Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124 E220T - v6sa
#1
Lõpuks on mul jälle valge autoEusa_dance

Tänan siikohal Ze_Kat, et kaup nii kenasti käis. Esialgu näikse asjad lubatud viisil olevat.

Kunagi tulevad pildid ka.
Seniks aga väike pildike online EPC (mina ei oska sealt seda kaarti tekstina välja võluda...) andmekaardilt:
[Pilt: 62762-S124_220TE.jpg]

Ma olen kogu aeg pidanud 220 mootorit selleks kõige mõttetumaks. Esialgsed 80 km igatahes mu arvamust muutnud ei ole. Ning kuna kas pikast seismisest või puudulikust hooldusest on mootorist enamus survest ära lahkunud (8-10-9-9 ja peale paari tilga õli lisamist 12-11,5-11-10,5), siis tuleb hakata mootorivahetusele mõtlema.

Miks, oh miks ei valinud esimene ostja sellele 108 kW ridakuutCrybaby

Siiski on põhiasjad olemas: külmkapp (vajab täitmistEusa_doh), vändata aknad, kiiruseahv (magab, rsk), automaat, ASD (relee puudub) ja last, but not least - ARK on passi lubanud kuni 2100 kg piduriteta haagistIcon_razz See viimane nõuab kõige häälekamalt uut mootorit. Sest ma ei kujuta ette, kas kahetonnist haagist kiskudes jääb kütusekulu alla 20...

Esimeseks murelapseks on ASD. Õigemini selle puuduv relee...
Online EPC järgi peaks pesas istuma A0145453328 numbrit kandev karp. Silberauto varuosaotsing säärast ei tunnista... Meil on mõned lahked inimesed aidanud hädalisi otsale, ehk viitsib ka seekord keegi kaeda, mis numbriga releed mul vaja on. VIN: WDB1240821F336981

Panen siia kohe õige lingi Alvadi varuosadelehele ka:
http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz/...lass-1984/
Vasta
#2
Mul oleks pakkuda sulle väga korralik 2,2 mootor, õlirõhk seisab ilusti kome peal,andur on korras Smile
Vasta
#3
Ma leidsin on-line-st sellise relee A0135450132 Silber - 782.11€ Eusa_doh
Vasta
#4
(28-07-2013, 11:53 PM)Heinar Kirjutas: Ma leidsin on-line-st sellise relee A0135450132 Silber - 782.11€ Eusa_doh
ASD releed jah (Google abiga) kasutatult 150-200 raha ning uuelt 500+
Vasta
#5
(29-07-2013, 08:09 AM)Priit Kirjutas:
(28-07-2013, 11:53 PM)Heinar Kirjutas: Ma leidsin on-line-st sellise relee A0135450132 Silber - 782.11€ Eusa_doh
ASD releed jah (Google abiga) kasutatult 150-200 raha ning uuelt 500+

Kae kurja.Paranoid

Ongi põhjust panna nupust lülitumaNinja Sel ju kenasti hüüumärgiga tuluke kah spidomeetris, ei jää hooletusest peale.
(28-07-2013, 01:34 PM)berg Kirjutas: Mul oleks pakkuda sulle väga korralik 2,2 mootor, õlirõhk seisab ilusti kome peal,andur on korras Smile

See on alles variant D.Eusa_snooty Aga panen pakkumise kõrva taha.
Vasta
#6
Otsi mõni mittetöötav ja ma viskan pilgu peale, äkki annab elustada. Garanteerida muidugi midagi ei saa.
Vasta
#7
Valge on hea valik, on kohe näha milline koht veel ei roosteta!

http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz-...257f8ff1e4
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Kae, seda saab kahekohalise hinnanumbri eest ka.Eusa_clap

Aga mulle hakkas see nupumõte meeldima.... Vaatame. Niikuinii on minul seda vaja kas
A: kohalt liikumiseks libedal;
B: olematu mootorivõimsuse kompenseerimiseks laiamisel.Icon_redface

Mõlema puhul pole käsijuhtimine üldse paha mõteIcon_razz

Kui kellegi vedeleb riiulis mõni surnud (suvaline) ASD relee, siis ma võtaks selle meelsasti taaskasutusse - nii piirduks ümberehitused vaid juurdelisatavate komponentidega ja vajaduse (loe: võimaluse) tekkimisel oleks algse olukorra taastamine vaid õige komponendi pessapistmise taga.

(29-07-2013, 11:53 AM)Laur Kirjutas: Valge on hea valik, on kohe näha milline koht veel ei roosteta!

Rooste on kosmeetiline probleem.Eusa_snooty Tõsi, tülikas selline.Crybaby
Samas põhilised õnnetusekohad on sel kerel veel terved. Isegi tagumiste küljeakende servad on täitsa viisakad.

Veel...Paranoid
Vasta
#9
Eile keeras usumõõdik ette toreda numbri: 323232.

Kahju, et ei jõudnud pildistada...

