahjustusi ei ole, aga üksikud laugemad mõlgid ja mõned täkked stangedel. Paarist kohast (ukse linkide juures) on näha ka pindmist roostet.
Suveks on juba 18 veljed ja rehvid tellitud ja selleks ajaks võike kere ka ideaalseks saada.

Elame näeme, esimese 250 km keskmine kulu tuli 21 l juurd e Big Grin
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
(03-01-2021, 05:31 PM)indrek Kirjutas: Elame näeme, esimese 250 km keskmine kulu tuli 21 l juurd e Big Grin

See isegi suurem number kui mul Smile

Kui kere värvimine plaanis, siis praegu õige aeg minna metsaradu avastama, mitte autot uputama, vaid just radadel sõitma.
Ise käisin pühade aeg korduvalt, Soodla polügooni radadel ja Kõrvemaa metsateedel. Ülimõnus. Enne värvimist paras aeg.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#14
Nii, mõned küsimused ka. Autol tehasest peal originaal webasto. Juhtpult, mis konsoolis asub vilgub ja nupud ei mõika. Proovin neid puhastada, ehk saab tööle. Aga soovime seda ühendada kaugjuhtimissüsteemiga ning paigaldaja väidab et aparaat on hetkel nn ventileerimise süsteemis, kui käima ajada.

Aga kuna tegu on üsna vanamoodsa seadmega, siis arvutiga taha minna eriti ei anna, et muuta. Kas on kellelgil kogemusi, kuidas asjale tähelepanu pöörata ja ka reaalselt kütma asi panna. Julmalt kallale minnes kütusepump ja vent töötab, aga lihtsalt jahutusreziim
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#15
Nendel vendadel on tagavararatta kate olemas, vähemalt pildil on see näha:
https://www.auto24.ee/products/soiduki-v...0/1286005/
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#16
(08-01-2021, 03:02 PM)indrek Kirjutas: ... Autol tehasest peal originaal webasto. Juhtpult, mis konsoolis asub vilgub ja nupud ei mõika. ... paigaldaja väidab et aparaat on hetkel nn ventileerimise süsteemis, kui käima ajada.

Aga kuna tegu on üsna vanamoodsa seadmega, siis arvutiga taha minna eriti ei anna, et muuta. Kas on kellelgil kogemusi, kuidas asjale tähelepanu pöörata ja ka reaalselt kütma asi panna. Julmalt kallale minnes kütusepump ja vent töötab, aga lihtsalt jahutusreziim

Tempandur liiga kuumal kinni?
Vasta
#17
(08-01-2021, 05:03 PM)v6sa Kirjutas:
(08-01-2021, 03:02 PM)indrek Kirjutas: ... Autol tehasest peal originaal webasto. Juhtpult, mis konsoolis asub vilgub ja nupud ei mõika. ... paigaldaja väidab et aparaat on hetkel nn ventileerimise süsteemis, kui käima ajada.

Aga kuna tegu on üsna vanamoodsa seadmega, siis arvutiga taha minna eriti ei anna, et muuta. Kas on kellelgil kogemusi, kuidas asjale tähelepanu pöörata ja ka reaalselt kütma asi panna. Julmalt kallale minnes kütusepump ja vent töötab, aga lihtsalt jahutusreziim

Tempandur liiga kuumal kinni?

Mingil põhjusel varasemalt lukku (avariisse) ei ole läinud? Pärnus n ARX Car tegeleb kõikvõimalike lisakütteseadmetega, äkki saad telefoni teel infot, kui lihtsam asi.
Vasta
#18
[Pilt: 76648-CDCD7B9E-A420-4257-A9FD-B593AB687F7D.jpeg]

Pult oli tagantpoolt selline. Tegin lahti ja puhastasin nupud ära. Seal selline jumperi moodi asi, muutsin selle asendit D pealt GB peale ja nupule vajutades hakkas tööle ja sooja andma. Ma ei teagi nüüd kas see jumper reaalselt teeb ka midagi aga webasto mees tööle enne mind ei saanud. Temal tester näitas et on ventilation modes.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#19
Kui esmast loogikat kasutada, siis kas see mitte dispaly keelt ei muuda? Great-Britain vs Deutschland?
Reeglina on selline asja viga, et nuppude ja korpuse vahe on ajaloolist paska täis, puhastad ära, saad liikuma.
Kui lahti oli, said ju microswitche vajutada, need ilmselt ise toimisid?

Ventilation mode - see (uuematel vähemalt) on nn suvine režiim, lükkab salongipuhuri käima, teeb salongile passivset eeljahutust.
Selle järgi võiks eeldada, et ta ei saa jahutusvedeliku temperatuuri näitu kätte.
Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#20
Sain webasto loogikale ka pihta. Kui pliidinupp on kõige kuumema peale keeratud, siis webasto töötab ja annab sooja. Kui pliidinupp on natukenegi jahedama peale lükatud siis webasto nupule vajutades hakkab ventileerima jaheda õhuga- ehk siis suvine reziim.

Täna sai ka natuke lumes käidud ja G on ikka G. Ermo oli ka R iga kohale ja linna maastur/pereauto kohta oli ka ikka väga hea mäkketõusu suutlikkusega aga kui küngaste allaminek järsk oli siis R il põhi vastas ja edasi polnud midagi teha. G jaoks probleeme polnud

Paar pilti ka.

[Pilt: 74725-3AFB88AF-457B-43DA-B565-8D1DF96B0A96.jpeg]

[Pilt: 28973-22E78AE8-8052-4709-8FDD-F66B939AC650.jpeg]

[Pilt: 55436-A2C7A259-DC03-4AEB-9DE6-15529E731646.jpeg]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 0 175 13-11-2021, 01:49 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 107,308 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 27 6,790 15-10-2021, 11:29 AM
Viimane postitus: hellrix
  Mercedes-Benz W117 CLA 2016, Randar Randar 0 352 29-09-2021, 03:26 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 29 5,463 29-09-2021, 01:15 PM
Viimane postitus: nostromo
Smile Mercedes Benz C 200 KOMPRESSOR AMG C63 Body kit 2007a siimruz 2 334 26-09-2021, 10:25 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 133,264 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  Mercedes-Benz Sprinter 2.2 120kW 2014a. Karl 7 4,488 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: driverlane
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 136 44,682 20-01-2021, 06:55 PM
Viimane postitus: ed_
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 21 17,885 15-01-2021, 12:08 AM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne