W463, G350, 1995- v6sa - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: W463, G350, 1995- v6sa (/showthread.php?tid=53632) Lehed:
1
2
|
W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 02-02-2023 Sedamoodi siis. Meil kah G majas. Ainult 19 aastat läkski. 2004 sai haigus alguse. Niimoodi seda müüdi: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=6023366abae1090fa43a9796bd37b98f Tegelikkus nii ilus loomulikult ei ole. Ma ilmselt nii pool aastat piidlesin seda. Rääbis on rääbis. Aga miski ikka kripeldas. Kirjeldus oli usutav, kuigi otlitšno töötab sel autol vaid starter Samas raam on kõva, roostekohad näha ja esialgu ei ole paanikat, tehasekonks tuli kaasa ja miskit otse käiguosas kohe ära ei lagunenud koju sõites. Pihustid kolisevad ja pool elektrist ei tööta. Kuna lagi on välja võetud, on katuseluugi lekkekoht juhi pea kohal puuduva äravoolutoru otsa näol kohe näha. Model G 350DT 4X4 2850 Engine 603972 12 004224 Transmission 722398 14 208087 Paint POLAR WHITE MB 9149 (9149) Aga mingi jobu on selle otsustanud siniseks värvida Release Date 1995-10-24 Code Description 580 AIR CONDITIONER 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL C27 REINFORCED FRONT SPRING, STAGE I C75 LOWER BODY PROTECTION, HIGH-GRADE STEEL D27 ELECTRIC SLIDING/LIFTING ROOF D80 DIAL PLATE - INSTRUMENT PANEL E43 13-POLE TRAILER PLUG SOCKET ER5 RADIO SET, STEREO CASSETTE, STANDARD CLASS F46 HEADLAMP WIPER/WASHER H02 "BEHR" AIR CONDITIONING SYSTEM H12 INDEPENDENT HEATING P39 ENLARGED FENDERS FOR WIDER TIRES Q55 TRAILER HITCH, BALL HEAD S34 HEADRESTS IN THE REAR S37 ARMREST FOR DRIVER SEAT S38 ARMREST FOR FRONT PASSENGER SEAT V29 INTERIOR TRIM IN GREY V46 FLOOR MATS FOR PASSENGER COMPARTMENT V51 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS) V57 LOAD COMPARTMENT COVER X30 VEHICLE REGISTRATION BOOK Y16 FIRE EXTINGUISHER Y45 EMERGENCY LANTERN Üllatuseks on pikk G ja GLK pea ühepikkused... Ootasin midagi muud. Pildil on autod pandud eest võrdselt. TRA pakub, et GLK on 4664 ja Potsu 4705 mm. Peamiseks plaaniks on esialgu viia ülevaatuse ilma kõrvalise abita läbimise konditsiooni. Kevadeks. Aastat veel ei ütle. Hüüdnime teenis ka juba välja - Potsu. Kui gaasi anda, siis esialgu hakkab katlamajast kostma pahast torisemist, siis hakatakse vähehaaval auru tõstma ja väiksematel käikudel algab täitsa kiirendus. Neljandal küll piisab mõõtmiseks täiesti kalendrist Lukud toimisid ja kõik seni kasutatud nelikveo hindamistrajektoorid on Potsule liiga lihtsad. Vana kooli mehaanilise pumbaga mootor partsatab poolest pöördest käima, mitte ei vaja rõhu tõstmist starteriga. Vaatame, kas oskustest ja rahakotist piisab, et võetud eesmärki täita. VIN kah lõppu, hea võtta vajadusel: WDB46332117103194 RE: W463, G350, 1995- v6sa - Lepz - 03-02-2023 Wägew! RE: W463, G350, 1995- v6sa - Ester - 03-02-2023 (02-02-2023, 11:08 PM)v6sa Kirjutas: ...Taavi 19a. unelm täitub lõplikult ikka siis, kui „Potsu“ oma originaal talvekasuka peale saab… Aga lahe elukas, ümiseb ja liigub ….. omas tempos, lõpuks ikka kohale jõuab. Tglt kui hoo sisse saab, siis liigub