Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(08-11-2011, 06:47 PM)ralak Kirjutas: (08-11-2011, 06:11 PM)Alkohoolik Kirjutas: (08-11-2011, 05:23 PM)siimruz Kirjutas: Kd peab jah viskama käiku alla. Olen ise proovind maanteel kui 80 km/h olen põhja vajutand nii et lüliti rakendub viskab kaks käiku alla isegi. St. läheb teise käigu peale. Minul on küll bensukad aga eeldan et Kd töö ka diislil sama. Minul on ka E ja S asend.( Diilitel seda ei ole näinud) E asendis venitab koguaeg isegi kui rohkem sõkud ikka venitab, siis päästab ainult KD. Aga S asendis on kuidagi perum kuskil üle poole pedali vajutades vahetab ühe käigu alla.
Seda peaks ju ka kohapealt võttes tunda olema muidu läheb teisega aga kui vajutad põhja nii et lülitus ka toimub siis peab statrima esimesega. Välja arvatud näiteks minu SL. See stardib kogu aeg esimesega.
alla viskab kyll kui kdni vajutada aga yle 80olles enam ei viska.
käiguvahetusr oskan ka niipalju öelda et ykskõik kuidas stardin kokku saan ikka4 käiku. vaikselt startides on nn1käik 2sec sees aga kui lapp põhja siis lähebmingi 30 sellega. mul isegi yks video kus mul käigukangi asend on 2 peal ja sellega jookseb ~90 sisse. yritan kohe lisada ka
Video siin siis
Kõik on õige, 3,0 24V diislid ja 2,5/3,0 turbodiislite kastid stardivad samuti 1-ga, alaliselt, saabki 4-käiku üles lugedes.
Süvene ikka KD lüliti olukorda. 90 pealt kindlasti ja ka ilmselt 110-120 pealt peaks see kast veel korra alla vahetama kickdowni surudes.
lihtsalt tuli meelde vana asi.
hetkel ei saa midagi teha peale ootamise kuna auto eestis.aga eks annan teada peale õli vahetust mis saanud.paremaks ei lähe hakkan kds viga otsima
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
09-11-2011, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2011, 10:29 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
tegelikult huvitab mind need ka et kui vastupidavas need uuema eklassi 3.0 om606 diislid on(130kw vist vms)?
ja kas need jupid pmts on samad mis mul (ka om606) ehk ntx kollektorid ja sellised asjad läheks mu omale?
ja kas minumootoriga variandil 5käigulist kasti ka eksisteerib?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ikka keegi aidata ei oska?
üks mure ka elektrikute teemakohapealt. sai siis ostetud endale need LED päevatuled. kõik legaalsed märgistused on peal. põlema lähevad kohe kui starterit annad, ja kustuvad u5 sek pärast ära kui auto seisma jättad(ehk mingi pinge värgiga see relee vahel)(vist)
probleem ise enesest selline et peale 1500 pööret hakkavad need tuled nagu vilkuma, ehk akul mingi pinge muutus väga ebastabiilne siis i guess, milles see häda võib olla? genekaga mdiagi ? või see relee?
ise mõtlesin et panen üldse eraldi lüliti aalla armatuurile need kui relee jamab
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ühenda tuled selliselt, et nad põleksid ainult siis kui generaator laeb ehk mootor töötab-kui kustub laadimis tuli, siis on mootor käivitunud ja süttivadki tuled. Piisab ühest monostabiilsest releest ja ühest pooljuhist.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
14-11-2011, 11:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2011, 11:45 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(14-11-2011, 11:31 PM)hannes_s Kirjutas: Ühenda tuled selliselt, et nad põleksid ainult siis kui generaator laeb ehk mootor töötab-kui kustub laadimis tuli, siis on mootor käivitunud ja süttivadki tuled. Piisab ühest monostabiilsest releest ja ühest pooljuhist.
ma ei oska kahjuks selle kohta mdaigi öelda sest ma lihtsalt releesi ja elektri asju nii väga ei jaga
võis PS saaata kus neid asju saaks osta või näidised vms iganes,
EDIT:
ja kui ma ei eksi siis peaks olema juhtmestikus üks selline juhe ka kuhu aind töötava mootorikorral voolu tuleb , saaks panna sinna külge ja siis paned mingi relee vahele et kui pargid põlema paned siis kustuvad päevakad ära?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(15-11-2011, 12:23 AM)hannes_s Kirjutas: (14-11-2011, 11:44 PM)Alkohoolik Kirjutas: kui pargid põlema paned siis kustuvad päevakad ära? Kui joonisest aru saad, siis selle funktsiooni mõtled juba ise juurde, tegu lihtsa kahend süsteemiga
tänud eks ma saan suht aru aga ainuke asi on et ei tea kus need pluss ja miinus asuvad ja see must kast keskel ka ei saa tglt ma elektri skeemidelt nii loll et eriti ei saa arugi mis see punktiir joon tähendab
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
15-11-2011, 06:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2011, 06:14 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Must kast on elektromagnet, mis nn"punktiiri" abil tõmbab kinni selle kontakti - kast, punktiir ja kontakt moodustavadki relee, lisasin joonisele ka relee kontaktide numbrid.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
tänud ma jagasin lõpuks selle matsu ära nyyd targem,
ainukeprobleem on et kus poest sellist releed võimalik saada?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
15-11-2011, 09:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2011, 09:48 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
lisaks ise ka pildi ja küsiks kas selline võimalus on !?!
ise enesest + genekalt tuleb vool kohe lampidele kui laadimis tsükkel algab ja nn Lüliti on ON olekus koguaeg,
ja kui teisest kanalist vool sisse tuleb(gabariit) siis katkestab teise voolu ahela
on selline ka võimalus? unustasin seda ka kirjutada et gabariit ei pea minema maandusesse vaid võib teoreetiliselt ka otse pirni minna et vähem juhtmeid oleks
küsimus juba esitatud?
ja teine küsimus ikka kuhu minna kasvõi nende joonistega ja küsidareleesid Tartu linnas? oskab keegi aidata?
EDIT:
sorry unistasin peale lülitit ja enne massi lampi joonistamatta :/
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
15-11-2011, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2011, 10:44 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Generaatorist tuleb reaalselt 2 juhet (vanematel on suurem tuubeldatud). Suures juhtmes on alati "+", kas siis akult, või generaatori toodetud. Väikses juhtmes, mis ka laadimis tuleni läheb on muul ajal "+", kui genekas laadima hakkab siis "-". Kindlasti ei tohi unustada pooljuhti kui sealt vool võetakse. Sinu joonis järgi lamp hakkaks põlema kui pargid on sisse lülitatud ja mootor ei tööta
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(15-11-2011, 10:41 PM)hannes_s Kirjutas: Generaatorist tuleb reaalselt 2 juhet (vanematel on suurem tuubeldatud). Suures juhtmes on alati "+", kas siis akult, või generaatori toodetud. Väikses juhtmes, mis ka laadimis tuleni läheb on muul ajal "+", kui genekas laadima hakkab siis "-". Kindlasti ei tohi unustada pooljuhti kui sealt vool võetakse. Sinu joonis ei toimi.
selge, ega ma neid asju nii väga ei jagagi ,lithsalt panin oma teoorias midagi mis tundus teoreetiliselt võimalik
aga kui sinu skeemi järgi teha siis kas siis kuidas saaks panna et need tuled jälle ära kustuks kui lähevad tavatuled põlema, kas panna veel mingi relee vahele sinna geneka - juhtmele et katkestab selle ära siis ja siis see teine relee katkestab omakorda päevatulede relee?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
väike uuendus küsimus vms peaks nüüd nagu toimima ? kahe relee abil
pmts ma arvan et nii toimib peaks sobima,
seletan ära ka,
alumine relee on see milles on nagu vool jookseb läbi koguaeg teise relee elektromagnetit.
