Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER"
#1
Tere

Täiendasin oma masina parki ühe hobi mänguasjaga. Tegelikult on see mõte ja soov peale SL müüki juba aastaid mul olnud. Et hobikas peab kunagi tagasi saama. Käisin vaatamas erinevaid kanditaate. Kuid kriteeriumiks oli et peab V8 olema ja CL on selline mida pole veel olnud ka! Omanud olen teda nüüdseks juba 4 kuud. Auto on algselt läbi inglismaa Jaapanist siia jöudnud. Talvel pole söitnud, seega alt ilus puhas. Rooste puudub täielikult. Olnud eelmise omaniku käes puhtalt hobi autona ja tehtud juba palju erinevaid hooldusi ja remonte. Kuid tegemist vajavaid asju on siiski veel. Seega on talveks juba nimekiri tekitatud. Läbisöit on tal 157000 km. Olen masinat igati juba uurinud. Olemas on ka täidetud hooldusraamat. Vaadates salongi ja üldist väljanägemist siis usun, et see täiesti reaalne. See emotsioon mida see super auto pakub on muidugi vöimas. Peale sellega söitmist ei lähe ükski masin minu meelest edasi. Seal on nagu löputu tühjus pedaali all.
   Mootor ja käigukast töötavad väga hästi. Elektilisad mis peal ka köik toimetavad. Kunagi juba enne eestisse jöudmist on tal alt ära vöetud resonaatorid keskelt köhu alt. Need on autoga kaasas ja seisavad garaazis. Selle tulemusena on autol tavapärasest kövemad hääled. Vajadusel saab need igal ajal tagasi alla panna. Kuid mulle täitsa meeldib see keskmisest kõvem hääl.
ABC töötab hästi. Eelmise omaniku poolt on vahetatud tandem pump ja tehtud ka õli vahetus. Kuid peale ostu lasin ise ka veel teha ölivahetuse koos filtri vahetusega. Kuid täheldanud olen vahetevahel tagumise ühe nurga vajumist, kui pikemalt seisab. Selle tarbeks ostsin riiulisse ka uue originaal hüdroploki ja lisaks ühe veel ka poolast, mis on taastatud. Kunagi tuleb see vahetus ette vötta, kui väga närvidele hakkab käima.
   Audio süsteem on originaal. Eelmine omanik on pannud raadiole vahele mingi asjanduse, mis muudab sagedusi. Seega mängib ta mul ilusti eesti sagedusi, kuid ta ei kuva neid ekraanipeal õieti.
   
   
  Proovin siia  ikka edaspidi ka märkeid teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#2
Õnnitlused!
C215 on väga ilus auto ja üks väheseid, minu silmis, millele reaalselt sobib valge värv! Sama lugu on ka sedaaniga tegelt.
Ole nende Poola asjadega ettevaatlik!
Mõistlikum on osta plokkide tihendite rem. komplektid ja vahetada tihendid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Terv.

Tänud, Tänud!

Ma võtsin tihendid ka ligi juba. Sest, mul jäävad oma plokid mölemad alles ja seal saab tihendeid vahetada, kui vajadus on tulevikus. Vähemlt on varuga olemas neid asjuSmile
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#4
See on tõesti üks ilus aparaat, aga uuriks, et kas W204 C63 ei ole mõttes olnud?
Vasta
#5
(24-07-2022, 07:23 PM)siimruz Kirjutas: Peale sellega söitmist ei lähe ükski masin minu meelest edasi. Seal on nagu löputu tühjus pedaali all.   
Tean seda tunnet väga hästi.
Kui muru rohelisem oli,siis oli mul sõbral üks must Porge 944.
Selline 400+ jõudu ja ainsaks piirajaks ABS.
Sellega oli ikka jube tore ringi uhada,aga kui peale seda pidid oma 90kw W124ga igapäeva asju edasi ajama,siis....
Maailm tundus siis nii ebaõiglane Crybaby Icon_smile  

Isutas ennastki selline mingi aasta tagasi,aga igapäevaseks kasutamiseks oleks see veits liig olnud.
Ja "hobikas" mul juba on...

Ja valgena on selle ajastu CL ikka väga ilus
Mustana näiteks ei pane neid tähelegi.Isegi hallid jäävad silma...



Alar.
Vasta
#6
Valgele ikka pöial ... kuigi säärane väljanäitamise auto võiks ka kollane või helesinine ollaSmile

Sellega olen väga päri, et äkilisema loomuga looma pealt millessegi "normaalsemasse" ümber istumine kasvatab iseloomu ja alandlikkust. Eusa_angel

Kui suur velg all on? Silma järgi tundub minu mõõt olema, ainult rehv on unustatud peale panna Rolleyes
Vasta
#7
Selle masina puhul on köik nii nagu ta on algselt olnud. Originaal 18 tolli erilaiused. Ma algul mötlesin veljede vahetusele, kuid hetkel olen need mötted maha matnud! Täitsa meeldib ta sellisena. Sellest tingituna sai ka uued rehvid juba olemas olevatele peale pandud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#8
Ma tean, mida sa tunned Smile
Ühinen eelkõnelejatega - valge on vist üldse parim värv sellele autole.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#9
No kena ja valge ilus.

Ära poissi ligi lase, teeb hübriidiks Big Grin
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
Tean mida sa tunnedSmile M113K üks parimaid:

Vasta
#11
Tere

Täna oli siis see ilus päev, kui sain ka ekraanile ABC visit workshop. Panin oma väikse MB2 arvuti järgi ja sain veateateks fault in component B 22/1 ( fault rear left plunger traver sensor). Ehk teisisönu sain googeldades aru et tagumise vasaku amordi kolvi asendi andur on see. Auto muidu toimetab täiesti õieti. Ei vaju ega tee minged anomaaliaid. See viga kui ära kustutada, siis tuleb tagasi alles järgmise käivitusega. Kuid seda ka mitte iga kord. Ja kui kohe uuesti käivitada siis ei tule enam ette. 

    Kas kellegil olnud sama olukorda. Välismaa foorumites räägitakse et seda andurit saab ka erelid vahetada, kuid mina ei leidnud selle kohta eriti midagi. Pigem seda et kogu amort tuleb ära vahetada.

    Original on kallis ja kui vaja tuleb see ka osta, kuid ebay on täis ka neid b osasid vöi taastatuid ma ei saagi täpselt aru. Kuidas nendesse suhtuda. Neid peaks siis vist jällegi kaks tükki ostma ja mölemad pooled vahetama. Originaaliga saaks vast ühepoolega hakkama.

   Ühesönaga kui keegi on samasuguse veaga jännanud siis mõni tark möte ei teeks paha.

   Auto muidu söidab väga ägedalt. Lihtsalt see veatedae jubedalt häirib.

  Lähen homme ka VEHO-se. Vaatan mis nemad räägivad ka.

 Amordid muidu ilusad puhtad köik katted korras, siiani mitte üht pretensiooni. Õli koos filtriga on kaks korda vahetatud. Ainuke asi on see olnud, et kui väga pikalt seisab, siis vahest parem tagu nurk veidi vajus läbi. Selle jaoks on mul ka juba uus klapiplokk soetatud, kuid see on siiani olnud väga harva esinev nähtus. Seega pole ma sellega ka veel tegelenud.

Tagasi sidet ootma jäädes.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
Amordi sisemine sensor käib kenasti välja ja kergesti vahetatav.
Ma kontrolliks ka pistikuid!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
Terv.

Tänud!  Veho pakkus ka et esmalt kontrolliks ühendusi! Nemad muidugi sensorit eraldi vist ei paku. Pakuvad uut amorti koos vahetusfondiga. Kuskil mingi hollandi firma vist pakkus neid aga seal oli out of stock. Sain Vehosse aja järgmisesse nädalasse, eks siis kuuleb kas uhenduste kontrollimine aitab ja mis edasi saab.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#14
Vahepaela siis studeeritud ja uuritud asju omal käel veidi. Viga tuleb sisse ainult käivitusel ja seda mitte igakord. Vahepeal ei tule tükk aega ja siis järsku on ees. Vaatasin korra seda ülemist pistikut ka lähemalt, kuid ei hakanud seal miskit kahtlast silma. Imelik pistik on pöörleb ja puha. Võtsin ka korra lahti aga tundus ilus puhas ja oli korralikult kinni. Peale seda näppimist see viga päris mittu käivitust ei tulnud, kuid siis lõpuks ikka oli ees.
   Selle Plunger travel sensori vahetamisega eraldi on sellel autol pisut keeruline ikkagi. Uurisin seda hollandi ettevöttelt, kes neid ka muidu eraldi pakub. Ütlevad, et suhteliselt keerukas töö. Et möistlikum on vötta vahetusfondi amortisaator tervikuna. Seega selle mõtte hetkel olen tahaplaanile jätnud vaatame ja kuulame veel maad kiiret väga pole. 
   Seega hetkel ootan ära igasuguse info testimise osas, et veenduda, mis seal seda errorit tegelikult peksab siis. Kas mingi ühendus vöi veel midagi huvitavamat või siis ikkagi andur ise. Selle info saamisega on muidugi ka siin vöibolla küsimusi. Vehos on mingi imelik uus seltskond ja nad ei tundu väga usaldusväärsed ja kogenud.
   Juhuslikult sain ühest romulast väga odava raha eest ka kaks tagaamortisaatorit. Oli töötav masin muidu aga seisnud kaua. 
Eks vaatab mis infot tulema hakkab. Ja kui asi amordis tervikuna, siis on kaks varianti et saata need kaks romula amorti taastamisse ja panna korraga mõlemad tagumised uued. Vöi siis panna uhele poole originaal uus. Selle hind letis on 2600.- sealt saab muidugi alla ja kui vana tagasi annab siis saab veel veidi alla. Aga eks ikkagi kröbe on see hind. Taastatuid saab tegelikult poole rohkem. Enne igal juhul ootan igasugused testi tulemused ära ja siis vaatab mis edasi saab.

