Teema hinnang:
  • 1Hääli - 2 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 E300 TE 4matic
#1
Tervitus.

Sai soetatud üks hõbetäht juurde.
Masinaks siis 1993 aasta vanur, kellel läbisõitu 307 tkm jagu, viimane Svitserlandi sissekanne 240 tkm peal, meite maa oma 303 tkm peal.

Kõik liigub ja toimetab, hetkel kaks pisemat sorti viga - esiklaas mõraga ja tagumine kont vajab vahetust.
Nelikvedu on täitsa tõsine .. üv punktis pidureid kontrollides pani auto rullide pealt minema .. mehel oli väga suur imestus, tegelikult mul endalgi, kuna 4matic ikkagi liba nelikvedu ..

Mootor, kast ja sillad elujõulised .. kõik tipp topp.

Varustust jagatud natuke : beez nahk salong, konditsioneer, kiirushoidja, el.aknad, el.peeglid soojendusega, el.istmed, istmesoojendused, katuseluuk, Lorinseri 15" veljed.

Ehk keegi oskab vin koodi järgi varustuse üles visata :
WDB1242901F279450

Paar pilti hetkel :
[Pilt: 35268-DSC01716.JPG]
[Pilt: 63878-DSC01713.JPG]
[Pilt: 26426-DSC01711.JPG]
Vasta
#2
Oo, lahe! Kahju et talv on just vahetunud mingi teise aastaaja vastu Tongue

setud sõitsid seciga
Vasta
#3
Tahaks kunagi oma silmaga näha seda veidrust, mis Mercedese insenerid omal ajal välja suutsid mõelda.
[Pilt: 7s69YAj.jpg]
Vasta
#4
Midagi sellist peaks varustuselist olema.

Värvikood:
249 Spruce Green Metallic

221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
265A LEATHER CREAM BEIGE - MUSHROOM / QUARTZ
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
538 AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONER
583 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT DOORS)
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
620 AIR POLLUTION CONTROL
630 ECE - WARNING TRIANGLE
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
804 AEJ 06/1/M/X
812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKER
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
Vasta
#5
Sile liikur.

(03-02-2016, 08:58 PM)andres23 Kirjutas: ...
kuna 4matic ikkagi liba nelikvedu
...

Ma siiski nii lamedat väljendust ei kasutaks - lülitus toimib väga kiiresti ja kui kettad kord on ühendatud, on tegu kolme reaalselt vedava rattaga.

Eks puritaanide jaoks jääb puudu käsilülitus, aga selle saab osavnäpp alati lisadaWink

Erinevalt piduritega tehtavast "neliveost", mis alati reaalsest situatsioonist sekundijagu maas.
Vasta
#6
Endal kogemus puudub W124 4-maticuga, aga niipalju kui kuulnud olen, siis just see on õige nelikvedu. Punni oma olen proovind ja see ei kõlba küll kuhugi. Reaktsioon aeglane jne.

W124 puhul saab või õigemini peabki kogu aeg keskelt ühendatud olema. Kui pole, siis pigem näitaks enda peale näpuga.

Sama nagu ASD vs ASR. Viimane on mugav ja suhtkoht hooldevaba, aga reaalselt toimib ikka 2 rattavedu, mitte kiirema ratta pidurdamine.


Andres, edu autoga!

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Kuidas õlisurve?

Muidu palju õnne ilusa ja lisaderohke 4MATIC-u puhulThumbsup
Vasta
#8
Esimesed vedrud tunduvad küll üsna veidrad. Aga äge auto 4veoga Mercedes-Benz. Thumbsup
Naftapress.
Vasta
#9
Õnnitlused, Andres!

Kadedaks teeb. Täpselt selline auto kuluks endalegi ära ja 4Matic on isegi selgelt ägedam kui tahta oskaks.

Tauno
Vasta
#10
Õhtut.

Täna auto pabereid lapates leidsin, viimaseks sissekandeks hooldusraamatus 268 500 km ja "heitgaaside hoolduspass"-i omas 268 600 km pealt - seda siis Sveitsis (aastal 2010.).

Eestis teostatud 2013.a. KROWN-i roostetõrje.

Homsest auto sooja garaazi ja vaatame mis seal põhja all peidus on.