kui autol süüte sissse pane sis on + vool olemas(30) keerad auto käima siis tuleb - ka ülemisel releel ja see viskab 87a pealt 87 peale ehk päevatuled süttivad
ja siis kui gabariidid paned siis alumine relee katkestab selle teise relee elektromagneti + mis omakorda katkestab päevatulede plussi ja siis peaksid päevatule ära kustuma kui gabariidid põlema paned
mõlemad releed on 5 otsaga sellisel juhul vist aind see alumis relee asi toimiks
üks ots jääb lihtsalt tühjaks see ei tohiks midagi muuta ju?
peaks toimima nii, nüüd aind abi vaja kuidas neid juhtmeid leida?
ise enesest ma homme lähen ostan releed ja relee pesad ära, ja ka juhtmeid ja neid juhtme kinnitus et ja siis annan teada kas toimib kui saab provitud
väääga suuured tänud abieest Hannes_s -ile
loodan abimuidugi piltiele aga nüüd võiks keegi seletada kust kohast kõigelihtsam enid juhtmeid saada nüüd et ühendus korralik oleks,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
igatahes, võtsin selle väikese riski ja ostsin kaks releed ära ja vajaliku staffi.. ja see skeem töötab,
kodustes tingimustes(12v akulaadia ja võim) see asi töötab.
reedel üritan ärapanna peale
vaja on aind abi selles et kas selle miinuse mis genekal tekib võib kohe otse otsida geneka küljest üles või äkki keegi oskab sellest õlianduri(juhtme) asukohta öelda??
see kus süütekeerad + tuleks siis ma tean et seal peaks kuskil mingi karp(pistikud) olema ka kus saab kontrollida mis mida teeb?
lühike ülevaadeoleks teretulnud! ja kui umbes oskate öelda siis värv ka et milline teatud juhe umbes olla võib.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Tuletan veel korra igaks juhuks meelde, geneka peenelt juhtmelt vool võttes peab vahel olema pooljuht, võttes sama voolu laadimis tule alt kellaplokist, peab sama moodi kasutama pooljuhti (jälgi ka pooljuhi polaarsust). Akulaadia peal on kõik ilus, reaalselt pooljuhi mitte kasutamine väljendub kohe selles, et armatuuris ei kustu ükski ohu märguande tuli (laadimis tuli, õlituli, jahutusevdeliku tuli jne) Kust mingid voolud saab, mis värvi mingi juhe jne http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
Sealt leiad ka kellaploki skeemi ja märkad ka seal, et iga ohutule kohta on eraldi pooljuhti kasutatud.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
jah saan aru, aga kuidas seda pooljuhti teistmoodi öeldakse? oomippoes nagu tundu kõik olemas aga ei tea teist nimetust sest otsest pooljuht nime seal pole(vähemalt ei leia)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
diood
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(16-11-2011, 10:22 PM)laf1247 Kirjutas: diood
tänud
aga siin
Alaldusdiood
» Dioodsild
» Jõu diood
» Kaitsediood
» Kiiretoimeline diood
» Mahtuvusdiood
» Schottky diood
» SMD korpuses diood
» Ülikiire diood
» Vene diood
millist mul neist vaja ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(16-11-2011, 10:07 PM)Alkohoolik Kirjutas: jah saan aru, aga kuidas seda pooljuhti teistmoodi öeldakse? oomippoes nagu tundu kõik olemas aga ei tea teist nimetust sest otsest pooljuht nime seal pole(vähemalt ei leia) Ehk diood, ka led lamp on diood-valgusdiood.
Jube offtopic on tekkinud
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(16-11-2011, 10:26 PM)hannes_s Kirjutas: (16-11-2011, 10:07 PM)Alkohoolik Kirjutas: jah saan aru, aga kuidas seda pooljuhti teistmoodi öeldakse? oomippoes nagu tundu kõik olemas aga ei tea teist nimetust sest otsest pooljuht nime seal pole(vähemalt ei leia) Ehk diood, ka led lamp on diood-valgusdiood.
Jube offtopic on tekkinud
ma midagi teha ei saa et ma nii loll olen elektri kohapealt
aga jah kas siis pmts aitab kasvõi 12vLED vahelepanekust?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|