![]() |
S124 E220T - v6sa - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: S124 E220T - v6sa (/showthread.php?tid=32355) |
S124 E220T - v6sa - v6sa - 27-07-2013 Lõpuks on mul jälle valge auto ![]() Tänan siikohal Ze_Kat, et kaup nii kenasti käis. Esialgu näikse asjad lubatud viisil olevat. Kunagi tulevad pildid ka. Seniks aga väike pildike online EPC (mina ei oska sealt seda kaarti tekstina välja võluda...) andmekaardilt: ![]() Ma olen kogu aeg pidanud 220 mootorit selleks kõige mõttetumaks. Esialgsed 80 km igatahes mu arvamust muutnud ei ole. Ning kuna kas pikast seismisest või puudulikust hooldusest on mootorist enamus survest ära lahkunud (8-10-9-9 ja peale paari tilga õli lisamist 12-11,5-11-10,5), siis tuleb hakata mootorivahetusele mõtlema. Miks, oh miks ei valinud esimene ostja sellele 108 kW ridakuut ![]() Siiski on põhiasjad olemas: külmkapp (vajab täitmist ![]() ![]() Esimeseks murelapseks on ASD. Õigemini selle puuduv relee... Online EPC järgi peaks pesas istuma A0145453328 numbrit kandev karp. Silberauto varuosaotsing säärast ei tunnista... Meil on mõned lahked inimesed aidanud hädalisi otsale, ehk viitsib ka seekord keegi kaeda, mis numbriga releed mul vaja on. VIN: WDB1240821F336981 Panen siia kohe õige lingi Alvadi varuosadelehele ka: http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz/w124-e-class-1984/ RE: S124 E220T - v6sa - berg - 28-07-2013 Mul oleks pakkuda sulle väga korralik 2,2 mootor, õlirõhk seisab ilusti kome peal,andur on korras ![]() RE: S124 E220T - v6sa - Heinar - 28-07-2013 Ma leidsin on-line-st sellise relee A0135450132 Silber - 782.11€ ![]() RE: S124 E220T - v6sa - Priit - 29-07-2013 (28-07-2013, 11:53 PM)Heinar Kirjutas: Ma leidsin on-line-st sellise relee A0135450132 Silber - 782.11€ASD releed jah (Google abiga) kasutatult 150-200 raha ning uuelt 500+ RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 29-07-2013 (29-07-2013, 08:09 AM)Priit Kirjutas:(28-07-2013, 11:53 PM)Heinar Kirjutas: Ma leidsin on-line-st sellise relee A0135450132 Silber - 782.11€ASD releed jah (Google abiga) kasutatult 150-200 raha ning uuelt 500+ Kae kurja. ![]() Ongi põhjust panna nupust lülituma ![]() (28-07-2013, 01:34 PM)berg Kirjutas: Mul oleks pakkuda sulle väga korralik 2,2 mootor, õlirõhk seisab ilusti kome peal,andur on korras See on alles variant D. ![]() RE: S124 E220T - v6sa - Heinar - 29-07-2013 Otsi mõni mittetöötav ja ma viskan pilgu peale, äkki annab elustada. Garanteerida muidugi midagi ei saa. RE: S124 E220T - v6sa - Laur - 29-07-2013 Valge on hea valik, on kohe näha milline koht veel ei roosteta! http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz-W124-S124-E-Kombi-W126-S-Klasse-Steuergerat-ASD-A0135450132-/161053929956?pt=DE_Autoteile&hash=item257f8ff1e4 RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 29-07-2013 Kae, seda saab kahekohalise hinnanumbri eest ka. ![]() Aga mulle hakkas see nupumõte meeldima.... Vaatame. Niikuinii on minul seda vaja kas A: kohalt liikumiseks libedal; B: olematu mootorivõimsuse kompenseerimiseks laiamisel. ![]() Mõlema puhul pole käsijuhtimine üldse paha mõte ![]() Kui kellegi vedeleb