Nii et hetkel edusamme veel pole.

Leidsin Pärnus muidu veel ühe asutuse, kus ka Silberauto endised mehed mersusid arstivad. Mingi aeg uurin ka nende käest maad.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
Äkki avaldad selle Pärnu koha ka.
Kurjajuur
Vasta
#16
Pädev STAR'ga opereerija saab anda sõidukile käsu kõrguse muutmiseks, tõusuks ja languseks.
Samal ajal on näha kõikide andurite väärtused, need muutuvad ja muutuvad ka kõrgusnäidud arvutiekraanil.
Kui kõrguse mängu ajal väärtus mingit segast sisse ei loobi, on andur ise töökorras.
Kui pistik kalab, muutub takistus sel hetkel maksimaalseks ja kaob pildist.
Kui ainult käivitamise ajal kaob pildist (kus süsteem üles ärkab), võib ka vähese massi viga olla anduril.
On olemas ju Rodeo töökäsk (Vaata kasvõi Y/T - MB Rode test), mille käigus saab kõiki väärtusi reaalajas vaadata ja mille
jooksul peaks ABC vead ennast välja andma.

VEHO puhul täna kahtlen, kas seal ongi pädevust ja tahet sellise "üle mõistuse käiva kiviaegse asjaga" tegeleda.
Ise seda mõõta ei saa - Plunger travel sensor is of hall effect type. It needs 5V supply to produce output. No way to check it with resistance meter.
Pilt Sulle C215 andurist
https://www.abcspecialist.nl/uploads/web...92_(2).jpg

Sind tsiteerides: "Ütlevad, et suhteliselt keerukas töö."
Seda öeldi ilmselt, kuna neil pole andurit eraldi müügil lihtsalt.
Olen nendega korduvalt suhelnud ja nende äriühingu esmane eemärk on ikkagi kasumit teenida!
Tsiteerides nende enda müügikuulutust antud andurile:
https://www.abcspecialist.nl/en/artikel/...er?itm=711
"Sensor is mounted in the rear C215 / W220 ABC strut / shock and easy to replace.
Left and right side are equal."

Me oleme tänase päeva maailmaga jõudnud sinna, et kas Sul on väga palju raha (ostad uue amordi esindusest) või võtad aja, süvened ja teed asja ise selgeks.
Seda teist võimalust leida kellegi teise näol on aina keerukam.

Anduri kood peaks olema A0015428118 ja tõesti, eraldi müüdav pole.

Võta oma "uus ostetud" amort, keera kummipadi küljest ära ja eemalda andur ning vaheta enda omaga ära.Smile

Edu hobitamisel!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Käisin luurel ja konsulteerisin nendega. Asuvad Savi 5-5  aadressil vist. Rääkisin Täna nendega sellest ABC teemast. Ja tundus päris asjalik jutt. Olevat nende Plunger vigadega väga palju tegelenud. Aga ütles, et seal polegi suurt muud varianti kui uus amort. Enamltajolt pidi see olema tüüp viga Jaapanist tulevatel pillidel ja millegi pärast just 55 -el. Et need surevad ära. Seda eraldi tema pole nendel amortidel vahetanud ja ei soovitanud ka väga. Et kunagi olevat kellegile Hiinast tellinud, aga see hästi ei löppenud. Eks minu saatus ka tundub sellega otsustatud olevat. Ja AMG amort pidi olema teine kui tavaline. Väliselt on nad ühed ja samad, kuid sisemine ehitus pidi ikkagi pisut erinema. Kuigi ta ütles et sõiduomadustes see erinevus tuleb vast välja kui kiirused on üle 200 km /H

  Eks näeb tellisin igal juhul eos juba uue amordi ära ja vaatame mis edasi saab.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#18
Selle hollandi ettevõtte lehekülje olen juba läbi lugenud ja sellega tutvunud. Samuti olen nendega suhelnud. Nad vastavad üsna ruttu. Kuid jah samas jäävad nad ikkagi äri ettevötteks. Samuti olen läbi vaadanud paljud youtube videod. Ja eks seda infot tule siit ja sealt veel tasapisi. Olen enda jaoks nüüd enam vähem tegevuskava paika saanud.
   
   1) Hetkel auto söidab ja toimetab, lihsalt käivitades viskab viga ette. Kui kohe uuesti käivitada, siis viga kaob. Söiduaeg seda ei tule. Mul on olemas ka MB2 tester sellega saab ka vea kustutada ja auto toimib tavapäraselt. Testriga sain ilusti vaadata, et kui masinat tösta, siis näidud muidu muutuvad ühtlaselt. Selge on see, et nii see jääda ei saa.
   
   2) Täna vötsin veelkord selle pistiku ka lahti. Aga no ei muutu seal miskit, köik on endine. Juhtme katkesdust ma väga uskuda ei tahaks, aga mine sa tea. Samas siis ta vöiks ju ka söidu aeg jukerdada.  

   3) Järgmine reede on vehos diagnostika aeg. Eks siis näeb mida nad seal välja uurida suudavad kui üldse. Ju nad mingi vastuse annavad.  Räägin neile igal juhul neid asju juurde mida nüüd teada olen saanud. Alternatiiviks jätan sellele need Savi 5-5 mehed. Kuigi nad olid seda meelt et amort tuleb vahetada. Siiski Nad lubasid ikka arvutiga ka kontrollida andmeid enne.

   3) Romulast ostetud 2 kasutatud taga amorti. Need jätan tagavara osadeks ja studeerimiseks. Kuna need ei ole amg omad , siis alla nad nagunii ei lähe. Pigem jätangi varuosadeks. Nende hind oli lihtsalt nöndavörd madal.

   4) Etteruttavalt tellisin ka WIN koodi järgi uue tagumise vasaku ARNOTT amordi see siis AMG mudeli oma ikka. Söbra hinnaga maksud maha siis väga higiseks ei vötnudki. See peaks jõudma ka järgmiseks  reedeks. Originaali jätsin ikkagi hetkel ostmata. Lihtsalt ei tundunud loogiline sellise summa eest seda hetkel osta.

   5) Kui nüüd asi ikkagi sinna maale jöuab, et fakt on et vaja vahetada, siis panen selle Arnotti alla. Ja talvel kui mul aega majandada garaazis on siis proovin oma vanal amordil selle anduri näiteks ise ära vahetada. Ja kui önnestub jääb tagavaraks. Siis on ka tulevikus hea teada, kui hull töö see on ja mis selleks tegelikult vaja teha on.

Proovin siin siis ka kajastada kui on muutusi. 
Saavad ka möned teised sellise probleemiga vaevlejad lahendusi otsida.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#19
(21-09-2022, 07:30 PM)Rolz Kirjutas: Me oleme tänase päeva maailmaga jõudnud sinna, et kas Sul on väga palju raha (ostad uue amordi esindusest) või võtad aja, süvened ja teed asja ise selgeks.
Seda teist võimalust leida kellegi teise näol on aina keerukam.

Aamen. Eusa_pray
Vasta
#20
Seda Arnotti mina sinna alla küll ei paneks, kohe kindlasti mitte....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 3 317 18-02-2024, 11:24 AM
Viimane postitus: Marksus
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,218 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz S 500L 225 kw 2003a Brabus Bodykit " MUST KOER" siimruz 30 2,085 04-02-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Marksus
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 61,039 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 18,069 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,821 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 32 10,978 26-11-2023, 12:09 AM
Viimane postitus: laisad
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,672 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,125 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 619 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne