Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 , E320, 1993 - Eero_S
#1
2011 Jaanuaris sõitsin antud autoga ühe öö kainet rooli, kahe nädalapärast sõitsin temaga veel ühe nädalavahetuse ja kuna auto hakkas meeldima, siis sai hakatud vaatama, kuidas endale masina soetada suudaks. Kuna olin just kooli lõpetanud, siis finantsidega oli nagu oli ja keegi kogemusteta meest tööle ei taha, siis venis asi üle aasta. Mõned päevad peale selleaastast Jaanipäeva sain lõpuks masina enda kätte. Smile

Mark: E320
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 387000
Mootor: 3.2, M104
Värvus: 199 Black Pearl

Varustus:
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)

222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE

236 SPECIAL LAMP SWITCHING - DAYTIME RUNNING LAMPS

240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR

241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY

244 SPORTS SEATS, FRONT

341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS

425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION

430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT

440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

480 SELF-LEVELLING SUSPENSION(eemaldatud)

524 PAINTWORK - PRESERVATION

551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM

570 FOLDING ARMREST, FRONT

593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF

600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT(kadunud)

620 AIR POLLUTION CONTROL

630 ECE - WARNING TRIANGLE

653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS

668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES WITH TIE-DOWN HOOK(haagisekonks?)

673 HIGH-CAPACITY BATTERY(Võimsam genekas?)

731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT

825 VEHICLES FOR SWEDEN, ADDITIONAL PARTS

855 TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ(kadunud)

873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

Autol vigu nagu sigu:
Konditsioneer lekib
Käigukasti torud mädad ja lekivad(kiire ajutine lahendus voolikute näol tehtud)
Aku surnud
Katuseluuk paigast ära, üles käib aga katusesse ei sõida(sõidab küll, ilmselt kasutamatusest ei taha liikuda)
Päevasõidu tulede automaatikat on näpitud
Juhipoolne aken ei käi alla(hambad kusagilt maas, kõriseb ukse sees).
Peale on pandud mingi "äge" signalisatsioon, mis enam korralikult ei toimi, tuleb maha kiskuda/välja vahetada.
Mootor jätab tühikäigul väga suvalistel hetkedel vahele.
Tühikäigul läheb mootor kuumaks, kliimavendid ei rakendu, viskovent töötab, kui mootor kuum pole ei hakka undama, kui mootor on tühikäigul kuumaks käinud, siis hakkab pööretega kaasa käima.
Juhiistme nahk on katki, muidu sisu enamvähem, aga tahab veel natuke hoolitsemist saada.
Mootor lekib ülivähe ilmselt eest vändasimmerist õli.(eest leke kõrvaldatud esimese simmeri vahetusega, õlileke alles kusagilt tagant poolt)
Püsikiirushoidja jõnksutab. Tunda on ainult hea teepeal ja ainult siis, kui ei ole mõtetes. Kui kellegagi juttu ajada, siis ei saa aru.

Plaanid: Eks ikka korda teha ja paremaks arendada. Smile

Salongivalgus vahetatud valgete külmledide vastu, numbrituled soojade vastu. Smile

Pilte:
[Pilt: img8855h.jpg]
[Pilt: img8864i.jpg]
[Pilt: img8861p.jpg]
[Pilt: img89952.jpg]
[Pilt: img8873n.jpg]
[Pilt: img8876ic.jpg]
[Pilt: img8880u.jpg]
[Pilt: img8882k.jpg]
Pildid KirillD käeläbi.
Vasta
#2
Hea näeb välja. Vaata, et sa "paremaks arendamisega" liiale ei lähe. Eusa_angel
Vasta
#3
Välimuselt muutusi ei tule, kui siis tsuti madalamaks, mingi 2-3cm oleks normaalne. Praegu võib emise koos perega sinna koopasse pista. Vbolla vahetan ka suvevelje välja.
Vasta
#4
Smile v2ga soliidne w124...salong teeb kohe kadedaksSmile
aga kuskohast võimalik MB varustuse listi leida?
Vasta
#5
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m....ent=dr2000

Lükka sinna VIN sisse ja paremalt ülevalt nurgast datacard.

Mootorikuumenemise probleem leidis ka lahenduse, sai igaksjuhuks enne kondi täitmist käidud lämmastikuga survetestis, seal tõmmati üks pistik lahti, et kliimapump ringi ei hakkaks kuivalt uhama ja selletõttu ei rakendunud ka vendid. Panin pistiku tagasi, temperatuuri probleemid kadusid.
Vasta
#6
Olen väga kaua W124 3.2'est mõelnud. Palju ta kütust tarbib sul?
Väga kena neli.
Vasta
#7
Täiesti oleneb kuidas ja kus sõita.

Konkreetse autoga näited sellised: 90% maanteed, tempo 120-130, möödasõidud tald põhjas ja linnavahel paugutades tuleb keskmine 15.
Puhtalt mööda maanteed uhada GPS 100 peal saab 9-9,5'ga hakkama. Minul praegu kõige väiksem keskmine on olnud 11,8, samas see sisaldab ikka päris omajagu vajutamisi. Ma arvan, et kui rahulikult sõita, siis saab keskmise 10-10,5 peale.