Kas kellegi on vilgukoodide lugemise karpi laenata? Uuriks natuke, mille üle purts kurdab. Neid karpe võiks üleliigsena vedeleda...

Meeldetuletuseks endale: salongipuhuri kaitse on nüüd 11.
Hoiatuseks teistele: kui olete soetanud endale "uue" nelja, siis esimese asjana käige üle kaitsmekarp. Mina ignoreerisin seda teadmist ja nüüd on mul kaitsmekarbi pesa 12 sulanud... Hea, et kaitse nr 11 oli kasutamata...
Vasta
#10
Pilte!Smile
Vasta
#11
Eks neid pilte kunagi tuleb ka.Nod

Vahepeal nokitsesin vilgukoodide lugemise pajebenni valmis. Tulemus on kurb: kood 4 ehk ÕKM kaputCrybaby. Mis muidugi seletab nii ebaühtlast tühikäiku külmana, puterdamist kiirenduse alguses ja rammusavõitu heitgaase...

Mida muud ongi oodata ühest lahustipõletajastEusa_snooty

Samas on huvitav proovida, kas ma suudan selle mootorisarnase toote käima pannaIcon_rolleyes Selleks oleks muidugi hea leida keegi lahke inimene, kes laenaks toimivat ÕKM proovimiseks. See vidin on piisavalt kallis, et lihtsalt proovimiseks seda soetada.Paranoid

Praegu on kapoti all 4 ümmarguse juhtmega ÕKM Boschi koodiga 0280217100. Näikse õige tükk olema...

Puhastamist ei tundu vajavat, uhasin Brake cleaneriga üle, kuid midagi paremaks ei muutunud...
Vasta
#12
Ma arvan vist õigesti, et ÕKM tähendab õhukulumõõtjat?
Mina olen seda meelt, et õhukulumõõtjat ei ole võimalik uueks teha, puhastades teda Brake Cleaneri või mõne muu toreda aerosooliga. Aitab vahetamine. Soovitavalt uue vastu, mitte romulast osta vana.
Vasta
#13
(03-08-2013, 09:33 PM)v6sa Kirjutas: Eks neid pilte kunagi tuleb ka.Nod

Vahepeal nokitsesin vilgukoodide lugemise pajebenni valmis. Tulemus on kurb: kood 4 ehk ÕKM kaputCrybaby. Mis muidugi seletab nii ebaühtlast tühikäiku külmana, puterdamist kiirenduse alguses ja rammusavõitu heitgaase...

Mida muud ongi oodata ühest lahustipõletajastEusa_snooty

...
Siis on arusaadav, miks sa sellest 2,2 mootorist eriti ei arva Nod Korras mootoriga 4000 rpm saab sealt 210 Nm kätte, mida polegi nii vähe (mis ületab 3,0 tavadiislit, loomulikult mitte kogu pöördevahemikus). Huvitav oleks näha väändegraafikut kogu pöördevahemikus.

Soovid soodsalt uut, vt ebay-st
http://www.ebay.com/itm/0280217100-Mass-...0822209009

Või Sks e-poest 2a garantiiga
http://www.maf-shop.com/product_info.php...anguage/en

Üllataval kombel on väga palju ka analooge olemas
http://www.findpart.org/part/bos-0280217100

Mul oli üldiselt meeles palju kõrgem hind selle jubina osas, kui uue Boschi eest Euroopas küsitakse täna. Samas kui keegi pakkus korras sellist mootorit ja Sul oli ka survetega probleeme jms, ei tasu remont ilmselt ära.

Vasta
#14
Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ja järsu tõusuga pöördemomendi kõver ei sobi muretuks kulgemiseks... 4+ krpm - nagu japsiga sõidaks.Eusa_wall Kuhugi sobivale rajale Golf1 peale oleks muidugi sobiv, aga igapäevaselt tööle ja tagasi tiksumiseks võiks midagi märkamatumat kapoti all olla.

ÕKM proovimise soov on pigem selleks, et oma oskusi arendada - kas suudan lahustipõletajast õigesti aru saada... Uue ÕKM soetamise raha eest lasen pigem Säästuka OM602 kaane lihvidaIcon_idea

Tõsisema ehitamise jaoks on mul õiget kütust joovaid mootoreid ikka kaIcon_twisted Sest samasse auku liigub vabalthingeldav OM602, oluliselt väiksema kütusekuluga. Sobiv turbo ja pisike vahejahuti teevad selle aga hoopis teravamaks.

Aga praegu kasutaks järelejäänud sõidupäevi (kaks kuud on veel ülevaatust) pigem pintsipesuvedelikku põletava mootori hingeelu tundmaõppimiseks.

Teisest küljest: vahekasutatud ÕKM on likviidne kaup Icon_rolleyes

Oskab keegi kommenteerida, miks on jebai ÕKM kordades odavam, kui Saksa veebipoe oma? Kas tõesti on risk saada pelk erikujuga kanalisatsioonitoru nii suur?

Eile juba rõõmustasin - HH peal on sama pistiku ja mõõtmetega toru. Aga kood on teine... Mul on kuri kahtlus, et päris suvaliselt neid vahetada ei õnnestu?

Kas vale koodiga ÕKM paigaldamisel on võimalik ka ÕKM rikkuda?
Vasta
#15
(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...
Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. Rolleyes Japsi ja MB bensuka iseloom imho küll kuidagi sarnased pole. Ilmselt Sa pole siiski korras sellise mootoriga autot pruukinud (ma mõtlen tegelikku alla 500000 ls, millel asjamehed ei ole pritsungi jms plomme maha näppinud, teinud reguleeringuid jne).

Ps
Legendaarsel 3-liitrisel 12-klapilisel bensukal on 255Nm saadaval 4400 rpm ja maksimumvõimsus 5700 rpm juures, ega see veel sellest mootorist jaapanlast ei tee. Lõppkiirus võrreldes 2,2-sega +15 kmh (220 vs 205) ja 0-100 kiirendus - 2 sekundit (8,6 vs 10,5). Aga kui Sul on väände graafikuid vaatamiseks panna, vaataks huviga.
Vasta
#16
(05-08-2013, 10:42 AM)Priit Kirjutas:
(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...
Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. Rolleyes
...
Aga kui Sul on väände graafikuid vaatamiseks panna, vaataks huviga.

Vat ei leia... Tahaks isegi näha, mida alla 2 krpm üldse oodata on. Bensukate põhihäda on järsk ja terava tipuga pöördemomendi graafik. Alguses ei juhtu midagi, siis juba hakkab ja varsti on sein ees.Tootja annab ju maksimumvõimsuse ehk kõveratipu.

Eks need neljasilindrilised plädise kõik, siin pole miskit teha. Diisel on lihtsalt teravama plaksuga.

R6 ja V8 on iseloomulikult maheda urinaga. Suurematel kaovad üksikud töötaktid üldisesse lärmi ära.

Tuleb muidugi tunnistada, et häälte kuulmine on individuaalne ja mõnel juhul suisa psühhiaatriaspetsialistide sekkumist vajav meditsiiniline probleem.Eusa_shifty
Vasta
#17
(05-08-2013, 11:11 AM)v6sa Kirjutas:
(05-08-2013, 10:42 AM)Priit Kirjutas:
(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...
Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. Rolleyes
...
Aga kui Sul on väände graafikuid vaatamiseks panna, vaataks huviga.

Vat ei leia... Tahaks isegi näha, mida alla 2 krpm üldse oodata on. Bensukate põhihäda on järsk ja terava tipuga pöördemomendi graafik. Alguses ei juhtu midagi, siis juba hakkab ja varsti on sein ees.Tootja annab ju maksimumvõimsuse ehk kõveratipu.

Eks need neljasilindrilised plädise kõik, siin pole miskit teha. Diisel on lihtsalt teravama plaksuga.

R6 ja V8 on iseloomulikult maheda urinaga. Suurematel kaovad üksikud töötaktid üldisesse lärmi ära.

Tuleb muidugi tunnistada, et häälte kuulmine on individuaalne ja mõnel juhul suisa psühhiaatriaspetsialistide sekkumist vajav meditsiiniline probleem.Eusa_shifty
OT
Et tööle kiiremini jõuaks, pane hoopis see 6-silindriline mootor vahele Eusa_dance
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=17137
OT off
Vasta
#18
(06-08-2013, 09:08 AM)Priit Kirjutas: ...
OT
Et tööle kiiremini jõuaks, pane hoopis see 6-silindriline mootor vahele Eusa_dance
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=17137

Ei saa kiiremini midagi - minu õnne juures on kusagil kindlasti liiklusjärelvalvet sooritav patrull, kes hakkab midagi rääkima lubatud kiirustest ja mõõtmisest ja mõõtmisvea arvestamisest mulle soodsas suunas...Doubt

Enamasti kulub protokolli vormistamiseks kümmekond minutit. Mis on pea pool lubatud kiirusega sõitmisele kuluvast ajast.Icon_rolleyes

OT off.Smirk
Vasta
#19
OT on.

Sul on vedanud kui on kümmekond minutit läinud. Mul õnnestus bussis 1 tund istuda, küll oli tal ikka maa ja ilm aega kirjutada.

OT off.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#20
(06-08-2013, 10:35 AM)jegesmesh Kirjutas: OT on.

Sul on vedanud kui on kümmekond minutit läinud. Mul õnnestus bussis 1 tund istuda, küll oli tal ikka maa ja ilm aega kirjutada.

Mulle on alati pakutud minu enda rikkumist - mida ma ikka vaidlen seal. Julged rikkuda - julge vastutada.Ninja

OT off
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 3,974 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 118 19,808 01-04-2024, 10:25 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 63,579 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 11,255 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 149,735 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 11,250 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 5,966 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 33,337 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 81,058 07-06-2017, 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 57,962 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne