02-02-2023, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2023, 11:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sedamoodi siis. Meil kah G majas. Ainult 19 aastat läkski. 2004 sai haigus alguse.
Niimoodi seda müüdi: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...96bd37b98f
Tegelikkus nii ilus loomulikult ei ole.
Ma ilmselt nii pool aastat piidlesin seda. Rääbis on rääbis. Aga miski ikka kripeldas. Kirjeldus oli usutav, kuigi otlitšno töötab sel autol vaid starter
Samas raam on kõva, roostekohad näha ja esialgu ei ole paanikat, tehasekonks tuli kaasa ja miskit otse käiguosas kohe ära ei lagunenud koju sõites. Pihustid kolisevad ja pool elektrist ei tööta. Kuna lagi on välja võetud, on katuseluugi lekkekoht juhi pea kohal puuduva äravoolutoru otsa näol kohe näha.
Model G 350DT 4X4 2850
Engine 603972 12 004224
Transmission 722398 14 208087
Paint POLAR WHITE MB 9149 (9149) Aga mingi jobu on selle otsustanud siniseks värvida
Release Date 1995-10-24
Code Description
580 AIR CONDITIONER
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
C27 REINFORCED FRONT SPRING, STAGE I
C75 LOWER BODY PROTECTION, HIGH-GRADE STEEL
D27 ELECTRIC SLIDING/LIFTING ROOF
D80 DIAL PLATE - INSTRUMENT PANEL
E43 13-POLE TRAILER PLUG SOCKET
ER5 RADIO SET, STEREO CASSETTE, STANDARD CLASS
F46 HEADLAMP WIPER/WASHER
H02 "BEHR" AIR CONDITIONING SYSTEM
H12 INDEPENDENT HEATING
P39 ENLARGED FENDERS FOR WIDER TIRES
Q55 TRAILER HITCH, BALL HEAD
S34 HEADRESTS IN THE REAR
S37 ARMREST FOR DRIVER SEAT
S38 ARMREST FOR FRONT PASSENGER SEAT
V29 INTERIOR TRIM IN GREY
V46 FLOOR MATS FOR PASSENGER COMPARTMENT
V51 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
V57 LOAD COMPARTMENT COVER
X30 VEHICLE REGISTRATION BOOK
Y16 FIRE EXTINGUISHER
Y45 EMERGENCY LANTERN
Üllatuseks on pikk G ja GLK pea ühepikkused... Ootasin midagi muud. Pildil on autod pandud eest võrdselt.
TRA pakub, et GLK on 4664 ja Potsu 4705 mm.
Peamiseks plaaniks on esialgu viia ülevaatuse ilma kõrvalise abita läbimise konditsiooni. Kevadeks. Aastat veel ei ütle.
Hüüdnime teenis ka juba välja - Potsu. Kui gaasi anda, siis esialgu hakkab katlamajast kostma pahast torisemist, siis hakatakse vähehaaval auru tõstma ja väiksematel käikudel algab täitsa kiirendus. Neljandal küll piisab mõõtmiseks täiesti kalendrist
Lukud toimisid ja kõik seni kasutatud nelikveo hindamistrajektoorid on Potsule liiga lihtsad. Vana kooli mehaanilise pumbaga mootor partsatab poolest pöördest käima, mitte ei vaja rõhu tõstmist starteriga.
Vaatame, kas oskustest ja rahakotist piisab, et võetud eesmärki täita.
VIN kah lõppu, hea võtta vajadusel: WDB46332117103194
Niimoodi seda müüdi: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...96bd37b98f
Tegelikkus nii ilus loomulikult ei ole.
Ma ilmselt nii pool aastat piidlesin seda. Rääbis on rääbis. Aga miski ikka kripeldas. Kirjeldus oli usutav, kuigi otlitšno töötab sel autol vaid starter
Samas raam on kõva, roostekohad näha ja esialgu ei ole paanikat, tehasekonks tuli kaasa ja miskit otse käiguosas kohe ära ei lagunenud koju sõites. Pihustid kolisevad ja pool elektrist ei tööta. Kuna lagi on välja võetud, on katuseluugi lekkekoht juhi pea kohal puuduva äravoolutoru otsa näol kohe näha.
Model G 350DT 4X4 2850
Engine 603972 12 004224
Transmission 722398 14 208087
Paint POLAR WHITE MB 9149 (9149) Aga mingi jobu on selle otsustanud siniseks värvida
Release Date 1995-10-24
Code Description
580 AIR CONDITIONER
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
C27 REINFORCED FRONT SPRING, STAGE I
C75 LOWER BODY PROTECTION, HIGH-GRADE STEEL
D27 ELECTRIC SLIDING/LIFTING ROOF
D80 DIAL PLATE - INSTRUMENT PANEL
E43 13-POLE TRAILER PLUG SOCKET
ER5 RADIO SET, STEREO CASSETTE, STANDARD CLASS
F46 HEADLAMP WIPER/WASHER
H02 "BEHR" AIR CONDITIONING SYSTEM
H12 INDEPENDENT HEATING
P39 ENLARGED FENDERS FOR WIDER TIRES
Q55 TRAILER HITCH, BALL HEAD
S34 HEADRESTS IN THE REAR
S37 ARMREST FOR DRIVER SEAT
S38 ARMREST FOR FRONT PASSENGER SEAT
V29 INTERIOR TRIM IN GREY
V46 FLOOR MATS FOR PASSENGER COMPARTMENT
V51 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
V57 LOAD COMPARTMENT COVER
X30 VEHICLE REGISTRATION BOOK
Y16 FIRE EXTINGUISHER
Y45 EMERGENCY LANTERN
Üllatuseks on pikk G ja GLK pea ühepikkused... Ootasin midagi muud. Pildil on autod pandud eest võrdselt.
TRA pakub, et GLK on 4664 ja Potsu 4705 mm.
Peamiseks plaaniks on esialgu viia ülevaatuse ilma kõrvalise abita läbimise konditsiooni. Kevadeks. Aastat veel ei ütle.
Hüüdnime teenis ka juba välja - Potsu. Kui gaasi anda, siis esialgu hakkab katlamajast kostma pahast torisemist, siis hakatakse vähehaaval auru tõstma ja väiksematel käikudel algab täitsa kiirendus. Neljandal küll piisab mõõtmiseks täiesti kalendrist
Lukud toimisid ja kõik seni kasutatud nelikveo hindamistrajektoorid on Potsule liiga lihtsad. Vana kooli mehaanilise pumbaga mootor partsatab poolest pöördest käima, mitte ei vaja rõhu tõstmist starteriga.
Vaatame, kas oskustest ja rahakotist piisab, et võetud eesmärki täita.
VIN kah lõppu, hea võtta vajadusel: WDB46332117103194