Andres.
Vasta
#11
S124 300 TE 4MATIC

Silindrite arv: 6 (rida)
Klappide arv: 12
Kubatuur: 2960 cm3
Rõhk: 9,2

Võimsus: 180 HJ @ 5700 RPM
Väändemoment: 255 Nm @ 4400 RPM

Kütusepaak: 72 L

Veljed: 15" x 6,5"
Rehvid: 195 / 65 / R15 91 V

Tippkiirus automaat: 204 km/h
Kiirendus 0-100 km/h automaat: 9,8 sek

Kütusekulu automaat l/100km:

- 90 km/h 10,0
-120 km/h 12,3
-linnas 14,6

Käigukast: 4-käiguline automaat

Teljevahe: 2,8 m

Pikkus: 4,765 m
Laius: 1,74 m
Kõrgus: 1,497 m

Pöörderaadius 12,15 m

Täiskaal alates 10/1992: 2260 kg
Tühikaal alates 02/1992: 1670 kg
Kandevõime: 590 kg
Vasta
#12
Päevast.

Sai auto välja aetud seoses suure lumega ja korralikus lumes proovimas käidud.
Veab edasi kui loom ja jänni ei jää .. kui just mülkasse ei sõida.

Lisan hiljem ka video.

Parimat,
Andres.
Vasta
#13
Hommik.

Masin käinud siis hoolduses, sai endale põhja alla uued ( piduri, asd) vasktorud ning stabika kondi, mis tundus pehme olevat.
Nüüd vaid oodata uue rohelise servaga esiklaasi saabumist ning võibki ülevaatusele minna ( eel üv. käies oligi tegelikult ainuke probleem mõra klaasis).

Andres.
Vasta
#14
Viisakas S124. Lumes müttamise video ka üles paned?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#15
Väike täiendus,

auto saanud endale uue esiklaasi ning värske templi tehnilisse passi, läbides eeskujulikult ülevaatuse, ilma ühegi puuduseta.

Autot on ootamas ka uued nivooamordid ja kummipuksid (taastatud sarniirid).

Andres.
Vasta
#16
Tere Andres,

Kuna nivooamordid ise üldjuhul ei lähe tuksi (saavad muidugi lekkima hakata, kuid teevad seda harva), siis küsin, et miks vahetad?

Tauno
Vasta
#17
PÄevast,

kuna ühe amordi sarniir on lõpetanud oma tegevuse ja kolistab vahepeal.
Auto võiks olla ikkagi korras, mitte sellise väikse veaga.

Andres.
Vasta
#18
auto ajaloost tean et oli müügis avariilisedautod.ee-s avariilisena .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#19
Olen ka juba infot leidnud, kuid tegemist oli ainult pleki mõlkimisega .. midagi suurt ei olnud, kui minuni jõudnud info õige on. Auto kerel ega sillal vigastusi ei ole tuvastanud.

Andres.
Vasta
#20
Õhtut,

Kui uus amort palju ei maksa või kannatab muidu vabalt osta, võib ta muidugi ära vahetada, aga neid alumisi pukse saab väga lihtsasti ka amordi küljes asendada. Päris uus ja originaal ta mõistagi nii ei saa, aga maksab samas vaid 3 eurot (ehk Golf II õõtshoovapuksi ja uue poldi-mutri hind) + tööraha ja kui auto näol pole tegu just tööloomaga, peaks lahendus kestma aastaid. Ma täpselt ei tea kuidas 124 puhul see õnnestuda võiks, aga ilmselt ei pea selle töö teostamiseks isegi õlisüsteemi lahti ühendama.

Aga see lihtsalt niisama reedeõhtuseks mölainfoks, sest nagu öeldud, kui võimalik, on uus asi kindlasti ikka uus ja hea. Ja mõistagi, kui on soov omada 100% originaalkonditsioonis autot, siis sedasorti tegu oleks ka natuke vale.

Tauno
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 130 59,295 23-09-2022, 03:20 PM
Viimane postitus: Haasma
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 128 42,246 18-09-2022, 03:54 PM
Viimane postitus: Ester
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 65 9,368 26-08-2022, 09:46 AM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 7 946 23-08-2022, 10:30 AM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 23 1,535 20-08-2022, 02:29 PM
Viimane postitus: väikemees
  X218 350CDI 4Matic, 2014 .Alar. 26 2,633 03-08-2022, 08:33 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 249 228,787 17-07-2022, 09:54 AM
Viimane postitus: Priit
  MB W212 350CDI 4Matic 2010 kaur112 22 23,743 11-06-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: kaur112
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 109,769 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 1,751 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne