Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Jah, ketta võtad ära, teine vajutab seisupidurit ning kohe on näha, mis värk on...
Klotsid peavad laiali liikuma. Kui ei liigu, on viga juba kerge leida.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Põhimõtteliselt õige, kuid mingit automaatreguleerimist seal küll ei ole. Seda tähikut ei keera pidurdamisel mitte miski (erinevalt mingitest prantslastest, kellel samasugust tähikut tõepoolest igal pidurdamisel nihutati, kuniks rooste nad ühendas...).
Tagasadul maha, tagapiduriketas maha ja siis on näha. Kriitiliseks detailiks on osutunud klotse laiali suruv liigend, mis astub lähedasse suhtesse korroloomaga. Kui see ei liigu vabalt, ei toimi ka seisupidur. Lihtsaim viis on osta uued, need pole eriti kallid. Aga võib ka proovida reanimeerida...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(06-12-2011, 10:40 AM)v6sa Kirjutas: kuid mingit automaatreguleerimist seal küll ei ole.
Kusjuures ma siiani siiralt arvasin, et on...
Ja et lihtsalt minu saan on nii roostes, et osad asjad hoopis küljest kukkunud. Nüüd vaatasin, ei käi seal jah, midagi rohkem.
Jälle targem...
See, muidugi, seab käsikate regulli pisut teise valgusesse - sealtsamast regulaatorist kannatabki peale keerata.
Kui väga roostes, siis silberil neid (A2014200373) lausa mitu tk. laos.
Umbes 4€/tk.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
selge,kohe varsti kui kogupereraffas üles ärkab siis lähen vennaga asja uurima,
soomes siiski vabariigi aasta päev ja vaba,
eks annan teada mis sai,ise asi kas sadulat küljest oskan võtta
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
06-12-2011, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2011, 01:00 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(06-12-2011, 11:29 AM)Alkohoolik Kirjutas: ...
eks annan teada mis sai,ise asi kas sadulat küljest oskan võtta
Hm, kui kahe poldi lahtikeeramine ja kogu kupatuse üle piduriketta serva saamine tekitab kõhedust, siis...
Seisupiduri klotsid tasub "maha" keerata - muidu ei pruugi ketas/trummel maha tulla ilma ebavajalikku purustavat jõudu rakendamata.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ma kyll ketast eest ei saanud aga läbi ratta poldi aukude oli näha et liikusid ilusti ja vedrud terved niipalju kui näha oli..
aga, nyyd tekkis uus probleem et , käigukang asendis P ei hoia autot kinni enam. veereb ikka edasi aind aeglasemalt kui N asendis :/
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ja pluss veel sellega et pmts see elektriskeem ei töödand nii nagu alguses,kokkuvõttes see geneka peenem juhe (minul vähemalt) oli ikkagi miinus ja käimapannes läks plussiks, ja kõik toimis kokkuvõttes et pidin ikkagi teistmoodi ühendama, ja tõmbas aku nii tyhjaks kui võimalik..
yhendan kuidagi ümber teistpidi.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
nüüd ei oska keegi aidata mis käigukastil viga võib olla ??
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai uus aku ostetud, ja päevatuled nüüd põlevad siis kui on süüde nn RUN asendis(enne starteri asendid siis ma arvan et nii kutsutakse vms )
palju paremini ikka käivitub isegi võrreldes vana akuga kui see äsja laadimast tulnud,
aga käigukasti kohta tahaks ikka teada milles võib häda olla et suuremal mäel enam ei hoia autot kinni P asendis(varem hoidis ka kolmkorda suuremas kallakus) ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
uue akuga nüüd mõtlesin et küsin et auto läheb külmalt poolepöördega käima aga soojalt läheb paaritiiruga käima, millest see tuleneda võib?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Pihustid ehk. "kusevad" silindri täis peale seisma jätmist. Pikema aja peale aurustub kütus ära sealt, kuid soojana on kütus silindris ja on raske käivitada.... minu arvamus.