riiulis mõni surnud (suvaline) ASD relee, siis ma võtaks selle meelsasti taaskasutusse - nii piirduks ümberehitused vaid juurdelisatavate komponentidega ja vajaduse (loe: võimaluse) tekkimisel oleks algse olukorra taastamine vaid õige komponendi pessapistmise taga. (29-07-2013, 11:53 AM)Laur Kirjutas: Valge on hea valik, on kohe näha milline koht veel ei roosteta! Rooste on kosmeetiline probleem. ![]() ![]() Samas põhilised õnnetusekohad on sel kerel veel terved. Isegi tagumiste küljeakende servad on täitsa viisakad. Veel... ![]() RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 02-08-2013 Eile keeras usumõõdik ette toreda numbri: 323232. Kahju, et ei jõudnud pildistada... Kas kellegi on vilgukoodide lugemise karpi laenata? Uuriks natuke, mille üle purts kurdab. Neid karpe võiks üleliigsena vedeleda... Meeldetuletuseks endale: salongipuhuri kaitse on nüüd 11. Hoiatuseks teistele: kui olete soetanud endale "uue" nelja, siis esimese asjana käige üle kaitsmekarp. Mina ignoreerisin seda teadmist ja nüüd on mul kaitsmekarbi pesa 12 sulanud... Hea, et kaitse nr 11 oli kasutamata... RE: S124 E220T - v6sa - nostromo - 02-08-2013 Pilte! ![]() RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 03-08-2013 Eks neid pilte kunagi tuleb ka. ![]() Vahepeal nokitsesin vilgukoodide lugemise pajebenni valmis. Tulemus on kurb: kood 4 ehk ÕKM kaput ![]() Mida muud ongi oodata ühest lahustipõletajast ![]() Samas on huvitav proovida, kas ma suudan selle mootorisarnase toote käima panna ![]() ![]() Praegu on kapoti all 4 ümmarguse juhtmega ÕKM Boschi koodiga 0280217100. Näikse õige tükk olema... Puhastamist ei tundu vajavat, uhasin Brake cleaneriga üle, kuid midagi paremaks ei muutunud... RE: S124 E220T - v6sa - kaupo51 - 04-08-2013 Ma arvan vist õigesti, et ÕKM tähendab õhukulumõõtjat? Mina olen seda meelt, et õhukulumõõtjat ei ole võimalik uueks teha, puhastades teda Brake Cleaneri või mõne muu toreda aerosooliga. Aitab vahetamine. Soovitavalt uue vastu, mitte romulast osta vana. RE: S124 E220T - v6sa - Priit - 05-08-2013 (03-08-2013, 09:33 PM)v6sa Kirjutas: Eks neid pilte kunagi tuleb ka.Siis on arusaadav, miks sa sellest 2,2 mootorist eriti ei arva ![]() Soovid soodsalt uut, vt ebay-st http://www.ebay.com/itm/0280217100-Mass-Air-Flow-Sensor-Meter-Mercedes-Benz-W202-C220-0000940048-/110822209009 Või Sks e-poest 2a garantiiga http://www.maf-shop.com/product_info.php/info/p17_BOSCH-MAF-Air-Flow-Meter-Mercedes-Benz--0280217100-0000940048.html/language/en Üllataval kombel on väga palju ka analooge olemas http://www.findpart.org/part/bos-0280217100 Mul oli üldiselt meeles palju kõrgem hind selle jubina osas, kui uue Boschi eest Euroopas küsitakse täna. Samas kui keegi pakkus korras sellist mootorit ja Sul oli ka survetega probleeme jms, ei tasu remont ilmselt ära. RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 05-08-2013 Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ja järsu tõusuga pöördemomendi kõver ei sobi muretuks kulgemiseks... 4+ krpm - nagu japsiga sõidaks. ![]() ÕKM proovimise soov on pigem selleks, et oma oskusi arendada - kas suudan lahustipõletajast õigesti aru saada... Uue ÕKM soetamise raha eest lasen pigem Säästuka OM602 kaane lihvida ![]() Tõsisema ehitamise jaoks on mul õiget kütust joovaid mootoreid ikka ka ![]() Aga praegu kasutaks järelejäänud sõidupäevi (kaks kuud on veel ülevaatust) pigem pintsipesuvedelikku põletava mootori hingeelu tundmaõppimiseks. Teisest küljest: vahekasutatud ÕKM on likviidne kaup ![]() Oskab keegi kommenteerida, miks on jebai ÕKM kordades odavam, kui Saksa veebipoe oma? Kas tõesti on risk saada pelk erikujuga kanalisatsioonitoru nii suur? Eile juba rõõmustasin - HH peal on sama pistiku ja mõõtmetega toru. Aga kood on teine... Mul on kuri kahtlus, et päris suvaliselt neid vahetada ei õnnestu? Kas vale koodiga ÕKM paigaldamisel on võimalik ka ÕKM rikkuda? RE: S124 E220T - v6sa - Priit - 05-08-2013 (05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. ![]() Ps Legendaarsel 3-liitrisel 12-klapilisel bensukal on 255Nm saadaval 4400 rpm ja maksimumvõimsus 5700 rpm juures, ega see veel sellest mootorist jaapanlast ei tee. Lõppkiirus võrreldes 2,2-sega +15 kmh (220 vs 205) ja 0-100 kiirendus - 2 sekundit (8,6 vs 10,5). Aga kui Sul on väände graafikuid vaatamiseks panna, vaataks huviga. RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 05-08-2013 (05-08-2013, 10:42 AM)Priit Kirjutas:(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. Vat ei leia... Tahaks isegi näha, mida alla 2 krpm üldse oodata on. Bensukate põhihäda on järsk ja terava tipuga pöördemomendi graafik. Alguses ei juhtu midagi, siis juba hakkab ja varsti on sein ees.Tootja annab ju maksimumvõimsuse ehk kõveratipu. Eks need neljasilindrilised plädise kõik, siin pole miskit teha. Diisel on lihtsalt teravama plaksuga. R6 ja V8 on iseloomulikult maheda urinaga. Suurematel kaovad üksikud töötaktid üldisesse lärmi ära. Tuleb muidugi tunnistada, et häälte kuulmine on individuaalne ja mõnel juhul suisa psühhiaatriaspetsialistide sekkumist vajav meditsiiniline probleem. ![]() RE: S124 E220T - v6sa - Priit - 06-08-2013 (05-08-2013, 11:11 AM)v6sa Kirjutas:OT(05-08-2013, 10:42 AM)Priit Kirjutas:(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. Et tööle kiiremini jõuaks, pane hoopis see 6-silindriline mootor vahele ![]() http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=17137 OT off RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 06-08-2013 (06-08-2013, 09:08 AM)Priit Kirjutas: ... Ei saa kiiremini midagi - minu õnne juures on kusagil kindlasti liiklusjärelvalvet sooritav patrull, kes hakkab midagi rääkima lubatud kiirustest ja mõõtmisest ja mõõtmisvea arvestamisest mulle soodsas suunas... ![]() Enamasti kulub protokolli vormistamiseks kümmekond minutit. Mis on pea pool lubatud kiirusega sõitmisele kuluvast ajast. ![]() OT off. ![]() RE: S124 E220T - v6sa - jegesmesh - 06-08-2013 OT on. Sul on vedanud kui on kümmekond minutit läinud. Mul õnnestus bussis 1 tund istuda, küll oli tal ikka maa ja ilm aega kirjutada. OT off. RE: S124 E220T - v6sa - v6sa - 06-08-2013 (06-08-2013, 10:35 AM)jegesmesh Kirjutas: OT on. Mulle on alati pakutud minu enda rikkumist - mida ma ikka vaidlen seal. Julged rikkuda - julge vastutada. ![]() OT off |