küll. Ja suur autotreiler sai nüüd ka endale sobiliku veduri. Nüüd on siis lubatud piduritega haagise 2,5tonnise GLK kõrvale lubatud max 3,5t haagise vedur ka olemas. Eile sai peremehe äraolekul „Potsut“ ka ise tirtsudega proovitud. Äge loom, noorem piiga kartis proovisõidul järsematest kohtadest alla sõita. Kommenteeris siis... aga selleks ju kõrvalistmel seal ees kinnihoidmise toru ongi ... RE: W463, G350, 1995- v6sa - siimruz - 03-02-2023 Ei no lahe! Meie peres käib G jutt nüüd juba iga aasta mitu korda läbi. RE: W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 03-02-2023 Tegelikult on normaalsel inimesel väga lihtne G uitmõtted ära ajada - selleks tuleb paluda tal see kolakas parkida kuhugi Stockmanni kanti Seejärel tundub isegi ML täiesti sõiduautona ilmselt... Aga oma võlu sel robustsel, aeglasel, lärmakal ja janusel asjal siiski on, et püsib endiselt tootmises rohepööraste kiuste. Vaatasin auto all roomates, et kui kogu sisepõlemismootoriga seotud jama minema loopida, siis jääb auto alla muljetavaldav ruum akude mahutamiseks... RE: W463, G350, 1995- v6sa - BlueStang - 04-02-2023 g-wagen on igaks otstarbeks hea valik https://youtu.be/5DcaRz6C8SE RE: W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 09-02-2023 Kas kellegi heal inimesel on jagada 1995 aasta G 350 jaoks kaitsmete nimekirja? Uuema jaoks ma leidsin, aga Potsul on kaitsmed kindalaeka all reas ja leitu ei lähe mitte. Armatuurile peaks elu sisse tegema ja sellel peaks olema ühine kaitse koos mõne muu vähemtähtsa funktsiooniga. Niisama näppides igatahes ühtegi läbipõlenut ei leidnud. Küll on seal hulk iseveetud juhtmeid, mille teine ots oli (loomulikult katsin leitu) haljas +12 V Samuti võib mulle pakkuda G sisemiste linkide ümber käivaid plaste ja elektriakna nuppe. Minu varudes nii pikki ja kitsaid igatahes ei ole ja pealolevad kõik on äranäpitud. Pikka katuseluugiga laepolstrit läheb ka vaja, praegune on ikka räbal. Ning mis valemiga peaks varuratta kate tegelikult maha käima? Ma kangutasin siit ja sealt, aga ei paistnud üldse maha tulevat. RE: W463, G350, 1995- v6sa - BlueStang - 09-02-2023 kas seal sellist eraldi lukustit ei ole kroomkatte allosas, kus otsad kokku saavad - sealt peaks lahti käima ja siis saab vabalt ratta ümbert ära võtta selle RE: W463, G350, 1995- v6sa - Rai66 - 10-02-2023 https://www.youtube.com/watch?v=emaWUZDhsyo RE: W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 10-02-2023 Jäänused sellest lukustist on olemas Eks tuleb uurida, millised on tekitatud kahjud ja kas neid saab kultuursel viisil kõrvaldada. Kuna eelmisel omanikul varuratast kaasas ei olnud, on kogu trumm vaid butafooria. RE: W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 13-02-2023 Armatuuri kellad äratas üles kaitsme paigaldamine. Eelmine omanik oli teinud huvitava ratsi, kus kaitsme asemel oli lüliti. Kuna sama kaitsme all on saksakeelse kaitsmelehe alusel ka klaasipesudüüside soojendus, siis kahtlus langeb selle ahela lekkele, mis külmas seisva auto akut tühjendab. Eks homme näeb, kas on voolu autos... Igatahes peale tunniajast asjatamist multimeeter rahutukstegevat voolukadu ei näidanud ja düüs (sel on keskel vaid üks kaheraudne) oli ka "kapoti temperatuuriga". Tagumine kardaan on armide järgi vähemalt korra hoo pealt laiali läinud ja viimane ristivahetus on tehtud õige loovalt seibe ette keevitades. Muidu poleks hädagi, aga määrdenippel on nii sügaval, et ei ulata määrima ja väljakeeramiseks piisavalt õhukese seinaga 7 mm padrunit ka (veel) ei ole. No homme on. Esikardaan sai määritud, hullemaks ei läinud. 8 lööki läks enne, kui hakkas midagi kuulda olema. Ma lekkeni ei pressinud. RE: W463, G350, 1995- v6sa - indrek - 13-02-2023 Väga tore ja entusiasmi pidurdamiseks pean mainima, et G le odavaid juppe saada ei ole Suvel juba offroadil siis näeme. RE: W463, G350, 1995- v6sa - nostromo - 13-02-2023 Palju önne hea maitse omamises G on G. Vähemalt 1 inimene juures kes viitsib üksipulgi siis ka G vealahendusi lahata RE: W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 13-02-2023 (13-02-2023, 08:08 AM)indrek Kirjutas: ... Aastat igaks juhuks ei ütle... Teha on seal üksjagu, kuigi auto iseenesest sõidab. Hommikul igatahes voolupuudust ei ilmnenud. Mürtsatas käima, nagu peab. Äkki kolmandast pöördest... Eks ma püüan oma sahmerdamisi kajastada. Tekib mingisugune autopidamise päevik. Kel Vehotumus vastu hakkab, ärgu lugegu RE: W463, G350, 1995- v6sa - ReinGSM - 19-02-2023 (03-02-2023, 10:19 PM)v6sa Kirjutas: Tegelikult on normaalsel inimesel väga lihtne G uitmõtted ära ajada - selleks tuleb paluda tal see kolakas parkida kuhugi Stockmanni kantiMida sa selle all mõtled? Katuse kõrgust maapinnast või nurgelisemaid vorme? ML 164 kere peal on ju pikem ja laiem G-st. RE: W463, G350, 1995- v6sa - v6sa - 19-02-2023 Eelkõige olemust kui sellist. Nüüdisaegsete autode kõrval on väike tõepoolest, olen ka ise kõrvutades tõdenud. RE: W463, G350, 1995- v6sa - Eero_S - 23-02-2023 164 vs G vahe parkimise lihtsusel tuleb juba parkimisanduritest(kui töötavad). Suuremat anduritega autot on lihtsam parkida, kui tsipa pisemat ilma anduriteta autot. Mulle millegipärast peale vaadates tundub, et ML'i on ka lihtsam parkida parema autost väljavaate tõttu(ma pole kunagi G'ga sõitnud, mõni ML on tagumiku alt läbi käinud). RE: W463, G350, 1995- v6sa - indrek - 01-03-2023 Tegelikult on G klassi väga lihtne parkida. Kandilised nähtavad jooned. Sirli saab meie omaga oma tööparklas suurepäraselt hakkama. Küll aga pöörderaadius ei kannata kriitikat ja vanema auto veidrused. RE: W463, G350, 1995- v6sa - nostromo - 06-03-2023 G on väga tilluke auto vörreldes Land Rover Range Roveriga, Land Cruiseriga jne. Kandilisuse töttu on töesti lihtne gabariite tunnetada. Pöörderaadiuse töttu pidin esimene kord äärekivisse panema-sellega annab harjuda. Ei tea kuidas uuel 2018-2023. RE: W463, G350, 1995- v6sa - Laur - 03-04-2023 Mida suurem ja kandilisem seda lihtsam teda parkida on, kui sa just üle peatugede taha vaadates ei pargi, seda kunsti ma ka ei valda. Peaks korra sõita proovima, äkki saan siis aru mida need inimesed selles autos hindavad kes igapäevaselt 3.5t haagist mööda kartulipõldu ei vea. |