10-12-2007, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2007, 06:18 PM ja muutjaks oli Muhulane.)
Mark:Mercedes-Benz 300TE
Väljalase:31.08.1988
Läbisõit:304000
Võimsus:132kW
Mootor:3.0 R6
Käigukast:automaat
Pikkus:4765mm
Täismass:2090kg
Lisavarustus:ABS,veojõukontroll,konditsioneer,roolivõimendi,kesklukustus puldist,alarm(mahuanduriga),immobilaiser,el.katuseluuk,2x el.aknad,esitulede regulaator,käetugi ees,valuveljed (15),CD stereo,subwoofer,välistemperatuuri näidik,el.antenn,peatoed ees ja taga,kärukonks(teisaldatav),tagaistme seljatugi allaklapitav,veluurpolster,turvavööde eelpingutid esiistmetel,jalamatid(plastik,veluur),puitrool.
Lisainfo:Auto on Eestis arvele võetud 12.12.2005 ja toodud on ta Shveitsist ning ise olen kolmas omanik alates 24.10.2006.Spidonäit oli 293000.Võib öelda,et auto on olnud heades kätes varem,sisu ja auto värv olid väga heas seisus ning kõik asjad töötasid-töötavad.Muret tekitas vaid käigukastist immitsev õli.
Kuna aasta on päris pikk aeg,siis selle aja jooksul juhtus autoga nii mõndagi.Esmalt juhipoolne klaasitõstemehhanism väsis ära.2000 eeku ja uus olemas.Ning seejärel võttis sõna käigukast,kus õli ei seisnud üldse enam sees.Esmane arvamus,et otsasimmer ära väsinud,läks aia taha....sest asi oli tiba hullem.Kastis sees olid paar tihendit koostöö lõpetanud...põhjuseks ülekuumenemine.Konks autol taga....ja Shveitsi omanik oli hoolsasti automatkamisega tegelenud...haagissuvilaga.Nii,et aut.kast ja kärukonks võivad kokkuvõtteks üllatuse teha.Aga kast sai korda ja siiani mureta.
Teine suurem tegemine oli tagumiste rõhuanumate vahetamine.Õnneks silindrid olid töövõimekad veel ja loodan,et mina neid vahetama ei peamile:
Vahetatud said esivedrud,puksid esiosas,sarniirid,kardaani kummimuhv.Ning kuu või paar peale autoostu toimus "südamlik ja emotsioonirikas" kohtumine põdraga pimedal ajal maanteel.Tagajärjeks siis parempoolse peegli purunemine ning muljuda sai ka parempoolne esitiib.Ainuke asi,mis autol üle värvitud.Kõpitsetud sai ka küljekarpe,roosteuss oli veidi kahju teinud.
Plaantööd:Mootor ei tööta ühtlaselt,kipub tühikäigul "katkuma".Arvati,et temp.andur nöögib... Ning tagasilla piirkonnast kostub aeg ajalt kahtlast käginat... Ja tagasilla reduktor käib "väsinud häälega"... Ka püsikiirusehoidja paigaldus mõlgub meeltes,sest sõitmist on palju.
Väljalase:31.08.1988
Läbisõit:304000
Võimsus:132kW
Mootor:3.0 R6
Käigukast:automaat
Pikkus:4765mm
Täismass:2090kg
Lisavarustus:ABS,veojõukontroll,konditsioneer,roolivõimendi,kesklukustus puldist,alarm(mahuanduriga),immobilaiser,el.katuseluuk,2x el.aknad,esitulede regulaator,käetugi ees,valuveljed (15),CD stereo,subwoofer,välistemperatuuri näidik,el.antenn,peatoed ees ja taga,kärukonks(teisaldatav),tagaistme seljatugi allaklapitav,veluurpolster,turvavööde eelpingutid esiistmetel,jalamatid(plastik,veluur),puitrool.
Lisainfo:Auto on Eestis arvele võetud 12.12.2005 ja toodud on ta Shveitsist ning ise olen kolmas omanik alates 24.10.2006.Spidonäit oli 293000.Võib öelda,et auto on olnud heades kätes varem,sisu ja auto värv olid väga heas seisus ning kõik asjad töötasid-töötavad.Muret tekitas vaid käigukastist immitsev õli.
Kuna aasta on päris pikk aeg,siis selle aja jooksul juhtus autoga nii mõndagi.Esmalt juhipoolne klaasitõstemehhanism väsis ära.2000 eeku ja uus olemas.Ning seejärel võttis sõna käigukast,kus õli ei seisnud üldse enam sees.Esmane arvamus,et otsasimmer ära väsinud,läks aia taha....sest asi oli tiba hullem.Kastis sees olid paar tihendit koostöö lõpetanud...põhjuseks ülekuumenemine.Konks autol taga....ja Shveitsi omanik oli hoolsasti automatkamisega tegelenud...haagissuvilaga.Nii,et aut.kast ja kärukonks võivad kokkuvõtteks üllatuse teha.Aga kast sai korda ja siiani mureta.
Teine suurem tegemine oli tagumiste rõhuanumate vahetamine.Õnneks silindrid olid töövõimekad veel ja loodan,et mina neid vahetama ei peamile:
Vahetatud said esivedrud,puksid esiosas,sarniirid,kardaani kummimuhv.Ning kuu või paar peale autoostu toimus "südamlik ja emotsioonirikas" kohtumine põdraga pimedal ajal maanteel.Tagajärjeks siis parempoolse peegli purunemine ning muljuda sai ka parempoolne esitiib.Ainuke asi,mis autol üle värvitud.Kõpitsetud sai ka küljekarpe,roosteuss oli veidi kahju teinud.
Plaantööd:Mootor ei tööta ühtlaselt,kipub tühikäigul "katkuma".Arvati,et temp.andur nöögib... Ning tagasilla piirkonnast kostub aeg ajalt kahtlast käginat... Ja tagasilla reduktor käib "väsinud häälega"... Ka püsikiirusehoidja paigaldus mõlgub meeltes,sest sõitmist on palju.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)