E55 AMG
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
vasaku tagumise ukse see hallliist või nh mis see pealuksel on , seal on kõigeülgemine kinnitus kuidasgi ära murdund,igakord tagumise ukse lahti teeb siis selle ülemisekoha pealt murdub, vaja kas lükata lahtitegemiseajaks ise vastu ust või juhiust lahti teha üle lõksu võrra.. aga äkki kellegil on müüa seda vasak tagumise ukse alumine liist või kate või mis iganes selle nimi on,(ei tule hetkel meelde)? sama värvi soovitatavalt nagu pildil aga võib ka teistes värvides pakkuda, peasi et kinnitused korras ja terve oleks,(võib kriimuline olla aga ilma mõredetta)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
26-12-2011, 06:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2011, 06:19 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
(07-12-2011, 11:16 PM)Alkohoolik Kirjutas: ja pluss veel sellega et pmts see elektriskeem ei töödand nii nagu alguses,kokkuvõttes see geneka peenem juhe (minul vähemalt) oli ikkagi miinus ja käimapannes läks plussiks, ja kõik toimis kokkuvõttes et pidin ikkagi teistmoodi ühendama, ja tõmbas aku nii tyhjaks kui võimalik..
yhendan kuidagi ümber teistpidi.
Geneka peenike juhe on laadimistule jaoks kelladeplokis. Toimib selle põhimõttega, et süüde sisse keerates maandab akumärgi lambi (pirn hakkab põlema) ja kui genekas laeb siis muutub plussiks. Seepärast aku märk ära kustubki et pirni mõlemale otsale antakse nüüd pluss peale.
(15-11-2011, 12:23 AM)hannes_s Kirjutas: (14-11-2011, 11:44 PM)Alkohoolik Kirjutas: kui pargid põlema paned siis kustuvad päevakad ära? Kui joonisest aru saad, siis selle funktsiooni mõtled juba ise juurde, tegu lihtsa kahend süsteemiga
http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=5224 Viga on siit joonisest tulnud, nagu eelnevalt mainisin siis geneka laadides on gene peenike juhe "+"
mitte "-"
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Jah, jäi valesti meelde
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
26-12-2011, 10:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2011, 10:58 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
igaksjuhuks küsin siis üle ka et pmts kokkuvõttes peaks töötav käimaminekuga süttides päevatuled siis sellise joonisega???
aga probleem ka see et gabariitidega hakkab see tulede hoiatus tulipõlema, millest see tulla võib, pirnid kõik korras ees 4W ja taga 10w kui ma ei eksi,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
no answers...
mis võtit selleks on vaja kui tahan piduri ketast maha võtta et trummel piduriteni ligi pääseda aga igatahes sinna läheb mingi X suuruses mmingi X kujuga ka veel .
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 71
Teemad: 18
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Kuuskant polt hoiab ketast kinni, keerad selle lahti siis peaks ketta kätte saama. Minul tuli ketas väga raskelt maha kuna kässariklotsid olid ketta rummu randi sisse söönud ja ketas ei tahtnud üle tulla.(Sõideti kässar peal kunagi) Aga seisupiduri klotse peaks saama põhja alt ka pingule keerata, uuri sealt kus mõlema ratta trossid kokku jooksevad.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Rattapoldi august saab seisupiduri maha keerata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
tänud , selge, siis pmts esimese osa tegin õieti aga ei osanud pidurit nii pingule tõmmata et ketast välja saada, algul vaatasin et käib ni nagu mäletan et kasuisa kunagi tegi, seisupiduri kangijuures keeras muttreid aga seal polnund neid ja siis ei osanud rohkem,
aga kas eelsüüte küünlaid on väga raske ja väga pikk protsess välja vahetamisel ? tean seda et sisselaske kollektori peab eemaldama aga kas ka midagi muud seal veel võib olla, midagi keeruluist vms?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|