Minu puhul linnadeks on Paide ja Võru, natuke ka Tartut, aga sedagi ainult siis, kui ühest külast teise sõidan ja korraks sisse põikan.
Vasta
#8
Väga kena "neli". Kütusekulu kompenseerib mugavus jne.

Kuni 1994a kere näeb samuti suht turske välja, ise jahin 500e W124 keres...enamus neist ära "tuunitud" uute ninadega. Retard
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
Täitsa kena masin! Sisu magus! Thumbsup
Vasta
#10
Mahe auto. 2 nädalat sai sellega ringi uhatud, kuni omanik kusagil mujal Euroopas tuigerdas, sellise auto puhul oli isegi küttekulust ükskõik Big Grin. Seekord uusi pilte ei teinud, loodetavasti järgmine kord Wink.
Vasta
#11
Tänud heade sõnade eest.

Aga tüüpilisemad kohad, kust võiks õli lekkida mootori alumises osas? Mida päev edasi, seda suuremaks tundub leke minema. Kuna mootor on altpoolt ülepea lägane, siis kahtlustan ise vända simmerit. Nii umbkaudne arvestus on selline, et 1l õli 750-800km peale.
Vasta
#12
Vända esimene simmer on jah kulumaterjal.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#13
Kuna pildiraamatud mulle meeldivad ja KirillD käis korra fotokaga auto ümber tookord, kui auto tema käes oli, siis sellest korrast ka üks pilt. Smile
[Pilt: dsc8204g.jpg]

EDIT: Mõned pildid veel, aga teise piltniku käe läbi.
[Pilt: vrujoonestamine040vi.jpg]
[Pilt: vrujoonestamine051vi.jpg]
[Pilt: vrujoonestamine042vi.jpg]
[Pilt: vrujoonestamine050vi.jpg]
Vasta
#14
Kas keegi VIN koodi järgi suudab mulle öelda selle auto valmistamisaja? Netis olevad VIN-Decoderid ei aita.

Kütusekulu kohapealt veel, keskmine püsib 10,5 peal. Kui nööriotsa võtta üks veerev Vito, siis tuleb kuluks 17l/100km.

Ja siis, kas keegi oskab öelda umbkaudset pakkumist vända esimese simmeri vahetamiseks? Õli palun mitte sisse arvestada, see on endal olemas.
Vasta
#15
Vända esimene simmer vahetatud.

Aga järgmine õlileke on siis mootori tagumisest otsast. Kuna ise olen tööl ja autot alt näinud pole ning remondimees ütles, et ilma karterit alt kiskumata ta mulle hetkel vastust öelda ei oska, siis ilmselt lekib ka tagumine simmer, kui just karteritihend ise ei leki või lausa karter ise..
Vasta
#16
Kuna peal oleval mootoril kadus tühikäigul õlisurve, siis auto seisab kuni saab prooviks tehtud õlivahetuse(vidinad tellitud, aga rsk kooles ära enne). Kui õlivahetusega surve üles ei tule, siis on edasised variandid sellised:
A: suvalises korras M104.992
B: 5l'ne V8 koos muu vajaliku mudruga
C: peal olev mootor laiali, kõik vahetamist vajav või lähiajal vahetamist vajav vahetusse ja parandada natuke selle mootori hingamist.

Variandid peaksid olema järjestuses odavaimast kallimani. Smile

Esialgse seisuga on kõik plaanid, mis olid tehtud peapeale pööratud, aga eks ole näha, mis saama hakkab.

Kellel on küsimusi, ideid, kogemusi või soovitusi õlisurve kohapealt, siis pakkumised siia teemasse.
Vasta
#17
Kas kadus tühikäigul? Või puudub ja üle tühikäigu ei proovindki?

On juhus, et õlipumba hammaka polt tuli lahti.....Käis õnneks veel õrnalt ringi, rikkus võlli ja hammaka. St panin uue pumba koos hammakaga, igaks juhuks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#18
Millal kadus ei tea... lihtsalt ükshetk ristmikule veeredes nägin, et seier on nullis. Jäin seisma, kontrollisin õli taset, mis oli küll veel miinimumist nõksu üleval pool, kuid valasin siiski juurde. Panin käima, tühikäigul survet pole, annad gaasi 1500 juurest hakkab seier kerkima. Egas midagi, panin D sisse ja remondikoha poole ajama. Pumpa ma ei kahtlusta hetkel. Viga ujub kusagil mujal.

Hetkel ise olen mäluga jõudnud sinnani, et viga tekkis üleöö, Laupäeval auto sõitis täiesti normaalselt ja ma ei mäleta, et ma oleks näinud seierit nullis. Vähemalt ma tahaks arvata, et ma oleks seda Laupäeval juba näinud.
Vasta
#19
Soovitaks kontrollida mehaanilise usaldusväärse manomeetriga. Saab kohe asja selgeks, võibolla polegi asi mootoris, vaid näidikus?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#20
Manomeetriga kontrollitud, tühikäigul surve puudub, pöördel lükkab 5 peale surve välja.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 250 228,827 3 tundi tagasi
Viimane postitus: Priit
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 130 59,304 23-09-2022, 03:20 PM
Viimane postitus: Haasma
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 125 110,550 04-07-2022, 07:39 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 23,521 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 115,746 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 10,051 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 17,605 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 5,364 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,304 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 18,008 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne